Αν η ζωή είναι ενέργεια, το μέλλον κρύβεται στην εξοικονόμηση Συντονιστής: MURAT İLKÖĞTETİM OKULU (Ελαζίγκ, Τουρκία) Εταίροι: KOLEGIUM EDUKACYJNE POZNANSKIEGO.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΥΠΩΝ ΣΤΕΡΕΑΣ ΒΙΟΜΑΖΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σύγχρονες Πηγές Ενεργείας
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟ (κυψέλες ενέργειας).
Στόχος της Κυβέρνησης και του ΥΠΑΝ είναι η ενίσχυση, με έργα και όχι με λόγια, της πράσινης οικονομίας και της βιώσιμης ανάπτυξης. Στην κατεύθυνση αυτή.
IEE/09/ SHEEP - A Schools' panel for High Energy Efficiency Products Οδηγίες για Μείωση της Κατανάλωσης Ενέργειας.
Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ Χρυστάλλα Αναστασίου.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Παγγελματικό E Λ ύκειο Μ εγαλόπολης.
Τι είναι Φυσικός πόρος;
Οι ‘αποθήκες’ ενέργειας ονομάζονται ‘Πηγές Ενέργειας’ και διακρίνονται σε:
Ερευνητική Εργασία Τμήμα ΑΠ’4 Σχολικό έτος Μαθητές : Ελευθεριάδης Χρήστος Δεληπετρίδης Γιώργος Τζιβλέρης Αποστόλης Παρτσόγλου Πασχάλης.
CRIMINAL MINDS. 4 Ο ΓΕΛ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ PROJECT (α’ τετράμηνο) ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’3.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
Τα ορυκτά καύσιμα(πετρέλαιο, ορυκτοί άνθρακες, φυσικό αέριο) είναι μη ανανεώσιμοι φυσικοί πόροι και η υπερεκμετάλλευσή τους θα οδηγήσει στην εξάντλησή.
ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Δεληπορανίδου Μαρία
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ. Α ΞΙΟΠΟΊΗΣΗ ΉΠΙΩΝ ΜΟΡΦΏΝ ΕΝΈΡΓΕΙΑΣ Αιολική ενέργεια Γεωθερμική ενέργεια Ηλιακή ενέργεια.
ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ –ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ
Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Σκοπός Έρευνας Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ότι αφορά την ενέργεια και ειδικότερα τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.
ΘΑΝΟΣ ΛΑΝΑΡΑΣ ΑΡΝΤΙΤ ΝΤΟΥΛΑΪ ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΟΥΤΣΟΣΠΥΡΟΣ
Εξάρτηση των ανθρώπων από την ενέργεια
Εναλλακτικές μορφές ενέργειας
Ανάλογα με  Τον τρόπο κατανάλωσής τους και  Τη δυνατότητα ανανέωσής τους.
Καββαδίας Κωνσταντίνος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ E-LEARNING ΠΕΤΣΑΛΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Τρόποι εξοικονόμησης ενέργειας
ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΜΠΟΥΖΙΚΑ Θ. – ΠΕ 14
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Τι είναι ανακύκλωση; Οφέλη Ανακυκλώσιμα προϊόντα
«Η πράξη σου μετράει, ανεξάρτητα πόσο μικρή είναι. Σκέψου πριν ενεργήσεις»
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (Α.Π.Ε.)
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Σημασία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ.  ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ 7ΕΚ. ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΘΕΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΠΟ 7 ΔΙΣ. ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ  ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΝ ΜΟΝΟ 40 ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΗΘΕΙ.
ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Βασίλης Α. Τάξη ΣΤ’
Ανανεώσιμες και μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Ευστράτιος- Ευάγγελος 1 Ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ Σχολική χρονιά:
ΥΠΟΘΕΜΑ: ΑΙΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΟΜΑΔΑ : ΤΑ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΚΙΑ
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ενέργεια.
ΘΕΡΜΑΝΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ 1ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Παναγιώτης Αυγουστίδης Γεωγραφία Α΄ Γυμνασίου
Κωνσταντίνος Ποτόλιας
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
ήλιος άνεμος νερό γεωθερμία βιομάζα γαιάνθρακας πετρέλαιο φυσικό αέριο σχάση πυρήνων 1.Ποιες πηγές ονομάζουμε ανανεώσιμες και ποιες μη ανανεώσιμες;
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ
Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
Περιβαλλοντική εκπαίδευση
Ανανεώσιμες και μη πηγές ενέργειας
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
RESAVE Πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΧΥΣ.
ΣΤΑΘΜΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΠΑΝΟΜΗΣ Μάθημα : Τεχνολογία Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας Μαρμαρίδου Ιωάννα Επανομή, Φεβρουάριος 2019.
1 ΕΝΕΡΓΕΙΑ αναφορά στα είδη και μετατροπές ενέργειας ΦΥΣΙΚΗ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αν η ζωή είναι ενέργεια, το μέλλον κρύβεται στην εξοικονόμηση Συντονιστής: MURAT İLKÖĞTETİM OKULU (Ελαζίγκ, Τουρκία) Εταίροι: KOLEGIUM EDUKACYJNE POZNANSKIEGO STOWARZYSZENIA OSWIATOWEGO, SPOTECZNE GIMNAZJUM “DEBINKA” (Πόζναν, Πολωνία) ORGANISMO AUTÓNOMO PROGRAMAS EDUCATIVOS EUROPEOS (Αλτέα, Ισπανία) OSNOVNO UCHILISTE “IVAN VAZOV” (Βιντίν, Βουλγαρία) VI CIRCOLO DIDATTICO “E. PERTINI” (Τραπάνι, Ιταλία) 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΥΚΕΩΝ (Θεσσαλονίκη, Ελλάδα)

