Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Η νέα Πύλη eTwinning Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1 ο Συνέδριο ΕΕΠΕ – ΔΤΠΕ, Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2004 ΥΠΕΠΘ Sch.gr Τηλεματικές Υπηρεσίες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Τεχνικός Υπεύθυνος.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Φλώρος Αθανάσιος Καθηγητής ΠΕ 19 Υποδιευθυντής 32 ο ΓΕ. Λ. Θεσσαλονίκης.
Το Δίκτυο Ηλεκτρονικής Μάθησης για την Τάξη
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ δ Συγχρηματοδότηση κατά 75% Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και 25% Εθνικοί πόροι (ΥΠΕΠΘ/ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Google docs Google docs forms
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι Τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Η Αξιολόγηση Online Μαθημάτων με τη Χρήση Ερευνητικών Εργαλείων του Μoodle Χ. Καρακύριος – Υπ. Διδάκτορας ΠΤΔΕ ΔΠΘ Γ. Κέκκερης – Καθηγητής ΠΤΔΕ ΔΠΘ.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η επιστήμη του Web.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Μπαλουκτσής Αναστάσιος Επιμέλεια Παρουσίασης : Γούνα Ελένη (1505) Λύκα Ζωή(1522) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass Γνωριμία με την Open eClass.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα Moodle Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
MOODLE- assessment tools
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Γνωριμία με το WebCT Vista -1-.
Google docs Google docs forms
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Slideshare.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Παρουσίαση εκπαιδευτικής πλατφόρμας Eco-Destinations
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Το πρόγραμμα επιμόρφωσης Β1
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δράση Α8 Πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου 20 – Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση (e-learning)

Προεπισκόπηση Παρουσίασης Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Εισαγωγή Χαρακτηριστικά e-learning Δημιουργία Μαθήματος Μορφές Μαθημάτων Εγγραφή Χρηστών σε Μάθημα Στοιχεία Βαθμολόγησης Δραστηριότητες Πόροι – Πηγές Πληροφοριών Σύνοψη 2

Εισαγωγή Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση (e-learning) – απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς & μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης – εμπλουτίζει την κλασική διδασκαλία – χρησιμοποιεί σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία του Παγκόσμιου Ιστού ενδυναμώνουν τη διαδικασία της μάθησης – βασίζεται στο Moodle Ανοικτό Λογισμικό – έναρξη ανάπτυξης του e-learning από το 2004 μετάφραση προσθήκη νέων δραστηριοτήτων Πανεπιστήμιο Μακεδονίας πρόσκληση 51 του Ε.Π. της «Κοινωνίας της Πληροφορίας» 3

Βασικά Χαρακτηριστικά Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Παρέχει ένα εύχρηστο περιβάλλον εργασίας μέσω διαδικτύου Προωθεί τη συμμετοχική και τη συνεργατική μάθηση Υποστηρίζει διακριτούς ρόλους χρηστών: εκπαιδευτής, εκπαιδευόμενος, δημιουργός μαθήματος, επισκέπτης και διαχειριστής Παρέχει προσωποποιημένη και ασφαλή πρόσβαση μέσω ενοποίησης με την υπηρεσία καταλόγου (LDAP) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Ολοκληρώνεται με το σύστημα τηλεδιάσκεψης και σύγχρονης τηλεκπαίδευσης Big Blue Button. Έχει πιστοποιηθεί κατά το πρότυπο SCORM LMS-RTE. 4

Βασικά Χαρακτηριστικά Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Οι εκπαιδευτές μπορούν: – να δημιουργήσουν τεστ και ασκήσεις διαφόρων τύπων για την αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων που συμμετέχουν σε ένα ηλεκτρονικό μάθημα καθώς και να εξάγουν σε διάφορους τύπους αρχείων την βαθμολογία τους. – να εξάγουν αναφορές σχετικά με την συμμετοχή των εκπαιδευόμενων σε ένα ηλεκτρονικό μάθημα. – να ανταλλάσουν μηνύματα με τους εκπαιδευόμενους, μέσω του φόρουμ συζητήσεων καθώς και του μηχανισμού ανταλλαγής on-line μηνυμάτων – να αναρτούν ανακοινώσεις σχετικά με τα ηλεκτρονικά μαθήματα που συντονίζουν. – να διεξαγάγουν ηλεκτρονικές έρευνες για την αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας από τους εκπαιδευόμενους. – να συντηρούν προσωπικά ιστολόγια. 5

