Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Music: Nightengale Serenade
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Όταν τα παιδια γραφουν …
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
Χριστουγεννιάτικες επιθυμίες
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΑΓΑΠΗ.
Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Σάμου
Words of wisdom.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Η συνταγή της νεότητας!.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Η γνώση μας βοηθά να κατανοήσουμε τις δυνάμεις μας, τις δημιουργικές τάσεις και τις δυνατότητες μας. Επίσης τις αδυναμίες ,τα πάθη μας και τις αρνητικές.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT). ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΕΞ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ
Φιλία.
Δημιουργικές εργασίες για τη φιλία Ε΄ τάξη
Η UNESCO έχει ευαισθητοποιηθεί στο θέμα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και των διαφυλικών σχέσεων.
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Η ΘΡΗΣΚ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ Η ραββινική παράδοση θέλει την εκπαίδευση του παιδιού σύμφωνη με εκείνη των γονιών του. Συμβουλεύουν όμως τους παιδαγωγούς.
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ!
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΡΑΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Ευχές για καλή συνέχεια στο Ταξίδι της Ζωής
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν… ελπίζουν να δουν το φως μέσα στο σκοτάδι, να βιώσουν τη χαρά μέσα στη λύπη, να ανταμώσουν τη λύτρωση μέσα από τον αγώνα.
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Εκπαιδευτική εκδρομή Στ΄ τάξης του 3 ου Δημοτικού Σχολείου Τήνου Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς όλα τα παιδιά της τάξης ονειρευόμασταν την εκπαιδευτική.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ…..ΑΓΩΝΑΣ ΖΩΗΣ!
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Κοντίδου Θέμις (Ε΄2) ΚΑΙ Σιήττα Ιωάννα (Ε΄2)
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Η συνταγή της νεότητας!.
Σκέψεις της στιγμής Μουσική: Autumn Rose.
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
1.Βλέπω στα μάτια σου τη θλίψη. Νοιώθω την τελευταία σου χαρά.
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
Φιλια! Φιλία ονομάζεται η σχέση μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων, με κύριο χαρακτηριστικό την αμοιβαία πλατωνική αγάπη, αφοσίωση και κατανόηση, χωρίς.
Oι άνθρωποι καθημερινά ελπίζουν…
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Music: Nightengale Serenade
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα πολύ δυνατό συναίσθημα…. Με αυτήν οι σχέσεις των ανθρώπων είναι ομαλές, αδελφικές και μπορεί να κρατήσουν ακόμα και αιώνια. Για παράδειγμα, όταν σε ένα ζευγάρι νέων υπάρχει αμοιβαία αγάπη και σεβασμός, τότε η σχέση είναι ειλικρινής, ισχυρή και ίσως να οδηγήσει στο γάμο και στην παντοτινή κοινή συμβίωση. ΑΓΑΠΗ τρέφει και μια μητέρα προς τα παιδιά της, τα φροντίζει με στοργή και τα βοηθά σε κάθε τους δυσκολία. Με τη δύναμη αυτής της αγάπης μπορεί η παλαιότερη γενιά να προσεγγίσει τη νεότερη και να αναπτύξει φιλικές σχέσεις με αυτή. ΑΓΑΠΗ μπορεί να εμφανιστεί ανάμεσα σε δυο φίλους, η οποία αν είναι πολύ δυνατή και μακροχρόνια , μπορεί να χαρακτηριστεί και ως αδελφική. Επιπρόσθετα, εύκολα διακρίνουμε την ΑΓΑΠΗ που έχει κάποιος προς το συνάνθρωπό του και η οποία τον απομακρύνει από το μίσος, τη διχόνοια και τη μισαλλοδοξία, ωθώντας τον έτσι στην αύξηση της επικοινωνίας και στην κοινωνικοποίηση του .ΑΓΑΠΗ δείχνει το κάθε άτομο ξεχωριστά προς όλα τα πλάσματα του κόσμου, με αποτέλεσμα να διαμορφώνονται σχέσεις μεταξύ ανθρώπων διαφορετικών φυλών, πολιτισμών, θρησκειών και ιθαγενειών. Τέλος, εκτός από την ΑΓΑΠΗ προς τους ανθρώπους, κάποιοι εμφανίζουν αγάπη και για τη δουλειά τους ,η οποία είναι πολύ θετικό συναίσθημα και σ’ αυτόν τον τομέα, μιας και οδηγεί στη βελτίωση και την εξέλιξη και του εργαζομένου και του αντικειμένου του. Όταν κυριαρχεί η ΑΓΑΠΗ ,όλα κυλούν ρόδινα ,γαλήνια και ρομαντικά. ΕΒΙΤΑ ΧΑΛΙΟΥΛΙΑ(ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ )

<< ΑΠΟΡΙΑ>> Όνειρα για αγάπη και ευτυχία … Όνειρα που πρέπει Nα ακούγονται από όλα τα ηχεία Κι αντί για αυτά Ακούς σκανδάλη Εξαιτίας του ανθρώπου Το ανεγκέφαλο κεφάλι Που δεν θα πάψει ποτέ να πολεμά Μα άραγε απορώ αυτό δεν αγαπά ;;;΄…!!! ΜΠΑΚΑΛΟΥΔΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (ΓΕΛ.ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

