7η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Προσωπικές δεξιότητες
Εθνικό Δίκτυο Σχολείων «Γεωργία και Περιβάλλον» «Εναλλακτικές Καλλιέργειες – Αειφορική Γεωργία» Νάουσα 2011.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Πόση ενέργεια ξοδεύει η γειτονιά μου, Πόσο συμμετέχω εγώ σε αυτό? ΣΥΝOΠΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΙΑΣ ΕΕ.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
1 Δημόσιες σχέσεις και Περιφερειακή Ανάπτυξη: Η συμβολή των δημοσίων σχέσεων στο (δημοκρατικό) Αναπτυξιακό Σχεδιασμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Πρόδρομος.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Δομές των Πολιτιστικών Οργανισμών
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Ελεύθερος χρόνος Ελεύθερος χρόνος καλείται ο χρόνος που διαθέτει ο άνθρωπος για να αναπαυθεί , να προάγει το πνεύμα του ,να καλλιεργήσει τα ταλέντα του.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
Τι είναι η Ψηφιακή Επιμέλεια; Πάνος Κωνσταντόπουλος Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά» και Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Γίνε ειδικός στις ΟΒΕΑ.
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Εξορθολογισμός διαχείριση διδακτέας ύλης
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Ευ. Φρυδάκη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία (ΕVS)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (Ι) Α. Κουτσούρης.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Εκπαίδευση και μειονότητες
ΔΟΜΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

7η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης Το Κοινό 7η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης

Βασικός Στόχος Η ανάπτυξη αμοιβαία ευεργετικών σχέσεων μεταξύ του πολιτιστικού οργανισμού και του κοινού του αποτελεί προϋπόθεση της βιωσιμότητας του οργανισμού.

Δημόσιες Σχέσεις «Μια διαδικασία διαχείρισης μέσα από την οποία αναγνωρίζονται, διαμορφώνονται και διατηρούνται αμοιβαία ευεργετικές σχέσεις, μεταξύ του οργανισμού και των διαφορετικών κατηγοριών του κοινού που υπηρετεί, και από τα οποία εξαρτάται η επιτυχία του». (Cutlip, Center και Broom, 1985, σελ. 4).

Σύντομη ιστορία των δημοσίων σχέσεων Μια πρακτική, γνωστή από την αρχαιότητα. Ο Ιούλιος Καίσαρας και το καθημερινό ημερολόγιο -- Acta Diurna, -- μια παράδοση τεσσάρων αιώνων. Congregatio de Propaganda Fide

Πρώτα βήματα Στις ΗΠΑ, ο Πρόεδρος Andrew Jackson, οι βιομήχανοι Cornelius Vanderbilt και John Rockefeller, ακόμη και το αμερικανικό Πεντάγωνο προσέλαβαν τους Amos Kendall, Ivy Ledbetter Lee και George Creel οι οποίοι ανέλαβαν να διαμορφώσουν τη δημόσια εικόνα των εργοδοτών τους.

Edward Bernays Ο Edward Bernays, ένας άνθρωπος που έβαλε σε τάξη τη διάσπαρτη γνώση του κλάδου, οριοθετώντας τον, τόσο ως θεωρία όσο και ως πρακτική.

Τι είναι οι δημόσιες σχέσεις; Μια διαδικασία: (α) επικοινωνιακή (β) συστηματική και μεθοδική (γ) μετρήσιμη.

Τύποι Οργανισμών Οι οργανισμοί που αδιαφορούν για το κοινό τους. Οι οργανισμοί που ενδιαφέρονται περιστασιακά για το κοινό τους. Οι οργανισμοί που ενδιαφέρονται συστηματικά για το κοινό τους.

Κατηγορίες Δημοσίων Σχέσεων Εσωτερικές Δημόσιες Σχέσεις Εξωτερικές Δημόσιες Σχέσεις

Εσωτερικές δημόσιες σχέσεις Η εμπέδωση της αποστολής του οργανισμού. Η καλλιέργεια «οικογενειακής» ατμόσφαιρα. Συνεχής και ειλικρινής επικοινωνία μεταξύ των διαχειριστών και του κοινού. Στρατηγική διαχείρισης εσωτερικών προβλημάτων.