Ρόλοι Χρηστών Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) επισκέπτης (guests) – δεν μπορούν να συμμετάσχουν στις εκπαιδευτικές δραστηριότητες των μαθημάτων – ανάλογα με τις ρυθμίσεις μαθήματος, έχουν τη δυνατότητα να προσπελάσουν το εκπαιδευτικό υλικό του συγκεκριμένου μαθήματος ή όχι. σπουδαστής (students) – οι χρήστες που είναι εγγεγραμμένοι σε ένα μάθημα εκπαιδευτής (teachers) – χρήστες οι οποίοι είναι υπεύθυνοι για τη δημιουργία ηλεκτρονικών μαθημάτων – προσθήκη εκπαιδευτικού υλικού (κείμενα, εικόνες, παρουσιάσεις, βίντεο, εργασίες, ασκήσεις αυτοαξιολόγησης) και δραστηριοτήτων μέσα σε αυτά διαχειριστής (administrators) – συνολική εποπτεία της υπηρεσίας, μπορεί να ρυθμίζει όλες τις παραμέτρους του Moodle – Εργαστήριο Παράλληλης και Κατανεμημένης Επεξεργασίας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας 6

Ρόλος Εκπαιδευτή Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Αίτηση προς τον διαχειριστή της Πλατφόρμας – αποστολή μέσω πρότυπης ηλεκτρονικής φόρμας – στο Πληροφοριακό Σύστημα (ΠΣ) Helpdesk – – για να συνδεθείτε στο Helpdesk χρησιμοποιείστε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που διαθέτετε στο ΠΣΔ. 7

Περιβάλλον Χρήσης Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 8

Περιβάλλον Συνδεδεμένου Χρήστη Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 9

Δημιουργία Μαθήματος Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 10

Μορφή Μαθήματος Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 11 Εβδομαδιαία Μορφή

Μορφή Μαθήματος Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 12 Θεματική Μορφή

Μορφή Μαθήματος Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 13 Κοινωνική μορφή

Μορφή Μαθήματος Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 14 Single Activity Format

Διαχείριση χρηστών μαθήματος Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 15 Διαχείριση->Χρήστες->Enrolled users

Εγγραφή χρηστών Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 16

Εγγραφή χρηστών Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 17 Διαχείριση Μαθήματος->Enrolled Users->Μέθοδοι Εγγραφής

Εγγραφή χρηστών Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 18 Χειροκίνητες εγγραφές

Εγγραφή χρηστών Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 19 Αυτό-εγγραφή

Βαθμοί Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 20 Αναφορά Βαθμολογητή – συλλέγει όλα τα στοιχεία που έχουν βαθμολογηθεί στο e-learning – επιτρέπει να δείτε τους βαθμούς των μαθητών – να τους αλλάξετε – να τους ταξινομήσετε σε κατηγορίες – να υπολογίσετε σύνολα με διάφορους τρόπους Αναφορά Χρήστη – όλοι οι βαθμοί του συνδεδεμένου χρήστη (καρτέλα μαθητή) – ανάλυση βαθμών για κάθε βαθμολογούμενο στοιχείο του μαθήματος. – πιθανά σχόλια από τον εκπαιδευτή για κάθε βαθμό. – κατάταξη κάθε βαθμού σε σχέση με την υπόλοιπη τάξη. – ποσοστό σχετικό με το ελάχιστο - μέγιστο βαθμό για κάθε βαθμολογούμενο στοιχείο. – τελικός βαθμός του χρήστη για το μάθημα.

Γράμματα βαθμού Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 21

Κλίμακες Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 22

Κατηγορίες και Στοιχεία Βαθμών Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 23

Κατηγορίες και Στοιχεία Βαθμών Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 24

Κατηγορίες και Στοιχεία Βαθμών Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 25

Badges (Εμβλήματα) Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) 26 Τα badges (εμβλήματα) είναι ένας καλός τρόπος απονεμηθούν εύσημα στους μαθητές για κάποιο επίτευγμά τους ή/και να δείχνουν την πρόοδό τους

Δραστηριότητες Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Κουίζ – περιέχουν ερωτήσεις διαφόρων τύπων, όπως πολλαπλής επιλογής, σωστού-λάθους και ερωτήσεις σύντομης απάντησης. – μέσο αξιολόγησης της πορείας των σπουδαστών στο μάθημα που είναι εγγεγραμμένοι και βαθμολογείται αυτόματα 27

Δραστηριότητες Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Έρευνα Συλλογή δεδομένων από τους μαθητές τους, που θα βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς να μάθουν την τάξη τους και να προβληματιστούν σχετικά με τη διδασκαλία τους COLLES (Constructivist On- Line Learning Environment Survey) ATTLS (Attitudes to Thinking and Learning Survey) 28

Δραστηριότητες Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Ενότητα – Παρουσίαση του μαθήματος με έναν ευέλικτο τρόπο που να προκαλεί το ενδιαφέρον. – Κάθε Ενότητα αποτελείται από πολλές σελίδες. – Κάθε σελίδα, πέρα από το περιεχόμενο (κείμενο, γραφικά) από το οποίο αποτελείται, μπορεί να έχει και μία ερώτηση στο τέλος. – Ανάλογα με την επιλογή της απάντησης του μαθητή, η πλοήγηση είτε θα συνεχίσει στην επόμενη σελίδα (αν ο σπουδαστής απάντησε σωστά), είτε θα επιστρέψει πίσω σε μια προηγούμενη σελίδα ή σε μια άλλη σελίδα (αν απάντησε λανθασμένα) 29

