Ένταξη του δομημένου περιβάλλοντος στο φυσικό περιβάλλον Άσπα Γοσποδίνη Αν. Καθηγήτρια Πολεοδομίας & Αστικού Σχεδιασμού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οικολογικά τεχνολογικά επιτεύγματα. •Tο ξενοδοχείο Crown Plaza στην Κοπεγχάγη προσφέρει ένα δωρεάν γεύμα σε οποιονδήποτε πελάτη που είναι ικανός να.
Advertisements

1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Εναλλακτικές προοπτικές απασχόλησης αρχιτεκτόνων η εμπειρία του ΤΑΜ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Βασίλης Μπουρδάκης
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ & Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ Με βάση τον Νόμο 4186 ( ΦΕΚ 193/ ), το ΠΔ 68/2014 ( ΦΕΚ 110/ ), τη Νομοθετική Ρύθμιση της και τη.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
D-Lot Αξιακή προσέγγιση.
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
Διαπολιτισμική Παιδαγωγική
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Διαθεματική προσέγγιση
Ένταξη του δομημένου περιβάλλοντος στο φυσικό περιβάλλον
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Ένταξη αποφοίτων στην Αγορά Εργασίας
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
Εργασία Β’ Λυκείου Μάθημα: Project
ΞΕΝΑΓΟΙ Η ομάδα μας αποτελείται από άτομα τα οποία συνεργάστηκαν και ολοκλήρωσαν την εργασία της ξενάγησης.
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΣΙΕΣ ΟΔΩΝ
…την Ερευνητική Εργασία (project) με θέμα την κοινωνική διάσταση του ελληνικού κινηματογράφου (Οικογένεια, θέση γυναίκας, σχέση δύο φύλων).
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ερευνητική Εργασία project Σχεδιασμός Έρευνας
Το νερό στην λογοτεχνία
…PROJECT… ΑΝΔΕΙΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ ΕΛΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΧΡΥΣΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
Εφευρέσεις που θα κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη…
Οδηγίες Α’ Λυκείου.
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΔΕΠΠΣ) & Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών (ΑΠΣ) Τρύφων Μαυροπαλιάς.
ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΠΕΤΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΤΡΙΜΙΘΙΑΣ ΔΕΚΕΜΒΡΗΣ 2016
Οι οδοί και η ιστορία τους
Γενικό λύκειο Νιγρίτας
Project Κοκκινοπηλός Πένυ Εξαρχου Γ2.
Μαθηση για ολα τα παιδια
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
«Τα παιχνίδια των παππούδων και των γονέων μας πριν την επέλαση των ηλεκτρονικών» Project 2015.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Οργάνωση- Προγραμματισμός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ PROJECT
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
19η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής
Νηπιαγωγείο Περιθωρείου 2007
Εσθονία Project
Μουσειοπαιδαγωγικές δραστηριότητες
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
Αρχές Διοίκησης έργων βασικοί στόχοι κάθε έργου:
Project 2013 Γ΄ Ομάδα: Η πειθώ στον επιστημονικό λόγο
ΚΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΚΑΣΤΡΟΠΟΛΙΤΕΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ένταξη του δομημένου περιβάλλοντος στο φυσικό περιβάλλον Άσπα Γοσποδίνη Αν. Καθηγήτρια Πολεοδομίας & Αστικού Σχεδιασμού, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

1. Προσαρμογή κτηρίων στο ανάγλυφο του εδάφους

The School of Art, Design and Media Nanyang Technological University in Singapore, designed by CPG Consultants. gross floor area:18,000 sq. m Project Cost: S$35.39 million Completion Date:2006

1. Μη προσαρμογή κτηρίων στο ανάγλυφο του εδάφους Δημητσάνα – Πύργος Ξενίου Μη ένταξη στο ανάγλυφο – κλίση του εδάφους

2. Προσαρμογή του αστικού ιστού στα φυσικά όρια Washington

2. Προσαρμογή του αστικού ιστού στο φυσικό ανάγλυφο Ζαγοροχώρια Ομαλή ένταξη του αστικού ιστού στο ανάγλυφο – κλίση του εδάφους

2. Προσαρμογή του αστικού ιστού στο φυσικό ανάγλυφο Μακρυνίτσα Ομαλή ένταξη του αστικού ιστού στο ανάγλυφο – κλίση του εδάφους

2. Προσαρμογή του αστικού ιστού στο φυσικό ανάγλυφο Δολιανά Ομαλή ένταξη του αστικού ιστού στο ανάγλυφο – κλίση του εδάφους

2. Προσαρμογή του αστικού ιστού στο φυσικό ανάγλυφο Δολιανά Ομαλή ένταξη του αστικού ιστού στο ανάγλυφο – κλίση του εδάφους

2. Ένταξη του αστικού ιστού στο φυσικό περιβάλλον Απότομη μετάβαση από το δομημένο στο φυσικό περιβάλλον

2. Ένταξη του αστικού ιστού στο φυσικό περιβάλλον Απότομη μετάβαση από το δομημένο στο φυσικό περιβάλλον

3. Ενσωμάτωση φυσικών στοιχείων στον αστικό ιστό Ομαλή ενσωμάτωση

3. Ενσωμάτωση φυσικών στοιχείων στον αστικό ιστό Το ρέμα της Τούμπας, Θεσσαλονίκη Απότομη μετάβαση από το δομημένο στο φυσικό – μη ενσωμάτωση του ρέματος στον ιστό

3. Ενσωμάτωση φυσικών στοιχείων στον αστικό ιστό Villeneuve -sur -Lot (France) Απότομη μετάβαση από το δομημένο στο φυσικό – μη ενσωμάτωση του ποταμού στο δομημένο περιβάλλον

3. Ενσωμάτωση φυσικών στοιχείων στον αστικό ιστό Σύρος Απότομη μετάβαση από το δομημένο στο φυσικό – εδώ το θαλάσσιο όριο

4. Ενσωμάτωση του δομημένου στο φυσικό περιβάλλον με χρήση τοπικών υλικών κατασκευής Shushtar (Iran)

4. Ενσωμάτωση του δομημένου στο φυσικό περιβάλλον με χρήση τοπικών υλικών κατασκευής

Washington

4. Ενσωμάτωση του δομημένου στο φυσικό περιβάλλον με χρήση τοπικών υλικών κατασκευής

4. Ενσωμάτωση του δομημένου περιβάλλοντος με χρήση τοπικών φυσικών στοιχείων