Ι ΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ Ανάπτυξη ενότητας σε Δ΄ τάξη δημοτικού Άντρη Θεοδούλου ΙΘ΄ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΘΕΩΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Παρουσίαση για την πρώτη εργασία Κατερίνα Παπαδομανωλάκη dpsd04036.
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
2ο ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΙΜΜΕΡΙΩΝ
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Χοιροκοιτίας
Υπεύθυνοι καθηγητές: Δεμιτσάνη ς Ευάγγελος Μαρινάκη Μαρία.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαι καλά με εμένα & με τους άλλους» Σχολικό έτος /Θ Δημ. Σχολ. Ροδοδάφνης.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟΧOI ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Η ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 1.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Ακροβάτες της τύχης ! Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος 2014 Τάξεις: A’,B’,Γ’,Δ’,Ε΄,ΣΤ΄ 4o Δημοτικό Σχολείο Δάφνης Δεκέμβριος.
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Η γλώσσα δεν είναι αθώα. Σπάει κόκκαλα. Ενίοτε και προκαταλήψεις.
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
9/θ Δημοτικό Σχολείο 3o Αριδαίας
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Το σχολείο των ονείρων μας 1 ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου.
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ι ΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ Ανάπτυξη ενότητας σε Δ΄ τάξη δημοτικού Άντρη Θεοδούλου ΙΘ΄ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού

Ε ΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ Δραστηριότητες από το Compasito – “Boys don’t cry”  «Οι κούκλες είναι μόνο για τα κορίτσια» - Συμφωνείτε ή διαφωνείτε;  Στερεότυπα: Μπορούν να περιορίσουν τις επιλογές μας; (ενδιαφέροντα, επαγγέλματα, παιχνίδια κ.ά.)

Δ ΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ

Π ΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ Κατάλογος με τα ονόματα των δημάρχων – Δημοτικές Εκλογές 2011 Καταγραφή δραστηριοτήτων μητέρας/ πατέρα στη διάρκεια μιας ημέρας ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΗΤΕΡΑ

P ROJECT – « ΥΙΟΘΕΤΩ ΕΝΑ ΑΥΓΟ »

Δ ΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ Εικόνες προσώπων σε περιοδικά – Φωτογραφίες συγγενών και φίλων Επικοινωνία με τον Κυπριακό Σύνδεσμο Καταναλωτών

C OMPASITO : “ WHAT I LIKE AND WHAT I DO ” Διαφημιστικά σχολών, κείμενα και videos για άντρες χορευτές/ γυναικείες ποδοσφαιρικές ομάδες Συμπέρασμα: Τα στερεότυπα διαφέρουν από εποχή σε εποχή και από κουλτούρα σε κουλτούρα

Ε ΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ «Σήμερα το ξαδερφάκι σου θα πάει για πρώτη φορά στο νηπιαγωγείο. Μόλις φτάνετε εκεί βλέπεις ότι ο νηπιαγωγός είναι άντρας. Γράψε τις σκέψεις σου.»

Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ Συζήτηση για το πώς τους έχει επηρεάσει αυτή η ενότητα (πιθανή αλλαγή στερεοτύπων, τι έμαθαν για το άλλο φύλο, σχέσεις με το άλλο φύλο) Διασκευή παραμυθιών

ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΜΟΣ Τα παιδιά προβληματίστηκαν για τα δικά τους στερεότυπα σε ό,τι αφορά τα δύο φύλα και είχαν την ευκαιρία να τα διαφοροποιήσουν. Γνώρισαν καλύτερα το δικό τους φύλο και τους ρόλους στους οποίους αναμένεται από την κοινωνία να ανταποκριθούν βάσει του φύλου τους. Γνώρισαν καλύτερα το αντίθετο φύλο και προβληματίστηκαν για τη σημασία της καλύτερης επικοινωνίας ανάμεσα στα δύο φύλα για τη δημιουργία ποιοτικών ανθρώπινων σχέσεων. Τέλος, μαθήτριες και μαθητές, είχαν τη δυνατότητα να συνεργαστούν και να προχωρήσουν στο δρόμο της προσωπικής κατάκτησης της γνώσης σε ένα δημοκρατικό κλίμα αποδοχής της διαφορετικότητας.