Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
Advertisements

Η αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα Art Deco
Αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα De Stijl
HENRI MATISSE
Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
Πολιτιστικό πρόγραμμα
ΠΑΡΙΣΙ – ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΣΧΕΔΙΑΖΩ : ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ / ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΟΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ
Το μετρό στη Στοκχόλμη Η Στοκχόλμη και το Μετρό της.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Γιαννάκης Γιάννης Τροβάς Γιώργος Βογιατζής Γιώργος
Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΣΤΗ ΒΙΑ…!
Κουκουρίκου Αρίστη, δασκάλα
V. Η Λειτουργία της Έκφρασης Ζητήματα στη Σύγχρονη Φιλοσοφία της Τέχνης.
ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ (1873 – 1934)
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Αναγέννηση Τον 15ο και 16ο αιώνα στον ευρωπαϊκό χώρο εκδηλώνεται ένα καλλιτεχνικό και πνευματικό συγχρόνως κίνημα : η Αναγέννηση. Κατά την προετοιμασία.
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας.
Εικαστικό εργαστήρι ΣΦΑΚΙΑ
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Συχνά οι επιφάνειες των όψεων, ή τα πλάνα, τέμνονται σε γωνίες που δεν έχουν κάποιο αναγνωρίσιμο βάθος. Ο κυβισμός επηρέασε βαθειά τον καλλιτεχνικό.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟΝ 20ο ΚΑΙ 21ο ΑΙΩΝΑ
Οι Ιταλοί καλλιτέχνες τις Αναγέννησης
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
 Ο όρος « μοντερνισμός » αρχικά τοποθετείται στο δεύτερο μισό του 19 ου αιώνα και αναπτύχθηκε πλήρως στις τέσσερις πρώτες δεκαετίες του 20 ου αιώνα.
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( ) Ενότητα 3 Το κίνημα του Εξπρεσιονισμού Αγγελική Ρόζη Πανεπιστήμιο Πατρών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών 1.
ΠΑμπλο Πικασο.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
 Η Αναγέννηση εμφανίζεται στα μέσα του 14 ου αι. (1350) στη Βόρεια Ιταλία με κύριο χαρακτηριστικό τη μελέτη του αρχαίου ελληνικού και ρωμαϊκού πολιτισμού.
Εξπρεσιονισμός Καλλιτεχνικό κίνημα που αναπτύχτηκε το Ο όρος εξπρεσιονισμός προέρχεται από τον λατινικό όρο “expressio” που σημαίνει “έκφραση”. Σε.
Ένα εισαγωγικό ταξίδι στον κόσμο της τέχνης..  Η τέχνη, ως δημιούργημα του ανθρώπου, είτε υπηρετεί τη θρησκεία, τις πεποιθήσεις, τα ιδανικά είτε εξυπηρετεί.
Ιφιγένεια Ποντίκη Φιλόλογος ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ 15 ος- αρχές 17 ου αι. Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική.
O Πιερ Ωγκyστ Ρενουaρ Pierre Auguste Renoir
ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΜΟΣ.
ΟΜΑΔΑ ΤΕΧΝΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΘΕΜΑ: ΡΕΥΜΑΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ
H E N R I M A T I S S E P A P I E R S D E C O U P E R.
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
Σουρεαλισμός: ιστορία και θεωρία
Ερευνητική Εργασία Θέμα: ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΤΟ ΝΗΣΙ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E.
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
ΡΟΜΑΝΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΠΓΕΣΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ: Κ.ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΟΜΑΔΑ: ΚΟΚΟΜΠΑΪΑ
ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ.
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
Ορφεασ.
Σταχτομαζώχτρες.
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Το ευρωπαϊκό θέατρο του 20ού αιώνα ( )
Το κίνημα των Ναζαρηνών
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
Ρομανική τέχνη και βυζαντινή τέχνη
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΥΤΙΚΗ τεχνη Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Καπετανάκης Παρασκευή Πυρπιρή Β2 Σχ. Έτος:
«πάνω ή πέρα από την πραγματικότητα»
Φρούτα και ζωγραφική.
ΝΑΖΑΡΗΝΗ ΤΕΧΝΗ Κωνσταντίνος Κριθαρίδης Σχολικό Έτος
ΔΥΤΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β2 Σχολική χρονιά: Σχολείο: Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Μαριάννα Αδαμάκη.
ΕικονογραφικοΙ κυκλοι δυτικησ τεχνησ
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
 Ο Πητ (Πίιτ) Μοντριάν γεννήθηκε στις 7 Μαρτίου του 1872 και πέθανε την– 1 Φεβρουαρίου του Ήταν Ολλανδός ζωγράφος, ένας από τους σημαντικότερους.
Οπτική γλώσσα ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα Ρεύματα του ευρωπαϊκού χώρου

Η Νέα τέχνη Η Νέα Τέχνη είναι το τελευταίο κίνημα του 19ου αιώνα, που επηρεάζει την αρχιτεκτονική, τη ζωγραφική, τη γλυπτική, αλλά, κυρίως, τις εφαρμοσμένες τέχνες. Κατάγεται από το Μεταιμπρεσιονισμό, αλλά δεν μπορεί να θεωρηθεί ζωγραφική τεχνοτροπία. Αποδίδει ιδιαίτερη έμφαση στη γραμμή και προτιμά τη σχηματοποιεί άφθονα τα φυτικά θέματα που αποτελούν και το κύριο διακοσμητικό στοιχείο της.

