Δυνατότητες του Προγράμματος HyperSnap (1/2) Το HyperSnap είναι ένα ευέλικτο και εξαιρετικά εύχρηστο εργαλείο σύλληψης οθόνης με ποικίλες δυνατότητες,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Μορφοποίηση Χαρακτήρων
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Τίτλος Μαθήματος Ενότητα # (bold): Τίτλος Ενότητας (normal)
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
Επιμέλεια: Δέγγλερη Σοφία
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Support.ebsco.com Εισαγωγή στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Διδακτικά οφέλη από τη χρήση του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
Επιμορφωτής: Δρίμτζιας Βασίλης
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Ειδικά Θέματα Η/Υ IIΕργαστήριο 1 Χ. Καραγιαννίδης1/17 Εισαγωγή στο Εργαστήριο Εισαγωγή στο FrontPage Εργαστήριο 1 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
1 6.Εισαγωγή γραφικού 6.1 Εισαγωγή γραφικού Στο μενού «Εισαγωγή» τοποθετούμε τον κέρσορα στην επιλογή «Εικόνα»
ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΤΣΑΛΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ. : 30920
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
ΠΜΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ The Digital Library and Computational Philology: The BAMBI Project Γόντικα Ειρήνη.
Ενότητα 3: Χρήση Εργαλείων Έκφρασης& Δημιουργίας
«Υλοποίηση παρουσίασης στo PowerPoint»
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Λογισμικό Υπολογιστή Για να μπορεί το Υλικό μέρος του Υπολογιστή να εκτελεί και τη πιο απλή επεξεργασία δεδομένων χρειάζεται ένα σύνολο εντολών.Οι οδηγίες.
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
C OMIC S TRIP C REATOR. T Ο Π ΡΟΓΡΑΜΜΑ Το Comic Strip Creator αποτελεί μια εναλλακτική εφαρμογή δημιουργίας ψηφιακών κομικς. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Ευχρηστία και προσβασιμότητα σε Microsoft Office PowerPoint Οδηγίες, συμβουλές & παραδείγματα Ομάδα ανάπτυξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Λογισμικό Γονικού Ελέγχου
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 13: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #3
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Εισαγωγή στο πρόγραμμα microsoft word
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Κατηγορίες και Προδιαγραφές Λογισμικού Η/Υ (Software)
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Ενότητα # 10: Εισαγωγή στο Ms Powerpoint Τμήμα Ιστορίας
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
Κέντρο Συμβουλευτικής
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Εάν τις αγαπάς ΑΛΗΘΙΝΑ ενθάρρυνε ΟΛΕΣ τις γυναίκες που γνωρίζεις να κάνουν τακτικά αυτοεξέταση και να κάνουν τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο μαστογραφία.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 3: Το εσωτερικό του υπολογιστή
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 7: Εργονομία και σχολικά εργαστήρια
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΟΣ
… μια προσπάθεια των μαθητών της Στ΄ τάξης του 1ου Δ.Σ. Φιλύρου
Εικόνα 10.1: Το Περιβάλλον του Επεξεργαστή Κειμένου Word του MS-Office
Μουσείο μαραθώνιου δρόμου Ολυμπιακός Μαραθώνιος του 1896
Ονοματεπώνυμο : Χρυσούλα Αγγελοπούλου Καθηγήτρια Πληροφορικής
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ.
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ευρύτερη Άποψη της Κοινωνίας των Πολιτών για την Κατάσταση στην Κύπρο - Γραφείο Επιτρόπου Εθελοντισμού και Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων.
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Λογισμικό Γονικού Ελέγχου
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Λειτουργικά Συστήματα
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δυνατότητες του Προγράμματος HyperSnap (1/2) Το HyperSnap είναι ένα ευέλικτο και εξαιρετικά εύχρηστο εργαλείο σύλληψης οθόνης με ποικίλες δυνατότητες, όπως:  Η σύλληψη της εικόνας: μιας πλήρους οθόνης, ενός ενεργού παραθύρου, του περιεχομένου μιας ολόκληρης ιστοσελίδας (ακόμη και όταν αυτή περιλαμβάνει scroll), και μιας οποιασδήποτε καθορισμένης από το χρήστη περιοχής.

Δυνατότητες του Προγράμματος HyperSnap (2/2)  Η επεξεργασία κάθε «συλλαμβανόμενης» εικόνας μέσω:  προσθήκης σχημάτων, πλαισίων, βελών κ.λπ.,  προσθήκης και επεξεργασίας κειμένου, και  επιλογής από μια τεράστια ποικιλία χρωμάτων.  Η αποθήκευση, η δημοσίευση και η αποστολή των αποτελεσμάτων του μέσω mail. Περιλαμβάνει ιδιαίτερα αναλυτικές και κατανοητές οδηγίες χρήσης και διατίθεται ως δωρεάν δοκιμή, αλλά όχι δωρεάν και όχι στην ελληνική γλώσσα.

Το HyperSnap ως Εργαλείο

Εφαρμογές του HyperSnap (1/4) Σύλληψη εικόνας πλήρους οθόνης και επεξεργασία αυτής μέσω προσθήκης πλαισίων, σχημάτων και βελών σε διάφορα χρώματα.

Εφαρμογές του HyperSnap (2/4) Σύλληψη εικόνας καθορισμένης περιοχής και επεξεργασία αυτής μέσω αλλαγής χρώματος στο φόντο, προσθήκης πλαισίων, κειμένου,βελών και ζωγραφικής με χρήση διαφόρων χρωμάτων.

Εφαρμογές του HyperSnap (3/4) Σύλληψη εικόνας του περιεχομένου μιας ολόκληρης ιστοσελίδας ( ακόμη και όταν αυτή περιλαμβάνει scroll της σελίδας).

Εφαρμογές του HyperSnap (4/4) Σύλληψη εικόνας ενός ενεργού παραθύρου και επεξεργασία αυτής μέσω προσθήκης έγχρωμου πλαισίου και επεξεργασμένου κειμένου (επιλογή γραμματοσειράς, μεγέθους, χρώματος, πλάγιας γραφής και υπογράμμισης).

Τα Kριτήρια που πληροί το HyperSnap