Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γωγώ Παπαδοπούλου ΠΡΟΣΟΧΉ! Το εκπαιδευτικό υλικό που ακολουθεί είναι ένα μικρό μόνο δείγμα-μέρος του εκπαιδευτικού υλικού.
Advertisements

Τι είναι ο προγραμματισμός
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
Κεφάλαιο Τμηματικός προγραμματισμός
Υ Π Ο Υ Ρ Γ Ε Ι Ο Ε Ρ Γ Α Σ Ι Α Σ Κ Α Ι Κ Ο Ι Ν Ω Ν Ι Κ Η Σ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Η Σ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΡΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ.
Ε Φ Α Ρ Μ Ο Γ Ε Σ Ε Ν Σ Ω Μ Α Τ Ω Σ Η Σ Φ Ω Τ Ο Β Ο Λ Τ Α Ϊ Κ Ω Ν Σ Ε Κ Τ Ι Ρ Ι Α.
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
Κανόνες ευχρηστίας και καθορισμός απαιτήσεων ευχρηστίας
Έργο «Take Care»: Οδηγός Ορολογίας Ιατρικής Περίθαλψης για Μετανάστες Διάρκεια: από 1 Νοεμβρίου 2012 μέχρι 31 Οκτωβρίου 2014.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Δικαιώματα των Εργαζομένων: απασχόληση, διακρίσεις, και Καταφατική δράση.
Το κάπνισμα στην ζωή μας
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Ασκήσεις Συνδυαστικής
 Οικογενειακό Δίκαιο Οικογενειακό Δίκαιο είναι το σύνολο των κανόνων που ρυθμίζει τις οικογενειακές σχέσεις κυρίως μεταξύ συζύγων καθώς και γονέων και.
ΚΟΣΜΑΣ ΠΕΦΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΡΟΥΛΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΞΙΝΟΣ
ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΜΕ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΛΑΘΗ ΣΙΑΚΑΒΕΛΗ ΑΡΓΥΡΩ ΑΜ:1229.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Η Φ ι λ ί α.
Α Ρ Χ Α Ι Α Ι Σ Τ Ο Ρ Ι Α μ ι ν ω ι κ η κ ρ η τ η γ ρ α μ μ ι κ η α
Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
« Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ »
8ο Ενιαίο Λύκειο Ηρακλείου
Δίνεται το επίπεδο x+2y+3z=24. Από το σημείο (2,8,2) του επιπέδου φέρουμε ένα κάθετο διάνυσμα και παίρνουμε επί του διανύσματος το σημείο. Ζητείται να.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
1 6 > Ϊ Ε ^ ΟΝΣΧΙΖΑ. Ν ^ Ρ ^ Ο Τ ΟΟ >5 ΚΟΙ » ΌΥΝΆΝΧ, Η Κ ΟΡ / Α Π Ϋ Ο' Γ70Τ//£ ΦΟΏ &Μ-, Ν.Τ Ο ΌΝΟ ^ Α - ΤΗ 5 Η Τ ΑΝ /Ι|7 Ά * / Ϊ.
Σελ. 6Ο από το Επιλέγω και Πραγματοποιώ η ασκ. 2 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης Τμήμα: Α1 Ημερομηνία: 10/12/14.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α ΤΑ Μ Ε Τ Α Π Τ Υ Χ Ι Α Κ Ω Ν Σ Π Ο Υ Δ Ω Ν.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Αναστασία Κώτσα Α’ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Μάθημα: Θρησκευτικά {μάθημα 16}
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΦΥΛΩΝ.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Η ΘΡΗΣΚ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ Η ραββινική παράδοση θέλει την εκπαίδευση του παιδιού σύμφωνη με εκείνη των γονιών του. Συμβουλεύουν όμως τους παιδαγωγούς.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΜΕΤΣΙΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Η ΒΑΡΥΤΗΤΑ 1.
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Λήμμα άντλησης Πως αποφασίζουμε αποδεικνύουμε ότι μία γλώσσα δεν είναι κανονική; Δυσκολότερο από την απόδειξη ότι μια γλώσσα είναι κανονική. Γενικότερο.
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Κοινωνική Οργάνωση και Κοινωνική Μεταβολή
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΤΑΞΗ- ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Θρησκευτικά: Κεφάλαιο 22 Η θεραπεία του εκ γενετής τυφλού
2. ΠΩΣ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΥΡΩ ΜΑΣ
ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΜΕΡΙΧΩΒΙΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Έλενα Βότση, Βαλίνα Διαμαντή
Β Ι Ο Λ Ο ΓΙ Κ Ο Σ Κ Α Θ Α Ρ Ι Σ Μ Ο Σ
Ο ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ.
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Οικονομικός Απολογισμός για την περίοδο από 01/06/2012 έως 31/05/2013
για να σχηματίσω τη λέξη
Γλωσσική ανάπτυξη – Κατάκτηση γλώσσας
Κ Προσαρμόστε αυτό το πανό με το δικό σας μήνυμα! Επιλέξτε το γράμμα και προσθέστε το δικό σας κείμενο. Χρησιμοποιήστε ένα χαρακτήρα ανά διαφάνεια.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γλώσσα & Φύλο Μύθος ή πραγματικότητα ; Επιμέλεια : Νάσος Σπετσιέρης

