Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη.
Advertisements

Διήμερο επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα :
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Είδη προβλημάτων στην κλασματική μονάδα
Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού Αναγωγή στην κλασματική μονάδα
1. Είδος τροφής 2. Ο τρόπος που γεννούν
Μια ιστορία ενδιαφέρουσα και για σκέψη…. Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα, η οποία κάθε μέρα καταθέτει στον λογαριασμό σου το ποσό των €. Αυτή.
Τι είναι το άρθρο; Άρθρα: ο, η, το, οι, οι, τα, ένας,μια, ένα
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Τα 5 μέτρα ύφασμα κοστίζουν 30 €. Πόσο κοστίζουν τα 12 μέτρα ύφασμα; ? Σκέφτομαι: Τα ποσά είναι ανάλογα. Το πρόβλημα μπορεί να λυθεί με 3 τρόπους. Ο πρώτος.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εκτιμώ το ποσοστό¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας Στον Γιώργο και στην.
1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Α.Π.Θ ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΑΣΑΚΗΣ Ε΄2
Ισοδύναμα κλάσματα Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Όλα αυτά αποτελούν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου.
ΣΤΕΜΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΩΡΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Β4  Πρόσφατα, ολόκληρο το τμήμα μας, το Β4, έγινε μια μικρή ομάδα ντέντεκτιβ!  Επισκεφθήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο.
Φωτοσύνθεση Φυσική ΣΤ΄ τάξης.
1ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης
Λιβαδι Θεσσαλονικης-Καστανεωνας
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Στο τετράδιό σου, βάλε τις παρακάτω εικόνες σε δύο ομάδες
Η αλυσίδα αποτελείται από κρίκους.
Διδακτική Μαθηματικών Ι 9 Απριλίου 2014 Μάθημα 4 ο -5 ο Επίλυση προβλήματος ( συνέχεια )
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Γυμνασίου Μαχαιράδου ‘Υγιεινή διατροφή από τη Ζακυνθινή γη : Η μεταποίηση γεωργικών και κτηνοτροφικών προιόντων.
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
Καστανεωνασ-λιβαδι Θεσσαλονικησ
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Δειγματική διδασκαλία Κεφ. 15: Αναγωγή στην κλασματική δεκαδική μονάδα
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ :G5TA15-16 ΜΑΘΗΜΑ : ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: CV ΕΤΟΣ :
ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΕΒΡΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Οικογενειακές Σχέσεις
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Η Ε Λ Ι Α 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΦΥΤΟΥ ΤΑΞΗ: Δ’
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Τα ποσά αυτά ονομάζονται αντίστροφα
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Β΄1
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Μαθηματικά Ε΄ ¨ Ισοδύναμα κλάσματα¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Οι ερημικές περιοχές της Γης καταλαμβάνουν το 1/3 της ξηράς.
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος Ευθύς λόγος
Ας δημιουργήσουμε τώρα τους λόγους
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Σχ. Έτος:2012 – 13
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Καταπληκτικό! Ήλεκτρον ή Κεχριμπάρι
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ Δ. κόλπος Α. κόλπος Δ. κοιλία Α. κοιλία Μέρη του Σώματος
8 16 Τη φράση από τα 16 χρωματίσαμε τα 8 τη γράφουμε…
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Αν κάνει καλό καιρό, θα πάμε εκδρομή.
Φορολογικη λογιστικη Αγρότες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Σχ. Έτος: 2012 – 13 Μαθηματικά ΣΤ΄: ¨Εξασκούμε στη λύση προβλημάτων με πίνακα στα ανάλογα ποσά¨ Υπεύθυνος τάξης: Γεωργακόπουλος Ανδρέας  Φτιάχνω έναν πίνακα για να καταγράψουμε τα δεδομένα του προβλήματος. ΠΟΣΑΤΙΜΕΣ  Συμπληρώνω τα ποσά και τις αντίστοιχες τιμές π.χ  Την άγνωστη τιμή μπορώ να την ονομάσω Χ, Ψ, Ζ,…  Σχηματίζω την αναλογία.  Σχηματίζω και λύνω την εξίσωση.

 Ο αρτοποιός της γειτονιάς χρησιμοποίησε αυτή την εβδομάδα 900 κιλά αλεύρι. Πόσα κιλά ψωμί έβγαλε, αν τα 30 κιλά αλεύρι δίνουν 39 κιλά ψωμί;  Τα 6 βαρέλια περιέχουν 450 κιλά κρασί. Ο συνεταιρισμός αμπελουργών πούλησε 45 τέτοια βαρέλια σε μια εβδομάδα. Πόσο κρασί πούλησε;  Ένας ελαιοπαραγωγός πήγε 750 κιλά ελιές στο ελαιοτριβείο και έβγαλε 125 κιλά λάδι. Την επόμενη εβδομάδα από την ποσότητα που πήγε πήρε 180 κιλά λάδι. Τι ποσότητα με ελιές πήγε;

 Δύο εργάτες δούλεψαν σε μια οικοδομή και πήραν συνολικά 540 ευρώ. Ο πρώτος εργάτης δούλεψε 5 ημέρες και ο δεύτερος 4. Πόσα ευρώ αντιστοιχούν στον καθένα;  Τρία ίδια φορτηγά για να μεταφέρουν τα μπάζα μιας οικοδομής πληρώθηκαν 540 ευρώ. Το α΄ αυτοκίνητο έκανε 5 δρομολόγια, το β΄3 Κι το γ΄4. Πόσα ευρώ αντιστοιχούν στο κάθε φορτηγό;  Δυο κτηνοτρόφοι ένωσαν τα κοπάδια τους. Ο α΄ είχε 50 ζώα και ο β΄15 ζώα λιγότερα. Για τα ζώα τους πήραν επιδότηση(χρηματική βοήθεια από το κράτος) ευρώ. Πόσα ευρώ θα πάρει ο καθένας;