ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ «ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΕΙΝΗ» Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Καλαθέρη Μαγδαληνή Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Π.Ε. Ν. Εύβοιας.
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Οδοντιατρική πληροφορική
Καθαρισμός ανάμεσα στα δόντια με νήμα
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Το στόμα μας Το στόμα είναι μια καλοσχεδιασμένη "μηχανή" με πολλά διαφορετικά τμήματα που λειτουργούν όλα μαζί για να μας κρατούν ζωντανούς, υγιείς και.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΣΤ τάξης 3ου Δ.Σ. Νάξου,
Α΄ Δημοτικού 3ο ΔΣ Σίνδου Θωμάς Μπαγέρας
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ Α ΤΜΗΜΑ 1ο
D ENTAL D ISTRESS Το π ούρογλου Μερτ Τζαν Σκανδάλης Στέφανος Κουμαραμπής Κωνσταντίνος.
Στοματική υγιεινή Τάξεις στις οποίες υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: Α’ – Β’
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Ορθοδοντικά προβλήματα
4.2 Στοματική υγεία Στόχος της υποενότητας αυτής είναι οι μαθητές: Να ενημερωθούν για τη στοματική τους υγεία και τα προβλήματα της στοματικής τους κοιλότητας.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Η Αξία της Πρόληψης και Προαγωγής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Ανθρώπινο σώμα Το στόμα και τα δόντια Μεντεσίδου Σόνια Οδοντιατρική Σχολή ΑΠΘ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Tα δόντια μας» Σχολικό έτος
Εργασια στο μαθημα τησ οδοντιατρικησ πληροφορικησ
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Στοματική υγιεινή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Δρ. Ιπποκράτης Δημόθυρας, Χειρουργός Οδοντίατρος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
BRILLIANT BRUSHERS Τσιαλιάφα Ελένη Χονδροπήδα Άννα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Λαμπερά Χαμόγελα »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Ομάδα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ – ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ»
ΟΧΙ 60% ΝΑΙ 40% Επισκέψεις του παιδιού (0-6) στο οδοντιατρείο Μέσος όρος ηλικίας κατά την πρώτη επίσκεψη τα 3,5 έτη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Οδοντιατρικό Blog Θεοδοσίου Σωτήρης Μαρία Κάββουρα.
ΠΡΟΛΗΨΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Dr. med. dent. ΜΑΡΙΑ ΚΟΚΩΣΗ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΣ.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
1. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας: Στοματική υγιεινή 1 ο στάδιο: Τι τρώμε; Σωστή διατροφή Ομάδες τροφίμων μεσογειακή πυραμίδα της διατροφής Επίσκεψη από τη διαιτολόγο-
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος /ΘΕΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΑΡΡΩΝ.
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Εισηγήτρια: Μαζάρη Αγγελική Ειδικός Ορθοδοντικός
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Ενότητα 4.2 { Στοματική υγεία }.
«Γερά δόντια – Όμορφο χαμόγελο»
Στοματική Υγεία Στέφανος Βογιατζής Μελίνα Ιωαννίδη Ιουλία Γκόγκα
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Κλασικού τμήματος 1ου Νηπιαγωγείου Υπεύθυνη Νηπιαγωγός : Ρεθύμνου Μουρτζανού Αθηνά Φεβρουάριος 2014 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Στοματική Υγιεινή

ΝΗΠΙΑ ΓΑΣΠΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ ΔΕΛΗΜΠΑΛΤΙΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΛΙΟΔΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ ΚΑΛΛΕΡΓΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕΔΙΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΠΑΝΤΙΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΧΑΙΡΕΤΗΣ ΝΙΚΟΣ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΕΡΓΙΝΗΣ ΦΟΙΒΟΣ ΤΡΑΝΤΑΛΛΙΔΗ ΕΛΕΝΑ ΧΑΛΚΕΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΑΝΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΩΓΩ ΑΚΟΥΜΙΑΝΑΚΗ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΟΥΝΤΑΚΗ ΕΥΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ ΜΑΡΙΣΑΝΘΗ

Κριτήρια επιλογής του θέματος Η αλλαγή των νεογιλών δοντιών σε αυτή την ηλικία, αφορμή για το ενδιαφέρον των παιδιών. Προέκταση του θέματος : «υγιεινής διατροφής». Η εξυπηρέτηση στόχων του αναλυτικού προγράμματος.

ΣΤΟΧΟΙ Να γνωρίσουν την ανατομία της στοματικής κοιλότητας. και την μορφολογία των δοντιών. Να κατανοήσουν τη σημασία της καλής στοματικής υγιεινής. Να μάθουν τρόπους πρόληψης (υγιεινή διατροφή, συχνό και σωστό βούρτσισμα, οδοντικό έλεγχο). Να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με το επάγγελμα του οδοντιάτρου. Να ενημερωθούν οι γονείς και να συμβάλλουν στην απόκτηση υγιεινών συνηθειών και κανόνων στοματικής υγιεινής.

Υλικό στη γωνιά της στοματικής υγιεινής: Βιβλία, παραμύθια με σχετικό περιεχόμενο. Εικόνες από το διαδίκτυο. Νεογιλά δόντια από τα ίδια παιδιά. DVD εκπαιδευτικού περιεχομένου.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ιστόγραμμα με τα παιδιά:

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Αποφασίσαμε να φέρουν πληροφορίες για την μορφολογία των δοντιών.

Η Γωγώ έφερε το δοντάκι της και το παρατηρήσαμε με το μεγεθυντικό φακό.

Φέραμε την οδοντόκρεμα και την οδοντόβουρτσα μας και μάθαμε πως πρέπει να βουρτσίζουμε τα δόντια μας.

Φτιάξαμε τη κακιά Τερηδόνα

Φτιάξαμε και τους βοηθούς της και παίξαμε κουκλοθέατρο.

Μιλήσαμε για τα μικρόβια και τη δουλειά τους Μιλήσαμε για τα μικρόβια και τη δουλειά τους. Τα κόψαμε και τα κάναμε ομαδική εργασία.

Τους δώσαμε όνομα!!!

Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και παίξαμε τις « μασέλες με το ζάρι ». Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και παίξαμε τις « μασέλες με το ζάρι ».

«Η Τερηδόνα και η οδοντόκρεμα Κλο-Κλό» Δραματοποίηση

Επίσκεψη στον οδοντίατρο. Γράψαμε τις ερωτήσεις που θα κάνουμε. Επίσκεψη στον οδοντίατρο. Γράψαμε τις ερωτήσεις που θα κάνουμε.

Ορίσαμε ποιος θα κάνει τις ερωτήσεις, πήραμε τη φωτογραφική μηχανή, το σχοινάκι μας και ξεκινήσαμε…

Η οδοντίατρος μας μίλησε απάντησε στις ερωτήσεις μας ….

είδε τα δοντάκια μας και ….φύγαμε.

Οι εντυπώσεις μας από την επίσκεψη. Οι εντυπώσεις μας από την επίσκεψη.

Φύλλα εργασίας

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Τα παιδιά απέκτησαν γνώσεις για τη λειτουργιά , σημασία , την ονομασία των δοντιών . Ευαισθητοποιήθηκαν για τη στοματική υγιεινή και το θετικό ρόλο που μπορεί να παίξει ο οδοντίατρος. Απέκτησαν τη συνήθεια του πλυσίματος των δοντιών και το σωστό τρόπο καθαρισμού τους από όλες τις πλευρές. Έμαθαν και κατανόησαν τις βλαβερές επιπτώσεις της ζάχαρης στα δόντια τους . Βελτίωσαν τις διατροφικές τους συνήθειες και απέφευγαν τροφές που ευνοούσαν την τερηδόνα. Ήταν ένα ενδιαφέρον θέμα που αγαπήθηκε πολύ από τα παιδιά.