Graffiti maniacs.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6. SELECTSELECT SELECT * FROM όνομα_πίνακα ; • Με τη εντολή SELECT ανασύρουμε δεδομένα από την βάση δεδομένων. • Το αστεράκι.
Advertisements

Ζ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΚΒ)
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
Το στυλ ζωής μας και πώς το υιοθετούν τα παιδιά μας
Tάσος Μπούντης Τμήμα Μαθηματικών Πανεπιστήμιο Πατρών
ΓΑΛΛΟΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ στο ART COMICS. Ο σχολιασμός της εικόνας αποτελεί σύνηθες εργαλείο στη διδακτική των ξένων γλωσσών. Ο μαθητής την αναγνωρίζει.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
Πάντα οι άνθρωποι αναζητούν την αλήθεια.
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΣΧΕΔΙΑΖΩ : ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΧΟΤΕΛΑΣΒΙΛΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
, Β’ τετράμηνο Λύκειο Δεμενίκων Τμήμα Ατε2 Ομάδα: Rebels Ελευθερία: Αναζητώντας το πραγματικό νόημα της λέξης.
GRAFFITI:ΤΕΧΝΗ ‘Η ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΣ;
Εικονικη πραγματικοτητα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ
Η ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
project: οψεις της ψυχολογιας
Αρχαία Ελληνικά ΙΙ Επιλογικές παρατηρήσεις. Κομβικό σημείο: σύγκριση αρχαίων ελληνικών απόψεων και χριστιανικών για τα ίδια θέματα.
ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΣΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ : ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΣΕΜΙ ΤΖΕΝΗ.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ
Η ΘΡΗΣΚ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ Η ραββινική παράδοση θέλει την εκπαίδευση του παιδιού σύμφωνη με εκείνη των γονιών του. Συμβουλεύουν όμως τους παιδαγωγούς.
Η σκηνή στον κινηματογράφο
GRAFFITI, Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
GRAFFITI: ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
Άσκηση 8/1/2013 για όλες τις υποομάδες. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ Mια πόλη με λιγότερους δ………………… και περισσότερο π……………………….παρουσιάζει.
GRAFFITI-STREET ART 4o ΓΕΛ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΕΕ3 Homo sapiens Σοφία Λογκάκη-Καμπανάκη Αναστασία-Νεφέλη Μακρή
Αύγουστος Κόντ Η ζωή και το έργο του.
Άσκηση 8/1/2013 για όλες τις υποομάδες. Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΕΙΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΚΤΙΡΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΙΣ Mια πόλη με λιγότερους δρόμους και περισσότερο πράσινο.
The Alchemists Δήμου Αλεξάνδρα Καψάλη Ευθυμία Καψάλης Αλέξανδρος Κουκώνης Θανάσης Αθανασίου Άρτεμις.
GRAFF 4 ΤΕΧΝΙΚΕΣ GRAFFITI
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
 Τέχνη – Έκφραση - Αντίδραση.  Η Street Art αναπτύσσεται σε δημόσιους χώρους και κυρίως σε τοίχους, περιλαμβάνοντας μια μεγάλη ποικιλία τεχνικών. 
ΘΡΗΣΚΕΙΑ & ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΦΥΣΙΚΗ
ΠΛΗΡΤΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ GRAFFITI
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ιδιωτικού διεθνούς δικαίου Διδάσκουσα: Επίκουρη καθηγήτρια Χρ. Τσούκα 1 Η αρχή του κράτους προελεύσεως και η σημασία της.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΠΑμπλο Πικασο.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ Η ΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ: ΟΠΤΙΚΗ-ΡΗΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΦΑΣΗ Ή ΦΡΑΣΤΙΚΗ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ;
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιώργος Σούλτης.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
Graffiti ΕΡΕΥΝΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟ Α 1 ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΠ. Π., Γ. ΟΡ., Ζ. Ν., Ζ. Λ., Κ. Δ.
Παρουσίαση του θέματος : Η τέχνη του δρόμου όπως έχει ήδη αναφερθεί σήμερα έχει εξελιχθεί σε : είδος έκφρασης είδος διαμαρτυρίας για τη λειτουργία του.
Αφήγηση αφήγηση.
ΣΧΟΛΕΙΟ: 6 ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΤΑΞΗ: Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Eτερότητα και Εκπαίδευση στην Ελληνική Διασπορά
Διάλεξη 10η Ο εξεικονισμός των σχολικών εγχειριδίων και ο ρόλος των πλάγιων τυπογραφικών στοιχείων Επικ. Καθ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ Επιμέλεια : Αγγελική Αναγνώστου , Θαλασσινή Γκρίνια
1ο Ε.ΠΑΛ. ΙΘΑΚΗΣ   Α’ Τάξη   Ερευνητική Εργασία Πρώτου Τετραμήνου  Graffiti ιστορία - θέματα - υλικά - τεχνικές.
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ 2013 – 2014 κινυρα νομου ροδοπησ
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ GRAFFITI Μέλη ομάδας Ντενισα Ολντασι Αρχοντια Ταλαδιανου
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ
Ενημερωση ΜΑΘΗΤΩΝ/ ΤΡΙΩΝ της α΄ταξηΣ
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
ΤΟ GRAFFITI ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ……
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Το κοχύλι στη ζωή του ανθρώπου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Graffiti maniacs

