Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Υλοποίηση Δικτυακού Τόπου Μουσείου Σχεδιασμός,Ανάπτυξη & Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού ΗΥ-402.
υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων
Δρ. Παν. Καρδάσης Υπεύθυνος Τεχνολογίας & Έρευνας Heritage & Museums Πολεμικό Μουσείο Αθήνα, 16 Ιουνίου 2007 Web 2.0 για τα Μουσεία του Κόσμου Δρ. Παν.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
1 Προτεινόμενες πρακτικές για την ψηφιοποίηση και τεκμηρίωση πολιτιστικού υλικού και τουριστικού προϊόντος (αφορά το φυσικό αντικείμενο των τελικών δικαιούχων.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Για μια στρατηγική εφαρμογών πληροφορικής στην διαχείριση και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς: εμπειρία και κατευθύνσεις Στρογγυλό τραπέζι Διημερίδα.
Ψηφιακό Σχολείο Σύνδεση στο Διαδίκτυο Σύνδεση στο Εσωτερικό Δίκτυο Εξοπλισμός Εργαλεία Τράπεζα Υλικού Παιδαγωγικές Μέθοδοι Αξιοποίησης.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Εικονικη πραγματικοτητα
Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ / ΠΡΟΒΟΛΗ - ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Η εκπαιδευτική αξία μιας εικονικής επίσκεψης σε Μουσείο Γιάννης Κοπιδάκης Εκπαιδευτήριο «ΤΟ ΠΑΓΚΡΗΤΙΟΝ» Ηράκλειο Κρήτης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Ε ΡΓΑΣΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΜΑ : ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ : Εμμανουηλίδης Γεώργιος & Καρατζιούλας Κωνσταντίνος.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Χ. Μπούρας Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών.
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Δημιουργία μαθησιακού υλικού πολυμέσων και υπερμέσων Ορισμός πολυμέσων Ο συνδυασμός διαφόρων τύπων ψηφιακών μέσων όπως κείμενα, εικόνες, ήχος και βίντεο,
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Καθηγητές: Γεργατσούλης Μ. Καπιδάκης Σ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
«Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στο χώρο του πολιτισμού»
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Η επιστήμη του Web.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Εισηγητής: Δρ. Αθανάσιος Νικολαΐδης.
Γιάννης Μόκιας,ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β ΠΕ60/70 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γνωριμία – Χρήση και διαχείριση.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Έργο «Εικονικά Μουσεία»
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
Γιώργος Καρακατσιώτης aka ErevodifwntasErevodifwntas Βαγγέλης Πτερνέας aka VangOSVangOS Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
Εικονική Πραγματικότητα και Μουσεία
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Έργο «Εικονικά Μουσεία»
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Τι είναι τα πολυμέσα (Multimedia) Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Multus = πολυάριθμος, πολλαπλός Medium = μέσο Medium = μέσο Κλάδος της Πληροφορικής.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Λογισμικό Συστήματος και Λογισμικό Εφαρμογών
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Πηγές Πληροφόρησης στις Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες 1
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Υλικό, Λογισμικό και Εφαρμογές
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μουσεία και Εικονική Πραγματικότητα Καθηγητής Κωνσταντίνος Χαλάτσης Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Αθηνών

Εικονική Πραγματικότητα Διεπαφή τριών διαστάσεων Δημιουργία περιβάλλοντος σε πραγματικό χρόνο Χρήση πολυμέσων Άμεση ανάδραση / "ζωντανή" εμπειρία

Εφαρμογές Εικονικής Πραγματικότητας στα Μουσεία Επαυξημένη πραγματικότητα Εικονική πραγματικότητα Μέσω Internet (δισδιάστατα & τρισδιάστατα μοντέλα, περιορισμοί λόγω ταχύτητας και δυνατοτήτων browsers) CDROM, DVDROM, κλπ. (Τοπικά εκτελούμενες εφαρμογές, πληρέστερη τρισδιάστατη παρουσίαση μέσω polarized glasses) Τοπικά (πλήρεις δυνατότητες, χρήση συσκευών εμβύθισης π.χ. HMDs, ανιχνευτές κίνησης)

