LOGISTICS ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΥΠΑΘΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Νικόλαος Καρανάσιος - επίκουρος καθηγητής
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Royal FrieslandCampina
"Δημιουργία Κοινωνικών Επιχειρήσεων με τη χρήση Κοινωνικού Κεφαλαίου"
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
1 “ Η Καινοτομία στα συστήματα παραγωγής.” Γενικός Γραμματέας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Καθηγητής Γιώργος Τσιότρας.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT) Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Επιλογές Marketing & Logistics
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Η συμβουλή της ημέρας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
Βίκυ Σμπαρούνη Accounting & Taxation Manager ΕΒΕΑ - 14/04/2010
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Επιβλέπων Καθηγητής: κ.Γκαβαλιάς Επιμέλεια: Ε.Νικολάου ΣΤΕΦ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ.
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
Α.Τ.Ε.Ι ΣΕΡΡΩΝ ΣΔΟ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Πρακτική Άσκηση Ονοματεπώνυμο: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΙΔΟΥ Α.Μ: Δ18411 Υπεύθυνος Καθηγητής: Ζωγραφάκης Σταύρος Χρονικό διάστημα: ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ Έτος:
Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Αγροτικής Οικονομίας και Ανάπτυξης Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Aθήνα,16 Νοεμβριου Η Στρατηγική της Έξυπνης Εξειδίκευσης Συνδέει: την έρευνα και καινοτομία με την οικονομική ανάπτυξη με νέους τρόπους όπως είναι.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Ποια χώρα παράγει τα τρόφιμά μας; ΚΕ.Π.ΚΑ. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Τσεμπερλίδης Νικόλαος Πρόεδρος ΚΕ.Π.ΚΑ. Μέλος E.E.της Ο.Κ.Ε. Αναπληρωματικό Μέλος.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Αλυσίδα Εφοδιασμού και Μεταφορικά
Το κόστος Ποιότητας    
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πτυχιακή εργασία «Η επίδραση του συμβούλου πιστοποίησης της ποιότητας σε μια επιχείρηση» Φοιτήτρια: Αναστασία Ταρασένκο, 8923 Επιβλέπων καθηγητής: Σαμολαδάς.
Η επίδραση του Ευρωπαϊκού Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας στην χρηματοοικονομική επίδοσης της ζυθοποιίας -Η περίπτωση της Αθηναϊκής ζυθοποιίας ΣΙΩΛΟΥ.
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

LOGISTICS ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΥΠΑΘΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ    Πτυχιακή Εργασία των: Αχιλλέα Τσαγκάρη (Α.Μ. 7681) Γιώργου Τσαταλμπασίδη (Α.Μ. 7671)      Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Αθανασία Καρακίτσιου, Καθηγήτρια Εφαρμογών ΤΕΙ    ΣΕΡΡΕΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ 2014

ΠΕΡΙΛΗΨΗ Στόχος αυτής της πτυχιακής είναι η μελέτη του κλάδου των Logistics και ειδικότερα των μεταφορών ευπαθών προϊόντων που θεωρείται σήμερα, από πολλούς, ως ένας απ’ τους σημαντικότερους επιχειρηματικούς κλάδους και ανταγωνιστικός παράγοντας για κάθε παραγωγική επιχείρηση. Επιπλέον παρατηρούμε την τεχνολογική εξέλιξη του συγκεκριμένου κλάδου, επιπρόσθετα θα μελετήσουμε τις κυριότερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των ευπαθών προϊόντων συγκριτικά με μεταφορικές εταιρείες, ερευνώντας τις ομοιότητες και διαφορές που έχουν.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο : Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΩΝ LOGISTICS ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο : ΣΤΟΧΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο : ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο : ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΚΥΡΙΟΤΕΡΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Έννοια logistics Η διαδικασία της ροής των αγαθών από το σημείο παραγωγής τους στο σημείο κατανάλωσης και η ενδιάμεση αποθήκευση τους, αποτελούν ζητήματα που απασχολούσαν όλες τις ανθρώπινες κοινωνίες κατά τη διάρκεια της ιστορίας. Αυτή η ροή των αγαθών αποτελούσε παλιότερα μια διαδικασία η οποία απαιτούσε πολύ χρόνο και κόπο, περιλαμβάνοντας τη φθορά πολλών μετακινούμενων αντικειμένων.

Ο κύκλος ζωής των προϊόντων

Οι υπηρεσίες των logistics «Μια αλυσίδα δραστηριοτήτων ικανοποίησης των πωλήσεων η οποία συνήθως ξεκινά με την είσοδο της παραγγελίας και τελειώνει με την παράδοση του προϊόντος στους πελάτες, πολλές φορές συνεχίζοντας ως υπηρεσία εξοπλισμού ή συντήρησης ή άλλης τεχνικής υποστήριξης.»

Εξυπηρέτηση πελατών Στοιχεία κατά τη συναλλαγή  *Επίπεδα αποθεμάτων *Ικανότητα αναμονής *Στοιχεία κύκλου παραγγελίας *Χρόνος *Μεταφορά *Ακρίβεια συστήματος *Ευκολίες παραγγελίας *Υποκατάσταση προϊόντος Στοιχεία προ συναλλαγής  *Γραπτή δήλωση  πολιτικής εξυπηρέτησης *Δήλωση διαθέσιμη στον πελάτη *Οργανωτική δομή *Ευελιξία συστήματος *Τεχνικές υπηρεσίες Στοιχεία μετά  τη συναλλαγή  *Εγκατάσταση, εγγύηση, εναλλακτικές, επισκευές ανταλλακτικά  *Εντοπισμός προϊόντος *Παράπονα πελατών *Συσκευασία προϊόντος *Προσωρινή  αντικατάσταση προϊόντος κατά την επισκευή

Βελτιωμένο logistics εξυπηρέτησης πελατών

Μικτή εικόνα των εξαγόμενων προϊόντων ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΞΙΑ ΠΕΡΥΣΙ (εκατ. ευρώ)* ΑΞΙΑ ΦΕΤΟΣ (εκατ. ευρώ)* ΜΕΤΑΒΟΛΗ % ΤΡΟΦΙΜΑ & ΖΩΝΤΑ ΖΩΑ 264,8 273,3 3,2% ΠΟΤΑ & ΚΑΠΝΟΣ 33,1 41,4 25,1% ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ 70,5 82,5 17,0% ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΗ-ΚΑΥΣΙΜΑ 869 793,8 -8,7% ΛΑΔΙΑ 84,8 21,8 -74,3% ΧΗΜΙΚΑ 182,1 208,9 14,7% ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ 317,7 295,8 -6,9% ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ 151,9 145 -4,5% ΔΙΑΦΟΡΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ 133,2 139,5 4,7% ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 23,3 47,6 104,3% ΠΗΓΗ: ΠΣΕ-ΚΕΕΜ *Ανάλυση επί των εκτιμήσεων μηνός της ΕΛ-ΣΤΑΤ

Παρουσίαση των κυριότερων εταιριών της ελληνικής αγοράς ταχυμεταφορών DHL INTERNATIONAL HELLAS TNT HELLAS UPS ΕΛΛΑΔΑΣ SPEEDEX ACS Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ Metron Logistics Ελληνική Εταιρεία Logistics

Εταιρείες ταχυμεταφορών που γνωρίζει το ελληνικό καταναλωτικό κοινό

Ποσοστά προτίμησης των καταναλωτών .

ΑΓΟΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ Αγορών αποστολών εσωτερικού και εξωτερικού Μερίδιο αγοράς ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ACS Α.Ε. 37,7% DHL International Hellas 18,1% Speedex 10,6% ΑΓΟΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ 49% 13,3% ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΕΛΤΑ 6,9% ΑΓΟΡΑ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 60,6% TNT Σπάικ Ελλάς Ε.Π.Ε. 14% 9,1%

KALLIMANIS ΜΕΒΓΑΛ MIMIKOS Pfizer Φαρμακευτική Παρουσίαση των κυριότερων επιχειρήσεων με ευπαθή προϊόντα KALLIMANIS ΜΕΒΓΑΛ MIMIKOS Pfizer Φαρμακευτική

1/2 KALLIMANIS Γεννηθήκε το 1956, πάνω στη θάλασσα, στο Αίγιο, μία μικρή παραθαλάσσια πόλη της Πελοποννήσου. Το πάθος τους για τις γεύσεις της θάλασσας, η δημιουργικότητα (innovation) και η προσήλωση στην ποιότητα την οδήγησαν στο να είνε σήμερα μία εταιρία που μετρά πάνω από μισό αιώνα γνώσης και εξειδίκευσης στον κλάδο.Έχει την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά των κατεψυγμένων αλιευμάτων με συνολικό μερίδιο 25% και κύκλο εργασιών της τάξης των 50 εκ. ευρώ. Ανήκει στις 40 κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις στον ευρύτερο κλάδο τροφίμων & ποτών, απασχολώντας 200 άτομα προσωπικό

2/2 KALLIMANIS ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ Α.Ε. ΚΑΤΑΨΥΞΗ ΕΠΙ ΠΛΟΙΟΥ ΕΠΙΠΑΓΟΣ

1/2 ΜΕΒΓΑΛ H ΜΕΒΓΑΛ ιδρύθηκε  από δύο ξαδέρφια με βαθιές ρίζες στην παραγωγή και επεξεργασία γάλακτος. Οι οικογένειες των  δύο ιδρυτών, του Κωνσταντίνου Χατζάκου και του Χρήστου Χατζηθεοδώρου, δραστηριοποιούνταν από το 1930 στην παραγωγή γαλακτοκομικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη και στην Ανατολική Θράκη. Η σύσταση της ΜΕΒΓΑΛ το 1950 έρχεται σαν φυσική κατάληξη της οικογενειακής παράδοσης των ιδρυτών και έκτοτε ξεκινάει μια μεγάλη ιστορία επιτυχίας.

2/2 ΜΕΒΓΑΛ 1971: Φρέσκο παστεριωμένο γάλα σε πλαστική φιάλη. 1978: Ξεκίνησε η παραγωγή του Ευρωπαϊκού Τύπου γιαουρτιού σε ασηπτική συσκευασία. 1984: Το φρέσκο γάλα κυκλοφορεί στη νέα συσκευασία Tetrapak, η οποία χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα. 1985: Ξεκινάει η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας 1989: Η πρώτη εταιρεία που παράγει συσκευασμένη φέτα. 2003:Συνεργασία με τη «Αγρόκτημα Βραχιάς»για διανομή του φρέσκου γάλακτος και του γιαουρτιού. 2004:Λειτουργία νέου ιδιόκτητου Υποκαταστήματος στην Αθήνα.

1/2 MIMIKOS Στο τέλος του 1999 ο όμιλος εταιριών του Ι. Φιλίππου εξαγόρασε μια από τις πιο ιστορικές πτηνοτροφικές επιχειρήσεις, την ΑΦΟΙ ΜΙΜΙΚΟΥ ΑΕ η οποία βρίσκονταν σε καθεστώς διαχείρισης από την ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ. Η εξαγορά έγινε από την ΚΑΝΑΚΙ ΑΕ που στη συνέχεια μετονομάστηκε σε HELLENIC QUALITY FOODS (HQF) για να ενσωματώσει τις δύο δραστηριότητες,των ζυμών, όσο των πουλερικών. Από τον Ιανουάριο του 2000 όλα τα προϊόντα MIMIKOS διατίθενται μόνο συσκευασμένα.  Έτσι, αφενός αυξάνεται η προστασία τους από τυχαίες εξωτερικές επιμολύνσεις, αφετέρου δε ο καταναλωτής γνωρίζει τον παραγωγό του κοτόπουλου, την προέλευσή του, καθώς και όλα τα στοιχεία του (ημερομηνία σφαγής, λήξης κ.λπ.)

2/2 MIMIKOS Η  ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΨΥΞΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ

1/2 PFIZER ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ Για περισσότερα από 150 χρόνια, η Pfizer εργάζεται για να κάνει τη διαφορά στον τομέα της υγείας. Το χαρτοφυλάκιο προϊόντων που διαθέτει, περιλαμβάνει βιολογικά φάρμακα, εμβόλια για ανθρώπους και ζώα, προϊόντα διατροφής, καθώς και πολλά από τα πιο γνωστά παγκοσμίως προϊόντα προσωπικής υγιεινής και φροντίδας. Η δομή της συγκροτείται από αυτόνομες επιχειρησιακές μονάδες (Business Units), που συνδυάζουν την ταχύτητα και την ευελιξία των μικρών εστιασμένων επιχειρήσεων, με οφέλη και πόρους ενός ομίλου παγκόσμιας εμβέλειας.

2/2 PFIZER ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ 90 εργοστάσια σε έξι ηπείρους 300 εξωτερικούς προμηθευτές 175 κέντρα μεταφορών (κέντρα logistics) 35.000 SKU’s (μονάδες αποθήκευσης αποθεμάτων) 2.109 παγκόσμιες οδούς logistics 45.454 αποστολές παγκοσμίως 17.394 μεταφορές εμπορευμάτων με σύμβαση

Τέλος, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους καθηγητές του ΤΕΙ που μας προσέφεραν τις γνώσεις τους όλα αυτά τα χρόνια. Επίσης ευχαριστούμε ιδιαιτέρως την Κα. Καρακίτσιου που μας βοήθησε στην εκπόνηση αυτής διπλωματικής εργασίας.