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Το δικό μας έργο έχει στόχο να συμβάλει στην αύξηση της καταναλωτικής συνείδησης και να προωθήσει την ιδέα της εξοικονόμησης.

ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ VIDEO 1 VIDEO 2

ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Συνεργαζόμενοι με σχολεία από διαφορετικές χώρες και κουλτούρες (Πολωνία, Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία, Βουλγαρία) θέτουμε τους παρακάτω στόχους: Να ευαισθητοποιηθούμε και να προωθήσουμε τη γνώση και την ευαισθητοποίηση σχετικά με την εξοικονόμηση ενέργειας σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας. Να προτείνουμε και να προωθήσουμε θετικές και σταθερές αλλαγές συμπεριφοράς σε ό,τι αφορά την κατανάλωση ενέργειας. Να κάνουμε δυνατή τη ζωή σε ένα υγιέστερο και ασφαλέστερο περιβάλλον.

ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Να μας γίνει συνείδηση το ότι αυτός ο κόσμος είναι μια κληρονομιά από το παρελθόν μας που πρέπει να παραδώσουμε στις επόμενες γενεές κατοικήσιμο. Να εξοικειωθούμε με ορισμένες πτυχές του πολιτισμού και της ιστορίας των άλλων εταίρων του προγράμματος. Να δημιουργήσουμε προϋποθέσεις για επαφές μέσω διαδικτύου (ηλεκτρονικά ταχυδρομεία, τηλεοπτικές διασκέψεις, διαδικτυακή τηλεφωνία) αλλά και για συναντήσεις των μαθητών και των δασκάλων των συμμετεχόντων σχολείων χρησιμοποιώντας τα αγγλικά ως γλώσσα επικοινωνίας.

ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ Μαθητές  Εμπλουτίσουμε τη γνώση μας για τις συμμετέχουσες χώρες  Έχουμε τη δυνατότητα να συμμετέχουμε σε ενδιαφέρουσες δραστηριότητες που προτείνονται από άλλα σχολεία  Γινόμαστε "πολίτες της γης" - η γνώση που αποκτιέται στο πρόγραμμα χτίζει την ειλικρίνεια και την ανοχή προς άλλους πολιτισμούς γενικά  Μαθαίνουμε πώς να παρουσιάζουμε και να διαδίδουμε τα αποτελέσματα της εργασίας μας.  Ερχόμαστε σε επαφή με νέες γλώσσες.

ΔΡΑΣΕΙΣ Ανάπτυξη ιστοσελίδας του προγράμματος Διοργάνωση διαγωνισμού και έκθεσης ζωγραφικής Μετρήσεις κατανάλωσης ενέργειας στο σχολείο και στο σπίτι

ΔΡΑΣΕΙΣ Έκδοση ενημερωτικού φυλλαδίου για τη σημασία της εξοικονόμησης ενέργειας Διοργάνωση καμπάνιας για τη συλλογή χαρτιού με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με την ανακύκλωση Επαναχρησιμοποίηση υλικών (σκουπιδιών) και δημιουργία νέων στο μάθημα των τεχνικών Διάχυση των αποτελεσμάτων στις τοπικές κοινωνίες

ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Ο όρος Πηγές Ενέργειας περιγράφει τη δυνατότητα παραγωγής ενέργειας χρήσης.

