ΗΝΙΟΧΟΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κάνε κ λικ σ τη σ ωστή α π άντηση Πάμε … Υ π άρχει η 4 η Ιουλίου στη Γαλλία ; ΝΑΙ ΟΧΙ.
Advertisements

Ο κίονας με της χορεύτριες
Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Κλασική εποχή(5ος αι. π.Χ.)
Το χρυσελεφάντινο άγαλμα του Απόλλωνα
Γιώργος Τζήκας Στ’2 Τάξη Είναι ένα χάλκινο άγαλμα που βρέθηκε στην θαλασσιά του Μαραθώνα το Το άγαλμα, μεγέθους μικρότερο από το φυσιολογικού,
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 2
ΝΕΡΟ Ο πλανήτης που ζούμε, η Γη, αποτελείται στο μεγαλύτερο μέρος του από νερό. Σύμφωνα με τους αρχαίους Έλληνες θεός του νερού ήταν ο Ποσειδώνας,. ΜΑΚΡΗΣ.
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
Ο αυτοστεφανούμενος νέος
Εαρινο εξαμηνο η παραδοση ( )
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Γλυπτική της κλασικής περιόδου του 5ου αι. π.Χ.
ΣΧΟΛΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ –ΟΡΓΑΝΩΣΗ –ΘΕΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ Εισηγητής:ΜΑΝΘΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ.
ΜΕΤΩ Π Η ΖΩΦΟΡΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ [ ΔΙΟΣΚΟΥΡΟΙ ] ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΟΥΙΜΤΖΗ Δ 2 1 Ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ / ΝΙΚΗΣ
Ο «χρυσός αιώνας» της τέχνης
ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΣ ΣΑΒΒΙΝΑ ΕΡΓΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΡΥΩΤΗ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
ΒΙΡΜΑΝΙΑ: Ο Στρατοσ στην εξουσια Η δικτατορία της Βιρμανίας: Πώς και γιατί παραμένουν οι στρατιωτικοί στην εξουσία επί δεκαετίες;
Η τεχνη των κλασικων χρονων
ΠΥΓΜΑΧΙΑ Δεν επιτρέπονται οι λαβές και τα χτυπήματα στα γεννητικά όργανά. Ο πυγμάχος αν παραδεχόταν ότι έχανε έπεφτε στο έδαφος.
Η Ελλαδα ταξιδευει στο εξωτερικο
Η αιγυπτιακή εξέγερση يناير25ثورة. Click to edit the outline text format  Second Outline Level Third Outline Level  Fourth Outline Level Fifth Outline.
Η εξέλιξη της ενδυμασίας στην αρχαία Ελλάδα
Κάποια μέρα το Πεντάγωνο αποφάσισε να θέσει σε εθελουσία έξοδο τρεις στρατηγούς που ήδη είχαν τα χρονάκια τους προτείνοντάς τους, ως αντιστάθμισμα,
«Αραβική Άνοιξη».
Leadership Development Bonus για Directors Λαμβάνετε bonus σε μετρητά για κάθε νέο Manager π ου ανα π τύσσετε στην Προσω π ική σας Ομάδα : 12% x 3 καταλόγους.
Γεωμετρική Αγγειογραφία Πρωτογεωμετρική
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
 Ο έφηβος των Αντικυθήρων είναι ένα χάλκινο άγαλμαχάλκινοάγαλμα της ελληνιστικής περιόδου, το οποίο ανελκύθηκε από ένα ναυάγιο του 1ου αιώνα π.Χ., το.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Οι Ολύμπιοι Θεοί στην τέχνη….
1ο Πειραματικό 12\Θ δημοτικό σχολείο
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Επιστημονικός Υπολογισμός Ι Τρίτο Εργαστήριο Αραιά Μητρεία 22 Δεκεμβρίου 2010.
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ π. Χ. Εργασία στην ιστορία Αθανασιάδη Δανάη Καραμανιώλα Συμεωνία.
ΤΑ ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Μελέγγογλου Έλενα Σταθούλια Πηνελόπη Ψηλού Αγγελική.
Αρχαϊκή Τέχνη.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ Βασίλης Αθανασιάδης ΠΤΔΕ - ΑΠΘ Τάξη Ε
ΤΕΧΝΗ ΑΡΧΑΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ!
Κεφάλαιο 5 Σύνθετα μέτρα
Click to edit the outline text format Second Outline Level  Third Outline Level Fourth Outline Level  Fifth Outline Level  Sixth Outline Level  Seventh.
Πώς οργανώνονται οι άνθρω π οι ; Αρχαϊκή Ε π οχή.
Σύγχρονες τεχνικές σχεδιασμού κομμωτικής
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ Καθ. Μαρία Λοϊζίδου website: &
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Πεπλοφόρος Θεοδώρα Μπάφα Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης Π.Τ.Δ.Ε.- Α.Π.Θ
Οι πλανήτες ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Γ o Π.Δ.Σ.Ρ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΤΑΞΗ Δ΄
Click to add Text Σπάνια ζώα Μαργιάννα,Ελεάννα. Λεοπάρδαλη Αμούρ Ρινόκερος της Σουμάτρα Γιγαντιαίο καλαμάρι Αγριόγατα Πρίστης ή «ξυλουργός καρχαρίας.
Click to add Text Φυσικά φαινόμενα Μαργιάννα Άννα ΣΤ’1.
Άγαλμα Δία - Ποσειδώνα Λευτέρης Δάλπης 1 ο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ ΣΤ’
Η Νίκη της Σαμοθράκης Δημιουργήθηκε στα τέλη του 3ου - αρχές 2ου αιώνα π.Χ. (περ. στα 220 με 190 π.Χ.). Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τον καλλιτέχνη.
Ερέχθειον.
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Δημήτρης Φ. Παύλος Ν. Νικόλας Σουντουλίδης.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Εφαρμογή 1: Μια πρώτη, μινιμαλιστική ιστοσελίδα
Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΜΕ ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΤΟΥ
«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.
O ΙΠΠΟΔΡΟΜΟ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΕΡΕΧΘΕΙΟ
ΤΑ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΔhΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Υπότιτλος Διάταξη τίτλου.
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Τα σημαντικότερα έργα του Λούβρου
Διάταξη τίτλου Υπότιτλος.
Το Παλάτι, ο Ιππόδρομος και οι Δήμοι. Κεφ 10 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΝΙΟΧΟΣ ΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ

Ηνίοχος Το χάλκινο άγαλμα του Ηνίοχου βρέθηκε στους Δελφούς και αρχικά αποτελούσε μέρος ενός μεγαλύτερου συγκροτήματος, που παρουσίαζε άρμα με τέσσερα άλογα, από τα οποία μερικά μικρά κομμάτια σώθηκαν.Αποτελείται από έξι διαφορετικά κομμάτια. Είχε αφιερωθεί στον Απόλλωνα από τον Πολύζαλο, τον τύραννο της Γέλας, το 478 π.Χ. , μετά την νίκη του στις αρματοδρομίες στους Πυθικούς αγώνες.

Κάντε κλικ στο εικονίδιο για να προσθέσετε μια εικόνα Είναι ένα από τα αριστουργήματα που βρέθηκαν στα ερείπια των Δελφών ,ξεχωριστό στολίδι των έργων τέχνης που εκτίθεται στο Μουσείο των Δελφών .Ο Ηνίοχος πέρα από την περίοπτη θέση που κατέχει στο Μουσείο των Δελφών,συγκαταλέγεται ανάμεσα στα αριστουργήματα της Αρχαίας ελληνικής και παγκόσμιας τέχνης. Κάντε κλικ στο εικονίδιο για να προσθέσετε μια εικόνα

Ο Ηνίοχος, καθώς η ίδια λέξη δηλώνει (Ηνίοχος=αυτός που έχει, αυτός που κρατάει τα ηνία, τα χαλινάρια) ήταν μια μορφή μεγαλύτερης σύνθεσης, που παρίστανε ένα τέθριππο άρμα. Η σύνθεση, με μεγάλη πιθανότητα, είχε ως εξής: τέσσερα άλογα σύρουν το άρμα που επάνω του ήταν δύο αναβάτες, ο Ηνίοχος και ο αναθέτης του αφιερώματος. Δύο παιδιά δεξιά και αριστερά, κρατούν τα ηνία των εξωτερικών αλόγων και οδηγούν το άρμα, γιατί η αρματοδρομία έχει τελειώσει και το άρμα έχει νικήσει.

Ο Ηνίοχος στητός και σχεδόν ακίνητος , φοράει το χιτώνα που τυπικά φόραγαν οι ηνίοχοι. Είναι ψηλός 1,80μ. και ο χιτώνας του ζώνεται στη μέση ελαφρά, ανασυρμένος προς τα πάνω, ώστε να σχηματισθούν πλούσιες κούφιες πτυχές πάνω από τη ζώνη. Στο λαιμό το φόρεμα σχηματίζει ένα θαυμάσιο ντεκολτέ. Το κορμί δεν διαγράφεται κάτω από το χιτώνα. Κάτω όμως από το μακρύ χιτώνα προβάλλουν δύο γυμνά πόδια .Ευδιάκριτη είναι η φλέβα του χεριού που κρατάει τα ηνία, δείγμα δύναμης και σιγουριά για τη νίκη.

Δυστυχώς δεν ξέρουμε ποιος είναι ο δημιουργός - τεχνίτης του, ούτε γνωστός είναι ο τόπος και ο χρόνος του έργου. Μάλλον ανάγεται στους κλασσικούς χρόνους, τότε που η τέχνη έφτασε στο μέγιστο βαθμό τελειότητας