FONDATION VINCI AUTOROUTES ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Βαρόμετρο για την Ασφαλή Οδήγηση 2015 – Ελλάδα 7 Απριλίου 2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΧΟΡΥΠΑΝΣΗ Η ηχορύπανση αποτελεί ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα των σύγχρονων κοινωνιών. Σήμερα ο θόρυβος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους περιβαλλοντικούς.
Advertisements

Οδική Ασφάλεια Στατιστικά & Έρευνες
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS για Νέους Επιχειρηματίες Αρτέμης Σαϊτάκης Διευθυντής, Επιστημονικό Τεχνολογικό Πάρκο Κρήτης, ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Enterprise and.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008 ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ.
Η Κύπρος ετοιμάζεται για το ευρώ… …το νόμισμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
«Στον παραμυθένιο κόσμο του Internet, θέλουμε να λείπει ο κακός»
Γ. Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ
ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ Πληροφορίες.
Ευρωπαϊκη ενωση Το μετέωρο βήμα….
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
ΗΡΑΚΛΗΣ: ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ημέρα Αναλυτών 12 Απριλίου 2006.
Αλκοόλ ή οδήγηση Ι. Στ. Παπαδόπουλος.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
VODAFONE WIND COSMOTE WHATS UP “CALL ΕΡΩΣ” Q.
ΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
- Kάθε μέρα χάνεται μια πενταμελής οικογένεια ή μια ομάδα μπάσκετ. - Kάθε δύο μέρες μια ποδοσφαιρική ομάδα θυσιάζεται στην άσφαλτο. - Kάθε εβδομάδα.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Τα Σύμβολα της Ενωμένης Ευρώπης
Όλοι μαζί μια αγκαλιά, όλοι μαζί μια ένωση.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Παρουσίαση Τμήματος Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Δουλεύοντας μαζί για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014.
ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Λολίτα Λέρας Στέργιος Στεργίου
Ερευνητικό Δυναμικό Περιφέρειες της Γνώσης Ειδικό Πρόγραμμα “Ικανότητες” Γεωργία Τζένου Πανεπιστήμιο Αθηνών, 22 Μαΐου 2007 Εθνικό Σημείο Επαφής ΕΘΝΙΚΟ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
Α. ΔΕΔΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙ 13 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ  ΔΥΟ ΑΡΧΕΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ◦ PATH DEPENDENCE ◦ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ  ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ  ΕΛΛΕΙΨΗ.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
Οδικά δίκτυα ΕΕ Ι ΙΤΑΛΙΑ Βενζινάδικα: Τα οδικά δίκτυα εκτός της autostrada, δεν έχουν βενζινάδικα στην συχνότητα που έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα. Για.
Πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Γεώργιος Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΕ ΝΕΑ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «Οι κοινωνικές διαστάσεις της ανώτατης εκπαίδευσης: η περίπτωση της Μπολόνια.
Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Κεχαγιάς E.Π. Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση ΕΣΠΑ.
XBRL Νέο Πληροφοριακό πρότυπο για τις επιχειρήσεις Παρουσίαση: Στεργιάκη Ελισάβετ XBRL Νέο Πληροφοριακό πρότυπο για τις επιχειρήσεις Παρουσίαση: Στεργιάκη.
Η χώρα που διάλεξα να σας παρουσιάσω είναι η Γαλλία.
ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ERASMUS+ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ (SMS) ΑΚ.ΕΤΟΣ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
«Η χώρα μου η Ευρώπη!!!» (ταξίδι γνωριμίας)
ΣΤΑΘΗΣ ΚΟΠΑΛΙΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΙΩΡΓΗΣ
EURES Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Revision.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Διαγράμματα που χρησιμοποιούνται στα Κέντρα Πληροφορικής
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΤΗΤΑΣ
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΡΟΥΜΑΝΙΑ.
Ευρωπαϊκή Ένωση.
Once upon a…Europe Ειρήνη Γεωργαντωνάκη ΠΕ 70 Τμήμα: Β1
Μελέτη Κόστους Κινητών Επικοινωνιών
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

FONDATION VINCI AUTOROUTES ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Βαρόμετρο για την Ασφαλή Οδήγηση 2015 – Ελλάδα 7 Απριλίου 2015

Baromètre 2015 – Athènes | 7 avril Στόχοι Η χρηματοδότηση πρωτοποριακών επιστημονικών ερευνών για την εξέλιξη της γνώσης και την καλύτερη κατανόηση οδικών συμπεριφορών με καταστρεπτικές συνέπιες στην οδήγηση Καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης Στήριξη πρωτοβουλιών ενώσεων και πολιτών >> Συνειδητά στη μάχη για την υπεύθυνη οδήγηση

ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΝΗΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ Κέντρο Μελέτης Ύπνου / Νοσοκομείο Raymond Poincaré de Garches – AP-HP (Dc Maria-Antonia Quera-Salva) Η υπνηλία και η οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο- επιβατικά οχήματα (2011/2012) Η υπνηλία και η οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο- βαρέων οχημάτων (2014) Κέντρο Νευρογνωστικών & Νευροφυσιολογικών Ερευνών (Ci2N) του Πανεπιστημίου του Στρασβούργου (καθηγητής André Dufour) Επιπτώσεις της χρήσης του ρυθμιστή και του περιοριστή ταχύτητας στην εγρήγορση και την οδήγηση (2013) Επιπτώσεις της χρήσης του τηλεφώνου στο τιμόνι (2014) 3 Baromètre 2015 – Athènes | 7 avril 2015

