Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ Βασιλης Κολλιας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Θέμα: Χωροταξική οργάνωση της τάξης στα ολιγοθέσια σχολεία – και ειδικότερα: δημιουργία «κέντρων δραστηριότητας»
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Η χρήση του kidspiration στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας
Προβλήματα που διαπιστώθηκαν από την εφαρμογή των αρχών του συμπεριφορισμού Χριστίνα Σολομωνίδου Καθηγήτρια ΠΤΔΕ Π.Θ.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ενότητα 2.2 Σύγχρονες προσεγγίσεις στη Διδακτική μεθοδολογία
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Διαφοροποίηση στα δοκίμια αξιολόγησης Πρακτικές εφαρμογές Ευαγγελία Μοναστήρα Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Επιμόρφωση στα Επιμόρφωση στα νέα βιβλία Συνάντηση πρώτη Μαθηματικά Γκουτζαμάνης Βασίλης – Σχολικός Σύμβουλος Ζυγούρη Έλενα – Σχολικός.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
ΣΤΑΔΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ KIDSPIRATION Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού.
Πρόγραμμα Kidspiration
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
1ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Σύγχρονες μέθοδοι εκπαίδευσης Καρακούσης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ Δρ Χρήστος Θεοφιλίδης.
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Χρήση των Τ.Π.Ε στη διοίκηση της Εκπαίδευσης οι Τ.Π.Ε ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο δηλ διδασκαλία των βασικών δεξιοτήτων χειρισμού Η.Υ. οι Τ.Π.Ε ως.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
Ευάγγελος Αθανασόπουλος
Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ
Διδακτική Πληροφορικής
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
Διαφοροποίηση-Διαπολιτισμική
Στόχοι Οι μαθητές: να καλλιεργήσουν την προφορική τους έκφραση και να εκφράσουν ελεύθερα συναισθήματα και εμπειρίες τους σχετικά με τη θάλασσα και τα.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Ενότητα 1 : Παρουσίαση/Σκοπός Μαθήματος Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ
Διαφοροποίηση-Διαπολιτισμική
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Γλωσσικά Ζητήματα: Δεξιότητες και Προγράμματα Μελέτης
“Τα παιδιά μαθαίνουν όλη την ώρα σαν τρελά, μέχρι να πάνε σχολείο” – Jean Liedloff
19o forum αποτελεσματικότητα στην υγεία Κατσακούλης Ευάγγελος Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Ελλάδας.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Χιούμορ Το γέλιο δίνει ….ζωή!!!.
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Δημιουργία σεναρίου.
Βασίλης Γαργανουράκης Φυσικός – Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Ιεραπόστολοι και Κανίβαλοι
Κίνηση στο Scratch.
Ψηφιακές τεχνολογίες στην εκπαίδευση
ΕΡΓΑΣΙΑ 1 Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Schoenfeld (1992) και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Τι ακριβώς διαπραγματεύεται; -Ποια είναι τα επιχειρήματα.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Χρήση του Kidspiration στα πλαίσια των Οικολογικών Δραστηριοτήτων
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περίοδοι) Ενότητα Α7.2.Μ1-Μ2 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Εκπαιδευτικο Σενάριο (Σχέδιο Εργασίας)
Πολυπλοκοτητα - netlogo
Πάμπος Χρυσοστομου Σύμβουλος Πληροφορικής Λεμεσού
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διδασκαλια και Μαθηση με Χρηση ΤΠΕ Βασιλης Κολλιας

ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΘΕΜΑ  Ειμαι δασκαλος και έχω στα χερια μου ένα νέο πολυεργαλειο.  Θελω να μπορω να κάνω εξαιρετικά πράγματα με αυτό.  Δεν θελω να το χρησιμοποιώ εκει που η δουλειά μου θα μπορουσε να γινει αποτελεσματικοτερα αλλοιώς.

Η στρατηγικη που θα ακολουθησουμε Θα διακρίνουμε στοχους της διδασκαλιας που είναι σημαντικοι (ανεξάρτητα από συγκεκριμένα μαθήματα) και θα αναρωτηθουμε με ποιους τροπους μπορει να τους προωθησουμε χρησιμοποιώντας ΤΠΕ

Τι στοχους εχουμε εξετάσει;  Βασικές γνωσεις (πληροφοριες)  Βασικές δεξιοτητες  Δυσκολες έννοιες  Σημαντικές αξιες και πεποιθήσεις  «συνήθειες της σκέψης» (habits of mind) που ταιριάζουν σε διαφορετικά μαθήματα

Δυο ερμηνειες για το νέο στοχο  Γενικές καλες συνήθειες χρήσιμες κάθε φορά που αντιμετωπιζουμε δυσκολα ζητήματα  Καλές συνήθειες σκέψης που ταιριάζουν σε κάθε κλάδο

Γενικες καλες συνήθειες σκέψης 1. Persisting 2. Communicating with clarity and precision 3. Managing impulsivity 4. Gathering data through all senses 5. Listening with understanding and empathy 6. Creating, imagining, innovating 7. Thinking flexibly 8. Responding with wonderment and awe 9. Metacognition 10. Taking responsible risks 11. Striving for greater accuracy and precision 12. Finding humor 13. Questioning and problem posing 14. Thinking interdependently 15. Applying past knowledge to new situations 16. Remaining open to continuous learning Πηγή

Kidspiration   ta/Diathematika/kidspiration/ ta/Diathematika/kidspiration/  e/ /%CE%A4%CE%9F%20%CE %9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%A3 %CE%9C%CE%99%CE%9A%CE%9F%20 KIDSPIRATION e/ /%CE%A4%CE%9F%20%CE %9B%CE%9F%CE%93%CE%99%CE%A3 %CE%9C%CE%99%CE%9A%CE%9F%20 KIDSPIRATION

Logo -> Scratch   ratch/ ratch/

Γενικες συνηθειες σκέψης και ΤΠΕ nl.academia.edu/pbsloep/Papers/603459/ Mind_tools_contributing_to_an_ICT- rich_learning_environment_for_technolog y_education_in_primary_schools

Ειδικοι τροποι προσέγγισης προβλημάτων ανα κλάδο  Λογισμικο

Συνδιασμος των δυο  Knowledge Forum  ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