Treasure island Επανεξετάζοντας τις έννοιες της σύγκρουσης και του αστικού περιβάλλοντος Έκθεση Treasure Island | Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
Advertisements

“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση 1ο Βραβείο Αφίσας Δημοτικό Σχολείο Βουνοπλαγιάς
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
 Η Εθνική Πινακοθήκη δημιουργήθηκε κατόπιν δωρεάς του νομικού Αλεξάνδρου Σούτσου, που το 1896 άφησε την περιουσία του στο κράτος με σκοπό τη δημιουργία.
Μου χαρίζεις την ουρά σου;
Δημοτικό Σχολείο Ψιμολόφου
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Ζωγραφική-ανάμικτα υλικά Γυμνασίου
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η σκηνοθετημένη φωτογραφία 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης Με αφορμή το φωτογραφικό έργο του Bernard Faucon, εξετάσαμε τη φωτογραφία σαν αφήγηση.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου - Σχολή Καλών Τεχνών Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Βασιλέως.
Επιμέλεια: Πουλημένου Ελένη
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
Γ) Μετά από το Μουσείο Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος στα πλαίσια διαφόρων γνωστικών αντικειμένων.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΤΙ ΕΙΝΑΙ
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Σύνδεση στόχου με Πληροφορική 1 Παραδείγματα κριτικής σκέψης –Δημιουργία ιστοσελίδας ή video clip με καθορισμένα κριτήρια για ένα θέμα της επικαιρότητας.
Δρ. Αναστάσιος Δ. Αναστασίου Κ.Υ. του ΥΠΕΣΔΔΑ
1 ο Βήμα  Ανάλυση θέματος σε επιμέρους παραρτήματα.  Διαχωρισμός των μαθητών σε 4 ομάδες και επιλογή θέματος για κάθε ομάδα.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Συντελεστές: Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης: - Επιθεωρητής Τέχνης - Επιθεωρητής Τέχνης - Σύμβουλοι εκπαιδευτικών - Σύμβουλοι.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
«Φυσικές Επιστήμες και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Βιβλιογραφική επισκόπηση και ζητήματα που αναδύονται» Βασιλούδης Ιωάννης, Δάσκαλος, MSc Βιώσιμης Ανάπτυξης.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
School factors related to bullying: a qualitative study of early adolescent students Σχολικοί παράγοντες που σχετίζονται με τον σχολικό εκφοβισμό: μια.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Ο Εαυτός: αυτό το πράγμα που δημιουργεί
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ – ΒΕΡΓΟΥ, PhD Ψυχολόγος
Σχεδίαση της αξιολόγησης εκπαιδευτικού λογισμικού
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Προσχολική Παιδαγωγική
«Η ανάπτυξη της τριαρχικής νοημοσύνης»
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
διευρυμενη πρακτικη ασκηση ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΕΜ:279
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
«Ως Ενεργός Πολίτης Ερευνώ & Προτείνω Αειφόρους Τρόπους Διαβίωσης»
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην.
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Πρακτική Άσκηση στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.
ΒΙΛΛΥ ΚΑΝΝΑ ΠΕΝΥ ΤΖΕΦΕΡΕΜΗΝΑΙΟΥ
1ο ΓΕΛ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΑΞΗ – ΑΤΑΞΙΑ -ΕΠΙΝΟΗΣΗ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Α3…!!!.
6 6 ος ΠΑΓΚΥΠΡΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Treasure island Επανεξετάζοντας τις έννοιες της σύγκρουσης και του αστικού περιβάλλοντος Έκθεση Treasure Island | Δημοτικό Κέντρο Τεχνών Λευκωσίας

Μανταλίνα Ανγκελούτσα, Μυρτώ Κοξένογλου, Ελένη Κοξένογλου, Μαρτίνος Κωνσταντίνου, Κάλια Κυριάκου, Αγγελική Λασιθιωτάκη, Βασίλης Μαλακούνας, Μάρι Ντερντεριάν, Ιωάννα Σινκλαίρ.

Τα αποτελέσματα μιας σειράς εργαστηρίων στο οποίο εμπλάκηκαν νέοι από το Παγκύπριο Γυμνάσιο σε μια διαδικασία δημιουργικού αναστοχασμού για τους τρόπους ερμηνείας των εννοιών της κοινωνικής σύγκρουσης, της χωρικής σύγκρουσης και της καθημερινής σύγκρουσης. Αυτό τo κοινωνικά εφαρμοσμένο πρότζεκτ τέχνης και ντιζάιν δίνει έμφαση στο πώς οι νέοι κατανοούν και ερμηνεύουν το αντίξοο τοπίο της πόλης. Τα αποτελέσματα εξελίχθηκαν στα πλαίσια μιας ομαδικής δημιουργικής διαδικασίας που στόχο της είχε την επανερμήνευση της έννοιας της σύγκρουσης μέσα από τις αφηγήσεις της αστικής περιοχής της παλιάς πόλης της Λευκωσίας, που αυτή τη χρονική περίοδο διανύει μια έντονη διαδικασία αναβάθμισης και εξευγενισμού (gentrification). Το πρότζεκτ αυτό εξελίχθηκε από την Ευανθία Τσελίκα και την Μαρίνα Χατζηλουκά, σε συνεργασία με την εικαστικό και εκπαιδευτικό τέχνης στο Παγκύπριο Γυμνάσιο Αντιγόνη Σοφοκλέους.

Συλλογή ιστοριών μνήμης, οπτικοακουστικού υλικού, φωτογραφιών και δημιουργία εικαστικών τετραδίων

«Χαρτογραφώ κοινωνικά την πόλη»

«Ξανά-φαντάζομαι την πόλη»

«Προτείνω λύσεις για τα κοινωνικά και αστικά θέματα της πόλης μου»

Εγκαίνια

Παραλειπόμενα…