Finding Appropriate Learning Objects: An Empirical Evaluation.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Προτυποποίηση μαθησιακών τεχνολογιών (e-Learning Standards)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
21, 23 Φεβρουαρίου 2005 ΗΜΕΡΙΔΑ: Τεκμηρίωση και Διαλειτουργικότητα Μεταδεδομένα για απόδοση εκπαιδευτικής αξίας σε συλλογές πολιτισμικού αποθέματος Γιώργος.
ΠΡΟΤΥΠΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ Ενότητα 3.7 – Β’ Μέρος.
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ο ρόλος του εκπαιδευτικού σχεδίου και τα διεθνή standards παραγωγής περιεχομένου στις εφαρμογές.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1 Βρίσκοντας Κατάλληλα Αντικείμενα Μάθησης: μια εμπειρική αξιολόγηση Μαρία-Στέλλα Βασιλειάδου Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Αρχειονομίας-
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΈΝΑ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ (A SPECTUM OF INTEROPERABILITY) Βαρειά Βασιλική (Β ) Βαρειά Βασιλική (Β )
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Το Εργαστήριο Διδακτικής της Φυσικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Τμήματος Φυσικής Α.Π.Θ. αποτελεί τη συνέχεια της ερευνητικής ομάδας "Εποπτικών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας» «Ψηφιακός.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Αξιολόγηση πληροφοριακών συστημάτων
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
Η επιστήμη του Web.
TA ΓΣΠ στην Υπηρεσία του Πολίτη (Νομαρχιακή και Τοπική Αυτοδιοίκηση) Παρασκευή 10 Ιουνίου 2005 Περιφερειακές Δράσεις ΓΣΠ στην Κοινωνία.
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Γενικά Αρχεία του Κράτους Ιστορικό Αρχείο Μακεδονίας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
Βαθμός ομοθεσίας της ψηφιακής βιβλιοθήκης ως προς τους χρήστες της Μάριαν Νικολακοπούλου.
Open Archive Information System (OAIS) Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκων : Σαράντος Καπιδάκης Χρυσάνθη Κλωνή.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή1/27 11/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή Χαράλαμπος.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Ηλεκτρονική μάθηση Σύμφωνα με έγκυρες ερευνητικές μελέτες, η αγορά προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικής μάθησης προβλέπεται παγκοσμίως να φθάσει στο επίπεδο.
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Χαράλαμπος Κιουρτσίδης ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΑ/ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜAKEΔΟΝΙΑΣ 4 η Προγραμματική Περίοδος Κοινωνία της Πληροφορίας.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Συστήματα Τηλεκπαίδευσης
Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στη Διδασκαλία και τη Μάθηση Μάθημα επιλογής 7ο εξάμηνο, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της.
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
M. Πατρινόπουλος.
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Finding Appropriate Learning Objects: An Empirical Evaluation

Προεπισκόπηση εργασίας Ψηφιακές δεξαμενές αντικειμένων μάθησης Ορισμός Μαθησιακού αντικειμένου Σύγκριση μεταξύ LOR, Portal, Digital Libraries Διεθνείς Οργανισμοί που αναπτύσσουν πρότυπα ηλεκτρονικής μάθησης ARIADNE, παρουσίαση της έρευνας Συμπεράσματα-Λύσεις Προβληματισμοί

Ψηφιακές δεξαμενές αντικειμένων μάθησης (learning objects repositories) Δεξαμενή ψηφιακού υλικού  χώρος όπου αποθηκεύεται το ψηφιακό υλικό και οι πόροι ενός οργανισμού ώστε να καθίσταται δυνατή η αναζήτηση και η ανάκτησή του για περαιτέρω χρήση Δεξαμενές αντικειμένων μάθησης (learning objects repositories)  πιό σύνθετες τόσο από την άποψη του τι πρέπει να αποθηκευτεί όσο και του πώς μπορεί να διανεμηθεί

Μαθησιακό αντικείμενο «Ο οποιοσδήποτε ψηφιακός πόρος που μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί για να υποστηρίξει τη μάθηση» (Wiley 2002) «Το άθροισμα ενός ή περισσότερων ψηφιακών πόρων που ενσωματώνει τα μεταδεδομένα τους και αναπαριστά μια εκπαιδευτική ενότητα» (Dalziel 2002) «Οποιαδήποτε οντότητα, η οποία με τη βοήθεια της εκπαιδευτικής τεχνολογίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί, να επαναχρησιμοποιηθεί ή να παραπέμπει σε κάποια άλλη» (ΙΕΕΕ 2001)

Learning objects repositories vs Portal, Digital Libraries Portal Τα αντικείμενα είναι αναφορές σε ολοκληρωμένα μαθήματα ή σε μέρη μαθημάτων Digital Libraries Αποθήκευση πόρων αλλά οι βιβλιοθηκονόμοι έχουν τον έλεγχο του τι πρέπει να τοποθετηθεί σ’αυτή Learning objects repositories Δυνατότητα να εντοπιστεί ένα αντικείμενο μάθησης και να τεθεί σε μια νέα χρήση

