Μοντέλα Διδασκαλίας Models of teaching Bruce Joyce & Marsha Weil USA, 1996 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ 1:
Advertisements

ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ο ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
1 7 ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 11α
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Οι υπηρεσίες που παρέχονται για τους τουρίστες • GROUP 2 • SALMA, BOER, HARTOS, ETCHEBERRY, KUBICA, NAGY.
ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ 22-24/10/2007 ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Διαχείριση της σχολικής τάξης
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
1 ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ.  Το παιχνίδι της πολιτιστικής κληρονομιάς Το παιχνίδι της πολιτιστικής κληρονομιάς  Το παιχνίδι της πολιτιστικής.
ΠΟΡΕΙΑ ΖΩΗΣ Ένα φυλλάδιο με ερωτήσεις οι οποίες τονίζουν τα πιο σημαντικά γεγονότα της ζωής μας ως τώρα. Οι απαντήσεις ήταν διαφορετικές από τον καθένα.
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
1.Η σημασία των επιτόπιων μελετών - έρευνες με αποτελέσματα 2.Η κατάσταση σήμερα 3.Εφαρμογή της έρευνας πεδίου από μαθητές στην αλυκή της Λάρνακας Οι επιτόπιες.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Πώς γράφουμε μια εργασία -Project
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Επιμόρφωση εξεταστών τουρκικής γλώσσας Κοινές προδιαγραφές (Επίπεδο Β1-Μέτρια γνώση) ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Τετάρτη, 15.
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.
 Πληθυσμός :  Πληθυσμός :
Εργασίες Διδακτική των κοινωνικών επιστημών Μαρία Ρεπούση.
ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ 1:
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΔΙΑΛΕΞΗ 11η Ποσοτική έρευνα υγείας
Συνέντευξη με νήπια.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Στατιστικές Υποθέσεις
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Βιολογία Γυμνασίου.
Υγεία και Ευεξία Μαθητών/τριών
Το σώμα ως μια μηχανή.
Παρουσίαση επιστημονικής εκδήλωσης
Η επιστημονική μέθοδος ως εργαλείο ανάπτυξης της Βιολογίας
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Mεταβίβαση της μάθησης: Mεταβίβαση γνώσεων και στρατηγικών.
ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
Διδακτικές Προτάσεις στη βιολογία
Πολυμεσικές υπηρεσίες στην υγεία (ΛΟΓ51) 1. Εισαγωγή στο μάθημα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
ΕΦΕΙΑ – 4ο Μάθημα Ανάδειξη των ι.μ. Μεθοδολογία Workshop.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ μαθηματοσ ΜΑΡΙΟΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΑΣ-ΛΙΑΓΚΗΣ
Εισαγωγή στη Στατιστική για τις Βιοεπιστήμες
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εδώ δεν είναι ποτέ αργά για μάθηση!
Γ1.4 Οι μεγάλες πόλεις του πλανήτη
Διαφοροποιημένη διδασκαλία και εναλλακτική αξιολόγηση
Στατιστικές Υποθέσεις III
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μοντέλα Διδασκαλίας Models of teaching Bruce Joyce & Marsha Weil USA,

Τα μοντέλα διδασκαλίας διακρίνονται σε: 1.Συμπεριφοριστικά 2.Κοινωνικά 3.Μοντέλα επεξεργασίας πληροφοριών 4.Ανθρωπιστικά 2

Μοντέλα επεξεργασίας πληροφοριών The Biology Teacher’s Handbook 4 th Edition National Science Teachers Association Arlington, Virginia,

Σχέδιο μαθήματος Η Φυσική Επιλογή Στόχοι περιεχομένου Να βελτιώσει τις γνώσεις του σχετικά με τη θεωρία της φυσικής επιλογής Στόχοι διαδικασίας Η έμφαση δίνεται στο να ασκηθεί ο μαθητής στη διατύπωση εξηγήσεων και στο να θέτει ερωτήσεις που μπορούν να απαντηθούν με συλλογή και επεξεργασία εμπειρικών δεδομένων. 4

Προβληματική κατάσταση Άνθρωποι που εργάζονται σε ένα αγροτικό πειραματικό σταθμό εκτροφής βοδιών παρατήρησαν ένα μεγάλο αριθμό μυγών. Ο πληθυσμός των μυγών ήταν τόσο μεγάλος που απειλούσε την υγεία των βοδιών. Έτσι οι εργάτες ψέκασαν το σταθμό με το εντομοκτόνο Fly-Be-Gone. Βρήκαν ότι το εντομοκτόνο σκότωσε σχεδόν όλες τις μύγες. 5

Μια βδομάδα αργότερα… Μια βδομάδα αργότερα, εντούτοις, ο αριθμός των μυγών ήταν ξανά μεγάλος. Οι εργάτες ψέκασαν ξανά με το ίδιο εντομοκτόνο. Το αποτέλεσμα ήταν παρόμοιο με αυτό του πρώτου ψεκάσματος. Οι περισσότερες από τις μύγες πέθαναν. 6

