Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Advertisements

Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ελληνικό Επαγγελματικό Ποδόσφαιρο & Επιχειρηματικότητα Αναγνωστόπουλος Χρήστος ( PhD cand ) Salford Business School.
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
Εκπαίδευση στην Επιχειρηματικότητα: για έναν δημιουργικό τρόπο σκέψης 27/4/2012 “Σπουδές και Σταδιοδρομία” Ελληνογερμανική Αγωγή Αλέξης Κομσέλης ALBA Hub.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Management - Στρατηγική
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
RIS3 στην Περιφέρεια Θεσσαλίας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
Στρατηγική Τιμολόγησης
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Στόχευση - Τοποθέτηση.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
1 Segmenting Markets, Targeting and Positioning. 2 Market Segmentation Defining Reasons for Using Market  Customer Analysis  Competitor Analysis  Effective.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Γιώργος Κοντέος Εισαγωγή στα Οικονομικά.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Βασικές αρχές πωλήσεων Ραλλάκης Γιώργος. Ραλλάκης Γιώργος, Σύμβουλος Επιχειρήσεων -Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας -MA in.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Τραπεζικό Μάρκετινγκ Kαραγιάννη Δέσποινα, Αν. Καθηγήτρια Παν. Πατρών
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Τίτλος επιχειρηματικού σχεδίου/όνομα επιχείρησης
Αξιολόγηση Εναλλακτικών Επιλογών.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Οι επιχειρηματίες αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες…..
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
Η έννοια της επιχείρησης
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Βασίλης Θεοχαράκης Επίκουρος Καθηγητής Marketing & Επιχειρηματικότητας ALBA vtheohar@alba.edu.gr

Τι σημαίνει επιχειρηματικότητα;

Ένας ορισμός “Ένας τρόπος σκέψης και λειτουργίας με εμμονή στην ανακάλυψη ευκαιριών, παίρνοντας μια συνολική προσέγγιση και ηγετική στάση με σκοπό την δημιουργία αξίας.”

Racquet drop Contact point Follow through

Joseph Schumpeter’s definition “Οι επιχειρηματίες είναι άτομα που καινοτομούν και δημιουργούν νέα προϊόντα η διαδικασίες, βασισμένοι σε νέους συνδυασμούς” Καινοτομία είναι «ο άνεμος της δημιουργικής καταστροφής»

Thomas Edison “Δεν απέτυχα. Ανακάλυψα 1,200 ιδέες που δεν λειτουργούν.” Ο Edison είναι γνωστός για τις επιτυχίες του και όχι για αυτές του τις αποτυχίες – δεν αποδέχτηκε την ήττα Η αποφασιστικότητα του να υλοποιήσει τις ιδέες του ήταν πιο ισχυρή από τις οποιοδήποτε δυσκολίες

Η επιχειρηματικότητα συμπεριλαμβάνει όλους τους τύπους εταιρειών Καινούργιες και παλιές Γρήγορα και αργά αναπτυσσόμενες ιδιωτικές, μη κερδοσκοπικές, δημόσιες υπηρεσίες Σε όλα τα μήκη και πλάτη Σε όλα τα στάδια ανάπτυξης ενός κράτους, άσχετα με την πολιτική

Η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας Η μεγάλες επιχειρήσεις ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ο κορμός της οικονομίας ή η πηγή νέων θέσεων εργασίας 15% από τις νέες και γρηγορότερα αναπτυσσόμενες εταιρείες ήταν υπεύθυνες για το 94% της δημιουργίας νέων θέσεων (US - 1993-96) Growth Plus

Οι οικονομία και οι επιχειρήσεις χρειάζονται άτομα με επιχειρηματικές ικανότητες Επιχειρηματικότητα και λήψη αποφάσεων Ικανότητα για διοίκηση σε περίπλοκα και αβέβαια περιβάλλοντα Ανάλυση και λύση προβλημάτων Ικανότητα για την άσκηση επιρροής Ικανότητα για την λειτουργία πολυσύνθετων ομάδων Ικανότητα για την ανάπτυξη νέων προϊόντων

Πότε είναι μια ιδέα ευκαιρία; Μια ευκαιρία είναι ελκυστική Αντοχή και πλεονέκτημα (sustainable) επίκαιρη Βασισμένη σε ένα προϊόν/υπηρεσία που δημιουργεί αξία για τον χρήστη ή τον αγοραστή Το χρονικό περιθώριο - “window of opportunity” Παραμένει ανοικτό για ικανό χρόνο Η ομάδα είναι ικανή να διεισδύσει στην αγορά Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα Τα οικονομικά στοιχεία είναι θετικά και «συγχωρούν»

Εκμετάλλευση της ευκαιρίας Οι καλές ευκαιρίες δημιουργούν εναλλακτικές Avoid being locked into a single course Allows for midcourse corrections Οι λιγότερο καλές δεν είναι ευέλικτες Limits future options Consumes resources Eliminates alliances Narrows technology option

Κριτήρια Ευκαιριών (1) Κλάδος και αγορά Πελάτες Δομή της αγοράς User benefits Value Added Product Life Δομή της αγοράς Μέγεθος της αγοράς Ρυθμός ανάπτυξης Δυναμικότητα της αγοράς Δυνατότητα ανάπτυξης μεριδίου αγοράς Δομές κόστους (Cost structure)

Υποθέσεις για την αγορά και το Marketing Ποιος θα αγοράσει, πόσο, και γιατί Usage rate Future market growth rate Selling and Marketing costs Selling cycle time Market penetration rate Market size Pricing Validity

Κριτήρια Ευκαιριών (2) Χρηματοοικονομικά Harvest Issues Time to breakeven/positive cash flow ROI potential/IRR Capital requirements Sales growth Gross margins Harvest Issues Value added potential Valuation/Capital markets Exit Mechanism and strategies

Κριτήρια Ευκαιριών (3) Συγκριτικό πλεονέκτημα Fixed and variable costs Control over costs, prices, distribution Barriers to entry strategic differentiation Η ομάδα που διοικεί (management team) Industry experience/degree of fit Entrepreneurial Integrity/honesty

Κριτήρια Ευκαιριών (4) Προσωπικά κριτήρια Στρατηγική διαφοροποίηση Goals and fit Opportunity cost Desirability Risk/reward and stress tolerance Στρατηγική διαφοροποίηση Team and opportunity orientation Technology Service/Flexibility Pricing or Distribution Forgiving/room for error

Διακρίνοντας την ευκαιρία Τέσσερα βασικά σημεία Δημιουργία αξίας στον καταναλωτή Δίνει λύση σε ένα σημαντικό πρόβλημα ή ανάγκη για την οποία κάποιος/α είναι πρόθυμος/η να πληρώσει έξτρα (premium) Εύρωστη αγορά και περιθώρια κέρδους size, growth, high margins, cash flow, low assets, high returns Καλή σύνδεση με την ηγετική ομάδα (good fit)

Καταλαβαίνουμε γιατί κάποιος άλλος δεν έχει προσφέρει, μέχρι στιγμής, την λύση που θέλουμε να προσφέρουμε;

Risk/Investment Profile Seed IPO Investment Stage