ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Διαχείριση εργασιακού άγχους στην COMPUSMART Ινστιτούτο Εργασίας, Υγείας και Οργάνωσης (I-WHO) Πανεπιστήμιο.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ-ΠΘ
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της Μιχάλη Αργυρώς.
Οι Κινητές Μονάδες Ψυχικής Υγείας σε ένα σύγχρονο Σύστημα Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Βενετσάνος Μαυρέας Καθηγητής Ψυχιατρικής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου.
Βάιος Κ. Περιτογιάννης Γιάννενα 9/4/2011. «Η ψυχική νόσος θέτει τέτοιες απαιτήσεις στο σύστημα υγείας, που καμία ειδικότητα ή υπηρεσία δεν μπορεί από.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Κατάρτιση μέσω φορητών συσκευών για φροντιστές ατόμων με αναπηρία και ηλικιωμένων LLP TR-LEONARDO-LMP.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΥΝΑΜΗΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ (Β!)
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
Η ειδική αγωγή στο σχολείο της γενικής εκπαίδευσης
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
PCO CONVIN αποτύπωση της αναγνωρισιμότητας της ρευματολογικής ειδικότητας και ο βαθμός χρήσης της από τον γενικό πληθυσμό ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ.
ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΟΥ - ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ- ΠΤΕΑ
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Μοντέλο Μακροχρόνια Φροντίδας κατά H.E. Wagner
Καταθλιψη Λύκειο Μεσοβουνίων
ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ.
Το Κάπνισμα Βλάπτει Σοβαρά Την Υγεία!
ΕΝΝΟΙΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 4: Άσκηση, ποιότητα ζωής και λειτουργικότητα στην τρίτη ηλικία Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 1.Καταθλιπτική διάθεση. 2.Απώλεια ενδιαφέροντος και ευχαρίστησης. 3.Μειωμένη ενέργεια.
Τα παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες κατά τη μάθηση έχουν-πέραν των κοινών-και ορισμένες ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες.
Οι επιπτώσεις των ρευματικών παθήσεων στον ελληνικό πληθυσμό Δρ Παναγιώτης Τρόντζας Ρευματολόγος Υπεύθυνος Ρευματολογικής Κλινικής & Κέντρου Οστεοπόρωσης.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 024 ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΑΣΚΗΣΗ Διδάσκοντες.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ A’ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Στελέχωση Υπηρεσίας: Μάρκος Ζαχαρής, ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός, Υπεύθυνος Κοινωνικής.
ΡΕΥΜΑΤΟΕΙΔΗΣ ΑΡΘΡΙΤΙΔΑ
Διαγνωστικά Θέματα Λογοθεραπείας Δρ. Μαρία Καμπανάρου Ενότητα 8.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
Παρουσίαση άρθρου της Τσαμπίκα Μπαφίτη με τίτλο:
Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολιών- SDQ
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
1.
Μάθημα 1ο ΥΓΕΙΑ - ΑΣΘΕΝΕΙΑ
Η ΚΑΤΗΓΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΡΩΝ ΠΑΡΑΟΛΥΜΠΙΑΚΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ορισμός υγείας: Στόχοι για την προώθηση της και την πρόληψη ασθένειας Mosby στοιχεία και των παραγώγων στοιχείων © 2010, 2006, 2002 από Mosby,
Εθισμός στην Τεχνολογία
ΔΙΑΛΕΞΗ 10η Επαγγελματικά δικαιώματα Νοσηλευτών.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΕΘΙΣΜΟΙ.
Εργασία: Συμβουλευτική σε οικογένεια με ανοϊκό μέλος
Ρευματολογικό ιατρείο εμπειρία φοιτητή
«Αξιολόγηση μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» 14/3/2017
Project Α’ Τετραμήνου Θέμα: Εξάρτηση Από Το Τσιγάρο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ ΦΘΟΡΑΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Η ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
Πρόταση Έργου: «ΣτοχευμενεΣ ΠαρεμβασειΣ ΠαροχηΣ Υπηρεσιων ΥγειαΣ για την υποστηριξη ασθενων ευαλωτων κοινωνικων ομαδων με ΡΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ» 9/20/2018.
ΜΕΤΑ ΕΣΤΙΕΣ ΣΤΑ ΟΣΤΑ. Η ΘΕΡΑΠΕΙΑ : ΕΝΑ ΠΑΖΛ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΣΚΕΚΤΟΜΗΣ ΣΤΗΝ ΟΜΣΣ ΣΕ ΑΘΛΗΤΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ
ΨΥΧΟΓΗΡΙΑΤΡΙΚΗ.
Ατομικός Φάκελος Υλικού / Φάκελος Εργασιών Εκπαιδευτικού και Μαθητή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ Αθανασία Παππά Πρόεδρος ΔΣ Ελληνικής Εταιρείας Αντιρευματικού Αγώνα (ΕΛ.Ε.ΑΝ.Α) Αθήνα Φεβ 2015

