ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Γεωργία Αναστασίου Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΙΔΑΛΙΟΥ
Η ΠΕΙΝΑ ΣΤΟΝ ΤΡΙΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
Quiz για το διαδίκτυο !.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Σχολικός εκφοβισμός Black and White.
1 Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Τεχνολογία Εστιατορικης Τεχνης
Οι μαθητές της Β΄ τάξης μας συστήνουν βιβλία που διάβασαν…
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ε΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Μάθημα 14ο «Ισοδύναμα κλάσματα» Δάσκαλος: Γιάννης Στυλιανού
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Χριστόφορος Παπαγιαννόπουλος Κωνσταντίνος Μάριος Ρουβάς Δημήτρης Φάγκρας.
1 ΘΕΜΑ ΠΡΟΟΔΟΥ Μια διδακτική πρόταση για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις.
Τα χομπι μου Γεια σας είμαι η Αποστολία είμαι 12 ετών και πάω 6η τάξη. Μου αρέσει η μουσική, ο χορός και το τραγούδι. Επίσης μου αρέσει να ζωγραφίζω να.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Απαιτητικός, εχθρικός, φιλικός, παιδιά
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
Νοηματική επικοινωνία Γλώσσα του σώματος Body Language
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Α τάξη Καλφαγιάννειου Γυμνασίου Φίλιας Βιωματικές Δράσεις.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΒΡΑ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
6ο Δημοτικό σχολείο Αρτέμιδος Ομάδα CBoys
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Άξονες Συνέντευξης.
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Προετοιμασία της Βιβλικής
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο»
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
Project Β’: Το σχολείο στο σινεμά
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Άσκηση 6 σελ.96 από το εργασία στην τάξη.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Κωνσταντίνα Αντωνίτσα
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ 1 Κοινωνικός, απρόσεκτος, βιαστικός, φλύαρος, παραπονούμενος, συνεσταλμένος

ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Με το τέλος του μαθήματος ο/η μαθητής/τρια θα είναι ικανός/ή: Να αναγνωρίζει και να περιγράφει τους διάφορους τύπους πελατών που μπορεί να αντιμετωπίσει στην δουλειά του/της.

ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ Ο κοινωνικός Ο απρόσεκτος Ο βιαστικός Ο φλύαρος Ο παραπονούμενος Ο συνεσταλμένος Ο απαιτητικός Ο εχθρικός Ο φιλικός Τα παιδιά

ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ Ο κοινωνικός- του αρέσει να κερνά ποτά, να κάνειερωτήσεις, και να προσπαθεί να γίνει φίλος με τους υπαλλήλους. Προσπαθήστε να κρατήσετε την απόστασή σας, έτσι ώστε να μην παρεξηγηθεί η φιλικότητά σας. Ο απρόσεχτος- προκαλεί άθελά του ατυχήματα. Μην τον προσβάλετε. Μην τον κάνετε να νιώθει αδέξιος. Αντικαταστήστε τη ζημιά αν χρειαστεί και αν μπορείτε. Ο βιαστικός - πάντα βιάζεται.- πληροφορήστε, αν χρειάζεται, τους άλλους πελάτες οτι αυτός ο πελάτης βιάζεται και ίσως να χρειαστεί να εξυπηρετηθεί πρώτος.  

ΤΥΠΟΙ ΠΕΛΑΤΩΝ Ο φλύαρος - μιλά με τις ώρες για διάφορα θέματα (φαγητό, καιρό, πολιτικά κ.ά) αδιαφορώντας συνήθως αν ο υπάλληλος έχει και άλλους πελάτες να εξυπηρετήσει. Μην είστε απότομος ή αγενής, αλλά με ευγενικό τρόπο προσπαθήστε να σταματήσετε την κουβέντα και να συνεχίσετε τη δουλειά σας. Ο παραπονούμενος - παραπονιέται για όλα και για όλες τις υπηρεσίες που του προσφέρονται. Ακούστε το πρόβλημά του, απολογηθείτε και προσπαθήστε να βρείτε λύση. Ο συνεσταλμένος - δε σας λέει ποτέ τι και πότε το χρειάζεται. Είναι ήρεμος και φαίνεται ικανοποιημένος αλλά μπορεί να μην είναι.- μην τον αγνοήσετε, μιλήστε του και προσπαθήστε να μάθετε αν υπάρχει κάτι που θα ήθελε και μπορείτε να κάνετε για αυτόν.

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Προσπαθούμε να εντοπίσουμε τους τύπους πελατών και να εισηγηθούμε τρόπους χειρισμού 2 1 4 3

ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ Προσπαθούμε να εντοπίσουμε τους τύπους πελατών και να εισηγηθούμε τρόπους χειρισμού ΑΠΡΟΣΕΚΤΟΣ ΝΤΡΟΠΑΛΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΦΛΥΑΡΟΣ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Να καταγράψετε και να σχολιάσετε σε συντομία τους διαφόρους τύπους πελατών που αναφέρθηκαν πιο πάνω. Ποιον από τους πιο πάνω τύπους πελατών πιστεύετε ότι δεν θα μπορούσατε να αντιμετωπίσετε και γιατί;