Παιδαγωγική Σχολή Πάτρας της ΣΕΛΕΤΕ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Advertisements

Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Θεωρία Μάθησης Ο ατομικός Εποικοδομητισμός του Piaget
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Γνωστικές θεωρίες μάθησης
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Παναγιώτης Νταβαρίνος Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων
Η εργαστηριακή διδασκαλία στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Αυτορυθμιζόμενη μάθηση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διδακτικές αρχές για τη διδασκαλία των Φ.Ε σύμφωνα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες, περισσότερο Οι Φ.Ε είναι πειραματικές επιστήμες,
Ενότητα 2.1 Σύγχρονες θεωρήσεις για τη μάθηση
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Εθνικό θεματικό δίκτυο «Μαθαίνω για το περιβάλλον παίζοντας» ΚΠΕ ΦΙΛΙΠΠΩΝ.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Ανακαλυπτική θεωρία μάθησης
Γνωστική Στοχοταξινομία κατά Bloom
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ.  1. Το υπολογιστικό σύστηµα επιτρέπει στον χρήστη να αναπαραστήσει ένα φυσικό φαινόµενο ή µια κατάσταση στην οθόνη.
Σχολικά Μαθηματικά, Δάσκαλος των Μαθηματικών, Μαθητής Καθηγητής Μαθηματικών Μαθητής Σχολικά Μαθηματικά Ακαδημαϊκά Μαθηματικά Φροντιστήρια ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
ΠΑΚΕ Αττικής Π6 – μαθήματα Χ. Κυνηγού. Διδακτική με Μικρόκοσμους Χ. Κυνηγός.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Αλβανός Θεοχάρης Μεραμβελιωτάκης Εμμανουήλ Νάκος Δημήτριος Σ ΧΟΛΗ Θ ΕΤΙΚΩΝ Ε ΠΙΣΤΗΜΩΝ – Τ ΜΗΜΑ Β ΙΟΛΟΓΙΑΣ.
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
ΤΠΕ στην Εκπαίδευση Διδάσκων : Βασίλης Κόμης Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 06 : Θεωρίες Μάθησης και ΤΠΕ: Εποικοδομισμός (Μέρος Α+) Βασίλειος Κόμης ΤΕΕΑΠΗ.
Μαθαίνοντας Μαθηματικά Χ. Σακονίδης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Παραδείγματα Διδάσκουσα: Ζαχαρούλα Σμυρναίου,
Διδακτική της Πληροφορικής
Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ, Σ Παπαπέτρου
Τι μαθαίνει αυτός που μαθαίνει προγραμματισμό;
H εκπαίδευση και το πρόγραμμα STEM
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO
Εκπαιδευτική Διαδικασία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Η θεωρία της δραστηριότητας (activity theory) Ζ
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
Θεωρίες Μάθησης και Μοντέλα Ενσωμάτωσης
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Χρήση ψηφιακών εργαλείων και πρόσθετη παιδαγωγική αξία
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Δραστηριότητα στο ΑΠΣ Α΄ Λυκείου
Δραστηριότητα από ΑΠΣ Α’ Λυκείου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παιδαγωγική Σχολή Πάτρας της ΣΕΛΕΤΕ Δημήτρης Αλιμήσης Παιδαγωγική Σχολή Πάτρας της ΣΕΛΕΤΕ Τηλ. 0610-461412, 0610-433664 pateslab@otenet.gr

ΠΑΤΕΣ Πάτρας / Δ. Αλιμήσης / οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση ο υπολογιστής ως «νoητικό εργαλείο» (mind tool) ανάπτυξης νοητικών δεξιοτήτων… π.χ. Logo (Papert). ενεργός εποικοδομητική μάθηση (Piaget) όχι προβλήματα προκαθορισμένης απάντησης («σωστό-λάθος») ενασχόληση με ανοιχτά προβλήματα εξερεύνηση, ανακάλυψη διάγνωση λαθών ΠΑΤΕΣ Πάτρας / Δ. Αλιμήσης / οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση

ΠΑΤΕΣ Πάτρας / Δ. Αλιμήσης / οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσης του προβλήματος… στόχος: η ίδια η εμπειρία ανάπτυξης στρατηγικών επίλυσης προβλημάτων μεταφορά των δεξιοτήτων στην επίλυση νέων προβλημάτων από τη γνώση του «τι» στη μάθηση του «πώς» ο μαθητής μαθαίνει πώς να μαθαίνει προχωράει σε επόμενα νοητικά στάδια (Piaget) ή συστήματα σκέψης (Bruner) ΠΑΤΕΣ Πάτρας / Δ. Αλιμήσης / οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση

ΠΑΤΕΣ Πάτρας / Δ. Αλιμήσης / οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση ...ο υπολογιστής ως «νoητικό εργαλείο» (mind tool) προγραμματίζοντας τον η.υ. μαθαίνει τη μηχανή να σκέφτεται ανακαλύπτει πώς το ίδιο σκέφτεται η χρήση του η. υ. δεν είναι αυτονόητα εποικοδομητική (constructivist) η αξιοποίησή του ως «νoητικού εργαλείου» προϋποθέτει την κατάλληλη παιδαγωγική παρέμβαση του δάσκαλου: να μετατρέψει ένα άψυχο μηχάνημα σε εργαλείο νοητικής ανάπτυξης ΠΑΤΕΣ Πάτρας / Δ. Αλιμήσης / οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση

Βασικές Παραδοχές … Papert (Mindstorms: Children, Computers and Powerful Ideas, 1980) Τα παιδιά είναι ικανά να μάθουν να χειρίζονται τον υπολογιστή Ο υπολογιστής μπορεί να επηρεάσει θετικά τους τρόπους μάθησης οποιουδήποτε γνωστικού αντικειμένου (αξία μεταφοράς δεξιοτήτων του υπολογιστή) Τα μαθηματικά συνιστούν προνομιακό χώρο εφαρμογής της εποικοδομητικής μάθησης με χρήση υπολογιστή ΠΑΤΕΣ Πάτρας / Δ. Αλιμήσης / οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση

ΠΑΤΕΣ Πάτρας / Δ. Αλιμήσης / οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Logo (=Λόγος) Papert (Mindstorms: Children, Computers and Powerful Ideas, 1980) Η χελώνα-ρομπότ: Εδάφους οθόνης θαλάσσης Ένα χειροπιαστό αντικείμενο με το οποίο μπορεί ο μαθητής να σκέφτεται Μια μαθηματική οντότητα ΠΑΤΕΣ Πάτρας / Δ. Αλιμήσης / οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση

δουλεύοντας με τη Logo… πρόβλημα ο μαθητής διδάσκει τη χελώνα πώς να δράσει ο μαθητής βλέπει πώς αντιδρά η χελώνα κατανοεί τον τρόπο «σκέψης» της χελώνας κατανοεί το δικό του τρόπο σκέψης λύση προβλήματος ΠΑΤΕΣ Πάτρας / Δ. Αλιμήσης / οι νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση