Ελεύθερη πτώση ΓεωργίαΕιρήνη Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Advertisements

Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
« Ερευνώ και ανακαλύπτω Ε΄ δημοτικού» Κουκούλης Παράσχος 1 ο δημ. Σχολ. Αγ. Δημητρίου
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΤ’ ΟΙΚΟΝ.
Ι. Διάγραμμα Ελεύθερου σώματος
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
H Mathematica στην υπηρεσία της Φυσικής
Η αρχή της ανεξαρτησίας των κινήσεων.
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Η ελεύθερη πτώση των σωμάτων
Πώς βρίσκουμε το πλήθοςτων επαναλήψεων μιας Δομής Επανάληψης με βήμα διάφορο του 1
Γνωριμία με το Scratch.
Διάδοση της θερμότητας στα στερεά Χάρις Χριστοφή
Πιθανότητες ΜυριάννηΝάσια Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
EDUE 240: Βάσεις και Βασικές Έννοιες των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Maria Evagorou Fall UNIC, Συνάντηση 2η.
ΔΥΟ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
Συμβολή κυμάτων.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 3 Κίνηση σε 2 και 3 διαστάσεις, Διανύσματα.
Διδακτική της Πληροφορικής Παρουσίαση εκπαιδευτικών παιχνιδιών με σκοπό την κατανόηση βασικών αρχών της πληροφορικής Αντωνακάκη Δέσποινα Α.Μ 933 Καντεράκης.
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
ΤΕΣΤ ενέργειας ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Πρωτόκολλο αμοιβαίου αποκλεισμού (mutual exclusion) για δύο διεργασίες-CPN Tools Νάνος Λέανδρος 156 Τζιαλαμάνη Βιργινία 166.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιστημονική μέθοδος
Η Φυσική με Πειράματα Α΄ Γυμνασίου.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας
Φροντιστήριο – Συμπληρωματικές Ασκήσεις
 Πήραμε μια λεκάνη με νερό και βάλαμε μέσα έναν πορτοκαλί κόκκο που ονομάζεται Διχρωμικό Κάλλιο.  Παρατηρήσαμε ότι ο κόκκος άρχισε να διαλύεται και.
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Μαθαίνοντας Python ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ PYTHON 2014
Ο Κανόνας του Bayes Ασκήσεις.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
Τμήμα Φυσικοθεραπείας ΤΕΙ Αθήνας ΒΙΟΦΥΣΙΚΗ Μεταφορική κίνηση, Έργο, Ενέργεια.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
ΑΣΚΗΣΗ 11: Υπολογισμός των συντελεστών κινητικής και στατικής τριβής .
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
Σήκω ψυχή μου, δώσε ρεύμα… Διονύσης Σαββόπουλος
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Παρουσίαση της ώρας(χρόνος)
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες
Η κινητική θεωρία των αερίων
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΛΥΒΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ Ο ΧΡΟΝΟΣ.
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
Το έργο που παράγει η δύναμη F είναι :
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΡΙΣΙΜΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ
Συμβολή – Ανάκλαση – Διάθλαση
9. ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΤΩΣΗ βαρίδιο m=150g 8/11/2018 Μιχαήλ Μ.
Γίνεται και με πιο εύκολο τρόπο
Η κινητική θεωρία των αερίων
1ο ΓΕΛ Αγίου Δημητρίου Σχ. Έτος
Προαπαιτούμενες γνώσεις
Πόση είναι η κινητική ενέργεια ;
Η κινητική θεωρία των αερίων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελεύθερη πτώση ΓεωργίαΕιρήνη Δημοτικό Σχολείο Αγίου Αντωνίου

Ελεύθερη πτώση Η ελεύθερη πτώση είναι το φαινόμενο κατά το οποίο αφήνουμε ένα αντικείμενο να πέσει από κάποιο ύψος. Η ελεύθερη πτώση είναι το φαινόμενο κατά το οποίο αφήνουμε ένα αντικείμενο να πέσει από κάποιο ύψος. Καθώς το αντικείμενο πέφτει η ταχύτητα του αυξάνεται Καθώς το αντικείμενο πέφτει η ταχύτητα του αυξάνεται Δηλαδή σε κάθε δευτερόλεπτο της κίνησης του η ταχύτητα του μεγαλώνει. Δηλαδή σε κάθε δευτερόλεπτο της κίνησης του η ταχύτητα του μεγαλώνει.

