Μονογραφία Επαγγέλματος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
9ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ Τομέας Ηλεκτρονικής.
Advertisements

ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ
“Θα πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε ένα σχολείο όπου είναι εύκολο στους δασκάλους να διδάξουν και σε ένα σχολείο εύκολο στα παιδιά να μάθουν…” Λέων Τολστόι.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Στο γυμνάσιο γίνονται πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα
5ο επιστημονικΟ πεδΙο Γιανναράκης Μιχάλης Βαΐτσης Φίλιππος.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2ΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
Μονογραφίες Επαγγελμάτων
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
ΨυχολΟγος.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑIΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ M.Sc, M.A.
Ηλεκτρονικός-Μηχανικός(Η/Υ)
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
Εκπαιδευτικός Φιλόλογος
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Ο ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΤΟΜΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ.
Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Υποδομές και Ανθρώπινο Δυναμικό.
Τμήμα επιστημών προσχολικής αγωγής & εκπαίδευσης Μια πρώτη ματιά...
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΠΙΠΛΟΥ
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
INDUCTION WEEK 2015 BA (Hons) in Early Childhood Studies MC Employability Scheme.
“Εκπαίδευση, Σημασία, Στόχοι και Αρμοδιότητες της Λειτουργίας της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων”
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΤΑΧΟΥ-ΗΛΙΑΔΟΥ Καραντάκη Μαργαρίτα Α.Ε.Μ.: 3141.
ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ. ΤΜΗΜΑ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ TΕΙ ΑΘΗΝΩΝ ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΛΙΑΔΟΥ – ΤΑΧΟΥ ΣΟΦΙΑ «Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ. Για να αποκτήσεις γνώσεις, να εξασκηθείς και να πάρεις πτυχίο Βοηθού Βρεφονηπιοκόμου πρέπει να επιλέξεις σπουδές στο.
Συμβουλευτική ΑμΕΑ Άτομα με Ειδικές Ανάγκες ή Αναπηρία; Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές & Κοινωνικές Ανάγκες.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Εκπαιδευτικά Συστήματα Στην Ευρώπη ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΛΑΙΡΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ Τάξη Β’
Έργο Παιδαγωγικής, κλάδοι, βασικοί παιδαγωγικοί όροι Έργο Παιδαγωγικής: να βοηθήσει το παιδί και τον έφηβο να διανύσει ομαλά την εξελικτική του πορεία.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
1.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Παιδαγωγικό ζεύγος: μαθητής – δάσκαλος Σχολείο: γενικεύτηκε με τη σημερινή του μορφή κατά τους τελευταίους δύο με τρεις αιώνες. Μαθητής: παιδικό επάγγελμα.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ
Προσχολική Παιδαγωγική
Χρήστος Γαντζίδης Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
Διδακτικοί στόχοι Το κεφάλαιο αυτό θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις ότι κάθε κοινωνία οργανώνεται με βάση συγκεκριμένους κοινωνικούς κανόνες, οι οποίοι προσδιορίζουν.
ΜΟΥΣΙΚΟΣ.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΑΙΑ.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Ο Ρόλος των Συμβούλων πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά από την Επαγγελματική Εκπαίδευση.
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μονογραφία Επαγγέλματος Νηπιαγωγός

Περιγραφή του επαγγέλματος Η  ομαλή διαδικασία ένταξης του παιδιού από το περιβάλλον της οικογένειας σε αυτό ενός οργανωμένου κοινωνικού συνόλου, όπως είναι το σχολείο, επιβάλλει την ύπαρξη ενός ενδιάμεσου κρίκου, του νηπιαγωγείου. Παρόλο που το επάγγελμα της νηπιαγωγού είναι κατά κανόνα γυναικείο επάγγελμα, τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να το ασκούν και άντρες.  Η Νηπιαγωγός δηλαδή είναι ο ειδικός παιδαγωγός που θα αναλάβει τα παιδιά από την προσχολική τους ηλικία και θα τα βοηθήσει να αποκτήσουν τις πρώτες γνώσεις τους για τον κόσμο που τους περιβάλλει αλλά και τους τρόπους συμβίωσης, οργάνωσης και κατανόησης σε μια μικρή κοινωνική ομάδα όπως είναι η τάξη του νηπιαγωγείου. Γι’ αυτό το λόγo φροντίζει η νηπιαγωγός για την αρμονική ανάπτυξη του παιδιού μέσα από διάφορες δραστηριότητες και ψυχαγωγία ( τραγούδια, παιχνίδι, χορός , ζωγραφική, χειροτεχνία) με στόχο να αποκτήσει ολοκληρωμένη και σταθερή προσωπικότητα.