Οι πηγές ενέργειας ταξινομούνται γενικά σε δυο κατηγορίες: Μη ανανεώσιμες Ανανεώσιμες

Μη ανανεώσιμες Μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας χαρακτηρίζονται οι πηγές οι οποίες δεν αναπληρώνονται ή αναπληρώνονται εξαιρετικά αργά για τα ανθρώπινα μέτρα από φυσικές διαδικασίες. Στις μη ανανεώσιμες πηγές ενέργειας περιλαμβάνονται κυρίως ο άνθρακας, το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο, γνωστά και ως ορυκτά καύσιμα και τέλος η πυρηνική ενέργεια.

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Μεγάλη ενεργειακή αξία Εύκολη μεταφορά και αποθήκευση ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ρύπανση της ατμόσφαιρας Κίνδυνος ατυχημάτων Επικίνδυνα απόβλητα Το σημαντικότερο : δεν αναπληρώνονται ή αναπληρώνονται εξαιρετικά αργά για τα ανθρώπινα μέτρα

Ανανεώσιμες Ως Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) έχουν οριστεί οι ενεργειακές πηγές, οι οποίες υπάρχουν εν αφθονία στο φυσικό περιβάλλον. Είναι η πρώτη μορφή ενέργειας που χρησιμοποίησε ο άνθρωπος πριν στραφεί έντονα στη χρήση των ορυκτών καυσίμων. ο ήλιος - ηλιακή ενέργεια ο άνεμος - αιολική ενέργεια υδατοπτώσεις - υδραυλική ενέργεια, η γεωθερμία - γεωθερμική ενέργεια: η βιομάζα οι θάλασσες

VIDEO 3

ο ήλιος - ηλιακή ενέργεια

ο άνεμος - αιολική ενέργεια

υδατοπτώσεις - υδραυλική ενέργεια

η γεωθερμία - γεωθερμική ενέργεια:

η βιομάζα

οι θάλασσες

VIDEO 4

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Είναι πρακτικά ανεξάντλητες πηγές ενέργειας Είναι εγχώριες πηγές ενέργειας και έτσι μειώνονται οι απώλειες μεταφοράς. Δίνουν τη δυνατότητα επιλογής της κατάλληλης μορφής ενέργειας που είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του χρήστη, επιτυγχάνοντας πιο ορθολογική χρησιμοποίηση των ενεργειακών πόρων. Έχουν χαμηλό λειτουργικό κόστος Δημιουργούν πολλές θέσεις εργασίας ιδιαίτερα σε τοπικό επίπεδο.

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Το διεσπαρμένο δυναμικό τους είναι δύσκολο να συγκεντρωθεί σε μεγάλα μεγέθη ισχύος ώστε να μεταφερθεί και να αποθηκευτεί. Έχουν χαμηλή πυκνότητα ισχύος και ενέργειας και συνεπώς απαιτούνται συχνά εκτεταμένες εγκαταστάσεις. Παρουσιάζουν συχνά διακυμάνσεις στη διαθεσιμότητά τους που μπορεί να είναι μεγάλης διάρκειας απαιτώντας την εφεδρεία άλλων ενεργειακών πηγών Η χαμηλή διαθεσιμότητά τους συνήθως οδηγεί σε χαμηλό συντελεστή χρησιμοποίησης των εγκαταστάσεων εκμετάλλευσής τους. Το κόστος επένδυσης ανά μονάδα εγκατεστημένης ισχύος σε σύγκριση με τις σημερινές τιμές των συμβατικών καυσίμων παραμένει ακόμη υψηλό.

Παγκόσμια κατανάλωση πρωτογενούς Ενέργειας (2005)

Παγκόσμια κατανάλωση πρωτογενούς Ενέργειας Η ενεργειακή κατανάλωση είναι μεγαλύτερη στις αναπτυγμένες χώρες και μικρότερη στις αναπτυσσόμενες χώρες

Παραγωγή ενέργειας στην Ελλάδα

Αν αναλογισθούμε όμως ότι η ανθρωπότητα καταναλώνει ημερησίως τόση ποσότητα ορυκτών καυσίμων όση μπορεί η φύση να δημιουργήσει σε χίλια περίπου χρόνια, αντιλαμβανόμαστε πλέον την έννοια της ανανεωσιμότητας

VIDEO 5 VIDEO 6 VIDEO 7

Τι λέτε; θα τα καταφέρουμε;