ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Advertisements

Στο διάλειμμα.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Τακτικές για άνετη διαβίωση στο σπίτι
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΗΜΕΡΑ ΓΛΩΣΣΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Ε.Π.Λ.ΗΕ.Π.Λ.Η Πάσχω από… …εσείς; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο!
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Αγαπημένο μου παιδί....
Διδακτική Πληροφορικής
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Συνέντευξη με νήπια.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Γιατί είναι δημοφιλείς οι ΟΒΕΑ;
Αγαπημένο μου παιδί....
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
(Απαντήσεις σελ βιβλίου)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα Σύμβουλος Ανάπτυξης & Επικοινωνίας
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Το καμάρι μου έχει δυσλεξία
Το Σχολειό μου.
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ - VARIABLES
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Καλώς ορίσατε, μαθητές! Το όνομα του καθηγητή.
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
του διαδικτύου Η ασφάλεια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ:
Ασφαλές Διαδίκτυο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης

Τακτικές επιτυχίας στον έξω κόσμο  Το παιδί για να βγει στον έξω κόσμο χρειάζεται από τους γονείς: Υποστήριξη Πρακτικές συμβουλές Εμπιστοσύνη

« Μπορώ να πηγαίνω παντού μόνος -η μου» Ζητώντας βοήθεια. Έχοντας μαζί μου κασετοφωνάκι, χάρτη και σημειωματάριο Αν την πρώτη φορά κάθε διαδρομής την κάνω με παρέα. Κάνοντας κολπάκια για να ξεχωρίζω το δεξί και το αριστερό Βάζοντας σημάδια στο δρόμο μου. Αν εμπιστεύομαι όλες τις αισθήσεις μου, αλλά και τη διαίσθησή μου.

«Έχω δίπλα μου ανθρώπους που με στηρίζουν»  Τους φίλους μου.  Ανθρώπους εμπιστοσύνης.  Ξέρω τα δυνατά μου σημεία αλλά κα τις αδυναμίες μου και δε διστάζω να ζητήσω πληροφορίες.

« Μπορώ να χρησιμοποιήσω την τεχνολογία»

Πληροφορίες «Η επανάληψη βοηθάει τη μνήμη μου» Ονόματα Οδηγίες με σαφή και συνοπτικό τρόπο

«Μπορώ να οργανωθώ και να τα καταφέρω» Αν έχω χρόνο Αν φορώ ρολόι Αν ακολουθώ τους δικούς μου ρυθμούς

«Με δυσκολεύει το ρολόι και δεν έχω καλή αίσθηση του χρόνου» Μαθαίνω την ώρα με τη βοήθεια του σχολείου αλλά και των γονιών μου. Έχω και αναλογικό και ψηφιακό ρολόι. Συνδυάζω διάφορα γεγονότα της ημέρας για να καταλάβω τι ώρα είναι. Πηγαίνω εγκαίρως στις υποχρεώσεις μου. Κάθε βράδυ ελέγχω το πρόγραμμα της επόμενης μέρας. Σε μικρά αυτοκόλλητα σημειώνω τις δουλειές μου.

«Με βοηθούν τα οπτικά ερεθίσματα»

«Θέλω να είμαι πιο κοινωνικός στις επαφές μου» Χρειάζεται να μάθω περισσότερα για τη γλώσσα του σώματος. Να καταλαβαίνω την ένταση και τον τόνο της φωνής του συνομιλητή μου. Με βοηθούν τα παιχνίδια ρόλων και ίσως ένας παιδοψυχολόγος.

«Χρειάζομαι εξάσκηση στη διαχείριση των χρημάτων»

«Βοηθήστε με να βρω το χώρο που μπορώ να αποδώσω» Μπορώ να δοκιμάσω διάφορες εξωσχολικές δραστηριότητες και να επιτύχω αν: 1.Η μέθοδος είναι κατάλληλη για εμένα. 2.Ο προπονητής μου σεβαστεί τις ανάγκες μου και ενισχύσει την αυτοεκτίμησή μου.

« Αφήστε με να πάρω την ευθύνη του εαυτού μου και εγώ θα τα καταφέρω» Χρειάζομαι: Περισσότερο χρόνο Λίγη βοήθεια Κατάλληλο τρόπο

«Μπορώ να προσπαθήσω και να γίνω ότι θέλω όταν μεγαλώσω»