 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Advertisements

ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Ενότητα 1: Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
Εκτέλεση Αλγορίθμων σε ψευδογλώσσα
Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 Βεύη Φλώρινας Βεύη Φλώρινας 2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ2η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ.
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Π. Σοφράς.
ΑΕΠΠ 2ο Κεφάλαιο: Βασικές Έννοιες Αλγορίθμων
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Πολλαπλασιασμός κλασμάτων
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ Κάππας Κων/νος Επιμορφωτής ΤΠΕ -
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Αλγόριθμοι και Πολυπλοκότητα
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Δομές Δεδομένων (Data Structures) 3o Εξάμηνο Σπουδών Διδάσκων: Απόστολος Παπαδόπουλος και
Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης
Αλγόριθμοι 2.1.1,
1.5 Γλώσσες Προγραμματισμού
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
Τίτλος Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας >. 2 Αντικείμενο της εργασίας Ο σκοπός της εργασίας είναι να κατασκευασθεί ένα σύστημα > Οδηγία: customize.
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Η Α΄ τάξη Γενικού Λυκείου, η οποία είναι τάξη προσανατολισμού, περιέχει μαθήματα Γενικής Παιδείας συνολικής διάρκειας τριάντα τριών (33) ωρών εβδομαδιαίας.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Τι άλλαξε στα νέα αναλυτικά προγράμματα;. Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Βασικοί άξονες του νέου Αναλυτικού Προγράμματος Ένα συνεκτικό.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Δασική Διαχειριστική Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Μάθημα 3 ο.
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ §3.7 ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
Ασυμπτωτικός Συμβολισμός
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
Βασικές συνιστώσες/εντολές ενός αλγορίθμου
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
Για μτ από ατ μέχρι ττ [με_βήμα β] εντολές Τέλος_επανάληψης : περιοχή εντολών μτ : η μεταβλητή της οποίας η τιμή θα περάσει από την αρχική.
ΔΥΑΔΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ & ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΜΕ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ. Δυαδική αναζήτηση (Binary search) ΔΕΔΟΜΕΝΟ: ένα μεγάλο αρχείο που περιέχει τιμές z [0,1,…,n-1] ταξινομημένες.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
Κεφάλαιο 8 Μέθοδοι ανάλυσης κυκλωμάτων
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Διδακτική της Πληροφορικής
Τι μαθαίνει αυτός που μαθαίνει προγραμματισμό;
Ομάδες στο Google.
Διάλεξη 15: O αλγόριθμος SIMPLE
Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
Αλγόριθμοι - Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ - Εξάμηνο 4ο
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Διάλεξη 6: Εξίσωση διάχυσης (συνέχεια)
Γεωργαλλίδης Δημήτρης
Επιστήμη των Υπολογιστών
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Σειριακή ή Γραμμική Αναζήτηση 1.Μοναδικό Κλειδί (key)
Ενδιάμεση Εξέταση Πτυχιακής Εργασίας
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ Η/Υ
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον:  Τεχνικές Διδασκαλίας

α) μερικές σκέψεις και απόψεις για το σχολικό βιβλίο Βιβλίο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. β) «Δημιουργία και εκτέλεση αλγορίθμου σε Ψευδογλώσσα»

Το βιβλίο έχει γραφεί πριν το 1999 δεν έχει υποστεί καμιά αλλαγή από τότε μέχρι σήμερα. Φυσικό είναι να μπορούν να γίνουν βελτιώσεις λόγω εμπειρίας. Υπάρχουν κάποια λάθη που έχουν επισημανθεί και δεν έχουν διορθωθεί. Ενώ είναι ένα μάθημα που εξετάζεται γραπτά, τα θέματα και τα προβλήματα που προτείνονται από τους συγγραφείς προς λύση είναι ελαχιστότατα και εκτός πνεύματος εξετάσεων.

πολύ χρήσιμο μάθημα και παρόμοια μαθήματα θα έπρεπε να διδάσκονται από την Α' Λυκείου αντικαθιστώντας τις «Εφαρμογές Η/Υ» ή την “Τεχνολογία Επικοινωνιών”

Αναζήτηση στοιχείου σε πίνακα. Με δεδομένο ότι ο υπολογιστής σε μια δεδομένη στιγμή: 1.μπορεί να συγκρίνει δυο ποσότητες. 2.μπορεί να δει μια μόνο θέση ενός πίνακα 3.να κρατήσει σε άλλη μεταβλητή την θέση του πίνακα που εξετάζει Μπορούμε να υποθέσουμε ότι: 1.ο πίνακας είναι μια σειρά από κλειστά κουτάκια που έχουν στο εσωτερικό τους έναν αριθμό 2.κάθε κουτάκι ανοίγει για να δούμε το περιεχόμενό του και κλείνει όταν μεταφερθούμε σε ένα διπλανό

Ζητούμενο: να βρούμε σε ποιο κουτάκι είναι γραμμένος ο αριθμός Χ ή σωστότερα τον αύξοντα αριθμό του κουτιού στο οποίο είναι γραμμένος ο αριθμός Χ. Ο αύξοντας αριθμός του κουτιού θα καταχωρηθεί σε μια μεταβλητή. Αν η μεταβλητή αυτή έχει τιμή ίση με το 0 (μηδέν) τότε το αναζητούμενο δεν βρίσκεται σε κανένα κουτάκι.

Για να επιλύσουμε το πρόβλημα πρέπει να ψάξουμε σε κάθε κουτάκι, αρχίζοντας από το πρώτο και κάνοντας τα παρακάτω βήματα: Ανοίγουμε το κουτάκι Συγκρίνουμε το περιεχόμενό του με τον αριθμό Χ που ζητάμε Αν η τιμή του κουτιού είναι ίση με την Χ τότε βρήκαμε αυτό που ζητάμε, σταματάμε την διαδικασία αναζήτησης. Αν η τιμή του κουτιού είναι διαφορετική τότε πηγαίνουμε στο επόμενο κουτάκι.

τα παραπάνω μπορούν να περιγραφούν με το παρακάτω αλγόριθμο: Ι  1 Όσο Α[Ι]<>Χ και Ι<Ν Επανάλαβε Ι  Ι+1 Τέλος_Επανάληψης Αν Α[Ι]=Χ τότε θέση  Ι Αλλιώς θέση  0 Ο αλγόριθμος αυτός περιγράφει την διαδικασία αναζήτησης κάνοντας χρήση μιας μόνο μεταβλητής. Η τιμή της μεταβλητής θέση δείχνει την ύπαρξη ή όχι του αναζητούμενου στον πίνακα.

στο σχολικό βιβλίο η ίδια διαδικασία περιγράφεται με περισσότερες μεταβλητές ως εξής: done  ψευδής position  0 I  1 Όσο (done=ψευδής) και (Ι<=Ν) επανάλαβε Αν Α[Ι]=Χ τότε done  αληθής position  Ι Αλλιώς Ι  Ι+1 Τέλος_Αν Τέλος_Επανάληψης

Η ύπαρξη πολλών μεταβλητών σε έναν αλγόριθμο κάνει πιο δύσκολη την κατανόηση της λειτουργίας του από τον μαθητή, αφού χρειάζεται να καταβάλει μεγαλύτερη προσπάθεια για την κατανόηση του. position  0 I  1 Όσο (position =0) και (Ι<=Ν) επανάλαβε Αν Α[Ι]=Χ τότε position  Ι Ι  Ι+1 Τέλος_Επανάληψης

Άθροιση των γραμμών και των στηλών ενός πίνακα δυο διαστάσεων. Στο σχολικό βιβλίο: Για Ι από 1 μέχρι Μ Row[I]  0 Τέλος_Επανάληψης Για J από 1 μέχρι N Col[J]  0 Τέλος_Επανάληψης Για Ι από 1 μέχρι Μ Για J από 1 μέχρι N sum  sum+t[I,J] Row[I]  Row[I]+t[I,j] Col[J]  Col[J] +t[I,j] Τέλος_Επανάληψης

πρόταση: Για Ι από 1 μέχρι Μ Row[I]  0 Για J από 1 μέχρι N Row[I]  Row[I]+t[I,j] Τέλος_Επανάληψης Για J από 1 μέχρι N Col[J]  0 Για Ι από 1 μέχρι Μ Col[J]  Col[J] +t[I,j] Τέλος_Επανάληψης

ή καλύτερα: Για Ι από 1 μέχρι Μ Sum  0 Για J από 1 μέχρι N Sum  Sum +t[I,j] Τέλος_Επανάληψης Row[I]  Sum Τέλος_Επανάληψης Για J από 1 μέχρι N Sum  0 Για Ι από 1 μέχρι Μ Sum  Sum +t[I,j] Τέλος_Επανάληψης Col[J]  Sum Τέλος_Επανάληψης

Τροποποιώντας την εντολή Row[I]  Sum ή Col[J]  Sum μπορούμε να βρούμε τον μέσο όρο Τροποποιώντας την εντολή Sum  Sum +t[I,j] μπορούμε να βρούμε πόσα στοιχεία του πίνακα ικανοποιούν μια συνθήκη.