Δραστηριότητες Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Επιλογή – Επιτρέπει στον εκπαιδευτικό να κάνει μία μόνο ερώτηση και να προσφέρει μια επιλογή από πιθανές απαντήσεις. Βάση Δεδομένων – Eεπιτρέπει στον εκπαιδευτή και στους σπουδαστές του να δημιουργήσουν μια Βάση δεδομένων και να καταχωρήσουν σε αυτή διαφόρων ειδών πληροφορίες, δεδομένα και αρχεία. – Επιλογή για το αν θα υπάρχει βαθμολόγηση ή όχι της συνεισφοράς των μαθητών στη ΒΔ. Λεξικό – Επιτρέπει στους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν μια λίστα από ορισμούς, όπως σε ένα λεξικό. 30

Δραστηριότητες Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Wiki – Προσθήκη και επεξεργασία σελίδων web wiki. Επιτρέπει τη συλλογική συγγραφή εγγράφων. Ανάθεση Εργασίας – Οι καθηγητές συλλέγουν εργασίες από τους μαθητές (κείμενο ή αρχεία), αναθεωρούν και παρέχουν ανατροφοδότηση συμπεριλαμβανομένων των βαθμών. Εργασίες – Προηγμένη αποστολή αρχείων, Online κείμενο, Φόρτωση ενός αρχείου, Δραστηριότητα εκτός σύνδεσης – Αντίστοιχες επιλογές που αναφέρθηκαν παραπάνω για τη δραστηριότητα Ανάθεση Εργασίας 31

Δραστηριότητες Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Auto Attendance – κρατάει τις παρουσίες των μαθητών (αυτόματη, ημιαυτόματη ή χειροκίνητη λειτουργία) External Tool – Προσθήκη υλικού από εξωτερικά εργαλεία που είναι συμβατά με LTI (Learning Tools Interoperability) Journal – Οι καθηγητές συλλέγουν κείμενο από τους μαθητές, το διαβάζουν και παρέχουν σχόλια και βαθμό SCORM/AICC – Ανέβασμα πακέτων μάθησης SCORM 1.2 ή AICC 32

Δραστηριότητες Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Ομάδα Συζητήσεων (Forum) – επιτρέπει συζητήσεις μεταξύ των συμμετεχόντων σε ένα μάθημα. Συζήτηση (Chat) – επιτρέπει τη δημιουργία δωματίων Συζήτησης (δωμάτιο chat), μέσα στα οποία οι συμμετέχοντες μπορούν να συζητούν σε πραγματικό χρόνο, με χρήση γραπτού κειμένου. 33

Δραστηριότητες Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Εργαστήριο (Workshop) – συλλογή και αξιολόγηση εργασιών των μαθητών. – Η διαδικασία της αξιολόγησης μπορεί να γίνει και από τους ίδιους τους μαθητές για άλλους συμμαθητές τους. 34

Πόροι – Πηγές Πληροφοριών Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Βιβλίο (Book) – Δημιουργία μιας πηγής πολλών σελίδων σε ένα σχήμα που μοιάζει με βιβλίο, με κεφάλαια και υποκεφάλαια – Τα βιβλία μπορούν να περιέχουν αρχεία πολυμέσων, καθώς και κείμενο. – χρήσιμα για την εμφάνιση μεγάλων αποσπασμάτων πληροφοριών που μπορούν να κατανέμονται σε τμήματα 35

Πόροι – Πηγές Πληροφοριών Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Ετικέτα – μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τοποθέτηση κειμένου ή γραφικών ανάμεσα στις άλλες Δραστηριότητες ή Πηγές πληροφοριών URL – εισαγωγή συνδέσμων web ως πόροι ενός μαθήματος Πηγή Πληροφοριών – προσθήκη αρχείων ως πόροι ενός μαθήματος Σελίδα – δημιουργία πόρου ιστοσελίδας HTML χρησιμοποιώντας τον επεξεργαστή κειμένου Φάκελος – Ταξινόμηση αρχείων σε φακέλους IMS πακέτο περιεχομένου – συλλογή από τα αρχεία που είναι συσκευασμένα σύμφωνα με ένα συμφωνηθέν πρότυπο, ώστε να μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν σε διαφορετικά συστήματα 36

Σύνοψη Υπηρεσία Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης (e-learning) Χαρακτηριστικά e-learning Δημιουργία Μαθήματος Μορφές Μαθημάτων Εγγραφή Χρηστών σε Μάθημα Στοιχεία Βαθμολόγησης Δραστηριότητες Πόροι – Πηγές Πληροφοριών 37