Συνθήκες εργασίας Τα νηπιαγωγεία πρέπει να είναι ευχάριστοι χώροι, άπλετα φωτισμένοι, διακοσμημένοι με χαρούμενα χρώματα και κυρίως φροντισμένοι με σκοπό τα παιδιά να νιώθουν άνετα στο περιβάλλον τους. Τα νηπιαγωγεία, ωστόσο δεν πληρούν όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις, κάποιες φορές μάλιστα οι χώροι είναι ακατάλληλοι, με αποτέλεσμα η νηπιαγωγός να διαμορφώνει η ίδια το χώρο της εργασίας της δημιουργώντας καλύτερες συνθήκες για τα παιδιά. Η εργασία είναι αρκετά κουραστική καθώς πρέπει να προσέχει μικρά παιδιά που δεν είναι σε θέση πάντα να αυτοεξυπηρετούνται. 

Σπουδές Η διάρκεια των σπουδών των νηπιαγωγών διαρκεί οχτώ εξάμηνα  και οι πτυχιούχοι των τμημάτων αυτών μπορούν να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές στο αντικείμενο του ενδιαφέροντος τους στο εξωτερικό ή στο εσωτερικό.  Σπουδές επίσης μπορούν να γίνουν σε ΙΕΚ, η Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών, με διαφορετικό επίπεδο σπουδών, με την προϋπόθεση όμως ότι οι τίτλοι σπουδών αναγνωρίζονται από τον ΔΟΑΤΑΠ και το ΣΑΕΙΤΤΕ.

Ιδιαίτερα προσόντα και δεξιότητες Ο νηπιαγωγός στην περίπτωση που ασκεί το επάγγελμα του σε δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο ακολουθεί το ωράριο του σχολείου κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Το περιβάλλον εργασίας του νηπιαγωγού είναι ευχάριστο. Ο νηπιαγωγός ουσιαστικά συμβάλλει στη διαμόρφωση του χαρακτήρα και της προσωπικότητας παιδιών νηπιακής ηλικίας. Η επιμονή, η υπομονή, η ενθάρρυνση, η ευαισθησία και η αγάπη για τα παιδιά είναι μερικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει ένας νηπιαγωγός, ώστε να διευκολύνεται το πολύ δύσκολο, πολύ υπεύθυνο και μεγάλης σπουδαιότητας έργο του.

Επαγγελματικά δικαιώματα Τα επαγγελματικά δικαιώματα του/της Νηπιαγωγού προβλέπονται από τον Ν. 1566/1985, άρθρο 12 ( ΦΕΚ 167/τ. Α/1985) και το ΠΔ 24/1991 (ΦΕΚ 9/τ. Α/4-21991), τον Δημοσιοϋπαλληλικό Κώδικα και τον Διαρκή Εκπαιδευτικό Κώδικα, εφόσον είναι διορισμένος/η.

Προοπτικές Αγοράς εργασίας Προοπτικές Αγοράς εργασίας Εκπαιδευτικός . Οι Νηπιαγωγοί εργάζονται κατά κύριο λόγο σε Δημόσια ή Ιδιωτικά σχολεία. Επίσης αν είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή μπορούν να εργαστούν σε νηπιαγωγεία Ειδικής Αγωγής. Δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμοί. Οι Νηπιαγωγοί μπορούν να εργαστούν σε χώρους που απασχολούνται παιδιά προσχολικής ηλικίας όπως σε Βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς, σε Κέντρα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών (πχ σε δήμους και σχολεία), σε Ιδρύματα παιδικής πρόνοιας, σε Ιδρύματα Φροντίδας παιδιών, σε κατασκηνώσεις, σε ξενοδοχεία (Τμήμα φύλαξης – απασχόλησης παιδιών), στα παιδικά χωριά SOS. Επίσης μπορούν να εργαστούν σε παιδικά μουσεία (πχ σε προγράμματα εκπαίδευσης των μικρών μαθητών), σε μουσικά και καλλιτεχνικά εργαστήρια κλπ. Επιπλέον, μπορούν να απασχοληθούν στην συγγραφή εκπαιδευτικών βιβλίων για παιδιά προσχολικής ηλικίας.