Εξωτερικές δημόσιες σχέσεις Η προσέλκυση νέων επισκεπτών. Η μεταμόρφωση των επισκεπτών της μίας επίσκεψης σε ενθουσιώδες κοινό πολλαπλών επισκέψεων. Η μετεξέλιξη των επισκεπτών σε φίλους του μουσείου. Η διατήρηση των φίλων του μουσείου. Το χτίσιμο διαφορετικών κατηγοριών κοινού που συμπεριλαμβάνουν τη νεολαία, τους νέους επαγγελματίες και διαφορετικές εθνικές ομάδες. Η μετεξέλιξη των φίλων σε δωρητές. Η δημιουργία σώματος εθελοντών. Η προσέλκυση τουριστών. (Kotler, Kotler και Kotler, 2008, σελ. 154)

- το 53% του κοινού αποκόμισε μια δυνατή συναισθηματική εμπειρία. Σε μια παναμερικανική δημοσκόπηση όταν ετέθη το ερώτημα στους επισκέπτες: «Τι αποκομίζετε από την επίσκεψή σας σε ένα μουσείο;» - το 57% αναφέρθηκαν στην αξία της κοινωνικής εμπειρίας – το ότι επισκέπτονται τον οργανισμό μαζί με φίλους και συγγενείς. - το 53% του κοινού αποκόμισε μια δυνατή συναισθηματική εμπειρία. το 46% ισχυρίσθηκε ότι αυξήθηκαν οι γνώσεις του. (Ostrower, 2005)

Το Ζήτημα του Lifestyle Υπάρχει ένας συσχετισμός των ακροατών κλασικής μουσικής και εκείνων που επισκέπτονται μουσεία και πινακοθήκες. Οι ειδικοί του πολιτιστικού μάρκετινγκ διερευνούν πώς συγκεκριμένοι τύποι προσωπικοτήτων συσχετίζονται με συγκεκριμένους τρόπους ζωής. οι πολιτιστικοί οργανισμοί που προσπαθούν να προσελκύσουν επισκέπτες, διερευνούν πώς ο τρόπος ζωής των ανθρώπων επηρεάζει τις ψυχαγωγικές τους επιλογές.

Οι άνθρωποι και ο ελεύθερος χρόνος τους • Εκείνοι που ξοδεύουν τον ελεύθερο χρόνο τους με άλλους ανθρώπους αναζητώντας πάντα εμπειρίες συλλογικού χαρακτήρα. • Εκείνοι που αναζητούν μια εμπειρία που «πιάνει τόπο». Αισθάνονται ότι αξιοποιούν το χρόνο τους κάνοντας κάτι που αξίζει. • Εκείνοι που αξιολογούν το περιβάλλον στο οποίο βρίσκονται ώστε να τους εμπνέει και να αισθάνονται άνετα στο χώρο. • Εκείνοι που αναζητούν την καινούργια εμπειρία και την πρόκληση. • Εκείνοι που αναζητούν την ευκαιρία για μάθηση. • Εκείνοι που συμμετέχουν ενεργά, σε αντίθεση με εκείνους που είναι πιο παθητικοί. (Kotler, Kotler και Kotler, 2008, σελ. 163)

Αναζητώντας το κοινό του οργανισμού Σε ποιον τρόπο ζωής – διασκέδαση και ψυχαγωγία– του κοινού μπορεί να ανταποκριθεί με μεγαλύτερη επιτυχία ο συγκεκριμένος οργανισμός; Σε ποιες κοινωνικο-οικονομικές ομάδες της ευρύτερης κοινωνίας θα έχει μεγαλύτερη επιρροή ο συγκεκριμένος οργανισμός; Με βάση την εκπαίδευση αλλά και την ευρύτερη παιδεία τους, ποιες ομάδες έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να σχετιστούν με τον οργανισμό; Με βάση την ηλικιακή κατανομή τους, σε ποιες ομάδες θα είχε απήχηση ο οργανισμός; Ποιες άλλες πολιτισμικές καταβολές –γλώσσα, θρησκεία, εθνικότητα, φυλή κ.ά.– θα πρέπει να λάβει υπόψη ο οργανισμός για να προσεγγίσει συγκεκριμένες ομάδες της κοινωνίας;

