KA-CAPTCHA: An Opportunity for Knowledge Acquisition on the Web Bruno Norberto da Silva, Ana Cristina Bicharra Garcia Κωνσταντίνα Κατσίγιαννη – Μ843 Στα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πλατφόρμα Διαχείρισης Δεδομένων για Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας σε Κλινικό, Ερευνητικό και Οργανωτικό Επίπεδο Κ. Γερουλάνου, Γ. Σκαλκώτος, Λ. Πέππου, Φ. Δοκιανάκη,
Advertisements

Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Σύστημα Εργαστηριακών Εγγραφών βάσει Προτιμήσεων (ΣΕΕΠ) με τη βοήθεια Εμπείρου Συστήματος Πτυχιακή Εργασία Δημοσθένης Νικούδης (051092) 14/4/2011.
Ολυμπία Νίκου Α.Μ. Μ956 Διπλωματική Εργασία
 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ
Βάσεις Δεδομένων (ΚΒΔ)
Μέθοδοι Υδατοσήμανσης για την Προστασία της Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Αναγνώριση Προτύπων.
Ενότητα Η Δομή Επανάληψης
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Δημιουργία Λογαριασμού. Τι είναι το Gmail; To Gmail είναι ένα webmail, δηλαδή ένας λογαριασμός ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που μπορείτε να λαμβάνετε από.
Ιωάννης Γ. Κοντοχριστόπουλος Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Επιβλέπων: Επ. Καθηγητής Κ. Σγάρμπας Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
Μάθημα 2 ο : Βασικές έννοιες 1 Ακαδημαϊκό Έτος
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
Σύγχρονες τάσεις στη διδακτική της βιολογίας Ο τεράστιος όγκος γνώσεων στον τομέα των βιολογικών μαθημάτων, η συνεχής αλλαγή δεδομένων και ο αναγκαστικά.
Ερμηνεία δεδομένων και εξαγωγή συμπερασμάτων
3 / 4 / 2002 μοντέλα ανάλυσης ενεργειών χρήστη
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Διπλωματική Εργασία Πειραματική Αξιολόγηση της Μοναδιαίας Οκνηρής Συνέπειας Τόξου (Singleton Lazy Arc Consistency) Ιωαννίδης Γιώργος (ΑΕΜ: 491)
Βελτίωση της πλατφόρμας ανάπτυξης συστημάτων πολλών πρακτόρων Agent Factory ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Τμήμα Ηλεκτρολόγων.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
1 REPUTATION & TRUST MANAGEMENT IN P2P Γεωργούλας Κώστας Σταθοπούλου Ευγενία.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Critical Chain Project Management Κάστωρ Αντώνης.
Προγραμματισμός Επενδύσεων Κεφαλαίου (ΠΕΚ) Εύρεση, ανάλυση, σύγκριση και ιεράρχηση μακροπρόθεσμων επενδυτικών προγραμμάτων Δύο βασικά χαρακτηριστικά Υψηλό.
Απόκτηση και Αναπαράσταση Γνώσης. Μηχανική Γνώσης (Knowledge Engineering) Η Μηχανική Γνώσης μπορεί να εξετασθεί από δύο διαφορετικές απόψεις. Αυτή που.
Πληροφορική 2 Τεχνητή νοημοσύνη 1. Τι είναι τεχνητή νοημοσύνη;  Τεχνητή νοημοσύνη (AI=Artificial Intelligence) είναι η μελέτη προγραμματισμένων συστημάτων.
Ανάπτυξη ΣΥΑ.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο ΙΙ
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
Δημιουργία Λογαριασμού
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Μαθησιακοί στόχοι κεφαλαίου
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Επιστήμη των Υπολογιστών
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Διαχειριση εργου μεσω κρισιμησ αλυσιδασ (;)
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΡΟΝΙΚΟυ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟυ ΕΡΓΩΝ
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 6η: Δευτερογενή Δεδομένα: Τύποι δευτερογενών δεδομένων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
Νατάσσα Κυριακοπούλου & Στέλλα Βοσνιάδου
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

