8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Έγινε επίδειξη και πρακτική εφαρμογή δύο δημοφιλών προγραμμάτων επεξεργασίας κειμένου (Microsoft Office, OpenOffice Writer). Μάθαμε πώς αλλάζουμε τη γλώσσα.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής σημαίας”
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
3ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΕΣ: ΟΒΒΑΔΙΑ ΑΙΜΙΛΙΑ ΝΤΑΒΛΑΜΑΝΟΥ ΕΛΕΝΑ ΒΟΛΟΣ
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Τα σχήματα στην τέχνη Επιμέλεια: Δήμητρα Αραμπατζή
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
7ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Η ευρυζωνικότητα στην υπηρεσία της εκπαίδευσης στις απομακρυσμένες περιοχές Εργαστηριακή συνεδρία χρηστών δορυφορικής ευρυζωνικότητας Ελληνογερμανική Αγωγή,
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Διδακτική Πληροφορικής
Το κουτί με τις τέχνες ΄Β Δημοτικού
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
Πίνακες ζωγραφικής Ελλήνων ζωγράφων με θέμα το παιδί Λίλιαν Λάμπρου Β2
Τίτλος Δραστηριότητας
Η ΕΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ Πολιτιστικό πρόγραμμα των μαθητών της ΣΤ΄ τάξης του12 ου δημοτικού σχολείου Πατρών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Μπεντενίτη Ειρήνη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Το σχολείο στο μέλλον… Μια παρουσίαση γεμάτη φαντασία, διάφορες μελλοντικές υποθέσεις και σκέψεις!
Διδακτική της Πληροφορικής
5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
6ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Επεξεργασία Εικόνας.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής σημαίας”
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Συνεργαζόμενοι: Τάξη:
Νηπιαγωγείο Μαυρομανδήλας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών 8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas

Τίτλος δραστηριότητας: «Γνωρίζοντας Διαδραστικά Έλληνες Ζωγράφους» Ονόματα Εκπαιδευτικών: Παπαθεοδώρου Ελένη - ΠΕ70 Παβέλης Παναγιώτης - ΠΕ70 Σχολείο: 2ο Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας Email: panpavelis@sch.gr

Τίτλος Δραστηριότητας Αντικείμενο: Έργα Ελλήνων ζωγράφων στα παιδικά μάτια Τάξη: Ε΄ & ΣΤ΄ Τάξεις Σκοπός: Να γνωρίσουν οι μαθητές μέσα από τις Νέες Τεχνολογίες τους Έλληνες ζωγράφους. Χρήση του διαδραστικού πίνακα και των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Λογισμικό: Word - PowerPoint – Google Earth-Revelation Art Natural – TuxPaint – Paint shop pro – Photo to Color sketch – Google Chrome

Περιγραφή δραστηριότητας Με αφορμή πίνακες ζωγραφικής που υπάρχουν στα βιβλία των δύο τάξεων ασχοληθήκαμε με τους Έλληνες ζωγράφους. Πίνακες όπως «τα Κάλαντα» και «το Κρυφό Σχολειό» ήταν η αρχή ώστε να ξεκινήσουμε την περιήγησή μας στον κόσμο της τέχνης της ζωγραφιάς. Αρχίσαμε από το διαδίκτυο, όπου οι μαθητές έβρισκαν πληροφορίες για τους ανθρώπους εκείνους που έδωσαν θαυμαστούς πίνακες ζωγραφικής. Λύτρας, Ιακωβίδης, Σαβίδης, Παρθένης και πολλοί άλλοι. Στο Google Earth πλοηγηθήκαμε στα μέρη που μεγαλούργησε ο κάθε μεγάλος ζωγράφος. Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες ψάχνοντας στους υπολογιστές της τάξης (10) αποθήκευαν τις πληροφορίες σε Flash usb και τις μετέφεραν στο διαδραστικό πίνακα και στην οθόνη προβολής. Ακολουθούσε διάλογος και σχολιασμός των έργων αυτών. Με το κατάλληλο Λογισμικό γίνονταν σκίτσα, όπου ήταν δυνατό, και ο κάθε μαθητής προσπαθούσε να δώσει τη δική του καλλιτεχνική πινελιά.

Οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, ο διαδραστικός πίνακας, η οθόνη προβολής και οι γνώσεις μας από παλιότερες εμπειρίες σε παρόμοια θέματα ήταν αρκετό για να ασχοληθούμε με το θέμα αυτό. Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης, ένα δίωρο την εβδομάδα, γινόταν η προβολή του έργου ενός συγκεκριμένου ζωγράφου και στη συνέχεια διαθεματική προσέγγιση με τα υπόλοιπα μαθήματα. Με χρώματα το κάθε παιδί «ερχόταν στη θέση» του ζωγράφου και προσπαθούσε να φτιάξει το δικό του πίνακα. Έπειτα, στο διαδραστικό πίνακα προσπαθούσε να μεταφέρει τις καλλιτεχνικές του ανησυχίες δημιουργώντας το δικό του έργο.

Έλληνες ζωγράφοι Η σειρά με την οποία παρουσιάσαμε τα έργα τους: Γεώργιος Ιακωβίδης «Παιδική Συναυλία» Νικηφόρος Λύτρας «Τα κάλαντα» και «Πυρπόληση Τουρκικής Ναυαρχίδας» Νικόλαος Λύτρας «Το Ψάθινο καπέλο» Νικόλαος Γύζης « Κρυφό Σχολειό» Συμεών Σαββίδης «Γύρω γύρω όλοι» Κωσταντίνος Παρθένης «Τοπίο» και το «Λιμάνι της Καλαμάτας» Πολυχρόνης Λεμπέσης «Το παιδί με τα κουνέλια» Βασίλειος Χατζής «Πλοίο σε τρικυμία» Φώτης Κόντογλου «Προμηθέας» Δημήτρης Μυταράς « Ελληνικό τοπίο» Αλέκος Φασιανός «Οικογένεια Φασιανού έξω από την Αγιά Σοφιά» Γιάννης Τσαρούχας « Τέσσερις Εποχές»

Παραδείγματα

Σύγκριση Η παρουσίαση αυτή με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών ήταν περισσότερο παραστατική, τα χρώματα πιο ζωντανά, η γνώση πιο επικοδομητική και το ενδιαφέρον αμείωτο σε όλη τη διάρκεια. Μεγάλη διαφορά θα είχε το αποτέλεσμα της παρουσίασης αν γινόταν χωρίς τα εποπτικά μέσα της τεχνολογίας. Η διαφορά φάνηκε στο τέλος της εργασίας, αφού τα παιδιά γεμάτα ενθουσιασμό έψαχναν στα βιβλία να βρούν πίνακες μεγάλων ζωγράφων, γνωρίζοντας σχεδόν όλα τα έργα τους. Ο χρόνος ( ένα δίωρο την εβδομάδα) ήταν βέβαια ένας αρνητικός παράγοντας στη μελέτη του θέματος. Ίσως περισσότερες ώρες για το συγκεκριμένο θέμα θα ήταν καλύτερο να υπήρχαν.

Αξιολόγηση Σε όλη τη διάρκεια της παρουσίασης των έργων το ενδιαφέρον των μαθητών ήταν μεγάλο και κάθε φορά που συναντούσαμε κάποιο πίνακα ζωγραφικής στα σχολικά βιβλία τον αναγνώριζαν αμέσως.