Θέματα Στρατηγικής Σημαντικό είναι να αναγνωρίζεται η συνεισφορά των φίλων του οργανισμού με διαφόρους τρόπους – αναφορά στα έντυπα, εκπτώσεις στην είσοδο, εκπτώσεις στους φόρους για χορηγίες κ.ά. Οι τουρίστες χωρίζονται σε διαφορετικές ομάδες κοινού, όπως εκείνοι που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς σκοπούς, εκείνοι που ταξιδεύουν με τουριστικές ομάδες, ζευγάρια ενηλίκων και οικογένειες. Ο φυσικός χώρος του οργανισμού λειτουργεί είτε ως πόλος έλξης είτε ως παράγοντας απώθησης του επισκέπτη.

Ζητήματα Πολυπολιτισμικότητας Ο Τρίτος κόσμος χτυπημένος από πρωτοφανή φτώχεια, εξαθλίωση, πόλεμο και φυσικές καταστροφές αναζητά καταφύγιο στις πλουσιότερες χώρες του πλανήτη. Οι διαφορετικοί πολιτιστικοί οργανισμοί οφείλουν να λάβουν υπόψη: Τη φτώχεια και την εξαθλίωση Το εμπόδιο της γλώσσας Τις πολιτιστικές διαφορές Τις κοινωνικές προκαταλήψεις Τους μειωμένους πόρους των πολιτιστικών οργανισμών Την αδιαφορία και το έλλειμμα στρατηγικής

Παιδιά και πολιτιστικοί οργανισμοί Όταν το παιδί συμμετάσχει και εκτιμήσει μια εμπειρία ορθολογικής ψυχαγωγίας έναντι άλλων μορφών παθητικής διασκέδασης, υπάρχει πιθανότητα να είναι ενεργός καταναλωτής τέτοιων εμπειριών και ως ενήλικος. Αν δεν του δοθούν ευκαιρίες πολλαπλών πολιτιστικών ερεθισμάτων, το πιθανότερο είναι να αποκτήσει ροπή προς τις πιο παθητικές και εν γένει χαμηλής ποιότητας.

Γιατί τα παιδιά είναι σημαντικά; (α) Οι καταναλωτικές τάσεις και επιλογές εμπειριών της νεανικής ηλικίας συνοδεύουν τον άνθρωπο και ως ενήλικο. (β) τα παιδιά αποτυπώνουν διαφορετικές πληροφορίες αλλά και υιοθετούν αξίες με πολύ μεγαλύτερη άνεση από ότι οι ενήλικοι. (γ) Το παιδικό κοινό του οργανισμού συνδέεται με το μέλλον του οργανισμού.

Παράγοντες που θα έκαναν μια επίσκεψη στο μουσείο πιο ευχάριστη: • Διαδραστικά παιχνίδια. • Πρόσβαση στο διαδίκτυο. • Επαφή με τα εκθέματα. • Μοντελοποίηση για τα παιδιά. • Πωλητήριο για παιδιά. • Χώρος όπου οι επισκέπτες να μπορούν να καθίσουν και να μιλήσουν. • Φιλικό προσωπικό για να απαντά σε ερωτήματα. • Ηθοποιοί μέσα στο χώρο του μουσείου. • Χειροτεχνίες • Ένταξη των εκθεμάτων στο περιβάλλον τους. • Θεατρικές παραστάσεις για τα παιδιά. • Νέοι που λειτουργούν ως οδηγοί μέσα στο χώρο. • Ευκαιρίες που παρέχονται στα παιδιά για τη δόμηση των εκθέσεων. • Δημιουργία επιγραφών και άλλων κειμένων που αφορούν στα εκθέματα.

