Βασικες Εννοιες Φυσικης _2

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Advertisements

ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κεφάλαιο: 1.2 (Φυσική Γ.Π Α’ ΕΠΑΛ)
Κεφάλαιο 1 Για Ποιο Λόγο; ΔΟΣΑ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Η Φυσική είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ , ΕΝΝΟΙΕΣ, ΝΟΜΟΙ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Ανάκλαση και διάδοση σε ένα όριο.
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
3.2 ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Οπτική Συνάντηση 3 η EDUE-340. Περιεχόμενο Μαθήματος Επαναφορά εννοιών Οπτική – πρακτική προσέγγιση Παρουσίαση Κεφαλαίου 12, Χαλκιά (2010) Σχεδιασμός.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Οπτική, Καθρέφτες και Διαφάνεια σωμάτων
Ποια είναι η αιτία που προκαλεί τη μεταβολή της ταχύτητας των σωμάτων;
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
5.1 ΕΡΓΟ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΣΥΝΟΛΑ.
ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
2.2 Η έννοια της ταχύτητας.
Βασικες Εννοιες Φυσικής. Προηγουμενο μάθημα Δεξιότητες – Δεξιότητες: Δυνάμεις του 10 και λιγη άλγεβρα – Δεξιότητες: Λύση απλών σχέσεων – Ασκηση: μια άσκηση.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Μηχανική. Την προηγουμενη φορα Μας απασχολησαν τα ιδανικά αέρια Είδαμε το πώς: Η συμπίεση και η εκτονωση αερίων συνδέεται με εισοδο.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Συνέχεια της Μηχανικής. Την προηγουμενη φορα (1/2) Κάναμε την πρώτη επαφή μας με τη μηχανική στο Πανεπιστήμιο Η κατανόηση της.
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Θερινό σχολείο Εκπαιδευτική Ρομποτική και διδακτική στις Φυσικές Επιστήμες, στην Πληροφορική και την Υπολογιστική Επιστήμη, τα Μαθηματικά και την Επιστήμη.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Η παράγραφος Είναι το βασικό δομικό στοιχείο ενός κειμένου.
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πέικου Μαρία Α.Ε.Μ:3867 Ο ΧΡΟΝΟΣ 1 2η Εργαστηριακή Άσκηση.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας 2 η Εργαστηριακή Άσκηση Διδάσκων: Γ. Παλαιγεωργίου ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΑΪΤΖΗ Α.Ε.Μ.: 3783.
Ανάπτυξη και οικοδόμηση της γνώσης στις Φυσικές Επιστήμες
Συνέντευξη με νήπια.
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Αφήγηση αφήγηση.
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ
Παρουσίαση της Εισαγωγής Msc , μαθηματικού Κοσόγλου Ιορδάνη
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
ΕΔΡΑΝΑ Επιλογή εδράνου - Σχεδίαση
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
Διδακτικές Προτάσεις στη βιολογία
11/2/16 Aims Object and Numbers
Διδασκαλία φυσικών Επιστημών δημοτικό
Δύο πρωτότυπα προβλήματα από το σχολικό βιβλίο της Ά Γυμνασίου
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
Εισαγωγή στην έννοια Μole
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Βασικες Εννοιες Φυσικών Επιστημών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βασικες Εννοιες Φυσικης _2

Προηγουμενη εβδομάδα Ασχοληθήκαμε με σωστές στρατηγικές μάθησης στο Πανεπιστήμιο Δοκιμάσαμε τις δυνάμεις μας (θέματα Σεπτεμβρίου) Μια πρώτη επαφή με τις ιδιαιτερότητες της Φυσικής (το βιβλίο της Φυσικής ως κουτί με Lego)- εξήγηση οπτικής Κλίμακες (scales)

Συνοψίζω Όταν διαβάζω ένα κεφάλαιο Φυσικής ψάχνω εκείνα τα «τουβλάκια» με τα οποία μπορώ να κατασκευάζω πολλές και διαφορετικές προβλέψεις ή εξηγήσεις. Καταλαβαίνω το κεφάλαιο σημαίνει ότι μπορώ να κατασκευάσω τέτοιες προβλέψεις και εξηγήσεις

