“ΑΡΧΑΙΑ ΓΝΩΜΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΚΟΜΙΚΣ (COMICS)”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μάθημα 7ο.
Advertisements

Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Αργύρη Παναγιώτα , Μαθηματικός
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Πάντα οι άνθρωποι αναζητούν την αλήθεια.
ΦΙΛΙΑ Στέλιος Μητρογιαννόπουλος, τμήμα Β1.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
ΨΥΧΟKOIΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ Μάθημα 2
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ερευνητική εργασία β τετραμήνου σχολικού έτους «ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΡΕΙ-β μέρος»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Τεχνολογία Α΄ Γυμνασίου
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
Μαριάμ Μακάρ Ορέστης Μπίτρο
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ.
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΠΕΡΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ Γ3.
Ζάππειο Μέγαρο Απρίλιος 2014 Νέα ψηφιακά μέσα στα χέρια των μαθητών: Καλό και δημιουργικό διαδίκτυο.
(ΤΑΠΕΡ, ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ,ΧΑΡΤΙ) ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΛΕΚΚΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
project: οψεις της ψυχολογιας
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Πυθαγόρας ο Σάμιος ( πΧ)
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Βίας ο Πριηνεύς Πυθαγόρειο Θεώρημα
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Σχεδίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Σχέδιο Μαθήματος – Ανάπτυξη Εφαρμογών Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης Ιωάννης Βλαχόπουλος – Μ1249 Αικατερίνη Δρόσου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΕΥΔΟΞΟΣ Διδάσκοντας Δικτυακά Φυσικές Επιστήμες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με ένα Ρομποτικό Τηλεσκόπιο Ανδρικόπουλος Νικόλαος ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2ο.
Χορός-Κίνηση-Έκφραση
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
24 βήματα – 24 pas Γενικό Λύκειο Ασκληπιείου
«eTwinning: Εργαλείο επικοινωνίας, συνεργασίας, γνώσης, διάδοσης καλών πρακτικών – στρατηγικών πρόληψης και αντιμετώπισης του Σχολικού και Διαδικτυακού.
υπατιΑ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 3
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
ΛΙΝΤΙΑ ΒΥΣΚΑ, ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΟΥΜΕΛΑ ΠΛΑΤΩΝΑΣ.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
‘’ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΝ 5οπ.χ. αιώνα’’  ΙΣΤΟΡΙΑ  Είναι η εποχή που έζησαν οι τρεις μεγάλοι αρχαίοι Έλληνες ιστορικοί:  1. Ηρόδοτος  2. Θουκυδίδης  3. Ξενοφών.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Διδακτική της Πληροφορικής
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Κυνήγι θησαυρού με θέμα τις υγιεινές συνήθειες
Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
Ερευνητική εργασία (Project)
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ερευνητική Εργασία (Project) Α' Λυκείου
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ Στην τεχνολογική εκπαίδευση, η διδασκαλία μέσω επίλυσης προβλημάτων έχει γίνει το επίκεντρο των διδακτικών.
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Πυθαγόρας ο Σάμιος ( πΧ). Με λίγα λόγια…  υπήρξε σημαντικός Έλληνας φιλόσοφος, μαθηματικός, γεωμέτρης και θεωρητικός της μουσικής.  θεμελιωτής.
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
Η κρυφή γεωμετρία της Σχολής των Αθηνών του Ραφαέλο
ΗΘΙΚοσ προβληματισμοΣ & ηθικη επιστημη
ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ 8ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ-ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

“ΑΡΧΑΙΑ ΓΝΩΜΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΚΟΜΙΚΣ (COMICS)” ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β′ ΛΥΚΕΙΟΥ B΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Τμήμα: Β4 Σχολικό έτος 2013 - 2014 “ΑΡΧΑΙΑ ΓΝΩΜΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΚΟΜΙΚΣ (COMICS)”

Μια απλή εισαγωγή….  Γενικά ο γραπτός λόγος στάθηκε πάντα ο κοινωνός ανάμεσα στους ανθρώπους θέλοντας να περιγράψει τη συμπεριφορά και την στάση τους σε σχέση με τον καθημερινό τους βίο.

