Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΤΡΙΧΩΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΤΡΟΥΖΟΥ.
Advertisements

10 Αγαπημένα μου ζώα Χριστίνα Στ ΄1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8: ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ
Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης
Στέφανη Φασουλιώτη Αλεξία Πίτσιλλου Ε΄τάξη Νοέμβριος 2013
Σπονδυλωτά Ονομάζονται τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη. Χωρίζονται σε 5 υποκατηγορίες: Ψάρια Αμφίβια Ερπετά Θηλαστικά Πτηνά.
Άνοιξη Η άνοιξη είναι η εποχή που η φύση ξαναγεννιέται. Τα φυτά ανθίζουν, τα ζώα ζευγαρώνουν. Ο καιρός είναι ηλιόλουστος και ζεστός. Άνοιξη έχουμε τον.
Καρέτα-καρέτα.
Διάστημα Έλλη Πετρίδου Στ’
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΑ Δ΄2
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό πρόγραμμα: «Τα ζώα του δάσους»
Αν κόψουμε τη γη μας στη μέση, πώς θα είναι; Τι θα συναντήσουμε;
ΜΕΤΑΔΟΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ
ΖΩΑ.
Τα θηλαστικά.
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Η θερμότητα διαδίδεται με ακτινοβολία
ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ.
Μικρή και μεγάλη κυκλοφορία
7.1 Η εξέλιξη και οι μαρτυρίες της
ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ
Πώς δουλεύει το αυτί μας;
ΣΚΑΤΖΟΧΟΙΡΟΣ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΑ ΖΩΑ.
O ΜΑΓΝΗΤΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΑΙ
ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗ Οι καμηλοπαρδάλεις δεν ανήκουν όλες σε ένα είδος αλλά χωρίζονται σε έξι ξεχωριστούς γενετικούς πληθυσμούς, από τους οποίους πολλοί πρέπει.
ΟΜΑΔΑ 2 Νίκος, Ευτυχία, Σοφία, Δήμητρα.  Τροφή  Νερό  Αποφυγή κινδύνων  Αναπαραγωγή  Ανταγωνισμός.
Τα αγαπημένα μας είδη ζώων
Φως και χρώματα (α).
Πρόληψη και αντιμετώπιση ασθενειών. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Η αρχή της ζωής.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΙΘΙΟΥ
ΤΑ ΖΩΑ.
ΤΑ ΖΩΑ Των μαθητριών της Στ τάξης Ακριτίδου Χρυσή-Φωτεινή
Διάθλαση του φωτός. Διάθλαση του φωτός Έναυσμα Ενδιαφέροντος.
3.3 Η μεταφορά και η αποβολή ουσιών στους ζωικούς οργανισμούς.
Αναπνοή και υγεία.
4. Αλληλεπιδράσεις και προσαρμογές
ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ – ZΩΑ ΤΟΥ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑΤΟΣ
ΖΩΑ ΥΠΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ Γ 2 ΤΑΞΗ.
Τα ζώα έχουν ιδιαίτερα χαρίσματα
Επίδραση του ανθρώπου στα οικοσυστήματα
ΥΛΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ. Όγκος Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων.
Τα οξέα και οι βάσεις στην καθημερινή ζωή μας
Μάζα. Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων ΠειραματισμόςΠειραματισμός 500 g g 200 g 100 g Ζάχαρη, ρύζι, γιαούρτι, πατατάκια, σοκολάτα, βαμβάκι.
Πώς βλέπουμε.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ
ΤΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΑΝΝΑ.
Σέβομαι το περιβάλλον 1.φυτά 2.ζώα Στόχος: να υιοθετήσουν στάσεις και συμπεριφορές που δείχνουν σεβασμό στο περιβάλλον, στη φύση και στα πλάσματα της φύσης.
ΚΑΖΜΙΡΑ ΤΡΕΤΣΙΑΚ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΩΣΤΕΡΗΣ Σχολικό έτος Γ / ΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ Καθηγητής : Κατσοπρινάκης Σταύρος.
ΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ: ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΓΗΙΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Τι θα μελετήσουμε σ’ αυτή την ενότητα (Α) Βασικές έννοιες. Έννοιες που συνδέονται.
ΖΩΑ ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ Τα ζώα που έχουν σπονδυλική στήλη και σκελετό ονομάζονται σπονδυλωτά. Τα σπονδυλωτά ταξινομούνται σε πέντε υποκατηγορίες: τα ψάρια, τα αμφίβια,
Γεια σας παιδιά, είμαι η Μάγια η μέλισσα. Τι λέτε πάμε να μάθουμε κάποια πράγματα για μας τις μέλισσες;
Επίσκεψη στο Δέλτα Αξιού
ΦΥΛΛΟΒΟΛΑ ΔΑΣΗ ΕΥΗ-ΕΙΡΗΝΗ ΦΑΝΙΟΥΔΑΚΗ ΣΟΝΙΛΑ ΤΖΕΧΑΛΙΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΧΑΝΩΝ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΒΟΛΗ ΟΥΣΙΩΝ
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
Εργασία Σχ έτος: Λίλα -Ελένη
Αντώνης Χατζηστυλλής Ε’1 Σταχτοτσικνιάς
ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Δελφίνια Μια παρουσίαση από τις:
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΗ.
Η φύση είναι το σπίτι μας
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΠΕ
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον

