Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Advertisements

3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
Ρατσισμός.
ΚΟΣΜΑΣ ΠΕΦΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΞΙΝΟΣ
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Πρόσφυγας είναι «κάθε πρόσωπο, το οποίο, επειδή έχει δικαιολογημένο φόβο διωγμού λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικής προέλευσης, πολιτικών πεποιθήσεων ή συμμετοχής.
Ομαδική εργασία power point των:
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Το αγαπημένο μου μάθημα
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
...ελπίζουμε να το απολαύσετε..! ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΤΩΡΑ! Κατερίνα Τσαντάνη Μαύρης Χρήστος Ειρήνη Μουστάκα Εσείς δεν κλικάρετε για την αλλαγή των slides...
Πόλεμος και Ειρήνη: Πόλεμος:.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Β’4 (φυλετικός)
ΘΕΜΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
“Τι είναι τα Ανθρώπινα Δικαιώματα”
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
21 Μάρτη : Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων
ΣΤΡΑΤΟΣ ΖΟΥΡΟΣ Α1 Π.Π.Γ ΕΥΑΓΕΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
Ρατσισμός στα σχολεία Γιάννης Κοτσιρίλος Πηγές κειμένου: wikipedia
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
Κοινωνική Ένταξη: Αποδέξου με, όπως είμαι Επιμέλεια: Εκπαιδευτήρια Ν. Μπακογιάννη ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΤΖΑΣ ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΣΚΟΥΜΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΑΚΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΡΑΛΗΣ ΝΙΚΟΣ.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ Πρόσφυγας, λοιπόν, είναι κάποιος που αναγκάζεται να εγκαταλείψει τη χώρα του εξαιτίας πολιτικής, εθνικής, φυλετικής.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
1 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΠΑΓΟΥ « ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΗΣΗ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ» ΤΑΞΗ : Γ3.
ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ιστορία του γυναικείου κινήματος
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΠΟΛΕΜΟΣ Ή ΕΙΡΗΝΗ; ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΟΜΑΔΑ: ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
της έννοιας ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ μια διαγραμματική παρουσίαση
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις 2ο ΔΣ Χρυσούπολης
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Ανθρώπινα δικαιώματα.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Ρατσισμός & Προκατάληψη
2ο ΓΕΛ ΑΛΙΜΟΥ ''ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ'' ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Υπεύθυνη καθηγήτρια: ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΕΦΑΛΑ.
1η Ομάδα: Σκούρτης Θανάσης
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
21ΜΑΡΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ 4Ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς ΣΤ2-Ε1 Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων καθιερώθηκε.
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα είναι κινητήρια δύναμη και έμπνευσή μας

21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού 21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού

Ρατσισμός - Ξενοφοβία Με τον όρο ρατσισμός εννοούμε μία αντιδραστική θεωρία που υποστηρίζει ότι όλοι οι άνθρωποι δεν γεννήθηκαν ίσοι μεταξύ τους. Όσοι ακολουθούν τη θεωρία αυτή τη χρησιμοποιούν για να καταπιέσουν ή να καταδιώξουν τους άλλους που είναι διαφορετικοί από αυτούς.

Θεωρητικοί του ρατσισμού Arthur Comte de Gobineau George Comte Vacher de Lapouge Gustave le Bon Robert Knox Houaron Stewart Chamberlain Hans F.K. Gunter Ernest Renan

Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι Σήμερα η Βιολογία έχει αποδείξει ότι οι άνθρωποι δε γεννιούνται ανώτεροι και κατώτεροι και δεν υπάρχουν φυλές.

Είδη του Ρατσισμού Φυλετικός Ρατσισμός

Εθνικισμός (Σωβινισμός)

Θρησκευτικός Ρατσισμός

Κοινωνικός Ρατσισμός (λόγω φύλου, σεξουαλικών προτιμήσεων, αναπηρίας, ασθένειας, εμφάνισης και άλλα).

Συνέπειες του ρατσισμού σήμερα Προκαλεί διακρίσεις, αδικίες και κοινωνικές ανισότητες. Οδηγεί σε βίαιες συγκρούσεις και πολέμους. Προσβάλλει την ανθρώπινη προσωπικότητα Παραβιάζει τα ανθρώπινα δικαιώματα. Καλλιεργεί πάθη και φανατισμό. Συντελεί στην οικονομική εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο. Προκαλεί φόβο και εμποδίζει τη συνεργασία των ανθρώπων.

Γιουγκοσλαβία

Κουρδιστάν

Ρουάντα – Εμφύλιος

Σομαλία

Ελλάδα και προσφυγιά Πρόσφυγες στην Αθήνα 1914 –1920 Ελλάδα και προσφυγιά Πρόσφυγες στην Αθήνα 1914 –1920

Πρόσφυγες στην Καλαμαριά 1920 – 1922 Πρόσφυγες στην Καλαμαριά 1920 – 1922

Πρόσφυγες και Μετανάστες: Άνθρωποι σε κατάσταση ανάγκης Πρόσφυγες και Μετανάστες: Άνθρωποι σε κατάσταση ανάγκης

Μέτρα αντιμετώπισης του ρατσισμού Διάδοση του ανθρωπισμού μέσω της σωστής εκπαίδευσης, αλλά και της παιδείας γενικότερα για την αποδοχή της διαφορετικότητας του άλλου. Εφαρμογή του πνεύματος της δημοκρατίας από τους φορείς εξουσίας (κυβερνήσεις, διεθνείς οργανισμοί) ώστε να μην αδικούνται οι άνθρωποι, ιδιαίτερα οι αδύναμοι. Καταπολέμηση της ανεργίας και υλική βοήθεια στις ομάδες που καταπιέζονται. Διαμόρφωση εθνικής συνείδησης για να μη παρατηρείται το φαινόμενο του σωβινισμού. Ενίσχυση πολιτιστικών ανταλλαγών μεταξύ των λαών.

Τα δεσμά του φόβου πρέπει να σπάσουν Όπως κανείς δεν διαλέγει την πατρίδα του, έτσι και οι μετανάστες δεν διαλέγουν την ξενιτιά. Εξαναγκάζονται να φύγουν σε άλλες χώρες για να γλιτώσουν από τη φτώχεια, την εξαθλίωση, τους πολέμους.

Όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι Οι άνθρωποι όλοι πρέπει να ξεπεράσουν το παρελθόν και να εξελιχθούν σε υπερασπιστές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Γιατί όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι μεταξύ τους και όλοι έχουν τα ίδια δικαιώματα στη ζωή, στην εκπαίδευση, στην εργασία.

ΜΗ ΜΕ ΦΩΝΑΖΕΙΣ «ΞΕΝΟ» Επειδή άλλη μάνα με γέννησε Και σ’ άλλη γλώσσα άκουσες εσύ τα όμορφα παιδικά σου παραμύθια... μη με φωνάξεις «ξένο» ............... Αν θέλεις κοίταξέ με στα μάτια, πιο πέρα απ’ το μίσος ας φθάσει η ματιά σου, ας ξεπεράσει φόβο, εγωισμό. Για δες, άνθρωπος είμαι κι εγώ. Όχι: δεν είμαι «ξένος»!.