Δημόσιες σχέσεις και μουσεία (α) Η αποδοχή από το κοινό της αποστολής του μουσείου, νέων ιδεών, ταυτοτήτων και προσεγγίσεων. (β) Η προσέλκυση χορηγιών και οικονομική υποστήριξη από ποικίλους φορείς. (γ) Η προώθηση του εθελοντισμού. (δ) Η χρήση οπτικοακουστικών μέσων και πολυμέσων.

Δημόσιες σχέσεις και μουσεία (ε) Η προσέγγιση του κοινού από μη προνομιούχες τάξεις. (ζ) Η προώθηση συνεργασιών για την οργάνωση εκδηλώσεων.

Οργανισμοί δημοφιλούς ψυχαγωγίας Η προσέλκυση νέων επισκεπτών αποτελεί στόχο όχι μόνο για τα μουσεία, αλλά και για τον κινηματογράφο. Η μεταμόρφωση των επισκεπτών της μίας επίσκεψης σε ενθουσιώδες κοινό των πολλαπλών επισκέψεων αφορά σε όλες τις πολιτιστικές βιομηχανίες. Η μετεξέλιξη των επισκεπτών σε φίλους του οργανισμού αφορά υπό μια έννοια και στους κερδοσκοπικούς οργανισμούς, αν και συνδέεται περισσότερο με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που προσδίδουν στο κοινό τους κάποια αίσθηση ταυτότητας. Η διατήρηση των φίλων του μουσείου θα μπορούσε να επεκταθεί σε άλλους οργανισμούς με τη διατήρηση καταναλωτών/πελατών.

Οργανισμοί δημοφιλούς ψυχαγωγίας (5) Το χτίσιμο διαφορετικών κατηγοριών κοινού που συμπεριλαμβάνουν τη νεολαία, τους νέους επαγγελματίες και διαφορετικές εθνικές ομάδες, αφορά σε πάγιο στόχο όλων των οργανισμών. (6) Η μετεξέλιξη των φίλων σε δωρητές αφορά περισσότερο στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. (7) Η δημιουργία σώματος εθελοντών αφορά κυρίως στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. (8) Η προσέλκυση τουριστών ή γενικότερα περιστασιακών τουριστών αφορά στα μουσεία αλλά δυνητικά σε όλους τους πολιτιστικούς οργανισμούς. (Προσαρμογή από τους Kotler, Kotler και Kotler, 2008, σελ. 154)

Πλεονεκτήματα της Δημοφιλούς Ψυχαγωγίας (α) Εκείνοι που συνηθίζουν να ξοδεύουν τον ελεύθερο χρόνο τους με άλλους ανθρώπους. (β) Εκείνοι που αναζητούν μια εμπειρία που «πιάνει τόπο». (γ) Εκείνοι που δίνουν μεγάλη σημασία στο περιβάλλον που επισκέπτονται. (δ) Εκείνοι που αναζητούν την καινούργια εμπειρία και την πρόκληση (ε) Εκείνοι που αναζητούν την ευκαιρία για μάθηση. (στ) Εκείνοι που συμμετέχουν ενεργά, σε αντίθεση με εκείνους που είναι πιο παθητικοί.

Οι δημόσιες σχέσεις στο ψηφιακό περιβάλλον (α) Η συλλογή πληροφοριών από το διαδίκτυο (β) Η παρουσία του οργανισμού στο διαδίκτυο (γ) Η δημιουργία δικτυακών κοινοτήτων

Διαχείριση κρίσεων (α) Επιλογή εκπροσώπου. (β) Έλεγχος της αξιοπιστίας. (γ) Κοινοποίηση του προβλήματος. (δ) Πρόβλεψη της χειρότερης δυνατής εξέλιξης. (ε) Γνωστοποίηση των θέσεων του οργανισμού.