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ / ΚΑΜΠΑΝΙΑ 4 Baromètre 2015 – Athènes | 7 avril 2015

ROULONS-AUTREMENT.COM Σε συνεργασία με την κίνηση πολιτών Ferdinand Περισσότερα από 800 online βίντεο Σε συνεργασία με περισσότερους από 70 οργανισμούς και οργανώσεις από 31 χώρες Περισσότεροι από fans στο Facebook Εκ των οποίων το 82 % σε ηλικίες από 13 έως 24 χρόνων followers στο Twitter 5 Baromètre 2015 – Athènes | 7 avril 2015

ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ Στόχος Η ετήσια έρευνα για τη συμπεριφορά και τη νοοτροπία στην οδήγηση Μεθοδολογία Έρευνα σε εθνικό επίπεδο από 2011 έως το 2013 Έρευνα σε ευρωπαϊκό επίπεδο από το 2014 έως και σήμερα Περιφερειακές εκδόσεις της έρευνας ευρωπαϊκές χώρες: Γερμανία, Βέλγιο, Ισπανία, Γαλλία, Μεγάλη Βρετανία, Ελλάδα, Ιταλία, Κάτω Χώρες, Πολωνία & Σουηδία Πάνω από ερωτηθέντες στην έρευνα 6 Baromètre 2015 – Athènes | 7 avril 2015

7 ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ / ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΙ Κύριες αίτιες θανατηφόρων ατυχημάτων στον δρόμο Έλλειψη προσοχής (60% ερωτηθέντων) Αλκοόλ ή ηρεμιστικά (52%) Ταχύτητα (46%) Κύριες αίτιες θανατηφόρων ατυχημάτων στον αυτοκινητόδρομο Ταχύτητα (56% ερωτηθέντων) Υπνηλία στο τιμόνι (32%) Έλλειψη προσοχής (25%) Αλκοόλ ή ηρεμιστικά (23%)

8 Baromètre 2015 – Athènes | 7 avril 2015 ΠΩΣ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Πως αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους Σε επαγρύπνηση (82%) Επικίνδυνοι (0%) Πως αντιλαμβάνονται τους άλλους οδηγούς Σε επαγρύπνηση (5%) Επικίνδυνοι (40%)

9 Baromètre 2015 – Athènes | 7 avril 2015 ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΥΠΝΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΔΗΓΩΝ Αριθμός ωρών ύπνου / ΚαθημερινέςΑριθμός ωρών ύπνου / Σαββατοκύριακα και αργίες vacances Έξι ή λιγότερες

10 Baromètre 2015 – Athènes | 7 avril 2015 ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΙΜΟΝΙ 67% των Ελλήνων οδηγών χρησιμοποιούν το τηλέφωνό τους οδηγώντας με hands free Ευρωπαϊκός μέσος όρος : 51% 54% των Ελλήνων οδηγών χρησιμοποιούν το τηλέφωνό τους οδηγώντας χωρίς hands free Ευρωπαϊκός μέσος όρος : 35% Πολωνοί οδηγοί: 59% 29% των Ελλήνων οδηγών στέλνουν ή διαβάζουν SMS ή οδηγώντας Ευρωπαϊκός μέσος όρος : 26% Ιταλοί οδηγοί: 34%

11 ΥΠΝΗΛΙΑ – Επικίνδυνες Συμπεριφορές την Παραμονή Αναχώρησης σε Μεγάλα Οδικά Ταξίδια Baromètre 2015 – Athènes | 7 avril % των Ελλήνων οδηγών κοιμούνται αργότερα ή ξυπνούν νωρίτερα όταν έχουν ταξίδι Ευρωπαϊκός μέσος όρος : 81% 88% των Ελλήνων οδηγών ολοκληρώνουν τις προετοιμασίες για την αναχώρησή τους αργά το βράδυ Ευρωπαϊκός μέσος όρος : 75% 62% των Ελλήνων οδηγών αναχωρούν για ταξίδι νύχτα Ευρωπαϊκός μέσος όρος : 67% Γερμανοί οδηγοί : 77%

12 ΥΠΝΗΛΙΑ – Μέση Διάρκεια Οδήγησης ανά Χώρα Baromètre 2015 – Athènes | 7 avril 2015 Αριθμός ωρών οδήγησης πριν την πραγματοποίηση στάσης, σε μεγάλες διαδρομές Στοιχεία ανά χώρα Αλλαγή οδηγού στη διάρκεια της διαδρομής Στάσεις για ανάπαυση στη διάρκεια της διαδρομής ΣΥΝΟΛΟ

13 Baromètre 2015 – Athènes | 7 avril 2015 ΥΠΝΗΛΙΑ – Οδήγηση με Έλλειψης Προσοχής (Ελλάδα- Ευρώπη) 56% των Ελλήνων οδηγών έχουν οδηγήσει πολύ κουρασμένοι Ευρωπαϊκός μέσος όρος : 39% 38% των Ελλήνων οδηγών έχουν αποκοιμηθεί οδηγώντας Ευρωπαϊκός μέσος όρος : 25%

FONDATION VINCI AUTOROUTES ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Βαρόμετρο για την Ασφαλή Οδήγηση 2015 – Ελλάδα 7 Απριλίου 2015