Arduino  Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟΙ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ
Advertisements

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη Μικρής Αυτόνομης Ρομποτικής Πλατφόρμας Οδηγούμενης μέσω Ασύρματης Σειριακής Διασύνδεσης Σπουδαστής: Απόστολος Μπόλλας Επιβλέπων.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
*ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ* «Ανάπτυξη Αυτόνομου Συστήματος Διαχείρισης Διατάξεων Ανίχνευσης Αερίων Μιγμάτων-Οσμών» Ανδρέας Καββαδίας – Αλεξάνδρα Τσακίρη.
Δίκτυα Υπολογιστών Εργαστήριο 1.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Έναρξη χρήσης της οθόνης Επίπεδο.
ΤΑΞΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασικές Έννοιες Επανάληψη (1).
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Το υλικό των υπολογιστών.
Το εσωτερικό του Υπολογιστή
Πλακέτα ARDUINO.
To υπολογιστικό σύστημα
Επεξεργαστής (Κ.Μ.Ε. ή C.P.U.)
Ο ΟΘΟΝΕΣ Η οθόνη  (monitor ) του υπολογιστή, περιλαμβάνει ένα καθοδικό σωλήνα, όπως η τηλεόραση, και κατάλληλα κυκλώματα σάρωσης. Μπορεί να είναι έγχρωμη.
Engino Robotics Controller (ERC) Η τεχνολογία που στηρίζει τη νέα ρομποτική πλατφόρμα Engino Δρ. Γιώργος Α. Δημητρίου Τμήμα Πληροφορικής και Μηχανικών.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Το νέο λογισμικό προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών για αποτελεσματικότερη διδασκαλία Αντώνης Λάμπρου Υποψήφιος Διδάκτωρας.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΜΕΝΟΥ ΛΟΓΙΚΟΥ ΕΛΕΓΚΤΗ (PLC) ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ Β’ ΤΑΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΠΑΛ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
Εισαγωγή στις αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Πληροφορική, Β Γυμνασίου
“Πως να στήσετε έναν υπολογιστή από το μηδέν” By: Κων/νος Λαμπόρντους
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Ο προσωπικός υπολογιστής εσωτερικά
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Το Υλικό του Υπολογιστή
Σπουδαστές Πάλλης Δημήτρης Μεϊμαρίδης Δημήτρης
E-ProBotLab Εργαστήριο κατασκευής και προγραμματισμού ρομποτικών συσκευών Βασίλης Κόμης, Καθηγητής, πρόεδρος Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Χριστόφορος Καραχρήστος, Κώστας.
Τσιρογιάννης Νίκος-Μαργαρίτης Βασίλης
«Αrduino:Προγραμματισμός στην πράξη»
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Αυτόνομοι Πράκτορες Χειμ. Εξάμηνο ΚΙΝΗΣΗ ΕΞΑΠΟΔΟΥ ΡΟΜΠΟΤ ● ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ ● ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ● ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ● ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ – ΛΥΣΕΙΣ ● ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ.
ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ Μικροελεγκτές - μικροεπεξεργαστές Οι μικροεπεξεργαστές, είναι επεξεργαστές συνόλου εντολών Οι μικροελεγκτές, είναι παραλλαγή.
Το λεπτό και μοντέρνο πληκτρολόγιο του Proteus θα ομορφύνει τον χώρο σας. Τα ενσωματωμένα πλήκτρα αφής που διαθέτει καθώς και το ελληνικό μενού, σας.
Κύρια Μνήμη Διάφοροι τύποι μνήμης RAM Από πάνω προς τα κάτω, DIP, SIPP, SIMM (30-pin), SIMM (72-pin), DIMM (168-pin), DDR DIMM (184-pin). Μνήμη RΟM.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Το εσωτερικό της Κεντρικής Μονάδας.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
The Running Pig Από την ομάδα Elements Βερριοπούλου Αλεξάνδρα Βρανά Δήμητρα Γκόρου Ελβίρα Δημοπούλου Στέλλα-Φοίβη.
Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Τεχνολογία powerline homeplug για τη δημιουργία του «έξυπνου» σπιτιού και εφαρμογή της στην κατασκευή αλληλεπιδραστικής διεπαφής.
5ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου. Δεδομένα - Πληροφορία Υλικό Λογισμικό Μονάδες Εισόδου Μονάδες Εξόδου Κεντρική Μονάδα.
ΚΕΠΛΗΝΕΤ Ν. Λέσβου Θέματα: NFC στο σχολείο
PLC Ζούπας Χρυσοβαλάντης.
Όπως το περιγράφει ο δημιουργός του, το Arduino είναι μια «ανοικτού κώδικα» πλατφόρμα «πρωτοτυποποίησης» ηλεκτρονικών βασισμένη σε ευέλικτο και εύκολο.
ΜΕΡΟΣ Ι.
ΜΝΗΜΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Ο υπολογιστής κατασκευάστηκε από τον άνθρωπο για να τον “διευκολύνει” σε κάποιες δύσκολες και επίπονες σωματικές μα πιο πολύ νοητικές.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Συναρμολόγηση των υλικών.
Πτυχιακή εργασία Ονοματεπώνυμο: Στεργίου Παναγιώτα 2297
HACK YOUR CLASSROOM ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΕΓΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΩΝ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ONASSIS Παρουσίαση από: ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ Γ1’ ΚΑΛΟΓΝΩΜΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Γ2’ ΣΧ. ΕΤΟΣ:
3. Βασικά στοιχεία γλώσσας προγραμματισμού
Κίνηση στο Scratch.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Ανάπτυξη Εφαρμογών για Φορητές Συσκευές
ΤΕΙ Ηρακλείου Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
Έλεγχος Ηλεκτρικών Μηχανών με την χρήση διακοπτικών κυκλωμάτων DC/DC
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
24/2/2019 Αλγοριθμική Σκέψη, Προγραμματισμός και Σύγχρονες Εφαρμογές Πληροφορικής(Δύο Περιόδοι) Ενότητα Α7.2.M5-M6 (Πώς Δημιουργούμε Ένα Πρόγραμμα για.
PRO BOT.
ΕΝΟΤΗΤΑ 5 Αναλογικά σήματα.
Κατασκευή ανιχνευτή θέσης αντικειμένου με Arduino
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΛΑΜΠΤΗΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Arduino  Πρώτη Επαφή Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