Πολλοί κοινωνιολόγοι ισχυρίζονται πως ο τρόπος με τον οποίο χειρίζεται ένα άτομο την γλώσσα διαφέρει ανάλογα με το φύλο του ατόμου. Μ ε ά λ λ α λ ό γ ι α, α λ λ ι ώ ς μ ι λ ο ύ ν ο ι ά ν δ ρ ε ς κ α ι α λ λ ι ώ ς ο ι γ υ ν α ί κ ε ς.

Που βασίζεται ο ισχυρισμός ; κοινωνιογλωσσολόγους, Σύμφωνα με τους κοινωνιογλωσσολόγους, ο διαχωρισμός είναι στην βάση του κοινωνικός. Όσο διαφέρουν οι κοινωνικοί ρόλοι των δύο φύλων τόσο θα διαφέρει και η “γλώσσα” τους.

Για αυτό τον λόγο... Οι άγραφοι κανόνες της κοινωνίας μας : Θέλουν οι γυναίκες να χρησιμοποιούν εκφράσεις που προσδίδουν κύρος αλλά ταυτόχρονα και σεμνότητα Παρέχουν στους άνδρες περισσότερη λεκτική ελευθερία ενώ παράλληλα επιτρέπουν την χρήση υβρεολογίου χωρίς να την “καταδικάζουν”

Είναι όμως σωστό ; Σύμφωνα με τα Δικαιώματα του γυναικείου φύλου, αυτή η πίεση που ασκείται στις γυναίκες προκειμένου αυτές να είναι οι μόνες που ακολουθούν το γλωσσικό πρότυπο,στερούμενες κάθε γλωσσική ελευθερία, παραβιάζει την Ισότητα των δύο φύλων και ως εκ τούτου είναι απόλυτα λανθασμένη.

Υπάρχει λύση ; Δυστυχώς το πρόβλημα δεν είναι τεχνητό ή γίνεται επείτηδες. Γι’ αυτό τον λόγο είναι δύσκολο να βρεθεί λύση.Θα πρέπει είτε οι γυναίκες να αποκτήσουν λεκτική “ελευθερία” είτε οι άνδρες να μιλούν πιο “κόσμια” Όπως καταλαβαίνετε και τα δύο είναι εξίσου δύσκολα και χρειάζονται όχι μόνο αρκετό χρόνο αλλά και αμοιβαία προσπάθεια από τα δύο φύλα

Ευχαριστώ για την προσοχή σας !