 Ο άνθρωπος διέπεται από διάφορα συναισθήματα: αγαπάει, εκτιμάει, μισεί, πιστεύει, δεν πιστεύει, είναι όμως και γεμάτος καλοσύνη και αρετή, παλεύοντας και αγωνιζόμενος πάντα για το τελειότερο.

 Το ανθρώπινο πνεύμα μέσα στους αιώνες συνέβαλε και έδωσε σαν απόσταγμα πείρας βασικές καταξιωμένες αλήθειες, μορφοποιημένες σε ρητά, αποφθέγματα και γνωμικά, θέλοντας να βοηθήσει τον άνθρωπο στο να αποκτήσει καλύτερη κρίση στην αντιμετώπιση των δυσκολιών του και να δει καλύτερα τον εαυτό του στην καθημερινή του ζωή.

 Στα πλαίσια της ερευνητικής εργασίας μας, θελήσαμε να παρουσιάσουμε κάποια ψήγματα σοφίας και γνώσης μερικών αρχαίων ελλήνων φιλόσοφων με μια διαφορετική προσέγγιση, αυτής των ψηφιακών κόμικς.

 Η χρήση των ψηφιακών κόμικς μπορεί να ενσωματωθεί σε πολλά γνωστικά αντικείμενα και να καταστήσει τη μάθηση και την διδασκαλία περισσότερο ελκυστική και ποιο κοντά στις τεχνολογικές καινοτομίες της εποχής μας.

 Για το εγχείρημα μας αυτό, χρησιμοποιήσαμε την δημοφιλή εφαρμογή δημιουργίας καρτούν, το toondoo, βασισμένη σε τεχνολογία web 2.0 (εφαρμογές και υπηρεσίες που υλοποιούνται στο διαδίκτυο).

 Το «ToonDoo » είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή δημιουργίας σκίτσων και κόμικς, σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, χωρίς εγκατάσταση κάποιου προγράμματος στον υπολογιστή σας. http://www.toondoo.com/

Αριστοτέλης (384-322 π.Χ)

Αριστοτέλης (384-322 π.Χ)

Πλάτωνας(427-347 π.Χ.)

Πλάτωνας(427-347 π.Χ.)

Σωκράτης (469-399 π.Χ. )

Σωκράτης (469-399 π.Χ. )

Δημόκριτος (470-370 π.Χ.)

Δημόκριτος (470-370 π.Χ.)

Πυθαγόρας (580-490 π.Χ. )

Πυθαγόρας (580-490 π.Χ. )

Σόλωνας (630-560 π.Χ.)

Σόλωνας (630-560 π.Χ.)

Ηράκλειτος (544-484 π.Χ.)

Ηράκλειτος (544-484 π.Χ.)

Πηγές:  http://www.toondoo.com  http://www.gnomikologikon.gr  «Απάνθισμα σοφίας, Αρχαία ρητά & Αποφθέγματα», Στ. Παπασταματίου, Α. Χατήρας - 2010, εκδόσεις Άτλας.

Συμμετέχοντες μαθητές: ΟΜΑΔΑ 1. Ραμαδάν Ζεζέρ, Κουρουτζή Χασάν, Ιμάμ Ραήφ, Βελή Γκιουνάϊ, Καρά Οσμάν Γκιουρκάν ΟΜΑΔΑ 2. Άγκο Μερτ, Καρά Ισμαήλ Δόουζ, Ιμπραήμ Εσρέφ, Σερίφ Ογλού Τσαγρή ΟΜΑΔΑ 3 Ιμπραήμ Καντέρ, Σταθόγλου Αικατερίνη, Σιράκ Μπινάρ, Χασάν Τσαούς Ασλού, Ασημένια Παναηλίδου, Ιωάννα Ράπτη Συντονιστής καθηγητής: Αραμπατζής Παναγιώτης ΠΕ19