Έναυσμα Ενδιαφέροντος Διατύπωση Υποθέσεων

Πειραματισμός Το ζώο που ζωγράφισα κίτρινο δε φαίνεται καλά στο κίτρινο πλαίσιο. Το ίδιο συμβαίνει και με το ζώο που ζωγράφισα πράσινο στο πράσινο πλαίσιο.

Πειραματισμός Τι χρώμα έχουν τα ζώα στις εικόνες; Τα ζώα που έχουν χρώμα παρόμοιο με αυτό του περιβάλλοντος δε φαίνονται εύκολα από τους εχθρούς τους. Μπορείτε να διακρίνεται εύκολα το ψάρι στην αριστερή εικόνα; Αν τα ζώα είχαν διαφορετικό χρώμα, θα τα έβλεπαν οι εχθροί τους πιο εύκολα ή πιο δύσκολα; Τι χρώμα έχει το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται κάθε ζώο;

Τι σχήμα έχουν τα ζώα στις εικόνες; Αντιμετώπιση Τα ψάρια και τα πουλιά έχουν μακρύ και λεπτό σώμα για να κινούνται εύκολα στο νερό και στον αέρα αντίστοιχα. Θα ήταν η κίνηση των ζώων στο νερό ή στον αέρα το ίδιο εύκολη, αν το σχήμα τους ήταν διαφορετικό; Τι σχήμα έχουν τα ζώα στις εικόνες; Ποια είναι η σημασία του σχήματος για την προσαρμογή των ψαριών και των πουλιών στο φυσικό τους περιβάλλον;

Αντιμετώπιση Τα χελιδόνια το χειμώνα, όταν δεν βρίσκουν τροφή, μεταναστεύουν και επιστρέφουν πάλι την άνοιξη, οπότε βρίσκουν τροφή ευκολότερα. Η αρκούδα το χειμώνα, όπου η τροφή είναι λιγοστή, πέφτει σε χειμερία νάρκη και ξυπνάει πάλι την άνοιξη, όταν υπάρχει άφθονη τροφή.

Αντιμετώπιση Το καλοκαίρι, όπου έχει πολλή ζέστη και ξηρασία, το σαλιγκάρι πέφτει σε θερινή νάρκη, γιατί δεν μπορεί να ζήσει σε περιβάλλον χωρίς πολλή υγρασία. Με τις πρώτες βροχές «ξυπνάει» πάλι. Όταν ο σκαντζόχοιρος «αισθάνεται» κίνδυνο κουλουριάζεται και προστατεύεται χάρη στα σκληρά αγκάθια του.

Εξαγωγή συμπεράσματος Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και η ιδιαίτερη συμπεριφορά κάποιων ζώων τα βοηθούν στην επιβίωσή τους. Σε τι βοηθούν τα ζώα τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους και η ιδιαίτερη συμπεριφορά που έχουν.

Εμπέδωση-Γενίκευση Όλα τα ζώα που βλέπω στις εικόνες ζουν σε περιοχές όπου η θερμοκρασία είναι χαμηλή. Το κοινό χαρακτηριστικό τους είναι το παχύ τρίχωμα τους, το οποίο τα προστατεύει από το κρύο.

Εμπέδωση-Γενίκευση Είναι και τα δύο θηλαστικά. Η φάλαινα κολυμπά, ενώ η νυχτερίδα πετά. Ζουν και τα δύο στη θάλασσα. Το δελφίνι είναι θηλαστικό, ενώ το μπαρμπούνι είναι ψάρι. Η νυχτερίδα και το σπουργίτι πετούν, Η νυχτερίδα είναι θηλαστικό, ενώ το σπουργίτι είναι πτηνό.