Αριστείδης Αναγνώστου Η Ομάδα μας: Αριστείδης Αναγνώστου Αργύρη Αθανασία Αλεξάνδρα Γκουγκουστάμου Eυαγγέλου Ευάγγελος Σωτηρία-Νεκταρία Κύργια

Προφίλ writer Οι writers δε ντύνονται για να εντυπωσιάσουν, αντίθετα, «ντύνουν» την υπογραφή τους και προσπαθούν να εντυπωσιάσουν με την επαναληπτική εκθεσιμότητα και το χαρακτηριστικό στυλ της γραφής τους. Ζητήματα όπως το ντύσιμο, οι μουσικές προτιμήσεις, η κοινωνική συμπεριφορά κοκ, είναι δευτερεύοντα σε σχέση με τα κατορθώματα ενός writer (getting up). Η αίσθηση του να δημιουργούν τους αποδεσμεύει από τους περιορισμούς του «πραγματικού κόσμου», αφού οι πράξεις τους βρίσκονται σε μια άλλη σφαίρα, σε έναν χωριστό παράλληλο κόσμο. Σημασία δεν έχει ποιος είσαι, αλλά ποιος παρουσιάζεσαι - απεικονίζεσαι να είσαι, και αυτή η μοναδικότητα της παρουσίας επιτυγχάνεται με ένα όνομα που δεν το έχει άλλος και περισσότερο με την μοναδικότητα διάδρασης.

Η ιστορία ενός graffiστα: Το ιστορικό άρθρο της 21ης Ιουλίου το 1971. Οι New York Times αφιερώνουν τόσο το πρωτοσέλιδο όσο και ολοσέλιδο άρθρο στον Taki183 υπό τον τίτλο “Taki183 Spawns Pen Pals”. Ο Taki, μεταξύ άλλων, σημειώνει “δεν νιώθω σαν μια διασημότητα, αν και πολλές φορές οι άλλοι με κάνουν να αισθάνομαι ως τέτοια, αφού με αποκαλούν βασιλιά (king)”, θέτοντας έτσι την φήμη στον πυρήνα της δραστηριότητας. Το συγκεκριμένο άρθρο διαδίδει το graffiti και, εν μέρει, παρουσιάζει τους κανόνες του. Η δυνατότητα φήμης που προσφέρει το graffiti, ακόμη και μέσα από τον ημερίσιο τύπο ήδη διαφαίνεται. Οι μιμητές πολλαπλασιάζονται. Οι κανόνες αποσαφηνίζονται. Το graffiti γεννιέται.

