1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2009 - 2010.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ
Advertisements

Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Αυτό είναι το σχολείο μας!. Πριν ξεκινήσουμε την εκπαιδευτική δραστηριότητα θέσαμε 4 ερωτήματα. Ποιοι είμαστε και τι δυνατότητες έχουμε; Τι να κάνουμε.
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (ΚΕΦ. 1) ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Λουκάς Τσιρώνης1 ΕΙΣΑΓΩΓΗ (1) Διοίκηση είναι η συστηματοποίηση της συλλογικής προσπάθειας μέσω της οποίας στοχεύουμε στην ικανοποίηση των στόχων που έχουν.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Ομφάκινον Ομφάκινον.
«Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ »
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:

ΕΠΙΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΧΟΙ: Οι μαθητές μέσω του προγράμματος:  Να καλλιεργήσουν έννοιες της σύγχρονης οικονομικής σκέψης.  Να μάθουν έννοιες σχετικές με την επιχειρηματικότητα, το marketing και τις πωλήσεις έτσι ώστε να μπορούν να ερευνούν τα χαρακτηριστικά τους στοιχεία.  Να γνωρίζουν τις συνθήκες και το περιβάλλον της επιχείρησης.  Να επιλέγουν επιχειρηματική ιδέα για ένα προϊόν ή υπηρεσία.  Να εκπονούν επιχειρηματικό σχέδιο για τη δημιουργία και την προώθηση νέων προϊόντων.  Να αναπτύξουν ενεργητική μέθοδο μάθησης.  Να μάθουν να είναι οργανωτικοί, μεθοδικοί, να αναπτύσσουν ερευνητικές δεξιότητες.  Να καλλιεργήσουν πνεύμα συνεργασίας και υπευθυνότητας.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:  Συγκρότηση ομάδας του προγράμματος.  Δημιουργία υποομάδων εργασίας.  Επιλογή από τους μαθητές των επιχειρηματικών σχεδίων.  Δημιουργία ερωτηματολογίου και αναζήτηση πληροφοριών.  Εφαρμογή των επιχειρηματικών σχεδίων, από τις ομάδες.  Επισκέψεις, συνεντεύξεις και χρήση διαδικτύου.  Επεξεργασία και παρουσίαση του υλικού σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή

ΜΙΓΜΑ MARKETING Η φιλοσοφία και το περιεχόμενο της λειτουργίας του marketing εκφράζεται με το «μίγμα marketing». Περιλαμβάνει το, τι, που, πότε, πόσο, πώς και γιατί, θα κάνει το marketing. Οι μεταβλητές που συνιστούν το «μίγμα του marketing» είναι το προϊόν, η τιμή, η διανομή και η προώθηση

ΠΡΟΪΟΝ Οι επιχειρήσεις λειτουργούν και αναπτύσσονται έχοντας ως σκοπό αφενός μεν την πραγματοποίηση κέρδους, αφετέρου δε την ικανοποίηση διαφόρων αναγκών των καταναλωτών. Οι σκοποί αυτοί επιτυγχάνονται με την προσφορά των προϊόντων που παράγουν.

Ο ανθρώπινος νους «βομβαρδίζεται» από διαφημιστικά μηνύματα ανταγωνιστικών προϊόντων

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Έργο της διαφήμισης είναι να πληροφορήσει τους καταναλωτές για την ύπαρξη του προϊόντος και να πείσει στη συνέχεια ότι αυτό είναι καλύτερο σε σχέση με τα άλλα, λόγω των ειδικών χαρακτηριστικών που διαθέτει.

Τα προϊόντα που δημιούργησαν οι ομάδες μας ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΧΥΜΟΣ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ

Επίσκεψη της ομάδας στο μουσείο πλινθοκεραμοποιίας Ν. & Σ. Τσαλαπάτα στο Βόλο

Το κόσκινο για το αργιλόχωμα και η ράμπα μεταφοράς του

Οι ατμομηχανές

Βαγονέτο μεταφοράς κεραμιδιών Το ξηραντήριο

Το εσωτερικό της καμίνου Hoffman (φούρνος) Το πατάρι του φούρνου – τροφοδοσία

Επιχείρηση παραγωγής και πώλησης μελιού στα Χάνια Πηλίου

Επίσκεψη στην TASTY FOODS

Επίσκεψη στην ΕΒΓΑ

Η ομάδα σε ώρα εργασίας

H αφίσα της εργασίας μας ?