<< ΓΙΑΤΙ>> Κάθε πόλεμος και μια καταστροφή … Γιατί να χάνονται ζωές Γιατί να φθείρονται καρδιές Γιατί οι άνθρωποι να μην μπορούν Να ζούνε αγαπημένοι Και επιθυμούν να είναι τσακωμένοι Που πήγε η αγάπη ; ΜΠΑΚΑΛΟΥΔΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (ΓΕΛ.ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

<< ΕΜΦΥΛΙΟΣ>> Ο πόλεμος φέρνει τη δυστυχία… Ο πόλεμος φέρνει τη δυστυχία… Η ειρήνη την ευτυχία… Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ πόλεμος δεν είναι απλός γιατί είναι …απλά… καταστροφικός. Δεν πολεμάς ξένους ,πολεμάς δικούς σου, πολεμάς τους αδελφούς σου. Κάθε σφαίρα που πυροβολάς Είναι σαν εσένα να χτυπάει… ….ΠΟΝΑΣ!!! Βλέπεις τους συμπατριώτες σου Να πεθαίνουν ….εκείνη τη στιγμή Όλα σε …μπερδεύουν!!! ΠΟΘΗΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (ΓΕΛ ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ)

<<Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ>> Αν η δύναμη της ΑΓΑΠΗΣ είναι δυνατή Τότε ο καθένας μας όλα τα μπορεί… Αρκεί να ξέρει να αγαπάει αληθινά Τότε θα νιώθει την πραγματική χαρά… Να αγαπά και να το δείχνει κάθε μέρα Και πιο πολύ Στους ανθρώπους που για αυτόν Είναι σημαντικοί. Την εχθρότητα και το μίσος να Διώχνει από τη ζωή Και να κρατά ανθρώπους που Τον αγαπούν πάντοτε μαζί. ΓΚΕΝΤΙΑΝΑ ΤΣΟΥΠΙ (ΓΕΛ . ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ)

ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ ΗΡΩ (ΓΕΛ.ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ)

TA ΠΑΙΔΙΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΗΝ …..ΑΓΑΠΗ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ

ΜΕ ΠΟΣΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ… Oι μαθητές του ΓΕΛ. της Μυκόνου γνωρίζουν πως μόνο με την ΑΓΑΠΗ μπορούν να ταξιδέψουν στη χαρά, τη δημιουργία, το φως. ΜΕ ΠΟΣΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΕΣ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ…

ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΑΥΤΗ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ… …ΣΕ ΠΟΣΑ ΑΓΝΩΣΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΑΥΤΗ ΘΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙ…

ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΙΜΑΝΙ …ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ! ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΛΙΜΑΝΙ …ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ! ΦΑΜΕΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (ΓΕΛ. ΜΥΚΟΝΟΥ)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενες Ασθένειες Στα πλαίσια της ενημέρωσης που έγινε στο σχολείο μας (ΓΕΛ Αμαρύνθου) στις 3/11/14, η ομάδα Αγωγής Υγείας της σχολικής εφημερίδας έθεσε ορισμένα ερωτήματα στους υπεύθυνους του προγράμματος αυτού. 1) Ποια πιστεύετε πως είναι η ψυχολογία των νέων πάνω σ’αυτό το σοβαρό θέμα; Όσοι έφηβοι ενημερωθούν θα προβληματιστούν, θα αναζητήσουν πληροφορίες και θα μάθουν. Η ενημέρωση παίζει πρωτεύοντα ρόλο στη ψυχολογία των ανθρώπων γενικότερα. Η άγνοια απλά οδηγεί στην αδιαφορία, αλλά τέτοια σοβαρά θέματα που αφορούν όλους και ειδικά τους Έλληνες, διότι τα άτομα που πάσχουν από AIDS έχουν αυξηθεί κατά πολύ στη χώρα μας, πρέπει να μας ενδιαφέρουν. 2) Πόσα είναι τα άτομα στην Ελλάδα που πάσχουν από AIDS; Οι οροθετικοί στην Ελλάδα φτάνουν τους 14.500. Τα μεγαλύτερα ποσοστά αναφέρονται σε ομοφυλόφιλους και αυτό γιατί δεν χρησιμοποιούν συνήθως προφυλάξεις κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής αγωγής.

3) Υπάρχουν κάποια sites που θα μπορούσαμε να επισκεφτούμε για να βρούμε πληροφορίες για το θέμα της σεξουαλικής αγωγής και των αντίστοιχων ασθενειών; Τα sites www.keelpno.gr και www.getting2zero έχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε. Τα μέλη της δημοσιογραφικής ομάδας: Νεφέλη Κηρύκου, Μαρία Παππά και Ελένη Πουλημένου.

ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ

Οι μαθητικές ομάδες που συμμετέχουν στη δημιουργία της εφημερίδας μας, ανήκουν στα σχολεία (με αλφαβητική σειρά) : ΓΕΛ. ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ (υπεύθυνη καθηγήτρια: Φραγκομανώλη Σταυρούλα) ΓΕΛ. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ( υπεύθυνη καθηγήτρια: Κατσαρού Βασιλική) ΓΕΛ. ΜΥΚΟΝΟΥ (υπεύθυνος καθηγητής: Μεταξάς Παναγιώτης). Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γιώργο Τοσούνη για τη βοήθειά του.