Φωβισμός Κύριοι εκφραστές αυτού του ρεύματος είναι οι: Ματίς, Βλαμένκ, Ντεραίν, Μαρκέ, Ρουώ κ.α. Χαρακτηριστικά της ζωγραφικής τους είναι: Η εξαιρετική ένταση του χρώματος με σκοπό να επιτύχουν μια συγκινησιακή ή διακοσμητική περιγραφή του χώρου. Η υποταγή του αντικειμένου στις εκφραστικές απαιτήσεις του καλλιτέχνη. Η αυτονομία και η υποκειμενικότητα της καλλιτεχνικής δημιουργίας, που θεωρείται σχεδόν απόλυτη.

Εξπρεσιονισμός Ανάλογοι προς τους στόχους του Φωβισμού, αλλά με περισσότερο ενστικτώδη και ακραία διατύπωση, είναι οι στόχοι του Εξπρεσιονισμού, με κύριους εκφραστές τον Μαντιλιάνι, τον Λούντβιχ Κίρχνερ και τον Γκρύνεβαλντ. Τα χαρακτηριστικά του κινήματος μπορούν να συνοψισθούν ως εξής: Βιαιότητα του χρώματος. Σκληρότητα της γραμμής. Υποκειμενική σύνθεση. Παραμόρφωση της φόρμας. Η ζωγραφική αποτείνεται στην ανθρώπινη ψυχή και ιδιαίτερα στην περιοχή του υποσυνείδητου.

Κυβισμός Βασικά χαρακτηριστικά του κινήματος είναι ότι: Εκφράζει το αίτημα να τεθεί τάξη και λογικός ειρμός στη χρωματική απειθαρχία και αυθαιρεσία του υποκειμενισμού. Κύριοι εισηγητές του ρεύματος είναι ο Πάμπλο Πικάσσο και ο Μπρακ. Βασικά χαρακτηριστικά του κινήματος είναι ότι: Επιστρέφει στη φύση την οποία ζητεί να ερμηνεύσει μέσω των γεωμετρικών και στερεομετρικών σωμάτων. Εικονίζει απλά αντικείμενα και «νεκρές φύσεις». Δεν επιδιώκει να προκαλέσει συγκινήσεις, ούτε να υποβάλλει την ποιότητα της ατμόσφαιρα και του φωτός.

Ορφισμός Ο όρος Ορφισμός είναι δημιούργημα του ποιητή Γκυγιώμ Απολλιναίρ και αποδίδεται στο ζωγραφικό έργο του ζεύγους Ρομπέρ και Σόνιας Ντελωναί,που αποτελούν και τους εκφραστές του ρεύματος αυτού. Ο Ορφισμός διακρίνεται από τον Κυβισμό αφού η ζωγραφική επιφάνεια προκαλεί επιπλέον μουσική εντύπωση. Δανείζεται τη χρωματική λαμπρότητα του Φωβισμού και τις γεωμετρικές φόρμες του Κυβισμού.

Φουτουρισμός Το καλλιτεχνικό αυτό ρεύμα είναι δημιούργημα του ποιητή Μαρινέττι.Οι εκπρόσωποι του Φουτουρισμού είναι οι ζωγράφοι Μπιτσιόνοι, Καρρά, Σερβίνι κ.α. Ο φουτουρισμός προσανατολίζεται προς το μέλλον Μέλημά του είναι να εκφράσει την εποχή μας και να συνδέσει την τέχνη με τη ζωή Παρουσιάζει την κίνηση και την ταχύτητα ως αντιπροσωπευτικά στοιχεία Θεωρεί την μηχανή και κινούμενα σώματα ως κύρια πηγή έμπνευσης

Ντανταϊσμός Το κίνημα του Ντανταϊσμού εμφανίζεται στη Ζυρίχη το 1906 με κύριους εκφραστές τους: Ντυσάν, οΧάουσμαν κ.ά. Έχει πολιτικό και καλλιτεχνικό χαρακτήρα και σύντομα διαδίδεται στην Ευρώπη. Στρέφεται εναντίον των καθιερωμένων αξίων και των αστικών αντιλήψεων. Δεν προτείνει μια τεχνοτροπία ή μια ειδική αισθητική θέση. Έχει δανειστεί πολλά στοιχεία του Κυβισμού και του Φουτουρισμού.

Σουρεαλισμός Το κίνημα αυτό γεννήθηκε στο Παρίσι το 1922 και κατά ένα μέρος απ’ τον Ντανταϊσμό. Εμψυχωτής του ρεύματος είναι ο Μπρετόν και ακόλουθοί του είναι ο Μαξ Ερνστ, ο Μιρό, ο Νταλί, ο Μαγκρίτ και ο Ντελβό. Πιστεύει όπως η Dada στο παράλογο αλλά οι στόχοι του διαφέρουν. Επιχειρεί να ερευνεί συστηματικά το υποσυνείδητο, να προβάλλει τον κόσμο του ονείρου και να υποκαταστήσει την υποκειμενική πραγματικότητα με την εικονογραφία της φαντασίας