Project 4: «Ανεργία, πρωτογενείς τηλεφωνική έρευνα»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
ΑΝΕΡΓΙΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ 2010 – 2011 Για το μάθημα της Γ’ Λυκείου: Αρχές Οικονομικής Θεωρίας Οικονομολόγος: Δέσποινα Αναστασάκη.
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Ημερίδα Τράπεζας της Ελλάδος Ελληνική αγορά εργασίας: Χαρακτηριστικά, εξελίξεις και προκλήσεις Περιφερειακές αποκλίσεις και εμμονή της ανεργίας Εμπειρικές.
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Θέμα: «Φύλο και Εργασία σε ένα Μεσαίο Αστικό Κέντρο. Η Περίπτωση των Γυναικών της Λάρισας» Ρόδος 2009 Διπλωματική εργασία Μαρίνου Ελένη ΟΝΟΜΑΒΑΘΜΙΔΑΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων Περιλαμβάνουν Ο ερευνητής πρέπει να ελέγξει λογικά τις συγκεντρωθείσες πληροφορίες των ερωτηματολογίων καθώς και την.
Sevastoupoleos 5, Athens Tel.: , Fax: , qed Omn  bus Οκτώβριος 2013.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάσκεψη Σερρών Ιουνίου 2004 Ερίκ Γκαζόν Σύμβουλος σε θέματα Εργασιακών Σχέσεων & Απασχόλησης Ποιές είναι οι προοπτικές απασχόλησης στους νόμους.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
PROJECT: ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ
επιπτώσεις της στους νέους
ΑΝΕΡΓΙΑ.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Στατιστική I Χειμερινό Γ. Παπαγεωργίου
ΑΝΕΡΓΙΑ Ανεργία είναι η κατάσταση ενός ατόμου, που, ενώ είναι ικανό, πρόθυμο και διαθέσιμο να απασχοληθεί, δεν δύναται να βρει εργασία.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ Ετοιμάστηκε για : ΙΟΥΝΙΟΣ 2008.
1 Οικονοµική Εργασίας και Εργασιακές Σχέσεις Απασχόληση και Ανεργία Καραµάνης Κώστας Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εργαστήριο Στατιστικής (9 ο Εργαστήριο) Συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών (ερωτήσεων)
Η Επίδραση της Οικονομικής Κρίσης σε Κοινωνικούς Δείκτες και Δείκτες Υγείας Γεώργιος Πιερράκος Αναπληρωτής Καθηγητής ΤΕΙ Αθήνας Δήμητρα Λατσού Εργαστηριακός.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Στατιστικές Υποθέσεις
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Διαδικασία συλλογής των δεδομένων – Δειγματοληψία Απώτερος στόχος η διερεύνηση των σχέσεων μεταξύ μεταβλητών και παραγωγή γνώσης με το σχήμα «αίτιο – αποτέλεσμα».
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9ο: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ – ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ – ΑΝΕΡΓΙΑ
Στατιστικές Υποθέσεις
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 5η: Δειγματοληψία
Μάθημα Μεθοδολογία της Έρευνας Υπεύθυνος Καθηγητής : Μπάγκος Παντελής
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project 4: «Ανεργία, πρωτογενείς τηλεφωνική έρευνα»

Συντελεστές Καθηγητές: Ν.Κοττάκης & Φ.Ντόκος Μαθητές: Κωνσταντίνα Αργύρη, Λουκάς Βέλλιος, Αναστασία Γκίκα, Δημήτρης Δερμιτζάκης, Μανόλης Ζαράνης, Ελισάβετ Θεοδώρου, Μάια Θεοφιλοπούλου, Αλέξανδρος Ιωάννου, Ιωάννα Κότε, Θέμης Λέκκας, Φρατζέσκα Μπληζιώτη, Γεράσιμος Νάνος, Ελένη Σταυρίδου, Μάγια Σφακιανάκη, Μαρία Φασουλή, Παναγιώτης Φωτόπουλος.

Στόχοι Απόκτηση γενικών γνώσεων από άλλες έρευνες Διερεύνηση της ανεργίας και διάγνωση του προβλήματος Άντληση πρωτογενών στοιχείων για την Αττική Επεξεργασία με γραφικές παραστάσεις Σύγκριση των αποτελεσμάτων με αυτών της ΕΛΣΤΑΤ Διεξαγωγή συμπερασμάτων

Η Ανεργία Ανεργία είναι η κατάσταση ενός ατόμου, που, ενώ είναι ικανό, πρόθυμο και διαθέσιμο να απασχοληθεί, δεν δύναται να βρει εργασία. Υπάρχουν τέσσερα είδη ή κατηγορίες ανεργίας: η ανεργία τριβής, η δομική ανεργία, η κυκλική ανεργία (ή κεϋνσιανή ανεργία), η εποχιακή ανεργία και η λανθάνουσα.

27/6/2013 Μεθοδολογία Πρωτογενής ποσοτική τηλεφωνική έρευνα με την χρήση τυχαίων αριθμών σε τυχαίο δείγμα 230 οικογενειών Ως επί το πλείστον κλειστές ερωτήσεις Κωδικοποιήση ερωτηματολογίων Χρήση του στατιστικου πακέτου Microsoft SPSS Δημιουργία πινάκων και διαγραμμάτων

ΕΛΣΤΑΤ Η Ελληνική στατιστική υπηρεσία (ΕΛΣΤΑΤ) είναι ένας εγκεκριμένος οργανισμός του κράτους, ο οποίος μέσω των υπηρεσιών του προσφέρει τόσο σε δημόσιους όσο και σε ιδιωτικούς φορείς πληροφορίες για πολυδιάστατα πολιτικοοικονομικά θέματα. Στην πραγματικότητα, δεν αποκαλύπτει την ακριβή μέθοδο που χρησιμοποιεί για τις έρευνες αυτές στα δελτία τύπου. Παρ'όλα αυτά μπορούμε να εξάγουμε μερικά περιορισμένα συμπεράσματα σχετικά με την μεθοδολογία της: α) ταξινομεί σύμφωνα με την ηλικία, σε 6 διαφορετικές ομάδες (15-24, 25-34, 35-44, 45-54, 55-64, 65-74) β) αντλεί στοιχεία απ'όλη την χώρα γ) λειτουργεί με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα στατιστικής αλλά εξειδικεύεται στα δεδομένα της Ελλάδας δ) χωρίζει κατηγορίες κατά το φύλο και το επίπεδο εκπαίδευσης και κατά κλάδο οικονομικής δραστηριότητας.

Τυχαίοι αριθμοί – Τηλεφωνική έρευνα Η τηλεφωνική μέθοδος συλλογής δεδομένων έχει τρία βασικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τον κλασσικό τρόπο διεκπερέωσεις των ερευνών : α) ο χρόνος πραγματοποίησης είναι πολύ μικρότερος β) ο χρόνος πραγματοποίησης είναι πολύ μικρότερος γ) διεισδύει σε νοικοκυριά ή και σε ολόκληρες περιοχές, συνοικίες έρευνα είναι σχεδόν απαγορευτική δ) στο μέτρο που το ποσοστό των νοικοκυριών που δεν διαθέτουν σταθερό τηλέφωνο είναι πλέον σχεδόν ανύπαρκτο δεν δημιουργεί μεροληψίες υποαντιπροσώπευσης πληθυσμών Οι τυχαίοι αριθμοί (τηλεφώνων) είναι μια απαραίτητη προϋποθεση για την διεξαγωγή μιας ανάλογης έρευνας ώστε να υπάρχει αμερολυψία και οι απαντήσεις

Η δικιά μας έρευνα Βασικές επιρροές από ΕΛΣΤΑΤ Προϋπόθεση το σχολικό περιβάλλον Περιορισμός στην περιοχή της Αττικής Χωρισμός του βασικού πυρήνα σε πέντε υποομάδες, με διαφορετικές αρμωδιότες Ομαδική και ατομική έρευνα Επίτευξη βασικών στόχων Απόκτηση γενικών γνώσεων (έρευνες, spss, παρουσιάσεις)

Περιγραφή δείγματος Δίνω απάντηση Frequency Percent Valid Percent Cumulative Per ValidNai Oxi Total Ενδεικτικά αναφέρονται περιοχές της Αττικής: Άγιος Δημήτριος, Μαρούσι, Πεύκη, Βόρεια και Νότια προάστια, Μελίσσια, Κολωνός, Άνω Λιώσια, Νέα Ιονία, Άνω Πατήσια, Κέντρο, Πειραιάς, Ηλιούπολη, Βούλα-Βουλιαγμένη, Πετράλωνα, Γαλάτσι, Νέος Κόσμος, Βύρωνας, Παγκράτι, Χολαργός, Χαϊδλαρι, Ζωγράφου κτλ.

Περιγραφή δείγματος Μέλη οικογένειας Frequency Percent Valid Percent Cumulative Percent Valid Total MissingSystem Total

Περιγραφή δείγματος Εργαζόμενα μέλη Frequency Percent Valid PercentCumulative Percent Valid Total MissingSystem Total

Περιγραφή δείγματος Φύλλο Female210 Male 212 Total 422 Υλικία Total415 Missing: 15< και Συνταξιούχους Μόρφωση Βασική 32 Δευτεροβάθμια 126 Τριτοβάθμια 179 Μεταπτυχιακά 63 Total400

Περιγραφή δείγματος Ιδιότητα Father39 Grandmother14 Grandfather4 Mother 64 Other36 Pupil57 student35 Total 236 Εργασία στον τομέα που έχετε σπουδάσει Nai159 Oxi159 Total 318

Περιγραφή δείγματος Χρόνος ανεργείας 1-7 μήνες χρόνια χρόνια χρόνια 5

Γραφήματα

Συμπεράσματα Το τελικό ποσοστό της ανεργίας σύμφωνα με την παραπάνω έρευνα είναι 30-35% και διαφέρει από της ΕΛΣΤΑΤ κατά 10-15% Η τεχνολογία εισβάλλοντας στον χώρο εργασίας αποδεσμεύει εργατικά χέρια με αποτέλεσμα την κατακόρυφη μείωση του δυναμικού Η οικονομική κατάσταση της χώρας είναι ένας ακόμα παράγοντας που επηρεάζει αρνητικά την σχέση εργοδοτών-εργαζομένων Η αδυναμία της εκπαίδευσης και η απουσία πολύπλευρης γνώσης καθιστά μεγάλο μέρος των ατόμων αδύναμο να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες που πρέπει να αντιμετωπίσει στην αγορά εργασίας

Πολυμελής οικογένειες-Αυξημένο όριο συνταξιοδότησης Διαφορετικοί τομείς εργασίας από αυτούς των σπουδών Μεγαλύτερό πλήγμα δέχονται οι ηλικίες στον τομέα της ανεργίας λόγω έλλειψης εμπειριών και τον υπερφορτωμένων εργασιακών χώρων από άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που δεν συνταξιοδοτούνται. Επίσης οι ηλικίες όντας μεγάλης ηλικίας δυσκολεύονται να εργαστούν Άγνοια και φόβος Δεν παρατηρείτε μεγάλη διαφορά στα ποσοστά ανεργίας ανάμεσα με τις περιοχές Σημαντική απόκλιση θεωρείτε ότι είναι το επίπεδο μόρφωσης ανάμεσα στα δύο φύλα

Επιλογικά, μέσα από την παρούσα έρευνα θέλουμε να δώσουμε νόημα σε αριθμούς και γραφήματα, να γίνουν πιο κατανοητά για εμάς και τους συμμαθητές μας, όπως και να τα συσχετίσουμε την την πραγματική ζωή. Ελπίζουμε η προσπάθεια μας όχι μόνο να διδάξει, αλλά να εμπεύσει και να δώσει εναύσματα σε άλλους ερευνητές να ασχοληθούν με το θέμα αυτό. Ολόκληρα τα κείμενα, οι πίνακες, τα γραφήματα και η βιβλιογραφία μέχρι το πέρας της σχολικής χρονιάς θα αναρτηθούν στο διαδίκτυο με απόλυτη πρόσβαση σε όλους. Ευχαριστούμε για τον χρόνο και την προσοχή σας !