12/4/2017 Το Arduino είναι μια υπολογιστική πλατφόρμα βασισμένη σε μια απλή μητρική πλακέτα με ενσωματωμένο μικροελεγκτή και εισόδους/εξόδους, και η οποία μπορεί να προγραμματιστεί:   3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Μπορεί να προγραμματιστεί με τη δική του γλώσσα προγραμματισμού 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Ή με την έκδοση S4a της Scratch 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Σκοπός του Arduino είναι να απλοποιήσει και να διευκολύνει τη δημιουργία διαδραστικών εφαρμογών ή κατασκευών, παρέχοντας έναν πολύ δυνατό ελεγκτή (πλακέτα), ο οποίος μπορεί εύκολα να χρησιμοποιηθεί τόσο για απλές, όσο και για σύνθετες κατασκευές 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Μπορεί να συμπεριφερθεί σαν ένας μικροσκοπικός υπολογιστής, αφού ο χρήστης μπορεί να συνδέσει επάνω του πολλαπλές μονάδες εισόδου/εξόδου και να προγραμματίσει τον μικροελεγκτή να δέχεται δεδομένα από τις μονάδες εισόδου, να τα επεξεργάζεται και να στέλνει κατάλληλες εντολές στις μονάδες εξόδου. Η ρομποτική είναι μια από τις πολλές εφαρμογές στις οποίες χρησιμοποιείται το Arduino.  3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Τι έχουμε κάνει εμείς με τον Arduino 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε απλές εφαρμογές με το περιβάλλον της s4a του scratch και είμαστε έτοιμοι να σας τις παρουσιάσουμε!!! 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

ένα led ανάβει και σβήνει ανά 0,5 δευτερόλεπτα 1η εφαρμογή ένα led ανάβει και σβήνει ανά 0,5 δευτερόλεπτα 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Τι θα χρειαστούμε Πλακέτα Arduino Πίνακας του Arduino 2 καλώδια Έναν υπολογιστή με την s4a εγκατεστημένη 1 led 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Τώρα υποτίθεται ότι παρουσιάζουμε πως θα γίνει η συναρμολόγηση του Arduino και ο προγραμματισμός. 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

2η εφαρμογή Σειρήνα περιπολικού 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Τι θα χρειαστούμε Πλακέτα Arduino Πίνακας του Arduino 3 καλώδια Έναν υπολογιστή με την s4a εγκατεστημένη 2 led Ένα καλώδιο για να διαχωρίσουμε το ηλεκτρικό ρεύμα 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Τώρα υποτίθεται ότι παρουσιάζουμε πως θα γίνει η συναρμολόγηση του Arduino και ο προγραμματισμός. 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Φανάρι οδικής κυκλοφοριας 3η εφαρμογή Φανάρι οδικής κυκλοφοριας 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Τι θα χρειαστούμε Πλακέτα Arduino Πίνακας του Arduino 4 καλώδια Έναν υπολογιστή με την s4a εγκατεστημένη 3 led 2 καλώδια για να διαχωρίσουμε το ηλεκτρικό ρεύμα 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Τώρα υποτίθεται ότι παρουσιάζουμε πως θα γίνει η συναρμολόγηση του Arduino και ο προγραμματισμός. 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας

Ευχαριστούμε για την Προσοχή σας Involve me & I learn 3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας