ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΤΑΞΗ Α ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: LOOKING THROUGH
Advertisements

X I ΣΤΟ ΒULLYING.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Κατερίνα-Ηλέκτρα Κ. Δήμητρα Γ. Χριστίνα Γk.
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012.
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
«Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό»
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
Επιμελήθηκαν οι: Αλέξανδρος Π. Βλαδίμηρος Ε. Νίκος Π.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
 Συμβαίνουν μεταξύ παιδιών της σχολικής ηλικίας:10-15  Σωματική επίθεση (σπρωξίματα, κλωτσιές, μπουνιές, χαστούκια κλπ.)  Συναισθηματική επίθεση.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Βαλεντίνα Μιχαήλ Στ’1.
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ηλεκτρονικός εκφοβισμός
Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμός στα Σχολεία
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΣΤ ΄1. Θ ύμα Θ ύτης Θ εατής.
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
ΜΑΡΙΝΑ ΑΘΗΝΑΙΟΥ ΚΑΙ ΔΑΝΑΗ ΚΟΤΣΑΡΗ ΤΑΞΗ: ΣΤ’1
Τί είναι ο σχολικός εκφοβισμός;
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
Δέσποινα Στεφανία Τζένη
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
BULLYING Μάριος Κρασσάς Ειρήνη Τσατσαλμά Νίκη Κατιδενιού Σπύρος Τούμπας Αντωνία Βασιλείου Β’ τάξη Γυμνασίου.
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
Ονομα ομαδασ: ‘’NUMBER 2’’
Bullying.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
BULLYING (ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ)
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Καθηγήτρια: Κα Μ.Ζάχου Μαθητής: Νίκος Γονιδάκης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Μπορούμε να τον αντιμετωπίσουμε ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΡΟΦΗΤΗ ΗΛΙΑ ΤΑΞΗ Α ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ

Πρόλογος  Ο σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει σε όλο τον κόσμο. Ανεξάρτητα που ζεί κάποιος η που πηγαίνει στο σχολείο είναι πιθανόν να έχει γίνει μάρτυρας, να έχει προκαλέσει η να είναι ο ίδιος θύμα επιθετικής συμπεριφοράς από τους συνομιλήκους. Ο βασικός σκοπός της εργασίας είναι οι μαθητές να ενημερωθούν για το σχολικό εκφοβισμό και πως επηρεάζεται η ζωή των ατόμων που εκφοβίζονται σε καθημερινή βάση, και επίσης να καταλάβουν πόσο σημαντικό είναι να αναζητήσουν βοήθεια σε περίπτωση που είναι θύματα σχολικού εκφοβισμού η είναι παρατηρητές σε σχολικό εκφοβισμό.  Παπαδάκη Μαρία ΠΕ06

Introduction  Bullying is an issue that happens everywhere in the world. No matter where you live or where you go to school, you might have witnessed, caused or been the victim of aggression from your peers. The main aim of the project is to raise awareness about bullying and how it affects individuals on a daily basis, as well as to make students understand the importance of asking for help in case they have been bullied or they are bystanders to bullying. Παπαδάκη Μαρία Παπαδάκη Μαρία

Ορισμός  Ο σχολικός εκφοβισμός (bullying) συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής η μαθήτρια ασκεί σκόπιμη, συστηματική και επαναλαμβανόμενη βία, με σκοπό να προκαλέσει σωματικό η ψυχικό πόνο σε συμμαθητή η συμμαθήτρια, εντός και εκτός σχολείου.

Μορφές εκφοβισμού  Σωματικός: χτυπήματα, τσιμπήματα, σπρωξίματα, γροθιές-κλωτσιές, τρικλοποδιές  Λεκτικός: βρισιές, απειλές, προσβολές, παρατσούκλια  Σεξουαλικός  Ρατσιστικός: διάδοση αρνητικών σχολείων  Έμμεσος η κοινωνικός: αποκλεισμός μαθητών από κοινωνικές δραστηριότητες, αγνόηση ατόμου, κοινωνική απομόνωση  Απειλές και εκφοβισμός  Κλοπές, ζημιές στα προσωπικά αντικείμενα του θύματος  Διάδοση ψευδών φημών  Ηλεκτρονικό bullying (cyber bulling)

Αίτια εκδήλωσης της βίας  Το χαμηλό κοινωνικό-οικονομικό επίπεδο  Η ταύτιση του ανδρισμού με την επιβολή της βίας.  Η προβολή της βίας μέσα από την τηλεόραση.  Η χρήση βίας μέσα στην οικογένεια.  Η απουσία θετικής σχέσης με τους γονείς.  Το ιστορικό κακοποίησης

Συνέπειες Το παιδί θύμα παρουσιάζει: Το παιδί θύμα παρουσιάζει:  Έντονο άγχος  Συναισθήματα ενοχής  Απώλεια της αυτοπεποίθησης  Σχολική άρνηση  Μαθησιακές δυσκολίες  Σχολική αποτυχία  Πονοκεφάλους  Διαταραχές ύπνου  Κατάθλιψη  Τάσεις αυτοκτονίας

Το παιδί θύτης  Απομακρύνεται από το σχολικό- οικογενειακό περιβάλλον  Εξελίσσεται σε ενήλικα με αντικοινωνική παραβατική συμπεριφορά

Τρόποι αντιμετώπισης σχολικού εκφοβισμού Το παιδί που εκφοβίζεται πρέπει Το παιδί που εκφοβίζεται πρέπει  Να το πεί σε ένα καθηγητή  Να μπεί σε μια παρέα να μην είναι μόνο του  Να το πεί στους φίλους του  Να το πεί στους γονείς του  Να παρέμβει ένας παρατηρητής  Να καλέσει τη γραμμή βοήθειας SOS:10-56

Φορείς και Σωματεία  Το χαμόγελο του παιδιού. Γραμμή βοήθειας SOS 1056  Ε.Ψ.Υ.Π.Ε

Πηγές  Το χαμόγελο του παιδιού  Ε.ΨΥ.Π.Ε- Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου  Δρομπόνης, Σ. (2013) Εκφοβισμός και βία στο σχολείο  Ε.Ψ.Υ.Π.Ε. Παραμύθι για τον εκφοβισμό:Η Μόνα σε Καινούργιο Σχολείο Μόνα σε Καινούργιο Σχολείο

Βίντεο 1. Νίκησε τον νταή χωρίς να τον αγγίξεις 1. Νίκησε τον νταή χωρίς να τον αγγίξεις Σχολικός Εκφοβισμός- Το χαμόγελο του παιδιού 2. Σχολικός Εκφοβισμός- Το χαμόγελο του παιδιού

Ονόματα μαθητών  Ανωγειανάκη Μαρίνα  Ανωγειανάκης Μιχάλης  Βιτσαξάκη Ειρήνη  Βολιτάκη Αναστασία  Γιγουρτάκη Ασπασία  Γιγουρτάκης Δημήτρης  Ιατράκης Εμμ.  Κάββος Μηνάς  Καλονάκη Μαρία  Καλονάκης Στέλιος  Κολυβάκη Αθηνά  Κουτράκη Γεωργία  Λίλα Κλαρίσα  Μέτα Ίγκλι  Μέτα Λέοναρντ  Μπικάκη Εμμανουέλα  Ξυδάκη Μαρία  Σταυρακάκης Ιωάννης  Τζωρμπατζάκη Αικατερίνη  Φανουράκη Νικολέτα  Φρυσουλάκη Χριστίνα  Χαιρέτη Κων/να  Χαρακιανάκης Κων/νος

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας  Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α τάξης Μάιος 2014 Μάιος 2014 Υπεύθυνη καθηγήτρια Υπεύθυνη καθηγήτρια Παπαδάκη Μαρία ΠΕ06 Παπαδάκη Μαρία ΠΕ06