Είδη graffiti Μερικά από τα είδη γκράφιτι που παρουσιάζονται σήμερα είναι: Σε εξωτερικούς τοίχους (συνήθως σε τοίχους στους δρόμους). Όταν γίνονται σε ένα προσωπικό χώρο που το βλέπουν ελάχιστοι, δεν θεωρείται γκραφίτι. Συνθήματα Ζωγραφική (φαινόμενο προερχόμενο από την Αμερική – ΗΠΑ) Διαμαρτυρία (για παράδειγμα στην Βόρεια Ιρλανδία, με τα murals που απαθανατίζουν νεκρούς και θέματα από τις συγκρούσεις με τους Βρετανούς) Σε εσωτερικούς τοίχους και επιφάνειες (συνήθως μικρού μεγέθους), π.χ. τουαλέτες, σκοπιές, θρανία Kατηγορίες graffiti συναντάμε και στην αρχαιολογία, όπως : Γκράφιτι λέξεων, ή ανεπίσημες επιγραφές. Εικόνες γκράφιτι. Γκράφιτι σε όστρακα, με εικόνες. Σύνθετα, ανακατεμένες ή διάφορες κατηγορίες γκράφιτι.

Tagging Η επιλογή ονόματος και η επαναληπτική εναπόθεσή του στο δημόσιο χώρο, είτε με τη μορφή υπογραφής (tag), και περισσότερο περίπλοκης μορφής (throwup), είτε με τη μορφή λογότυπου (logo ή χαρακτήρας) είναι κυρίαρχης σημασίας για την graffiti πρακτική. Αυτή η πρακτική απολαμβάνει μια αίσθηση αφαίρεσης, ή καλύτερα, μια αίσθηση απουσίας. Αν και πρόκειται για μια ενσώματη πρακτική, η ταυτότητα στον τοίχο, το τρένο, κοκ διαβάζεται ως ασώματη, μιας και κρίνεται βάσει της γραφής αυτής καθ’ αυτής . Η φυσική παρουσία μπορεί να υποτεθεί μόνο μέσω της εικόνας-ταυτότητας που ο κάθε συμμετέχων παράγει. Επομένως οι writers, γράφοντας το όνομά τους, χτίζουν μια μη-υλική, μη-φυσική, ασώματη ταυτότητα, μια ταυτότητα αναγνώσιμη από την εικόνα που παράγει, με λίγα λόγια, μια εικονική ταυτότητα.

3D graffiti Το 3D graffiti, είτε πρόκειται για κιμωλία ή μπογιά, είτε πάνω σε τοίχους είτε στο δρόμο, αντιπροσωπεύει ένα νέο τρόπο συνδυασμού της γνώσης που απορρέει από τεχνικές ζωγραφικής της Αναγέννησης μαζί με τις καταπληκτικές μοντέρνες τεχνικές που χρησιμοποιούνται στις μορφές τέχνης πάνω στο δρόμο. Αυτοί οι 3D καλλιτέχνες δίνουν πραγματικά ένα διαφορετικό νόημα στα graffiti, αυτό που αποκλίνει από τις συμβατικές ερμηνείες. Κατά έναν ευτυχή τρόπο, οι περισσότερες από τις ζωγραφιές αυτές στον δρόμο αναβιώνουν ένα νέο είδος σουρεαλισμού και μια ανατροπή στην ζωή της πόλης προς όφελος του φαντασιακού μας πεδίου και προς άρση της καθημερινής ρουτίνας. Επιπλέον, αποτελούν το ελεύθερο πεδίο δημιουργικών ανταγωνισμών πολλών νέων καλλιτεχνών προς όφελος του κοινού..

Συνθήματα Τα graffiti εμφανίζονται σε κρίσιμες πολιτικές περιόδους με τη μορφή συνθημάτων ή εικόνων που περνούσαν ένα συγκεκριμένο πολιτικό αντιστασιακό μήνυμα. Σήμερα ρατσιστικά, οικολογικά, αναρχικά συνθήματα, συνθήματα γηπέδου, θρησκευτικά, συνεχίζουν την παρουσία τους στους τοίχους των πόλεων.

Τοποθεσίες Τα σχολικά κτίρια αποτέλεσαν τις ιδανικότερες και τις πιο προσιτές επιφάνειες για τη δημιουργία και παρουσίαση των έργων. Τα βαγόνια των ΗΣΑΠ και του ΟΣΕ δέχτηκαν και αυτά τις πρώτες πινελιές των writers και οι «επεμβάσεις» συνεχίζονται και σήμερα. Το μετρό «παίρνει σειρά», αποτελώντας το μεγαλύτερο δέλεαρ για τους παράνομους writers, οι οποίοι «βρίσκουν τον δρόμο ζωγραφίζοντας τις επιθυμίες τους».