ΡΕΥΜΑΤΟΕΙΔΗΣ ΑΡΘΡΙΤΙΔΑ Οι επιπτώσεις της ΡΑ σε τομείς της ζωής (ταχυδρομική έρευνα σε 680 άτομα με ρευματοειδή αρθρίτιδα) Λειτουργικές δραστηριότητες 96 (%) Κοινωνικές δραστηριότητες 80 (%) Σχέσεις 68 (%) Συναισθήματα 61 (%) Κοινωνικο-οικονομική 20 (%) Η εικόνα του σώματος 11 (%)

Ζώντας με ρευματοειδή αρθρίτιδα, πόνος και αναπηρία και τα δύο είναι σημαντικά. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για τη μέτρηση της ενεργότητας της νόσου, όπως εργαστηριακές εξετάσεις (αιματολογικές: ΤΚΕ, CRP, RF, anti-CCP) και απεικονιστικές (ακτινογραφίες που δείχνουν διαβρώσεις), ο δείκτης ενεργότητας νόσου (DAS 28). Δεν είναι μόνο «Πού και πόσο πονάτε;» αλλά και «Τι είστε σε θέση να κάνετε!»

Ζώντας με ρευματοειδή αρθρίτιδα, πόνος και αναπηρία και τα δύο είναι σημαντικά. Η πραγματική αναπηρία είναι πιο δύσκολο να αξιολογηθεί. Ορισμένα συμπτώματα (πόνος, δυσκαμψία, αδυναμία) είναι δύσκολο να μετρηθούν αντικειμενικά. Ωστόσο, είναι σημαντικοί δείκτες της σοβαρότητας και της εξέλιξης της νόσου. Οι γιατροί μπορεί να σας ρωτούν «Ποιά άρθρωση πονάει » και «Πόσο δυνατός είναι ο πόνος σε μια κλίμακα 1 έως 10» Αλλά, υπάρχει μια ερώτηση που είναι εξίσου σημαντική. "Τι μπορείτε να κάνετε;"

ΡΕΥΜΑΤΟΕΙΔΗΣ ΑΡΘΡΙΤΙΔΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ (GLOBAL FUNCTIONAL STATUS) Κλάση Ι: Απόλυτα ικανό να πραγματοποιεί δραστηριότητες στην καθημερινότητα. Κλάση ΙΙ. Ικανότητα να πραγματοποιεί δραστηριότητες αυτοφροντίδας (ντύσιμο, πλύσιμο, περιποίηση) και επαγγελματικές, αλλά με περιορισμό των δραστηριοτήτων για προσωπική ευχαρίστηση. Κλάση ΙΙΙ. Ικανότητα να πραγματοποιεί δραστηριότητες αυτοφροντίδας, αλλά με περιορισμό της ικανότητας δραστηριοτήτων επαγγελματικών και μη. Κλάση IV. Περιορισμός στην ικανότητα να πραγματοποιεί δραστηριότητες αυτοφροντίδας , επαγγελματικών και μη. Η λειτουργικότητα στις αρθρώσεις χάνεται νωρίς…

Λειτουργική κατάσταση, Ρευματοειδής αρθρίτιδα πόνος και αναπηρία Λειτουργική κατάσταση, Ρευματοειδής αρθρίτιδα πόνος και αναπηρία. ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η Ρευματολογική κοινότητα ανέπτυξε διάφορα μέσα για να μετρήσει την αναπηρία που προκαλεί η ρευματοειδής αρθρίτιδα. 1. Γενικά ερωτηματολόγια. SF 36. 2. Ειδικά ερωτηματολόγια ΗΑQ. Αξιολογεί το αποτέλεσμα της θεραπείας. Οι ερωτήσεις βαθμολογούνται 0-3, με βάση την ικανότητα να "εκτελέσει με φυσιολογικό τρόπο“. Η υψηλότερη τιμή HAQ δείχνει σοβαρότερη σωματική αναπηρία. Το τροποποιημένο Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης της Υγείας (HEALTH ASSESSMENT QUESTIONNAIRE-HAQ) και στην Ελληνική έκδοση χρησιμοποιήθηκε για την αξιολόγηση της λειτουργικής κατάστασης των ατόμων με χρόνια αρθρίτιδα. Καταγράφει τους περιορισμούς στην κινητικότητα των αρθρώσεων και δυσκολία στην εκτέλεση καθημερινών δραστηριοτήτων. δεν περιλαμβάνει παραμέτρους για την ψυχική υγεία (άγχος, κατάθλιψη) .

