ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Οδηγίες για Έλεγχο της Στοματικής Υγείας των μαθητών και Φθορίωση
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Το στόμα μας Το στόμα είναι μια καλοσχεδιασμένη "μηχανή" με πολλά διαφορετικά τμήματα που λειτουργούν όλα μαζί για να μας κρατούν ζωντανούς, υγιείς και.
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Στοματική υγιεινή Τάξεις στις οποίες υλοποιήθηκε το πρόγραμμα: Α’ – Β’
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Ανθρώπινο σώμα Το στόμα και τα δόντια Μεντεσίδου Σόνια Οδοντιατρική Σχολή ΑΠΘ.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Tα δόντια μας» Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Εργασια στο μαθημα τησ οδοντιατρικησ πληροφορικησ
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Στοματική υγιεινή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ένα δοντάκι πονεμένο πάει στη Δευτέρα…»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ,
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια. Καλύτερη Υγεία. Χαρούμενα παιδιά
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «ΓΕΡΑ ΔΟΝΤΙΑ – ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος /θέσιο Νηπιαγωγείο Φαρρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα όπλα μας είναι η οδοντόβουρτσα και η οδοντόκρεμα» Σχολικό έτος /ΘΕΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΑΡΡΩΝ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Εισηγήτρια: Μαζάρη Αγγελική Ειδικός Ορθοδοντικός
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ Πρόγραμμα ΑγωγήΣ ΥγείαΣ «Γυρω γυρω καγκελα στη μεση παπια λεει. Τι είναι: …ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ» Σχολικό έτος 2012-2013 ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ

Ξεκινώντας… Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Κουρλιούρος Ανδρέας Συνεργαζόμενοι: Αποστολοπούλου Μαρία Τάξη: ολοήμερο τμήμα Τμήμα: 1

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ – ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ – ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ. ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΜΑΤΙΚΗΣ ΚΟΙΛΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΝΤΙΩΝ, ΦΡΟΝΤΙΔΑ – ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ. Ακολουθήσαμε τη μέθοδο των ομαδοσυνεργατικών ασκήσεων για την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την εμβάθυνση των γνώσεων. Έγινε παρουσίαση εκμαγείων και προσομοιώσεις. Πραγματοποιήθηκε και ομιλία ορθοδοντικού.

ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ… Επιλέξαμε την στοματική υγιεινή καθώς είναι ένα επίκαιρο και πολύ χρήσιμο θέμα για τα μικρά παιδιά. Συχνά οι γονείς αγχώνονται με την ανάπτυξη και σωστή υγιεινή δοντιών και στόματος, οπότε η δική μας συμβολή σε αυτό θα ήταν πολύ καθοριστική και αποτελεσματική, όπως και έγινε.

Η Δραση μαΣ…(5 τουλαχιστον διαφανειεΣ) Παρουσιάσαμε στον υπολογιστή εκπαιδευτικό υλικό για τα νεογιλά δόντια, για τα μόνιμα καθώς και για τις ασθένειες και τις προληπτικές δράσεις κατά τη διαδικασία μετάβασης από τη μια φάση στην άλλη. Ζωγραφίσαμε όλες τις κατηγορίες των δοντιών (τομείς, κυνόδοντες, τραπεζίτες, κτλ.) Παίξαμε εκπαιδευτικά παιχνίδια: α) Σκοτώνοντας την τερηδόνα β) Ακούγοντας τραγούδια γ) Συμπληρώσαμε γρίφους και ακροστιχίδες.

Η Δραση μαΣ…(5 τουλαχιστον διαφανειεΣ)

Η Δραση μαΣ…(5 τουλαχιστον διαφανειεΣ) Διαθεματική προσέγγιση αντικειμένου με μουσική – αγγλικά. Διδασκαλία αγγλόφωνου τραγουδιού με θέμα το βούρτσισμα των δοντιών «Brush, brush, brush your teeth» Μουσικοκινητική δραστηριότητα με αφορμή την μηχανική κίνηση καθαρισμού των δοντιών. Προβολή εκπαιδευτικού βίντεο με θέμα το στόμα, τις φωνητικές χορδές και την παραγωγή ήχου “La voix, je la vois” (www.youtube.com/watch?v=0qp0-ZTCJ9M) Προβολή εκπαιδευτικού υλικού – βίντεο «Μια φορά και έναν καιρό ο άνθρωπος: τα δόντια» http://www.youtube.com/watch?v=td4viEhc4Cc

Η Δραση μαΣ…(5 τουλαχιστον διαφανειεΣ) Καταγράψαμε μια σειρά από κανόνες σωστής στοματικής υγιεινής και αναφερθήκαμε στα κληρονομικά χαρακτηριστικά του ανθρώπου , κατηγορία στην οποία κατατάσσονται και τα δόντια.

Μας επισκέφθηκαν… Έγινε επίσκεψη από εξειδικευμένο επιστήμονα παιδο-ορθοδοντικό τον κ. Φουσέκη Ηλία . Παρουσίασε εκμαγείο στοματικής κοιλότητας. Έγινε επίδειξη σωστής χρήσης οδοντόβουρτσας από τα παιδιά και πλυσίματος των δοντιών και της στοματικής κοιλότητας.

Η παρουσίασή μας… Παρουσίαση του προγράμματος έγινε από τους μεγαλύτερους μαθητές του ολοήμερου καθώς και με ενημέρωση των γονέων για τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε και ζητήσαμε να εφαρμόζονται όλα αυτά στο σπίτι ακολουθώντας όσα διδάχθηκαν.

Ας αξιολογηθούμε… Με την ολοκλήρωση του προγράμματος πιστεύουμε ότι οι στόχοι μας επιτεύχθηκαν. Από τον προβληματισμό των παιδιών για την υγιεινή του στόματος, τις απορίες τους, καθώς και την αλλαγή των συνηθειών τους συμπεραίνουμε ότι πετύχαμε την πλήρη ευαισθητοποίησή τους. Η συμμετοχή των παιδιών ήταν ενεργητική και δημιουργική. Ζωγράφισαν , έπαιξαν , τραγούδησαν , σχολίασαν το εκπαιδευτικό υλικό , έθεσαν πάμπολλες απορίες στον επιστήμονα ορθοδοντικό που μας επισκέφτηκε . Έμαθαν να βουρτσίζουν σωστά τα δόντια τους και να επιλέγουν τα κατάλληλα τρόφιμα για να τα διατηρούν υγιή. Επίσης έγινε διαθεματική προσέγγιση του θέματος αφού ενεπλάκησαν γνωστικοί κλάδοι της μουσικής , των εικαστικών , της αγγλικής γλώσσας και της πληροφορικής.

Κλεινοντασ… Μέσα από το πρόγραμμα για τα δόντια προέκυψε αρκετό ζωγραφικό υλικό το οποίο θεωρούμε αρκετά ενδιαφέρον και κυρίως η πάρα πολύ μεγάλη ευαισθητοποίηση των παιδιών. Παγιώθηκαν νέες επίκτητες στάσεις και συμπεριφορές σε ότι αφορά τη φροντίδα της στοματικής υγιεινής, γιατί τα παιδιά συνειδητοποίησαν το μέγεθος των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν. Τα παιδιά κατέγραψαν τους δικούς τους κανόνες στοματικής υγιεινής τους οποίους αποφάσισαν να τηρούν. Αυτοί δόθηκαν σε όλους τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα ως παραχθέν υλικό του προγράμματος.