Επισκόπηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Δημιουργία Ιστολόγιου στο Blogger
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Κοσμαρά Μαρκέλλα Κληματσίδα Κατερίνα Καρβουνίδου Ελευθερία
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παράγραφος 1.7. ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Είσαι εκεί; Εδώ είμαι Είσαι έτοιμος να λάβεις ένα μήνυμα; Είμαι έτοιμος Πάρε το πρώτο.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Τεχνικές Πολυπλεξίας Παράγραφος 1.6.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ο γρηγορόσκυλος Ο γρηγορόσκυλος είναι ένας σκύλος που ζει μέσα σε ένα σπίτι και κάνει ζημιές όταν τρέχει.
Τζόγος Περιεχόμενα: Γενικά Είδη τυχερών παιχνιδιών
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΩΣ ΜΕΣΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
Τιμή Νέου Συνεργάτη New Distributor Pricing Forever Hellas-Cyprus 1 Φεβρουαρίου 2010 NDP –
Επικοινωνία στα σημεία πώλησης
Μαθηματικά και Καθημερινότητα
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
SusCity: κατασκευάζοντας ψηφιακά παιχνίδια αειφόρων πόλεων Ν. Γιαννούτσου Μ. Δασκολιά Μ. Ξένος Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Το λεπτό και μοντέρνο πληκτρολόγιο του Proteus θα ομορφύνει τον χώρο σας. Τα ενσωματωμένα πλήκτρα αφής που διαθέτει καθώς και το ελληνικό μενού, σας.
Το Λαϊκό Λαχείο προσθέτει δεύτερο λήγοντα και διπλασιάζει τους κερδίζοντες λαχνούς και τους νικητές του ! 70% επιπλέον παίκτες του Λαϊκού απολαμβάνουν.
ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΙΕΚ ΞΥΝΗ ΤΜΗΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ MEDITERRANEAN COLLEGE.
Με περισσότερες επιλογές σε πρωταθλήματα (U/O) Με νέα αθλητικά γεγονότα και πρωταθλήματα και μπάσκετ Με νέα μη αθλητικά γεγονότα. περισσότερα γεγονότα.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Λανσάρισμα Φεβρουαρίου. Άμεση Νίκη «Ξύνεις – κερδίζεις» Το μόνο τυχερό παιχνίδι που δεν περιμένεις κάποια κλήρωση Αυθόρμητη Αγορά Το βλέπεις, το αγοράζεις.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Nέα πιστωτική πολιτική: Η αμοιβαία συνεργασία μας, φέρνει τα πρώτα θετικά αποτελέσματα για όλους μέσα στις πρώτες κιόλας ημέρες υλοποίησης.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Λογιστική για Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις Αξιολόγηση Επενδύσεων
H ευτυχία των παιδιών, οδηγός για την επιτυχία Ελιζάνα Πολλάτου, αναπ
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
OASIS PALACE.
Πώς τα παιδιά κατανοούν την οικονομία
Εθνικό Λαχείο – Έκδοση 229 Καμπάνια για Συλλογή Στοιχείων Παικτών με Κίνητρο Έξτρα Κλήρωση με Χρηματικά Έπαθλα (Ταξίδια στη Ελλάδα) Μάιος 2015.
Παρουσίαση επιχείρησησ Pegasus motors
Επικοινωνία ….τι είναι;
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΪΚΟ ΛΑΧΕΙΟ
Τα θετικά του διαδικτύου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Λογιςτικη κοςτους ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΑ.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔιΚΤυΟΥ
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Το πρακτορείο μας ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ <<ΤΟ ΞΥΛΙΝΟ>>
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επισκόπηση

Τι λέει ο καταναλωτής για το ΣΚΡΑΤΣ Στιγμιαίο Γρήγορο, άμεσο τόσο λόγο των τεχνικών του χαρακτηριστικών όσο και λόγω των συναισθηματικών του (σφηνάκι χαράς!) Διασκεδαστικό Ανεβάζει τη διάθεση, χαρούμενο, παιχνιδιάρικο, ανάλαφρο. Η ίδια η παικτική διαδικασία διασκεδάζει Τύχη Δεν μπορείς να επηρεάσεις το αποτέλεσμα. Εξαρτάται από το πόσο τυχερός θα είμαι τη δεδομένη στιγμή! Μοντέρνο Φρέσκο, νεανικό, εξωστρεφές, trendy Ποικιλία Πολλά παιχνίδια, διαφορετική τιμή, διαφορετικοί μηχανισμοί Για όλους Για ενήλικες και των δύο φύλων Μικρά Μεσαία κέρδη Καθημερινά κέρδη, με καλή συχνότητα Source: QED, March 2015, Face-to-Face interviews (CAPI): Total sample size: N=902

ΣΚΡΑΤΣ: το παιχνίδι με τους καθημερινούς νικητές 1 στους 4 κερδίζει! Το ΣΚΡΑΤΣ έχει μεγάλη συχνότητα καθημερινών νικητών 90.000 ΣΚΡΑΤΣ κερδίζουν την ημέρα Μοιράζονται περίπου 500.000€ καθημερινά σε κέρδη Προσφέρει μια ευρεία γκάμα κερδών. Ενδεικτικά μέσα σε ένα χρόνο: 4 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας 500.000€ 8 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας 200.000€ 29 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας 100.000€ 21 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας 50.000€ 337 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας 10.000€ 522 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας 3.000€ 580 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας 2.000 € 5.389 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ αξίας 1.000€ Και 39.000.000 νικητήρια ΣΚΡΑΤΣ κέρδισαν έως και 500€

