Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: ΤΗΛΙΚΙΔΟΥ ΕΙΡΗΝΗ Σπουδαστές: ΔΟΣΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Advertisements

H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Φυλάκης Αθανάσιος Μαθηματικός.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Επιχειρηματικό σχέδιο
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Κυριακή Μπαλτά Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Βιβλιοθήκη Σχεδιασμός και δημιουργία επικοινωνιακού σχεδίου δράσης της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Τμήμα Διεθνών Ευρωπαϊκών Οικονομικών και Πολιτικών Σπουδών  Ιδρύθηκε το  Τα θέματα που διαπραγματεύεται είναι: Διεθνείς Σχέσεις, Διεθνή και Ευρωπαϊκά.
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η πειρατία στο διαδίκτυo
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Literature Review. 2 Τι είναι η Βιβλιογραφική Ανασκόπηση;  Είναι η ικανότητα του σπουδαστή- συγγραφέα-ερευνητή να ανατρέχει.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Βιβλιογραφική Ανασκόπηση
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου

Σκοπός Της Εργασίας Είναι να μελετήσει κατά πόσο η φιλοσοφία του μάρκετινγκ αλλά και οι αρχές της, εφαρμόζονται στις κυπριακές επιχειρήσεις. Το ενδιαφέρον της εργασίας έγκειται στο ότι αντικείμενο μελέτης, είναι μία εταιρεία παροχής υπηρεσιών στο κλάδο της διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας.

Μεθοδολογια Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για να υλοποιηθεί η εργασία αυτή, είναι από δευτερογενής πηγές, όπως ξένη και ελληνική Βιβλιογραφία, Άρθρα, Πτυχιακές από άλλους φοιτητές, διαδίκτυο, πρωτογενή υλικό με τη μέθοδο της Συνέντευξη στην ίδια την εταιρία partners Y&R

Δομή Εργασίας Μέρος ά θεωρία φιλοσοφία μάρκετινγκ Μέρος β΄ έρευνα σε Κυπριακή εταιρία της εφαρμογής της θεωρίας Ευρήματα έρευνας Συμπεράσματα

Η Εταιρία Partners Y&R Ιδρύθηκε το 1995 και σήμερα μετρά 17 χρόνια στο χώρο της Κυπριακής διαφήμισης και των δημοσίων σχέσεων και ανήκει στους 5 μεγαλύτερους οίκους διαφήμισης στην κυπριακή αγορά. Το 2004 κατάφερε να γίνει μέλος του παγκόσμιου δικτύου Y&R network και θεωρείται πλέον ο αντιπρόσωπος του δικτύου αυτού στην Κύπρο. Την τελευταία δεκαετία έχει δημιουργήσει άλλες δύο εταιρίες την PR Partners το 2000 και την Byte το 2009, σχηματίζοντας το δικό της όμιλο εταιρειών διαχωρίζοντας έτσι τις υπηρεσίες που παρέχει. Η φιλοσοφία του ομίλου γενικότερα, αλλά και της εταιρείας PARTNERS Y&R ειδικότερα, πηγάζει από μόνο μία λέξη, που φέρεται και στην επωνυμία της. «Συνεργάτες», λέξη που αντικατοπτρίζει την κουλτούρα τόσο μεταξύ των συναδέλφων όσο και προς τους πελάτες της εταιρίας.

Εφαρμογή Της Θεωρίας Μάρκετινγκ Στην Εταιρία Partners Y&R Έρευνα αγοράς Αγοραστική συμπεριφορά

S.W.O.T Analysis της εταιρίας Partners Y&R Τα ΔΥΝΑΤΑ σημεία της PARTNERS Y&R Τα ΑΔΥΝΑΤΑ σημεία της PARTNERS Y&R Οι Ευκαιρίες για την PARTNERS Y&R Οι Κίνδυνοι (ή απειλές) για την PARTNERS Y&R

Η Σημασία Ενός Τμήματος Μάρκετινγκ Και ο Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ Η Σημασία ενός τμήματος μάρκετινγκ στην εταιρία PARTNERS Y&R Στρατηγικός σχεδιασμός ή γενικός σχεδιασμός στην εταιρία Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ (δομή)της εταιρίας

Ανάλυση Των Σημείων Του Μίγματος Μάρκετινγκ (4p) Προϊόν (product) της PARTNERS Y&R Τιμή (price) της PARTNERS Y&R Προώθηση (Promotion) της PARTNERS Y&R Διανομή (Place) της PARTNERS Y&R

Ευχαριστώ για τη προσοχή σας ! Πολυξένη Γεωργίου