Παρουσίαση Θέμα:Ηλεκτρονικό Παιχνίδι

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
Advertisements

Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Το Διαδίκτυο (Internet) Καθηγητής : Πέτρου Στέφανος (B.Sc, HnD, SRIOHA) University of East London – U.E.L Department of Computer Science & I.T. Tel: ++30.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ενεργή παρακολούθηση της ημερίδας με θέμα «Technology Enhanced Learning – Η Τεχνολογία υποστηρίζει τη μάθηση» Γιώργος.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Διδακτική Πληροφορικής
Αθλητικά και Ηλεκτρονικά παιχνίδια. Ορισμός Άσκησης και φυσικής δραστηριότητας φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον.
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
Ηλεκτρονικά Παιχνίδια… Γιάννης Σταμπούλης Φωτόπουλος Κώστας.
Video games Start gameLoad gameCreditsexit. LOAD GAME Τι είναι τα video games? Τα πρώτα video games… Είδη video games Πλατφόρμες Εθισμός Άλλες χρήσεις.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Εθισμός στα Social Media
ΓΕΛ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Κατηγορίες ηλεκτρονικών παιχνιδιών [on-line,off-line] ,ποια είναι τα δημοφιλέστερα, και ποια παιχνίδια ηλεκτρονικού τζόγου υπάρχουν.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Παρακαλούμε μην κάνετε ΚΛΙΚ, εκτός αν σας ζητηθεί.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ασφαλής χρήση παιχνιδιών εικονικής πραγματικότητας
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση Θέμα:Ηλεκτρονικό Παιχνίδι Ονοματεπώνυμα: Αγγέλης Διονύσης, Βουλαγαράκης Γιώργος, Μητσιμπόνας Θωμάς, Τσιμήτρης Αθανάσιος Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Υπεύθυνος Καθηγητής: Καλιακούδα Αικατερίνη Σχολείο:2ο Λύκειο Κατερίνης Θέμα Ολικής Ερευνητικής Εργασίας: «Τα Παιδία Παίζει» Πόλη: Κατερίνη Έτος :2013-2014

Τα περιεχόμενα της εργασίας μας Έννοια ηλεκτρονικό παιχνίδι (διάφορα ηλεκτρονικά παιχνίδια) Πώς μπήκε στη ζωή μας Λόγοι που τα παιδιά παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια μαζί με στατιστικές Οι θετικές και αρνητικές απόψεις του ηλεκτρονικού παιχνιδιού Πώς μπορεί να βοηθήσει στη μάθηση Τι μπορούν να κάνουν οι γονείς και οι καθηγητές για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκύπτουν μέσα από αυτό Παιχνίδια προς εξαφάνιση Στατιστικές για το πού παίζανε παλιά, τι ώρες και σε ποια μέρη. Αν είναι οικονομικό, μαζί με την συνέντευξη μιας μάνας που μεγαλώνει ένα παιδί στην εφηβεία.

Το έργο μας με λίγα λόγια Η ομάδα μας ασχολήθηκε με το ηλεκτρονικό παιχνίδι, κάτι το οποίο είναι πολύ διαδεδομένο στις μέρες μας και ειδικότερα στα παιδιά. Εμείς ασχοληθήκαμε κυρίως με την έννοια του ηλεκτρονικού παιχνιδιού και το πώς οδηγείται το παιδί να ασχοληθεί με αυτό το μέσο, το πώς μας βοηθάει αλλά και το πώς μπορεί να μας καταστρέψει. Βρήκαμε τι μπορεί να κάνουν οι γονείς μέσα από το σπίτι για να αποκλίσουν τα προβλήματά του αλλά και τι μπορούν να κάνουν οι καθηγητές μέσα από την κοινωνία του σχολείου. Επίσης, βρήκαμε και παλιά παιχνίδια που κοντεύουν να εξαφανιστούν εξαιτίας του ηλεκτρονικού παιχνιδιού αλλά και το πού έπαιζαν παλιά οι προηγούμενες γενιές.

Τι είναι το ηλεκτρονικό παιχνίδι; Διάφορα ηλεκτρονικά παιχνίδια Counter-strike Call of duty Harf Life 2 GTA San Adreas Word of tangs Metin2 Dota X-Box Fifa Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής, μια κονσόλα παιχνιδιών, ένα κινητό τηλέφωνο κτλ. Όλα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν μια μορφή εισόδου δεδομένων από τον χρήστη, π.χ. ένα πληκτρολόγιο, ένα joystick, ένα gamepad ή ποντίκι, και μια μορφή εξόδου που ικανοποιεί τις αισθήσεις του παίχτη, συνήθως ένα μόνιτορ ή μια τηλεόραση και ηχεία.

Πώς τα παιχνίδια "μπήκαν" στη ζωή μας; Κονσόλες ηλεκτρονικοί υπολογιστές κινητά Pda Η Ιστορία των Βιντεοπαιχνιδιών αρχίζει στα τέλη της δεκαετίας του '40. Στα τέλη του '50 και στα μέσα του '60, στην Αμερική, αρχίζουν να μπαίνουν στην παραγωγή των πρώτων υπολογιστών.