Έργο "Εικονικά Μουσεία" Απευθύνεται σε απλούς επισκέπτες προσφέροντας εύκολη πρόσβαση στα εκθέματα Αλλά και ερευνητές για μελέτη εκθεμάτων Συνεργάτες Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης Ν.Π. Γουλανδρή Infocad Audio Visual Μουσεία Πανεπιστημίου Αθηνών (Ανθρωπολογίας, Αρχαιολογίας, Βοτανικής, Εγκληματολογίας, Ζωολογίας, Ιστορίας, Ορυκτολογίας, Παλαιοντολογίας, Υγιεινής)

Έργο "Εικονικά Μουσεία" Τοπικά εκτελούμενη εφαρμογή VR (High-end PCs & SGI Onyx με συσκευές εμβύθισης) Δικτυακός τόπος (museums.di.uoa.gr) – υπό κατασκευή Γενικά στοιχεία μουσείων Περιγραφή, εικόνες, πανοράματα, video Αναζήτηση & εμφάνιση εκθεμάτων Περιγραφή, 3D, φωτογραφίες, video, ήχοι

Έργο "Εικονικά Μουσεία" Πολυγλωσσική βάση δεδομένων Εφαρμογή διαχείρισης βάσης δεδομένων Εισαγωγή Αναζήτηση Δημιουργία διαφορετικών αξόνων παρουσίασης (χρονολογικά, τοπικά κ.λπ., καθώς και κατ’ επιλογή του χρήστη)

Πλεονεκτήματα για τα Μουσεία Πρόσβαση μουσειακών εκθεμάτων από απομακρυσμένους χρήστες - δυνατότητα περιήγησής τους στο εικονικό μουσείο. Μελέτη των εκθεμάτων ενός πραγματικού μουσείου από κάθε χρήστη, βάσει των δικών του επιλογών και προτιμήσεων, χωρίς φυσική επαφή και παρουσία στο χώρο των εκθεμάτων. Δυνατότητα προβολής αντικειμένων που δεν βρίσκονται στον φυσικό χώρο του μουσείου λόγω στενότητας ή έλλειψης κατάλληλου χώρου. Αξιοποίησης και εκμετάλλευσης μουσειακών αντικειμένων, λόγω της εύκολης πρόσβασής τους από τους ενδιαφερομένους χρήστες. Η δυνατότητα των χρηστών να δημιουργούν τα "προσωπικά" τους εικονικά μουσεία στο δικό τους χώρο έρευνας ή μελέτης, κατόπιν επιλεγμένης συγκέντρωσης εκθεμάτων από διαφορετικά μουσεία. Διάχυση της μουσειακής πληροφορίας στο ευρύ κοινό.

Έργο «Εικονικά Μουσεία» - Στόχοι Δημιουργία ευέλικτου και αλληλεπιδραστικού (interactive) περιβάλλοντος για μελέτη (απομακρυσμένη και μη) των εκθεμάτων των μουσείων. Ανάπτυξη συγκεκριμένων εργαλείων σπουδής και εκμετάλλευσης των μουσειακών εκθεμάτων Η δημιουργία ενός μουσείου εικονικής πραγματικότητας στο οποίο θα παρουσιάζονται εφαρμογές εικονικής παρουσίασης των εκθεμάτων Δημιουργία κατηγοριών μουσειακών αντικειμένων για τη διευκόλυνση της εισαγωγής νέας πληροφορίας Ζωντάνεμα ακίνητων αντικειμένων (animation of still objects) Μεταμόρφωση ενός αντικειμένου σε ένα άλλο (Morphing) Η δημιουργία ενός πρότυπου διδακτικού περιβάλλοντος σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Έργο «Εικονικά Μουσεία» - H/W & S/W SGI ONYX (4 CPUs, 1 graphics pipe) High-end PCs Πολυεπεξεργαστικά, γρήγορη δικτύωση, μνήμη High-end graphics cards Υψηλές επιδόσεις, texture memory, stereo output VR equipment (γάντια, HMDs, tracking devices, shutter glasses, polarized glasses) VR Software Sense8 για τοπικό VR, IPIX για πανοράματα 360o, 3DMAX & Photoshop για μοντέλα 3D Λοιπός εξοπλισμός Ψηφιακές κάμερες, φακοί και κατάλληλο λογισμικό για στερεοσκοπική λήψη και δημιουργία πανοραμάτων 360o