ΟΜΑΔΑ PROJECT Ο ΤΕΟ Κ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ 2011-12 Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ασμάνη Σοφία 17ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Project: Διαχείριση χρόνου Χαλάρωση
Advertisements

ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ=ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ                                                                                                                                                                           
Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Βακχυλίδης Δευτερη παραδοση (11/3/2014).
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Χάρτης Δικαιωμάτων του Παιδιού στο Νοσοκομείο
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ.
ΘΕΜΑ: ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ
Ασκήσεις Συνδυαστικής
"Η αλληλεπίδραση του αθλητισμού με τη κοινωνική πραγματικότητα”
ΕΠΑΛ Μεγαλόπολης ΘΕΜΑ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ :
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΕΚΑΣ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΠΕΚΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΑΡΧΑΙΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ~ΣΤΕΛΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ~ ~ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ~
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
Τα Αθλήματα Των Ολυμπιακών Αγώνων.
Οι ολυμπιακοί αγώνες στην αρχαιότητα
Ολυμπιακοί αγώνες: Από το χθες στο σήμερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥΣ
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Η ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΑ ΝΕΟΤΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ
Τ Μ Η Μ Α Α Θ Λ Η Τ Ι Σ Μ Ο Υ 6 Ο ΠANEΛΛΗΝΙΟ GALA ΡΙΨΕΩΝ-ΔΡΟΜΩΝ-ΑΛΜΑΤΩΝ ΒΕΤΕΡΑΝΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΣΤΙΒΟΥ Χώρος Διεξαγωγής : Εθνικό Αθλητικό Κέντρο «Ελευθερίας»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ 2007 ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΛΟΓΕΣ ΜΑΚ 1.Γ. Παπανικολάου (n= 71) 2.Ευαγγελισμός (n= 60) 3.Άγ. Σάββας,
Ερωτήσεις Multiple choice Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
ΠΥΓΜΑΧΙΑ Δεν επιτρέπονται οι λαβές και τα χτυπήματα στα γεννητικά όργανά. Ο πυγμάχος αν παραδεχόταν ότι έχανε έπεφτε στο έδαφος.
Ερευνητική Εργασία β’ τετραμήνου
Η ίδρυση των Ολυμπιακών αγώνων
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΙΝΩΪΚΗ ΚΡΗΤΗ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
MYKHNAΪΚΗ ΚΑΙ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Οι παλιοί Ολυμπιακοί Αγώνες
ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ Ελaδασ
1o ΓΕΛ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
Τ Ο «Ν ΕΟ Λ ΥΚΕΙΟ Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Γυμνασιο καλυβιων: ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΑΓΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙ, SPORT Ευάγγελος Αλμπανίδης.
Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος; ΕΝΑΡΞΗ. Οδηγίες Παιχνιδιού Θα κάνεις κλικ στην σωστή απάντηση Για κάθε 5 σωστές απαντήσεις θα κερδίζεις euro.
1 ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΩΔ.ΔΛΕΥ0028 ΚΛΕΙΤΟΣ ΠΟΛΥΝΕΙΚΗΣ ΚΑΘ. Φ.Α. 29/5/20Ο3 29/5/2003 Πέμπτη,Λύκειο Αγίου Γεωργίου Λακατάμεια.
Ολυμπιακοί Αγώνες.
Οι Ολυμπιακοί αγώνες ήταν οι αρχαιότεροι και σημαντικότεροι από όλους τους ελληνικούς αγώνες και η σπουδαιότερη θρησκευτική γιορτή προς τιμή του Ολύμπιου.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Δημήτρης. Κ Κωνσταντίνος. Ξ. Οι πρώτοι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες έγιναν στην Αθήνα το 'Aρχισαν στις 6 Απριλίου, ανήμερα του.
TΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΛΙΑΘΕΟΔΩΡΑΕΛΕΝΗΕΛΕΝΑ.
Στέλιος Μητρόπουλος Α2 Εργασία για τον όμιλο φυσικής αγωγής
ΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ 2017 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙΣ
Το ευ ζην απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα
ΙΕΚ ΣΠΑΡΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΑΥΤΟΑΜΥΝΑ ΘΕΜΑ:ΠΥΓΜΑΧΙΑ
Αθλητισμός στην αρχαία Ελλάδα
Οι ολυμπιακοι αγωνεσ και ο ηροδωροσ
Ολυμπιακά αθλήματα Στέλιος Μποχορίδης Α2.
Προϊστορικη ΕΠΟΧΗ.
Χρήστος Μπ. Ραφαήλ Γ. Δημήτρης Κ. Ιάσων Κ.
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες στην αρχαιότητα
Άσκηση και υγεία Αγγελική καστρή.
Αρχαία Ολυμπιακά Αγωνίσματα
Οι παλιοί Ολυμπιακοί Αγώνες
 ΣΤΑΔΙΟ  ΔΙΑΥΛΟΣ  ΔΟΛΙΧΟΣ  ΠΕΝΤΑΘΛΟ ΚΑΙ ΠΑΛΗ  ΠΥΓΜΗ  ΤΕΘΡΙΠΠΟ  ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΙΠΠΟΥ ΚΕΛΗΤΟΣ  ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΗ ΠΑΙΔΩΝ  ΠΕΝΤΑΘΛΟ ΠΑΙΔΩΝ 
ΕΠΑΛ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ Σχολικό έτος : Τάξη ΑΟΔ Μάθημα: Ερευνητική εργασία Θέμα : « Αθλητισμός » (Νους υγιής εν σώματι υγιεί)
ΣΤΙΒΟΣ Μάθημα: Project Τμήμα: Α’1 Συμμετέχοντες : Κων/να Μανιάτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΜΑΔΑ PROJECT Ο ΤΕΟ Κ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ασμάνη Σοφία 17ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

 Η άσκηση σήμερα είναι ένα θέμα που ενδιαφέρει όλους τους λαούς και τους ανθρώπους οποιασδήποτε ηλικίας και φύλου. Βασικό στοιχείο της άσκησης είναι η κίνηση, εξάλλου η ανάγκη των ανθρώπων να κινούνται γέννησε την άσκηση. Ωστόσο δεν είναι σημερινό εύρημα. Στην αρχαιότητα η ζωή των ανθρώπων ήταν στενά συνδεδεμένη με την άθληση.

 Ο αγώνας για επιβίωση στην προϊστορία γέννησε την άσκηση. Η ανάγκη της άμυνας ή της επίθεσης, γέννησε την ανάγκη για δρόμο, πάλη, άλμα, κολύμπι, χτυπήματα ( judo - πυγμαχία ) και άλλα.  Έτσι ο άνθρωπος οδηγήθηκε στο SPOR που σημαίνει κίνηση με ψυχαγωγικό χαρακτήρα.  Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα ταυροκαθάψια.

 Οι αρχαίοι Έλληνες πίστευαν στο «νούς υγιής εν σώματι υγιεί», δηλαδή ότι αυτές οι 2 έννοιες σώμα και νούς είναι αλληλένδετες γι αυτό και ο ιδανικός πολίτης έπρεπε να είναι γυμνασμένος στο σώμα αλλά και ολοκληρωμένος στο νου και στην ψυχή. Η εκγύμναση ήταν ένα μέσο αγωγής με κύρια στοιχεία τον ανταγωνισμό και την άμιλλα.

 Οι αγώνες στην αρχαιότητα ήταν συνδεδεμένοι με τη θρησκεία. Όλες οι διοργανώσεις γίνονταν προς τιμή κάποιου θεού, ο οποίος ήταν και ο προστάτης των αγώνων αυτών. Οι αγώνες ήταν γυμνικοί και δικαίωμα συμμετοχής και παρακολούθησης είχαν μόνο οι άνδρες.

Οι Ολυμπιακοί αγώνες τα Πύθια τα Ίσθμια τα Νέμεα και τα Ηραία

Η ΤΕΧΝΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΛΗΣΗ

Οι δρόμοι (η λαμπαδηδρομία,το στάδιο, ο δόλιχος, ο δίαυλος, ο οπλίτης και ο ίππιος δρόμος)

Η πάλη Η πυγμαχία

Το πένταθλο (στάδιο, πάλη, άλμα εις μήκος, ακόντιο, δίσκος) Το παγκράτιο

Ιππικά αγωνίσματα

 ‘’Νο ῦ ς ὑ γι ὴ ς ἐ ν σώματι ὑ γιε ῖ ‘’ μέσα από έρευνες αποδεικνύεται σήμερα ότι είναι σωστή η φράση αυτή και ότι οι αρχαίοι Έλληνες κάτι παραπάνω ήξεραν από εμάς. Οι μαθητές και φοιτητές που ασκούνται σωματικά σε τακτική βάση, δεν βελτιώνουν μόνο την φυσική υγεία τους, αλλά και τη νοητική, καθώς τείνουν να παίρνουν καλύτερους βαθμούς στις εξετάσεις σε σχέση με τους αγύμναστους συνομηλίκους τους, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα. «για άριστη λειτουργία του εγκεφάλου, είναι καλό ο μαθητής να κάνει αεροβική άσκηση και να έχει υγιή σωματότυπο».Νο ῦ ς ὑ γι ὴ ς ἐ ν σώματι ὑ γιε ῖ

 Παρατηρούμε ότι: Τα αγόρια ηλικίας  8 στα 14 αγόρια προτιμούν να χρησιμοποιούν το ασανσέρ απ’το να ανεβαίνουν τα σκαλία.  9 στα 14 επιλέγουν να μετακινούνται μετα πόδια τους και όχι με κάποιο μεταφορικό μέσο.  Ενώ 14 στα 14 επιλέγουν να αλλάζουν κανάλι από το τηλεκοντρόλ και όχι από το δέκτη της τηλεόρασης. Τα κορίτσια ηλικίας  14 στα 16 κορίτσια προτιμούν τα σκαλιά από το ασανσέρ  15 στα 16 επιλέγουν να μετακινούνται με τα πόδια και όχι με κάποιο μεταφορικό μέσο.  Ενώ 16 στα 16 προτιμούν να αλλάζουν κανάλι από το τηλεχειριστήριο.

 Θερμίδες που καταναλώνουμε ανά ημέρα 30 λεπτά περπάτημα μέχρι την δουλειά: 200 θερμίδες 4 φορές ανεβοκατέβασμα σκάλας: 24 θερμίδες 15 λεπτά ποδήλατο: 110 θερμίδες 30 λεπτά περίπατος με τον σκύλο: 105 θερμίδες 40 φορές αλλαγή καναλιού: 4 θερμίδες