Το φλίπερ Τον Σεπτέμβρη του 1971 δημιουργήθηκε το παιχνίδι Galaxy Game- έκανε μεγάλη εντύπωση σε φοιτητές που αμέσως μετά το μάθημά τους πήγαιναν και έπαιζαν. Στη συνέχεια όλες οι καφετερίες της Αμερικής και της Ευρώπης είχαν από ένα το λιγότερο. Η εποχή έμεινε γνωστή ως η χρυσή εποχή των φλίπερ. Στη σύγχρονη εποχή υπάρχουν ακόμη σε κάποια μαγαζιά με ηλεκτρονικά παιχνίδια, αλλά τώρα το φλίπερ υπάρχει σε όλους τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Γιατί τα παιδιά δεν παίζουν έξω; Η συμπεριφορά των γονιών και η εγκληματικότητα Ο ελεύθερος χρόνος

Ποσοστό (%) μαθητών, κατά φύλο, σε σχέση με τις εξωσχολικές προγραμματισμένες δραστηριότητες

Τι κάνουν οι μαθητές όταν δεν πηγαίνουν στο σχολείο και στα πάσης φύσεως φροντιστήρια

Ας αναλύσουμε τώρα τον λόγο που τα παιδιά παίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια- και ξεκινάμε από τα θετικά & τα αρνητικά. Τα θετικά Διασκέδαση Εξοικείωση με την τεχνολογία Αύξηση της αυτοπεποίθησης  Ανάπτυξη της απομνημόνευσης Ομαλή κοινωνικοποίηση

Κοινωνική συμπεριφορά Εθισμός Παχυσαρκία Τα αρνητικά Κοινωνική συμπεριφορά Εθισμός   Παχυσαρκία

Μπορεί το ηλεκτρονικό παιχνίδι να βοηθήσει στη μάθηση; Φυσικά βοηθάει στη μάθηση, διότι αναπτύσσει τις ικανότητες του παιδιού όπως τη σκέψη, τη φαντασία του, αλλά και του μαθαίνει πολλές φορές τι είναι καλό και τι κακό.

Τι πρέπει να κάνουν οι γονείς για την αντιμετώπιση του εθισμού κ.α Έλεγχος τις ώρες που το παιδί είναι στον υπολογιστή Ζητήστε τη γνώμη και τις συμβουλές ειδικών και άλλων γονέων γύρω από τα ενδεδειγμένα παιχνίδια Βρείτε παιχνίδια που απαιτούν στρατηγική και ικανότητες επίλυσης προβλημάτων Αναζητήστε παιχνίδια που απαιτούν τη συμμετοχή τουλάχιστον δύο παικτών Μπείτε στη διαδικασία να μάθετε κι εσείς να παίζετε παιχνίδια Ελέγχετε τη συμπεριφορά του παιδιού. Ενθάρρυνση του παιδιού να ασχοληθεί και με άλλες δραστηριότητες.

Τι πρέπει να κάνουν οι καθηγητές Εκμάθηση σωστού τρόπου χειρισμού του υπολογιστή Σωστές συμβουλές για το πώς να χειρίζονται τον υπολογιστή Εκδηλώσεις που θα μιλάνε στους μαθητές για τα θετικά και τους κινδύνους του διαδικτύου.

Θα αναφέρουμε κάποια παιχνίδια που παίζονταν παλιά και τώρα, με την αύξηση την τεχνολογίας, σχεδόν εξαφανίστηκαν Τριότα  Εφτάπετρο Κρυφτό Τυφλόμυγα - τυφλοπάνι Μπίλιες

Κάναμε ένα ερωτηματολόγιο στο οποίο είχαμε τις παρακάτω ερωτήσεις και ρωτήσαμε τις παλιότερες γενιές Πού παίζατε παλιά;

Ποιες ώρες παίζατε παλιά;

Σε ποια μέρη παίζατε παλιά;

Έχουμε κάποιες παρατηρήσεις να κάνουμε πάνω στις στατιστικές που είδατε Ο λόγος που τα κορίτσια έπαιζαν περισσότερο μέσα στο σπίτι Ο λόγος που παίζανε κυρίως το απόγευμα Ο λόγος που τα κορίτσια παίζανε μέσα στο σπίτι

Το οικονομικό ηλεκτρονικό παιχνίδι από όλες τις παραμέτρους Διάφορες τιμές από ηλεκτρονικά παιχνίδια Call of Duty: Ghosts (Hardened Edition) PC 102, 85€ Total War: Rome II (Collector's Edition) PC 99, 90€ The Walking Dead: Survival Instinct PC 49, 99€ The Sims 2 Bundles PC 59, 00€ Assassin's Creed: Revelations (Ottoman Edition) PC 49, 80€ Sims 3 Plus (Pets Edition) PC 49, 90€ Battlefield 4 (Premium Service) PC 42, 50€ Υψηλές τιμές για να τα αγοράσει ο καθένας- μήπως το να τα κατεβάσει από μια πειρατική σελίδα είναι πιο οικονομικό;

Πήραμε συνέντευξη από μια μητέρα που έχει ένα παιδί στην εφηβεία και στην οποία θέσαμε τις παρακάτω ερωτήσεις Θα αγοράζατε στο παιδί σας ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι; Θα το ρωτούσατε τι είδους είναι αυτό το ηλεκτρονικό παιχνίδι; Θα θέλατε να έχετε τον έλεγχο του ηλεκτρονικού παιχνιδιού; Έχετε επηρεαστεί από όλα αυτά που λένε περί εθισμού; Δε φοβάστε μήπως το παιδί σας κατά την εφηβεία μπει σε κάποια πειρατική σελίδα και δει περιεχόμενο ανεπιθύμητο; Αν ναι τι θα κάνατε να το αποτρέψετε;

Πηγές www.wikipedia.gr www.biblionet.gr www.eduadvisor.gr www.upechios.gr