Ζώντας με ρευματοειδή αρθρίτιδα, πόνος και αναπηρία και τα δύο είναι σημαντικά μέτρηση της λειτουργικής ικανότητας κατά το χρόνο της διάγνωσης της ρευματοειδούς αρθρίτιδας είναι σημαντική. (ισχυρός προγνωστικός παράγοντας για τη λειτουργική κατάσταση αργότερα στην εξέλιξη της νόσου). σοβαρότητα της Ρευματοειδούς Αρθρίτιδας (όπως κρίνεται από την λειτουργική κατάσταση). (πολύ ακριβής παράγοντας σχετικός με την εξέλιξη της νόσου, από ότι η διάρκεια της). κακή λειτουργική κατάσταση σχετίζεται με την μείωση του προσδόκιμου επιβίωσης. μέτρηση λειτουργικής αξιολόγησης της νόσου κατά τη διάρκεια της θεραπείας πολύ χρήσιμη. Ο έλεγχος της αξιολόγησης της λειτουργικής κατάστασης, μία φορά στους έξη μήνες με τη συμπλήρωση του HAQ , είναι ουσιαστικό μέρος της παρακολούθησης της πορείας του νοσήματος και πρέπει να τον ζητάμε. Είναι απλή η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου και δεν απαιτεί χρόνο. Προτείνω να παρέχουμε στο Ρευματολόγο μία φορά το χρόνο κατάσταση με : 1) Εργασίες που μπορούμε σήμερα να κάνουμε, σημειώνοντας το επίπεδο δυσκολίας, και την ποσότητα των φαρμάκων που απαιτείται για να γίνουν. 2) Στόχους που θα θέλαμε να κάνουμε και δεν μπορούμε.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΑΠΟ ΚΕΠΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΑΠΟ ΚΕΠΑ 1ο. Γυναίκα με ΡΑ κλάση ΙΙ, με μέτρια αναπηρία, αλλά μπορεί να είναι σε πολύ μειονεκτική θέση. 2ο. Άνδρας με ΡΑ κλάση ΙΙΙ, με σοβαρή αναπηρία μπορεί λόγω της υποστήριξης από την οικογένεια ή το κοινωνικό δίκτυο να είναι σε λιγότερο μειονεκτική θέση.

ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ (ΦΕΚ 1506/4 Μαι 2012)

ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ (ΦΕΚ 1506/4 Μαι 2012)

ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ (ΦΕΚ 1506/4 Μαι 2012)

ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ (ΦΕΚ 1506/4 Μαι 2012)

ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ (ΦΕΚ 1506/4 Μαι 2012) Το σύστημα αξιολόγησης της αναπηρίας περιορίζεται μόνο στην αναγωγή της αναπηρίας σε ποσοστά, δεν περιγράφει με στοιχεία δεν την διαχωρίζει από τη νόσο, αφού είναι γνωστό ότι μία νόσος δεν οδηγεί, πάντα, στον ίδιο βαθμό αναπηρίας.

ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ Η ταξινόμηση περιλαμβάνει 4 κατηγορίες αναπηρίας: 1. Ελαφριά αναπηρία με περιορισμό λειτουργικότητας, χωρίς να δημιουργείται εξάρτηση από άλλα άτομα. (Κλάση Ι, ΙΙ) 2. Μέτρια αναπηρία, με σαφή περιορισμό της δραστηριότητας και συχνή ανάγκη χρήσης υποστηρικτών μέσων. (Κλάση ΙΙ, ΙΙΙ) 3. Σοβαρή αναπηρία με σημαντικό περιορισμό των δραστηριοτήτων και ανάγκη υποστήριξης από άλλο άτομο για κάποιες δραστηριότητες. (Κλάση ΙΙΙ, IV) 4. Πλήρης αναπηρία με πλήρη εξάρτηση από άλλο πρόσωπο (Κλάση ΙV) Η αναπηρία να εκτιμάται: σε σχέση με τις βλάβες στις σωματικές δομές και λειτουργίες και με την απόδοση του ατόμου στις δραστηριότητες της καθημερινής ζωής και τη συμμετοχή του στην κοινωνική ζωή.

ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ Tο κάθε άτομο με χρόνια πάθηση είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα με τις ανησυχίες και τις ιδιαιτερότητες του και η εφαρμογή των ερωτηματολογίων όπως και η ακολουθούμενη θεραπεία πρέπει κατά το δυνατόν να είναι εξατομικευμένη, για το καλύτερο αποτέλεσμα.

ΜΑΖΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΡΘΡΙΤΙΔΑ www. arthritis.org.gr

ΜΑΖΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΑΡΘΡΙΤΙΔΑ Η αναπηρία έχει να κάνει περισσότερο με το περιβάλλον, παρά με τη βλάβη. Η αναπηρία είναι συχνή, και πρέπει να είναι κεντρικό θέμα στην εκπαίδευση των επαγγελματιών υγείας (γιατρούς, νοσηλευτές) Η επικοινωνία είναι η λέξη κλειδί. Μέριμνα για τούς φροντιστές και το σύστημα υποστήριξης. Η συνεργασία συμβάλλει στην ενδυνάμωση και αυτονομία. Ένας στους 4 πολίτες στην Μεγάλη Βρετανία έχει μία αναπηρία η φροντίζει ένα άτομο με αναπηρία. Στην Ελλάδα ...... One in four of us: The experience of Disability. MRC

Ευχαριστώ για την προσοχή EBM Lader Ευχαριστώ για την προσοχή