Το πρόβλημα της ελεύθερης πτώσης Στο πρόγραμμα υπήρχε ένας σκύλος και το ερώτημα ήταν: Τι θα συμβεί όταν ο σκύλος κλοτσήσει τη μπάλα; Στο πρόγραμμα υπήρχε ένας σκύλος και το ερώτημα ήταν: Τι θα συμβεί όταν ο σκύλος κλοτσήσει τη μπάλα; Όταν ο σκύλος κλοτσήσει την μπάλα τότε η μπάλα καθώς θα πέφτει η ταχύτητα της θα αυξάνεται δηλαδή σε κάθε δευτερόλεπτο της κίνησης του η ταχύτητα του μεγαλώνει. Όταν ο σκύλος κλοτσήσει την μπάλα τότε η μπάλα καθώς θα πέφτει η ταχύτητα της θα αυξάνεται δηλαδή σε κάθε δευτερόλεπτο της κίνησης του η ταχύτητα του μεγαλώνει.

Το πρόγραμμά μας Θέλουμε λοιπόν να κάνουμέ ένα πρόγραμμα ώστε να δείχνει τι θα γίνει όταν η μπάλα αρχίσει να πέφτει από τον γκρεμό.

Κανόνες Για να πετύχουμε ελεύθερη πτώση στο πρόγραμμα κάναμε τον εξής κανόνα: Δημιουργήσαμε μια μεταβλητή και την ονομάσαμε «αριθμός που αφαιρώ». να προσθέτει μία μονάδα στην μεταβλητή της μπάλας «αριθμός που αφαιρώ» ύ ύστερα να αφαιρεί τη μεταβλητή «αριθμός που αφαιρώ» από το vertical. (κατακόρυφη θέση της μπάλας). Έτσι με αυτό τον κανόνα δημιουργήσαμε την ελεύθερη πτώση της μπάλας.

Ένα διαφορετικό πρόγραμμα Μία άλλη ομάδα εργάστηκε με διαφορετικό τρόπο. Δημιούργησαν μία σειρά από κανόνες. Χώρισαν την οθόνη σε τετραγωνάκια και έβαλαν την μπάλα να πέφτει στην αρχή 1 τετραγωνάκι, μετά 2 τετραγωνάκια, μετά 3 τετραγωνάκια, μετά 4, μετά 5 και στο τέλος 6 τετραγωνάκια. Μόλις έκαναν τους κανόνες τους είπαν στο Stagecast να τους κάνει με τη σειρά βάζοντάς τους σε ένα φάκελο «do in turn». Το «do in turn» είναι ένας φάκελος όπου τοποθετείς όλους τους κανόνες μέσα και εκτελεί όλους τους κανόνες με την σειρά που έχουν μπει. Στο Stagecast οι κανόνες μπορούν Να γίνονται με τη σειρά («do in turn”) Να γίνονται τυχαία («do random”) Να γίνονται ταυτόχρονα («do all and continue”)

Σύγκριση των δύο προγραμμάτων Και τα δύο προγράμματα κάνουν το ίδιο πράγμα αλλά με διαφορετικό τρόπο. Και τα δύο προγράμματα κάνουν το ίδιο πράγμα αλλά με διαφορετικό τρόπο. Κατά την άποψη μας το πιο σωστό πρόγραμμα είναι το πρώτο,γιατί όταν εκτελεστεί θα φαίνεται πιο φυσικό. Κατά την άποψη μας το πιο σωστό πρόγραμμα είναι το πρώτο,γιατί όταν εκτελεστεί θα φαίνεται πιο φυσικό. Ταυτόχρονα, δείχνει και τι γίνεται με την ταχύτητα της μπάλας, αφού φαίνεται μέσω της μεταβλητής «αριθμός που αφαιρώ» ότι αυξάνεται. Ταυτόχρονα, δείχνει και τι γίνεται με την ταχύτητα της μπάλας, αφού φαίνεται μέσω της μεταβλητής «αριθμός που αφαιρώ» ότι αυξάνεται.

Εμπειρίες από το πρόγραμμα Οι εμπειρίες μας από αυτό το πρόγραμμα ήταν πιο καλές από τα υπόλοιπα προγράμματα γιατί κατά την γνώμη μας ήταν πιο εύκολο από τα υπόλοιπα πιθανότητες πρώτοι αριθμοί διάχυση τριβή σχετική κίνηση Μάθαμε από το πρόγραμμα αυτό ότι όταν ένα αντικείμενο πέφτει από κάπου η ταχύτητα του αυξάνεται.