Εισαγωγή νέων παιχνιδιών Εισαγωγή νέων παιχνιδιών

Τι νέο φέρνει το ΣΚΡΑΤΣ; 2 Νέα θέματα εμπλουτίζουν την γκάμα των ΣΚΡΑΤΣ Ένα νέο παιχνίδι για τις κατηγορίες τιμής: 1€ & 2€ Η επιλογή και ο σχεδιασμός τους είναι αποτέλεσμα έρευνας καταναλωτή 12 παιχνίδια προβάλλονται – 14 είναι ακόμα διαθέσιμα Ποικιλία παιχνιδιών και θεμάτων για την ευρεία κάλυψη του κοινού Τα παιχνίδια του Μαΐου 2014 παραμένουν στην γκάμα των διαθέσιμων παιχνιδιών αλλά δεν προωθούνται  Επιλογές στον παίκτη όπως ορίζει και η συγκεκριμένη κατηγορία  Παιχνίδια για κάθε επιθυμία ή/και για τη διάθεση της στιγμής

Παιχνίδια Μάιος 2015 Διαθέσιμα από τις 8/5 1 € 2 €

Σύνολο Διαθέσιμων Παιχνιδιών 1 € 2 € 3 € 5 €

Περιγραφή Παιχνιδιών

Τύχη στο άψε ξύσε Τιμή: 1 € Όνομα: Τύχη στο άψε ξύσε Θέμα: Τύχη Μηχανισμός: Βρες το σύμβολο πέταλο και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό Μπορείς να κερδίσεις μέχρι και 6 φορές στο ίδιο λαχείο Απόδοση: 61,67% Κέρδη μέχρι: 10.000€ Συχνότητα Νίκης: 4,75

Τύχη στο άψε ξύσε– Πίνακας Κερδών Συνολικά την καλύτερη πιθανότητα από όλα τα παιχνίδια αξίας 1 € (με την εξαίρεση του 3ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ) Πολύ καλή πιθανότητα να κερδίσεις 100€ & 200€ & τις 3 μικρές κατηγορίες κερδών

Διπλασιάστε τα Κέρδη σας Τιμή: 2 € Όνομα: Διπλασιάστε τα κέρδη σας Θέμα: Χρήματα Μηχανισμός: Ταίριαξε οποιονδήποτε ΑΡΙΘΜΟ ΣΟΥ με οποιονδήποτε ΤΥΧΕΡΟ ΑΡΙΘΜΟ και κέρδισε το αντίστοιχο ποσό Βρες το Χ2 και διπλασίασε το αντίστοιχο ποσό Μπορείς να κερδίσεις και στις 10 περιοχές οπότε τα κέρδη σου λειτουργούν αθροιστικά Απόδοση: 65,61% Κέρδη μέχρι: 100.000€ Συχνότητα Νίκης: 1:4,38

Διπλασιάστε τα κέρδη σας– Πίνακας Κερδών Συνολικά την καλύτερη πιθανότητα από όλα τα παιχνίδια αξίας 2€ Το μοναδικό παιχνίδι με 21 νικητήριες κατηγορίες – ΝΕΕΣ κατηγορίες κερδών (π.χ. 12€, 80€) χρησιμοποιώντας το στοιχείο του διπλασιαστή κερδών «Χ2» Καλύτερη πιθανότητα να κερδίσεις 100.000€ συγκριτικά με την ΕΦΤΑΤΥΧΗ ΓΑΤΑ

«Δυνατά» σημεία νέων παιχνιδιών 6 ευκαιρίες να κερδίσεις Εύκολος μηχανισμός Πολλές νικητήριες κατηγορίες Συνολικά την καλύτερη πιθανότητα από όλα τα παιχνίδια αξίας 2€

Συνοπτικός πίνακας όλων των παιχνιδιών Υψηλή απόδοση σε όλα τα επίπεδα τιμής Ποικιλία στη θεματολογία και στον μηχανισμό για την κάλυψη μεγάλου εύρους παικτών

ATL Επικοινωνία (εκτός σημείων πώλησης)

Νέος δρόμος επικοινωνίας Σύμφωνα με την έρευνα καταναλωτή, το ΣΚΡΑΤΣ είναι ένα από τα πιο διασκεδαστικά παιχνίδια της ΟΠΑΠ Το βασικός λόγος για τον οποίον παίζουν είναι γιατί μαθαίνουν αμέσως εάν κέρδισαν Αυτό είναι και το βασικό όφελος του παιχνιδιού Η νέα επικοινωνία του ΣΚΡΑΤΣ θα τονίσει το βασικά όφελος του ΣΚΡΑΤΣ Από τη Χαρά του Σκρατσαρίσματος στη Στιγμιαία Αποκάλυψη του Αποτελέσματος «Δεν χρειάζεται να περιμένεις να δεις εάν κέρδισες!»

Καμπάνια Μαΐου Τηλεόραση Ραδιόφωνο Εφημερίδες/Περιοδικά Στρατηγική επικοινωνίας Να επικοινωνήσουμε στο κοινό το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του ΣΚΡΑΤΣ ότι μαθαίνεις αμέσως αν κέρδισες Χρήση χιούμορ για να περάσουμε το μήνυμα Επικοινωνία νέων παιχνιδιών αλλά και της υπόλοιπης γκάμας Μέσα Επικοινωνίας: Τηλεόραση/Ραδιόφωνο/Έντυπα/Ψηφιακή Επικοινωνία Τηλεόραση Ραδιόφωνο Εφημερίδες/Περιοδικά Διαφήμιση στο internet