Μια βδομάδα αργότερα… Μια βδομάδα αργότερα, ο πληθυσμός των μυγών αυξήθηκε ξανά και ξανά οι εργάτες ψέκασαν με το εντομοκτόνο τη φάρμα. Αυτό επαναλήφθηκε τέσσερις ή πέντε φορές. Έγινε φανερό ότι το εντομοκτόνο Fly-Be-Gone γινόταν όλο και λιγότερο αποτελεσματικό στο να σκοτώνει τις μύγες, μέχρι που τελικά έγινε άχρηστο. Κατασκευάστε μερικές διαφορετικές υποθέσεις που να ερμηνεύουν αυτά τα πειραματικά δεδομένα. 7

Οι μαθητές εργάζονται χωρισμένοι σε ομάδες Κάθε μαθητής γράφει την άποψη του. 8

Οι εργάτες… Οι εργάτες έφτιαξαν μια μεγάλη παρτίδα εντομοκτόνου όταν ψέκασαν για πρώτη φορά και χρησιμοποίησαν την ίδια παρτίδα σε όλα τα ψεκάσματα. Ένας εργάτης πρότεινε ότι μπορεί το εντομοκτόνο να είχε αποσυντεθεί με τον καιρό. Προτείνετε τουλάχιστον δύο διαφορετικούς τρόπους για να ελέγξετε την υπόθεση αυτή. 9

Οι μαθητές εργάζονται χωρισμένοι σε ομάδες Κάθε μαθητής γράφει την άποψη του. 10

Οι εργάτες… Οι εργάτες έφτιαξαν μια φρέσκια παρτίδα του εντομοκτόνου Fly-Be-Gone και ψέκασαν ξανά τη φάρμα. Μόνο λίγες πεταλούδες πέθαναν μετά το ψεκασμό με το φρέσκο εντομοκτόνο. Οι εργάτες τώρα χρησιμοποίησαν την ίδια φρέσκια παρτίδα του Fly-Be-Gone σε ένα πληθυσμό από πεταλούδες σε μια άλλη φάρμα μερικά μίλια μακριά. Οι περισσότερες πεταλούδες πέθαναν. 11

Εργάτες… Επιπροσθέτως, οι καιρικές συνθήκες κατά τον αποτελεσματικό και αναποτελεσματικό ψεκασμό ήταν οι ίδιες. 12

Μαθητές… Εξετάστε τις κύριες συνιστώσες του προβλήματος: 1.Το εντομοκτόνο που χρησιμοποιήθηκε 2.Τις συνθήκες κάτω από τις οποίες χρησιμοποιήθηκε 3.Τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιήθηκε 4.Τις μύγες στις οποίες χρησιμοποιήθηκε 13

Μαθητές… Μέχρι εδώ, όλες οι υποθέσεις και οι ενέργειες ασχολούνται με λίγες από αυτές τις συνιστώσες; Με ποιές; 14

Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες Κάθε μαθητής γράφει την άποψη του. 15

Μαθητές.. Ποιες από τις συνιστώσες της λίστας δεν χρησιμοποιήσατε στις υποθέσεις σας; 16

Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες Κάθε μαθητής γράφει την άποψη του. 17

Μαθητές.. Εξετάστε την τέταρτη συνιστώσα της λίστας. Χρησιμοποιήστε τη γνώση σας στη βιολογία για να ερμηνεύσετε αυτό το οποίο μπορεί να συνέβη στο πληθυσμό των μυγών και το οποίο θα μπορούσε να εξηγήσει την αυξανόμενη αναποτελεσματικότητα του εντομοκτόνου Fly-Be-Gone. 18

Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες Κάθε μαθητής γράφει την άποψη του. 19

Μερικές μύγες επιζούν του ψεκασμού άλλες όχι. Προτείνετε ιδέες οι οποίες θα μπορούσαν να εξηγήσουν γιατί μερικές μύγες επιζούν και άλλες πεθαίνουν. 20

Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες Κάθε μαθητής γράφει την άποψη του. 21

Μαθητές Θυμηθείτε ότι οι εργάτες ψέκασαν την φάρμα μερικές φορές. Μετά από κάθε ψεκασμό, ο πληθυσμός αυξήθηκε ξανά. Υποθέστε ότι οι μύγες που επιζούν έχουν ένα γονίδιο που τις κάνει ανθεκτικές στο εντομοκτόνο. Σκεφτείτε σχετικά με τη συχνότητα του γονιδίου στον αρχικό πληθυσμό και στον πληθυσμό μετά από πέντε εφαρμογές του εντομοκτόνου. 22

Μαθητές Εξηγήστε πως η συχνότητα του γονιδίου θα μπορούσε ή δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετική στους δυο πληθυσμούς. 23

Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες Κάθε μαθητής γράφει την άποψη του. 24