Εργασία για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας Από τη μαθήτρια: Λιάνα Ιβάντσικ!!!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΖΩΗ ΣΤΟ ΤΣΙΡΚΟ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ...
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
Λουκία Τζελέπη - Τμήμα Γ5
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Το νερό στη ζωή μας Μορφές του νερού στη ζωή μας Πού βρίσκουμε το νερό
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
επιπτώσεις από την εφαρμογή της τεχνολογίας
Mobile applications!!!. ΤΙ ΕΙΝΑΙ…….  Εφαρμογή για αγορά μέσω κινητού μιας προσφοράς που μας ενδιαφέρει  Η τιμή της προσφοράς είναι πολύ χαμηλότερη από.
Αγαθά είναι τα μέσα που ικανοποιούν τις ανθρώπινες ανάγκες.
1.2 ΠΑΡΑΓΩΓΗ- ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Βασικές Οικονομικές Έννοιες
Η συμβουλή της ημέρας.
του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας “ΤΟ ΓΑΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ”
1. Παρακαλώ βοηθήστε με!!! Πονάω πολύ!! 2 Μην ανησυχείς, είναι μόνο μια μικρή ανοιχτή πληγή στο πόδι σου!! 3.
ΣΚΛΗΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΔ 1η :ΜΑΘΗΜΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Εργασία στο μάθημα Οικιακής Οικονομίας Βαραμπούτη Βασιλική
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Τεχνολογία ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΪΒΑΖΙΔΗΣ Β3΄
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Άραγε το αυτοκίνητο είναι χρήσιμο…….. … ή επιβαρύνει μόνο το περιβάλλον και δεν το χρειαζόμαστε.
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ποδήλατο…η διαδρομή του μέσω της τεχνολογίας. Το πέρασμα στο χρόνο…η εξέλιξη.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΠΑΡΤΗΣ ΤΑΞΗ Β΄ΤΜΗΜΑ 2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΑΝΑΓΚΕΣ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Τι είναι η Επιχειρησιακή Έρευνα
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Δεν γράφουμε προγράμματα δίνουμε λύσεις… ΙΤ as a Service.
‘’ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ’’
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Κυκλοφορία & Πάρκινγκ Διοίκηση Αθλητικών Εγκαταστάσεων.
Νουνού Calciplus Έξυπνη και καλοφτιαγμένη θεωρώ τη διαφήμιση του γιαουρτιού νουνού calciplus.
Σιδηροπούλου Κική,Σαββίδου Γιώτα Τμήμα Α’5. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Oικονομικοί πόροι Oικονομικοί πόροι Oι οικονομικοί πόροι είναι οι εξής Oι οικονομικοί πόροι είναι.
Τίτλος διαφήμησης: Ricci Ricci by Nina Ricci - Jessica Stam Εργασία.
ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ LOGISTICS : ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 3 η Συμπεριφορά Καταναλωτή: Προσέγγιση κατά Lancaster.
Δρ. Γ. Μαλινδρέτος  LOGISTICS KAI ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (‘GREEN’ LOGISTICS)  ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ (REVERSE LOGISTICS)  Η ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΠΟΛΕΙΣ (CITY.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Μικροοικονομία Διάλεξη 2.
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Άσκηση 3 Στόχος της άσκησης είναι να μελετηθεί η διαδικασία μετακίνησης του πελατειακού κοινού από φυσικής παρουσίας σε μαγαζί, στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.2 Ο οικονομικός ρόλος της οικογένειας
1Η ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΙΓΡΙΤΑΣ
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Όταν χρησιμοποιούμε τον όρο "κατανάλωση", αναφερόμαστε στη χρησιμοποίηση, το ξόδεμα ενός οικονομικού αγαθού για την ικανοποίηση κάποιας συγκεκριμένης.
Ποιο προϊόν διαφημίζει; – Περιγραφή διαφημιστικού μηνύματος.
Να έχω Μέτρο στην ζωή μου
Γεύση και Ζωή.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας
ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΒΟΛΟΥ
2. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 2.3 Οικογενειακός προϋπολογισμός
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία για το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας Από τη μαθήτρια: Λιάνα Ιβάντσικ!!!

