Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΕΣΤΙΑΣΗ. → Οι άνθρωποι τείνουν να συζητούν για αυτά που λένε οι άλλοι άνθρωποι. → Το μοντέλο που παρέχουμε ως σύμβουλοι, συμβάλλει και προσδιορίζει το.
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
ΚΑΠΝΙΣΜΑ; ΌΧΙ ΕΜΕΙΣ! SİGARA MI? BİZDEN UZAK!
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ο ΕΦΗΒΟΣ ΚΑΙ Ο «ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΑΛΛΟΣ»
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Τρέφομαι σωστά, ζω καλά Βιωματικές Δράσεις Α΄ Γυμνασίου Γυμνάσιο Κεραμειών Σχ. Έτος:
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος Προγράμματος: Eκπαίδευση με στόχο την ειρήνη
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
Ειδικό Επαγγελματικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Κατάρτισης Ελευσίνας Οι εκπαιδευτικοί Παναγιώτα Καρτσάκη (ΠΕ30), Χριστίνα Μωραϊτη (ΠΕ 19.50) και Ρουντίν.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : ο Γ/ΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» ΘΕΜΑ : «Εγώ και εσύ μαζί» ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : Ανδριώτη Θεοδοσία.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Βιωματικές Δράσεις Α΄ Γυμνασίου
ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΟΥ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΗΣΙΟΥ ΕΔΕΣΣΑΣ ΠΕΛΛΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: 2014-2015 Ά Τρίμηνο Βαλλιάνειο Γυμνάσιο Κεραμειών Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: 2014-2015 Ά Τρίμηνο

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ «Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ … ΕΓΩ» ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΣΑΜΗ ΔΗΜΗΤΡΑ ΠΕ1702 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ

Συμμετείχαν οι μαθητές Βασιλειάδης Γεράσιμος ΓΚΙΟΝΑΪ ΜΑΡΣΕΛΑ Ζαπάντης Χαρίλαος Θεοδωροπούλου Ιωάννα Καμπίτσης Δημήτριος-Παναγής Κοκκόσης Αρσένιος Μανωλάτος Γεώργιος Μουρελάτος Χρήστος Μπλέτσος Γεώργιος-Άγγελος Νικολοπούλου Ανδριάννα Παγουλάτου Ειρήνη-Ανέττα Πλασάτη Μαρία-Ειρήνη ΣΙΜΟ ΣΤΑΥΡΟ Σκλαβούνος Χριστόφορος-Γεράσιμος Σταματάτος Γεράσιμος Στρατιώτης Πέτρος-Αλέξανδρος Σφαέλλου Πολυξένη ΤΖΕΛΑ ΛΟΡΕΝΤΖΙ Φραγκιάς Κωνσταντίνος

Σκοποί της δράσης … είναι να βοηθήσει τον μαθητή να διαμορφώσει την προσωπική του ταυτότητα ώστε να κατανοήσει ποιος είναι και να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις προκλήσεις της εφηβείας

Στόχοι της δράσης Να είναι σε θέση οι μαθητές : Να είναι σε θέση οι μαθητές : να επισημαίνουν χαρακτηριστικά του εαυτού τους να επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς να αξιολογούν την επίδραση των διαφόρων εξωτερικών παραγόντων στην ανάπτυξη του εαυτού ιδιαίτερα κατά την περίοδο της εφηβείας

Μέθοδοι: Σύσταση ομάδων Ιδεοθύελλα, συζήτηση βιωματικές ασκήσεις παιχνίδια ρόλων έντυπες δραστηριότητες

Σύσταση ομάδων Οι ομάδες συστάθηκαν με βάση τα κοινά ενδιαφέροντα των παιδιών στον ελεύθερο χρόνο τους. Ο διαχωρισμός προέκυψε μετά από συμπλήρωση ενός φύλλου γνωριμίας από τους μαθητές

Συζήτηση & ιδεοθύελλα Είναι δύο πρακτικές που χρησιμοποιήθηκαν κατά κόρων σε όλες τις συναντήσεις των δράσεων

Παιχνίδια ρόλων Ήταν από τα ποιο εποικοδομητικά εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν. Τα παιδιά αν και με δυσκολία στην αρχή, ανταποκρίθηκαν άμεσα σε αυτή τη μέθοδο. Έγραψαν από ένα παραμύθι και δραματοποίησαν ένα από κάθε ομάδα Επέλεξαν ένα μικρό σενάριο και το δραματοποίησαν

Έντυπες δραστηριότητες Αυτού του είδους οι δραστηριότητες ήταν πολύ χρήσιμες γιατί έδιναν το χρόνο και την ευκαιρία στα παιδιά να επεξεργαστούν γεγονότα που τους συμβαίνουν και να αναγνωρίσουν τα συναισθήματα τους μέσα σε αυτά.

Οι έντυπες δραστηριότητες αφορούσαν φύλλα εργασιών : γνωριμίας αναγνώρισης συναισθημάτων αναγνώρισης θετικών στοιχείων Προσωπική ασπίδα

Φύλο Εργασίας «Εσύ τι νιώθεις;» Φύλο Εργασίας «Εσύ τι νιώθεις;» Μια δραστηριότητα που βοήθησε τους μαθητές να εκφράσουν συναισθήματα που σχετίζονται με την ιδιαίτερη ηλικία στην οποία βρίσκονται. Οι μαθητές για μια βδομάδα έγραψαν σε ένα Φύλλο Εργασίας με τίτλο «Εσύ τι νιώθεις;» έντονα συναισθήματα που νιώθουν σε σχέση με τον εαυτό τους, τους φίλους τους, τους γονείς τους, τους καθηγητές κ.ά. Ακολούθησε συζήτηση με βάση τις πιο κάτω ερωτήσεις: Ποια συναισθήματα φαίνεται να κυριαρχούν; Ποια από τα συναισθήματα είναι κοινά με άλλους; Ποια από τα συναισθήματα δυσκολεύεστε να χειριστείτε; Ποια από τα συναισθήματά σάς κάνουν να νιώθετε άβολα;

Η τεχνική του διαλόγου με «συννεφάκια» Μοιράστηκε στους μαθητές το Φύλλο Εργασίας με τα «συννεφάκια» πάνω από την εικόνα δυο ατόμων της ηλικίας τους, του Κώστα και της Μαρίας. Το σενάριο είναι ότι ο Κώστας δεν αισθάνεται καλά με τον εαυτό του και θέλει να μιλήσει γι’ αυτό στη Μαρία. Τους ζητήθηκε να συμπληρώσουν τα «συννεφάκια». Τι πιστεύουν ότι λέει ο Κώστας; Τι απαντά η Μαρία; Έπειτα δόθηκε στους μαθητές το επόμενο φύλλο εργασίας και τους ζητήθηκε να σκεφτούν και να γράψουν πώς θα αισθάνονταν ή/και πώς θα αντιδρούσαν οι ίδιοι αν βρίσκονταν στις συγκεκριμένες θέσεις που αναφέρονται στο φύλλο εργασίας.

Η κάθε ομάδα έκανε μια ομαδική ασπίδα Που στηρίχθηκε στις ατομικές ασπίδες που ήδη είχαν κάνει