Ας ελέγξω το γραπτό μου!.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Advertisements

Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού έφερε στο μυαλό μου πολλές αναμνήσεις όταν ήρθε στα χέρια μου …. Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού μου έφερε στο.
Πώς να γράψετε μια έκθεση
Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας
Τελικές – Αιτιολογικές προτάσεις
Twitter & Facebook ΣΠΥΡΟΣ ΑΡΜΕΝΗΣ. Όλα ξεκίνησαν όταν δημιουργήθηκαν αυτά τα δύο sites.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Ένα ακόμα σκαλί Δ’ τάξη.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Διδάσκοντας με τη βοήθεια του επεξεργαστή κειμένου.
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Τα ψάθινα καπέλα.
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο»
Έχεις άγχος; Είναι φυσιολογικό. Λίγο άγχος είναι ωφέλιμο, γιατί βοηθάει το άτομο να συγκεντρωθεί πολύ καλά και να είναι σε εγρήγορση. Μια καλή αρχή είναι.
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
Η περιληψη.
Είναι σωστό να κατεβάζω ταινίες και μουσική μέσω Ίντερνετ? Όχι, καθώς κάποιος άνθρωπος έχει τα πνευματικά δικαιώματα επειδή το δημιούργησε. Ναι, αφού γλυτώνω.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
Μ. Αναγνωστάκη Το σκάκι Le fοu (=ο τρελός)!.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Σε λίγες στιγμές από τώρα θα μπεις μέσα σ΄ έναν μαγικό κόσμο.
Καταγραφή ιδεών Το πρώτο βήμα στη συγγραφή της έκθεσής σας είναι να καταγράψετε όλες τις ιδέες σας. Δε χρειάζεται να τις γράψετε με κάποια σειρά, αργότερο.
ΧΡΗΣΗ ΦΑΚΕΛΟΥ ΥΛΙΚΟΥ (PORTFOLIO) ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
Παραγωγή γραπτού λόγου στο Λύκειο
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΜΕΡΟΣ Ι.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Future events (revision) Health and body
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ - ΤΟ ΦΩΝΗΕΝ Ο ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ :
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Νηπιαγωγείο Λακκώματος
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ας ελέγξω το γραπτό μου!

Ας διαβάσω πάλι το Θέμα Γράψτε μια επιστολή σε ένα φίλο σας που πηγαίνει σε άλλο Γυμνάσιο. Μοιραστείτε μαζί του τις σκέψεις και τα συναισθήματά σας από τις πρώτες μέρες στο νέο σας σχολείο.

Ας το δω από λίγο πιο κοντά Ποιες λέξεις άραγε αποτελούν κλειδιά για να μη βγω εκτός θέματος;

Έχω ξεκινήσει το γράμμα μου με ένα χαιρετισμό; Αν όχι ας το κάνω τώρα Έχω ξεκινήσει το γράμμα μου με ένα χαιρετισμό; Αν όχι ας το κάνω τώρα! Π.χ: Γεια σου φίλε μου Δημήτρη… Αγαπημένε μου θείε… Ξαδερφούλα μου γεια σου…

Σε ποιο σημείο της σελίδας μπαίνει ο χαιρετισμός; Ψηλά, αριστερά και χωριστά από το υπόλοιπο κείμενο; Αποτελεί την αρχή της πρώτης παραγράφου;

Πώς τελειώνει ένα γράμμα; Όπου τελειώσουν αυτά που είχα να πω; Αφού χαιρετίσω και δηλώσω ποιος είμαι; Αφού χαιρετίσω και δηλώσω ποιος είμαι σε ξεχωριστό σημείο της σελίδας κάτω δεξιά;

Στο συγκεκριμένο γράμμα έπρεπε να εκφράσω τα συναισθήματά μου για τις πρώτες μέρες στο γυμνάσιο. Ποια συναισθήματα έχω γράψει; Ποια άλλα συναισθήματα μπορώ τώρα να σκεφτώ;

Έχω εξηγήσει τις αιτίες που προκάλεσαν αυτά τα συναισθήματα; Π.χ. απογοητεύτηκα γιατί…, ένιωσα ανασφαλής όταν…, με κυρίεψε αγωνία επειδή…, ενθουσιάστηκα γιατί…, ήμουν αγχωμένος/η καθώς…κλπ

Μήπως μιλώ για πράγματα που δεν έχουν σχέση με το Γυμνάσιο και τα συναισθήματά μου τον πρώτο καιρό; Ας τα εντοπίσω για να μιλήσω ίσως γι’ αυτά σ’ ένα άλλο γράμμα

Είναι χωρισμένο σε παραγράφους το γράμμα μου; Αν όχι ας το χωρίσω τώρα!

Ορθογραφία Έχω τις σωστές καταλήξεις στα ρήματα που χρησιμοποιώ; Αν όχι ας τις διορθώσω τώρα! Ας ξαναελέγξω το κείμενό μου μήπως βρω ορθογραφικά σφάλματα που έκανα από βιασύνη. Χέρομαι, εσθάνομαι, γιμνάσιο, συνέσθημα, δίσκολος: πού βρίσκεται το λάθος;

Σύνταξη και στίξη Έχω βάλει τελείες εκεί που χρειάζεται; Ας διαβάσω προσεκτικά το κείμενό μου και θα το διαπιστώσω. Τώρα που ξαναδιαβάζω το κείμενό μου μήπως υπάρχουν προτάσεις που δεν είναι ολοκληρωμένες ή τους λείπουν λέξεις ή υπάρχουν λέξεις που δεν ταιριάζουν μεταξύ τους στον αριθμό (ενικό-πληθυντικό), ή στις πτώσεις και με μπερδεύουν να καταλάβω τι έγραψα;

Τώρα που τελείωσα τον έλεγχο του γραπτού μου μπορώ να το αξιολογήσω; Με ικανοποίησε αυτό που έγραψα: Πολύ Λίγο Αρκετά Θα τα καταφέρω την επόμενη φορά