4.1 Συμπεριφορά του καταναλωτή και οικονομική πραγματικότητα Διαφήμιση…

Εισαγωγή  Η διαφήμιση έχει σημαντική επίδραση στις αποφάσεις των καταναλωτών. Πολλοί υποστηρίζουν ότι οι διαφημίσεις είναι σημαντικές, γιατί ενημερώνουν τους καταναλωτές. Άλλοι, θεωρούν ότι οι διαφημίσεις δημιουργούν ανάγκες, τις οποίες, όμως, δεν έχουν πραγματικά οι άνθρωποι και οδηγούνται στην υπερκατανάλωση. Αρνητική επίδραση για την κοινωνία μας, γιατί με την υπερκατανάλωση δεν καλύπτονται οι πραγματικές ανάγκες του ανθρώπου, απλώς το άτομο επιθυμεί να καταναλώνει όσο το δυνατόν περισσότερα και καλύτερα αγαθά. Έτσι, τα προϊόντα της παραγωγικής διαδικασίας δεν κατανέμονται σύμφωνα με τις πραγματικές μας ανάγκες, με αποτέλεσμα να κατασπαταλούνται οι παραγωγικοί πόροι.

Η διαφήμιση του αυτοκινήτου “SUZUKI”

Ποιο προϊόν διαφημίζει; Το προϊόν που διαφημίζει η διαφήμιση για την οποία γίνεται λόγος στην εργασία μου, είναι ένα τζιπ της εταιρίας “SUZUKI”.

Πόσο απαραίτητο θεωρείς το προϊόν αυτό στην καθημερινή σου ζωή; Το προϊόν αυτό είναι πολύ χρήσιμο –έως απαραίτητο– στην καθημερινή μου ζωή, καθώς με βοηθάει στην κάλυψη μεγάλων αποστάσεων ή μικρών, αλλά σε λιγότερο χρόνο από αυτόν που θα διέθετα αν κάλυπτα την ίδια απόσταση με τα πόδια ή το ποδήλατο. Επίσης, είναι ειδικά σχεδιασμένο για άγριες εξορμήσεις στη φύση και το βουνό.

Ποιες ανάγκες μπορεί να σου ικανοποιήσει; Ένα αυτοκίνητο “SUZUKI JIMNY” μπορεί να μου ικανοποιήσει τις ανάγκες για γρήγορη μεταφορά από το ένα μέρος στο άλλο. Επίσης, εάν για κάποιο λόγο δεν έχω αρκετό χρόνο για να καλύψω μια «μικρή» απόσταση με τα πόδια, το αυτοκίνητο θα μπορούσε να με βοηθήσει στη γρήγορη μετακίνησή μου. Τέλος, μπορώ να το χρησιμοποιήσω για να ανέβω την απότομη πλαγιά ενός βουνού ή να περάσω από διαδρομή στην οποία δεν υπάρχει δρόμος.

Τι προβλήματα σου δημιουργεί η έλλειψή του; Εάν δεν κατέχω αυτό το αυτοκίνητο, η μεταφορά μου θα είναι πιο δύσκολη –έως αδύνατη– για μεγάλες και δύσβατες αποστάσεις.

Πόσο εύκολα μπορείς να το υποκαταστήσεις (αντικαταστήσεις) με ένα άλλο; Η αντικατάστασή του είναι αρκετά εύκολη, καθώς υπάρχουν πάρα πολλές εταιρίες που παρασκευάζουν προϊόντα με τα ίδια ή παρόμοια χαρακτηριστικά.

Για ποιους λόγους θα αισθανόσουν ικανοποίηση αν το αποκτούσες; Θα αισθανόμουν ικανοποίηση αν το αποκτούσα, διότι, αν μου τύχαινε κάποια φορά να αργήσω και να μην προλάβω να φτάσω έγκαιρα στον προορισμό μου, μπορώ να το χρησιμοποιήσω για να μεταφερθώ εκεί άμεσα. Επίσης, θα ήταν το τέλειο μέσο μεταφοράς για μια κατασκήνωση στο βουνό, όπου δεν υπάρχουν δρόμοι ειδικά φτιαγμένοι για αυτοκίνητα. Επιστροφή αρχική