Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Project co funded by the DG Environment of the EU Grant Agreement No /2010/579066/SUB/C4.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Δημιουργία παρουσίασης:
Έρευνα για το διαδίκτυο
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
ΣΕΙΣΜΟΙ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Βασίλειος Πάσχος ΠΕ19.
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Κ.Σ.Β. ΚΑΤΑ της ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ!!! Καλώς ήρθατε στην πρώτη μας εκπομπή!
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
NATURAL HISTORY MUSEUM UNIVERSITY OF CRETE (NHMC).
1. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. Το όνομά σου, η διεύθυνσή σου, το τηλέφωνό σου. 2. Ο χαρακτήρας σου. Ο χαρακτήρας σου 3. To μ π ουφάν.
Είναι δυνατόν τα προσωπικά μου δεδομένα να χρησιμοποιηθούν εναντίον μου ; 1. OXI OXI 2. NAI NAI.
ΚΙΝΗΣΗ ΛΙΘΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΑΚΩΝ
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
Οδηγίες για την συμπλήρωση των test. Κάντε κλικ στο εικονίδιο Με το όνομα Begin Assessment Χρόνος εξέτασης.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Η ζωή στα χρόνια της μητέρας μου!!!!!!!
Εγώ αποφασίζω…Ναι,αλλά πώς;
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
ΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
“ΛΥΣΙΑΣ 2012” 16ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Δημιουργία πειράματος Θα σας ζητηθεί να σχεδιάσετε ένα πείραμα που να διερευνά μία υπόθεση. Θα πρέπει να είστε σε θέση να: χειριστείτε τις μεταβλητές,
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Είσαι ένα σπασικλάκι!! Φύγε, από εδώ φυτό!! Μαααα;;; Δεν είμαι. Μαααα;;; Δεν είμαι. Ένα πρωί στο σχολείο.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Θετική Σκέψη “Σκέψου θετικά, και θετικά πράγματα θα συμβούν”
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
Φακελος αξιολογηςης portfolio
Η πλατφόρμα Βασίλης Γαργανουράκης Υπεύθυνος 2ου ΕΚΦΕ Ηρακλείου
Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολιών- SDQ
Θέμα 3ο Γονείς Εξάμηνο Ε΄.
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα εργαλεία του προγράμματος Racce. Όλοι οι συμμετέχοντες καλούνται να συμπληρώσουν προσεκτικά αυτό το ερωτηματολόγιο, ώστε να γίνει η ανάλυση της ποιότητας του προγράμματος και των δραστηριοτήτων του. Όλα τα δεδομένα θεωρούνται εμπιστευτικά. Σε ευχαριστούμε για τη συνεργασία! ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ □ Αγόρι □ Κορίτσι Η χώρα όπου ζεις: ΕΛΛΑΔΑ Προσωπικός κωδικός: Ο προσωπικός σου κωδικός αποτελείται από τον αριθμό του σπιτιού σας και τα δύο πρώτα γράμματα του ονόματος της μητέρας ή του πατέρα σου. Παράδειγμα Αριθμός σπιτιού: 23 Όνομα μητέρας : Μαρία Ο προσωπικός σου κωδικός: Η ηλικία σου __________ 2ΑΜ3 1

1)Σε παρακαλούμε βάλε ένα Χ στη σωστή απάντηση. Μην απαντήσεις τυχαία! Σκέψου την απάντησή σου! Ερώτηση 1 : Γνωρίζεις τι είναι ο σεισμός; ○ Ναι ○ Όχι Ερώτηση 2: Γνωρίζεις γιατί συμβαίνουν οι σεισμοί; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Γιατί κινούνται οι λιθοσφαιρικές Πλάκες ○ Κατρακυλούν τα βουνά (κατολισθήσεις) ○ Τα ηφαίστεια εκρήγνυνται ○ Αλλάζει το κλίμα ○ Δεν γνωρίζω Ερώτηση 3: Τι νιώθεις για τους σεισμούς; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Φόβο ○ Χαρά ή Ενθουσισμό ○ Λύπη ○ Τίποτα 2

Ερώτηση 4: Πιστεύεις ότι οι επιστήμονες μπορούν να προβλέψουν ένα σεισμό ή να μας προστατεύσουν από τις συνέπειες του; ○ Μπορούν μόνο να προβλέψουν ○ Μπορούν μόνο να αποτρέψουν τις επιπτώσεις ○ Τίποτα από τα δυο ○ Και τα δύο Ερώτηση 5: Εάν συμβεί ένας σεισμός όταν είμαστε στην τάξη… (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Θα βγω έξω γρήγορα ○ Θα ακολουθήσω τις οδηγίες του δασκάλου ○ Θα βοηθήσω το φίλο/η μου με ειδικές ανάγκες να βγει πρώτος/η έξω ○ Θα ακολουθήσω το σχέδιο εκκένωσης του σχολείου Ερώτηση 6: Πως μπορώ να προετοιμάσω τον εαυτό μου στην περίπτωση ενός σεισμού; (μπορείς να επιλέξεις πάνω από μία απάντηση) ○ Συζητώ με τους γονείς το οικογενειακό σχέδιο δράσης ○ Ασφαλίζω τα αντικείμενα και το χώρο μου ○ Ενημερώνομαι για τους σεισμούς ○ Δε χρειάζεται να κάνω τίποτα 3 Ευχαριστούμε