KA-CAPTCHA: An Opportunity for Knowledge Acquisition on the Web Bruno Norberto da Silva, Ana Cristina Bicharra Garcia Κωνσταντίνα Κατσίγιαννη – Μ843 Στα πλαίσια του μαθήματος Προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη Διδάσκων Δρ.Παναγιώτης Σταματόπουλος

Τα περιεχόμενα Το μοντέλο CAPTCHA Που εφαρμόζεται? Πως λειτουργεί ? Τα πλεονεκτήματα KA-CAPTCHA Το μοντέλο Ο στόχος Knowledge modeling Η εμπειρική αξιολόγηση Η διαδικασία Στάδια Αποτελέσματα Συμπεράσματα

Το μοντέλο Που εφαρμόζεται? Όπου υπάρχει ανάγκη προστασίας από αυτοματοποιημένες “επιθέσεις” Προστατεύει: τα blogs από comment spam τα free services από registration ( πχ account registration ) τα online polls κτλ CAPTCHA:Completely Automated Public Turing Test to Tell Computers and Humans Apart

Τα πλεονεκτήματα - Χρησιμοποιείται ήδη - Αξιοποιείται περαιτέρω η προσπάθεια των χρηστών να περάσουν το test - Μπορεί να εφαρμοστεί σε πλήθος διαφορετικών υπηρεσιών στοχεύοντας ευρύτερο ακροατήριο διαφορετικής φύσεως γνώση - δεν στηρίζεται στον αλτρουϊσμό για να πετύχει - δεν χρειάζεται να ξανασχεδιάσουμε το σύστημά μας προκειμένου να είναι ελκυστικό

Το μοντέλο Πως λειτουργεί: Το σύστημα τυχαία ακολουθία γραμμάτων ενσωματωμένο θόρυβο και ο πράκτορας καλείται να προσδιορίσει τα κωδικοποιημένα σύμβολα - μαζεύει δεδομένα από δημόσια βιβλιοθήκη - παράγει μια εικόνα με εάν όλες οι απαντήσεις είναι σωστές ο πράκτορας θεωρείται άνθρωπος

Το μοντέλο - Παράγει δοκιμές (tests) όπου οι άνθρωποι αναμένεται να περνούν εύκολα αλλά οι υπάρχοντες πράκτορες όχι - Δεν βασίζεται στη μυστικότητα των δεδομένων ή του κώδικά του ο πράκτορας πρέπει να αποτύχει είτε έχει πρόσβαση στα δεδομένα είτε όχι

Το μοντέλο Η επέκταση /KA-CAPTCHA Ο CAPTCHA πράκτορας - συνδυάζει στοιχεία και από άλλες πηγές (hypothesis generator) - διαβιβάζει την απάντηση στο Information extracting Agent Ο Information extracting Agent - αναλύει την απάντηση αναζητώντας νέα γνώση - τροφοδοτεί την αρχική βάση γνώσεων

Ο στόχος Ο σχεδιασμός ενός CAPTCHA που θα βοηθά στην περιγραφή εικόνων δύσκολο πρόβλημα λόγω: - δεν υπάρχει γενικός αλγόριθμος που να λαμβάνει ως εισαγωγή μια εικόνα και να επιστρέφει έγκυρη κειμενική περιγραφή της - οι εικόνες μπορεί να έχουν περισσότερες από μια έγκυρη περιγραφή - οι περιγραφές από metadata συχνά καταλήγουν σε μη ικανοποιητικές

Knowledge modeling υποθέτουμε τη διαθεσιμότητα δημόσιας βάσης γνώσεων εικόνων και πιθανών περιγραφών τους με μόνο Image και Label και τη σημασιολογική σχέση τους Σε κάθε σχέση αποδίδουμε μέτρα: 1) Confidence rank 2) Support rank 1) Confidence rank: πόσο έμπιστο είναι το σύστημα όσον αφορά την περιγραφή του Label για το Image (κατά το χρήστη) Confidence rank Certainty threshold Suspicion threshold Confidence rank > Certainty threshold ορθή περιγραφή εικόνας Confidence rank < Suspicion threshold λανθασμένη περιγραφή εικόνας Ενδιάμεσο περαιτέρω έρευνα