Αυτή την εβδομάδα Και αυτή και την επομενη εβδομάδα συνεχίζουμε με εισαγωγικά ζητήματα Δεξιότητες: Δυνάμεις του 10 και λιγη άλγεβρα Δεξιότητες: Λύση απλών σχέσεων Ασκηση: μια άσκηση με κλίμακες (ποσα κύτταρα έχει άραγε το σώμα μας;) Μονες/οι πρέπει να ασκηθειτε. Τα δικά μου παραδειγματα είναι ενδεικτικά! «Από τι αποτελείται κάθε «τουβλάκι»;»

Τα Lego της Φυσικής Ενα «τουβλάκι» μπορει να είναι μια μικρή ιστοριούλα όπου καλα ορισμένες έννοιες ακολουθουν μια συγκεκριμένη πορεια στο χρονο με βάση την αιτιότητα και κινούνται σε κάποιο πλαίσιο Το «τουβλάκι» αυτό είναι «ζωντανό» και μπορεί να πάρει πολλές μορφές (και εσεις πρέπει να τις δοκιμάσετε) Παραδείγματα: Κινούμαι στον αυτοκινητόδρομο Μια σταγόνα νερού εξατμίζεται Η εξήγηση της όρασης Οι «ήρωες» των ιστοριών είναι σημαντικοί και προβλέψιμοι

Πώς καταλαβαίνουμε ότι γνωρίζουμε καλά μια έννοια. Το πρώτο βημα για να ελέγξω ότι ξέρω μια έννοια της Φυσικής είναι να μπορώ να τη φανταστώ στην καθημερινότητά μου. Να μπορώ να σκεφτώ συγκεκριμένες περιπτώσεις από τη ζωή μου όπου μου είναι χρήσιμη. Επίσης σε κάθε συγκεκριμένη περίπτωση που φαντάζομαι να ξέρω πώς να την μετρήσω με οσο το δυνατο πιο απλά όργανα γινεται (Αυτό είναι συνδεδεμένο με τον ορισμο της έννοιας στη Φυσική).

Πώς καταλαβαίνουμε ότι γνωρίζουμε καλά μια έννοια. Παραδειγματα Ταχυτητα Ογκος Συχνοτητα Πυκνοτητα Μεγεθυνση Επιτάγχυνση Χωρητικοτητα Πυκνωτή

Πώς καταλαβαίνουμε ότι γνωρίζουμε καλά μια έννοια. Το δευτερο βημα για να ελέγξω αν ξέρω μια έννοια της Φυσικής είναι: όταν βλέπω ένα μαθηματικο τυπο, μια εξίσωση, που συνδέει μεγέθη μπορώ να διηγηθώ ιστοριούλες με λογια (χωρις πολλά μαθηματικά), όπου κυρίαρχο ρολο παιζει η αιτιότητα και που συνδέουν τις εμπλεκόμενες έννοιες Πχ Q= m *c* Δθ Δυσκολια: Οι λέξεις/εννοιες στη Φυσική έχουν άλλο νοημα από ό,τι στην καθημερινή ζωή

Οι λέξεις/εννοιες στη Φυσική έχουν άλλο νοημα από ό,τι στην καθημερινή ζωή Πχ Σκεφτείτε τη λέξη «Δύναμη» Αναλογα με το πώς χρησιμοποιείται στην καθημερινή ζωή μπορει να αντιστοιχεί στις παρακάτω έννοιες της Φυσικής: Ταχυτητα (Μπήκε με δυναμη μέσα) Επιτάγχυνση (Ξεκίνησε με δύναμη) Ορμή (Η μπάλα ειχε πολλή δύναμη) Δυναμη (η δυναμη που βάζω στο μάνταλο της πορτας) Ενέργεια Ή σκεφτείτε τη σχέση ανάμεσα στο φώς και τις ακτινες στην καθημερινή ζωή Τι αναλογια προτεινετε να χρησιμοποιήσουμε; Πώς να μας μεινουν αξέχαστα τα «μαθηματα» του σημερινου μαθήματος;