Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΨΙΟΥΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΣΤ τάξης 3ου Δ.Σ. Νάξου,
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Med Diet Όποιος προσέχει τον εαυτό του, με ακολουθεί Μεσογειακή Διατροφή 2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας Σχολ. Έτος:
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Επιλέγω σωστά, τρώω υγιεινά»
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΤΡΟΦΙΜΑ -ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώγοντας σωστά… έρχεται η όρεξη»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ERASMUS+ ERASMUS + Cooperation and Innovation for good practices (ΚΑ2)
2 /Θ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΟ Δ.Σ. ΠΟΡΠHΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
9/θ Δημοτικό Σχολείο 3o Αριδαίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή» Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή» Σχολικό έτος 2012-2013 2ο Δημοτικό Σχολείο Οβρυάς

Ξεκινώντας… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Γιαννακοπούλου Αγγελική Συνεργαζόμενοι: - Τάξη: Γ΄ Τμήμα: 1ο

Η τάξη χωρίστηκε σε τέσσερις ομάδες Η τάξη χωρίστηκε σε τέσσερις ομάδες . Τα ονόματα των ομάδων ήταν: «Χρυσός αετός», «Φραουλίτσες», «Μηλαράκια» και «Πορτοκάλια».

ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… επειδή οι μαθητές είχαν κακές διατροφικές συνήθειες κατά τη διάρκεια του διαλείμματος (πατατάκια, γαριδάκια, κρουασάν κτλ.).

Η Δραση μαΣ… Οι μαθητές συμπλήρωσαν ερωτηματολόγιο σχετικά με το τι έφαγαν σε μια μέρα. Γνώρισαν τις ομάδες των τροφίμων και κατασκεύασαν διατροφική πυραμίδα και σπιτάκια και τρενάκι με ομάδες τροφών. Δόθηκε έντυπο υλικό για ενημέρωση.

Έγινε επεξεργασία των ερωτηματολογίων στην τάξη και συζήτηση για τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών της τάξης. Οι μαθητές της τάξης πραγματοποίησαν μια μικρή έρευνα σχετικά με το αν οι μαθητές του σχολείου είχαν φάει πρωινό. Έμαθαν τι περιλαμβάνει ένα «καλό» πρωινό.

Γνώρισαν τον τρόπο καλλιέργειας σιταριού Γνώρισαν τον τρόπο καλλιέργειας σιταριού. Στη συνέχεια, κατά την επίσκεψή τους στο φούρνο της γειτονιάς, γνώρισαν τη διαδικασία παρασκευής του ψωμιού από τον αρτοποιό, τον κ. Ανδρεόπουλο. Με την επιστροφή στο σχολείο ετοιμάσαμε και φάγαμε δεκατιανό: ψωμί από το φούρνο, βιτάμ, μέλι, μαρμελάδα και κουλουράκια.

Οι μαθητές επισκέφτηκαν λιοστάσια και έγραψαν για το μάζεμα της ελιάς Οι μαθητές επισκέφτηκαν λιοστάσια και έγραψαν για το μάζεμα της ελιάς. Συγκέντρωσαν παροιμίες, αινίγματα, ποιήματα και έλυσαν ακροστοιχίδες για την ελιά και το λάδι και ζωγράφισαν ατομικά και ομαδικά. Μιλήσαμε για τη σημασία του λαδιού στη μεσογειακή διατροφή.

Συζητήσαμε για τα επιτρεπόμενα προϊόντα, τις τηλεοπτικές και έντυπες διαφημίσεις τροφίμων και για το πώς οι μαθητές να αντιστέκονται στις διαφημίσεις. Οι μαθητές έπαιξαν παιχνίδι σχετικά με τις υγιεινές και τις μη υγιεινές τροφές. Συγκέντρωσαν παροιμίες, αινίγματα, ποιήματα και ιστορίες σχετικά με τις τροφές. Το υλικό των δραστηριοτήτων συγκεντρωνόταν σε ντοσιέ κατά τη διάρκεια της χρονιάς και παραδόθηκε σε κάθε μαθητή.

Επισκεφθήκαμε… το φούρνο της γειτονιάς, λιοστάσια, τη λαϊκή αγορά.

Η παρουσίασή μας… Στους μαθητές του σχολείου μοιράστηκε υλικό για το «καλό» πρωινό και οδηγίες για σωστές διατροφικές συνήθειες. Στην εκδήλωση της λήξης του σχολικού έτους αναρτήθηκε ταμπλό με τις δραστηριότητες των μαθητών κατά τη σχολική χρονιά.

Ας αξιολογηθούμε… Οι μαθητές γνώρισαν ευχάριστα και δημιουργικά τον τρόπο σωστής διατροφής. Κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων παρατηρήθηκε αλλαγή στη στάση των μαθητών απέναντι στις μη υγιεινές τροφές. Επίσης φάνηκε από το ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσαν τα παιδιά ότι άρχισαν να τρέφονται υγιεινότερα στη διάρκεια της ημέρας. Τα αποτελέσματα της υλοποίησης του προγράμματος κρίνονται ιδιαιτέρως ικανοποιητικά.

Κλεινοντασ… Παραθέτουμε μια αφίσα που εμπεριέχει το μήνυμα του προγράμματος.