Knowledge modeling 2) Support rank: πόσοι χρήστες έχουν συνεισφέρει με μια ένδειξη για την ορθότητα συνδυασμού Label - Image Above Certainty threshold Between Thresholds Below Suspicion threshold Below Support threshold ??? Above Support threshold +?- Support rank Confidence rank Ερμηνεία και των δύο μέτρων + σχέση αληθής - σχέση ψευδής ? απαιτεί περαιτέρω έλεγχο όταν Support threshold > Support rank δεν έχει μελετηθεί από ικανοποιητικό αριθμό χρηστών στόχος: η προστασία από τις διακυμάνσεις της Confidence Support threshold:

Η διαδικασία Συμβουλεύεται τη βάση … - συλλέγει τυχαία ένα Label - ανακτά ομάδα Images / γνωρίζει ποια είναι +, -, ? - τις παρουσιάζει στο χρήστη Ο χρήστης υποβάλλει την απάντηση Αν οι απαντήσεις: έχουν λάθος αρνείται πρόσβαση είναι σωστές παρέχεται πρόσβαση θεωρεί όλες τις απαντήσεις σωστές ενημερώνει τα Support και Confidence ranks Εξετάζονται οι απαντήσεις που γνωρίζει

Η διαδικασία Ο αριθμός στηλών (#c) και εικόνων ανά στήλη (#i) είναι διαμορφώσιμοι Αν κάποιος πράκτορας προσπαθούσε να περάσει το test με τυχαίες απαντήσεις τότε θα είχε 1 επιτυχές χτύπημα κάθε (#i+1) #c-1 προσπάθειες

Η εμπειρική αξιολόγηση 2 ο στάδιο: για την πραγματική χρήση του από εθελοντές έγινε σε 2 φάσεις (1 η και 2 η βάση γνώσεων αντίστοιχα) συμμετείχαν 143 εθελοντές χωρίς να τους δοθούν οδηγίες 1 ο στάδιο: για την παραγωγή βάσεων γνώσης συμμετείχαν 2 εθελοντές χωρίς να τους δοθούν οδηγίες δημιουργήθηκαν 2 βάσεις γνώσεων (101 και 63 εικόνες αντίστοιχα) 3 ο στάδιο: για την αξιολόγηση των στοιχείων συμμετείχαν 2 εθελοντές τους παρουσιάστηκαν όλα τα δεδομένα και κλήθηκαν να κάνουν τις αντιστοιχίες Label-Image

Η εμπειρική αξιολόγηση Αποτελέσματα Μετά το 2 ο στάδιο ψευδείς αληθείς ελάχιστα πειστικές Knowledge base 1 Knowledge base 2

Η εμπειρική αξιολόγηση Αποτελέσματα Απεικόνιση σχετικά με την επιτυχή έκβαση του test (προσδιορισμός αριθμών προσπαθειών μέσου χρήστη) - knowledge base 1: το 81,48% πέρασε το test - knowledge base 2: το 93,08% πέρασε το test

Συμπεράσματα - Τα εμπειρικά αποτελέσματα αποδεικνύουν δυνατότητα εξαγωγής έγκυρης γνώσης από τους χρήστες σταθερότητα στην ικανοποίηση των αναγκών ασφαλείας - Σε γενικές γραμμές αναγνώριση της χαμηλής απόδοσης της προσέγγισης - Μελλοντικές εφαρμογές σχεδιασμό CAPTCHA για απόκτηση γνώσης κοινής λογικής (commonsense knowledge) για ανάπτυξη καλύτερων computation agents σχεδιασμό KA-CAPTCHA που να μπορεί να “λυθεί” και από άτομα με προβλήματα όρασης - Παρούσες εφαρμογές σε εξέλιξη

ΕΡωΤήΣεις