Κατηγόριες εκπαιδευτικού λογισμικού § 4.1 γενικό μέρος σελ 135
Δεν υπάρχει ξεκάθαρη κατηγοριοποίηση Συνεχής εξέλιξη Εκπαιδευτικό λογισμικό-περιβάλλον μπορεί να θεωρηθεί από ένα λογιστικό φύλλο μέχρι ένα μια επικοινωνία μέσω skype Ανάλογα με το ποιος έχει το έλεγχο (μαθητής ή δάσκαλος)
Mind tools Βασικό στοιχείο τους να δίνουν την δυνατότητα στο μαθητή να μπορεί να αναπτύξει την κριτική του σκέψη – ικανότητες –δεξιότητες. us/Default.aspx us/Default.aspx Το λογισμικό ως «δάσκαλος» Μαθητής Συνεργάτης
Λογισμικά και περιβάλλοντα ως απλές πηγές πληροφόρησης arch/basic.jsp βιβλιοθήκες arch/basic.jsp
Λογισμικά για διδασκαλία Λογισμικά –περιβάλλοντα πρακτικής και εκγύμνασης Drill and practice Πολλαπλές ερωτήσεις κ.λ.π hotpotatoes
Περιβάλλοντα διαχείρισης πολυμεσικου υλικού. Ppt…. Περιβάλλοντα προσομοίωσης m/content/
Εκπαιδευτικά λογισμικά για την διδασκαλία των μαθηματικών