Διεθνείς Οργανισμοί που αναπτύσσουν πρότυπα ηλεκτρονικής μάθησης 1/4 ISO/IEC JTC1  SC36,1999  βασικός σκοπός είναι η προτυποποίηση στον τομέα των τεχνολογιών της πληροφορικής, για τη μάθηση, την κατάρτιση και την υποστήριξη ατόμων και ομάδων ή οργανισμών με σκοπό την επίτευξη διαλειτουργικότητας μεταξύ των εφαρμογών αλλά και επαναχρησιμοποίησης των πόρων  ITC1/SC36

Διεθνείς Οργανισμοί που αναπτύσσουν πρότυπα ηλεκτρονικής μάθησης 2/4 ADL (Advanced Distributed Learning initiative) Υπουργείο Άμυνας των Η.Π.Α, 1996 Σκοπός του είναι ο εκσυγχρονισμός της εκπαίδευσης και της κατάρτισης και η προώθηση της συνεργασίας μεταξύ της βιομηχανίας, της κυβέρνησης και του ακαδημαϊκού χώρου για την ανάπτυξη μαθησιακών προτύπων Sharable Courseware Object Reference Model (SCORM) Στόχος του αποτελεί ένα Σύστημα Διαχείρισης Μάθησης (ΣΔΜ), που θα μπορεί να προσαρμόζεται στον κάθε μαθητή AICC (Aviation Industry CBT Committee) AICC, 1988 Σκοπός της είναι να παρέχει και να προωθεί πληροφορίες, οδηγίες και πρότυπα τα οποία θα έχουν ως αποτέλεσμα μια αποτελεσματική σε κόστος υλοποίηση της εκπαίδευσης μέσω υπολογιστή και μέσω διαδικτύου Παρέχει επίσης ένα χώρο συζήτησης (forum) για ανοικτή συζήτηση αναφορικά με τις τεχνολογίες εκπαίδευσης βασισμένης σε υπολογιστή (CBT)

Διεθνείς Οργανισμοί που αναπτύσσουν πρότυπα ηλεκτρονικής μάθησης 3/4 CEN/ISSS (European Committee for Standardization/Information Society Standardization System) Παρέχει μια σειρά υπηρεσιών και προϊόντων προσανατολισμένων σε πρότυπα (standardization-oriented) Στόχος της να συμβάλλει στην επιτυχία της κοινωνίας της πληροφορίας στην Ευρώπη. ΙΕΕΕ LTSC (Learning Technology Standards Committee) Αναπτύσσει τεχνικά πρότυπα, βέλτιστες πρακτικές και οδηγίες για την υλοποίηση συστημάτων μάθησης Πρότυπο IEEE LTSC P1484 Learning Object Metadata (LOM)

Διεθνείς Οργανισμοί που αναπτύσσουν πρότυπα ηλεκτρονικής μάθησης 4/4 IMS Global Learning Consortium 1997,Ηνωμένες Πολιτείες από την εθνική υποδομή εκμάθησης EDUCAUSE Αναπτύσσει και προωθεί προδιαγραφές για την επίτευξη διανεμημένων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων μέσω διαδικτύου Καθορισμός των τεχνικών προτύπων για τη διαλειτουργικότητα των εφαρμογών και των υπηρεσιών στη διανεμημένη μάθηση μέσω διαδικτύου ISO (International Organization for Standardization) παγκόσμια ομοσπονδία εθνικών οργανισμών προτύπων, 1947 ISO/SC36 ασχολείται με την προτυποποίηση τεχνολογιών εκμάθησης

ARIADNE (Alliance of Remote Instructional and Distribution Networks for Europe) ευρωπαϊκό ίδρυμα που αναπτύσσει εννοιολογικά πλαίσια και εργαλεία για εξ΄ αποστάσεως διδασκαλία και μάθηση με χρήση των νέων τεχνολογιών της πληροφορικής και των επικοινωνιών έμφαση στο διαμοιρασμό και την επαναχρησιμοποίηση του ηλεκτρονικού μαθησιακού υλικού συμμετέχει σε διεθνείς δραστηριότητες ανάπτυξης προτύπων, με έμφαση στα μεταδεδομένα

Περιγραφή της έρευνας Αξιολόγηση και βελτίωση των εργαλείων αναζήτησης που χρησιμοποιούνται από την ARIADNE Με ποιον τρόπο οι χρήστες χρησιμοποιούν τα εργαλεία αναζήτησης; Πόσο αποτελεσματικά και αποδοτικά βοηθούν τα εργαλεία αναζήτησης τους χρήστες προκειμένου οι δεύτεροι να επιτύχουν τους στόχους της αναζήτησης τους; Ποιοι είναι οι παράγοντες που μπορούν να αυξήσουν την αποδοτικότητα των εργαλείων αναζήτησης; Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι χρήστες από την γενική χρήση του εργαλείου;

Μεθοδολογία έρευνας Δείγμα 26 ατόμων που αντιπροσώπευαν την κοινότητα των χρηστών της ARIADNE Συμπλήρωση ερωτηματολογίου Feedback Καταγραφή της συμπεριφοράς των συμμετεχόντων

Έρευνα 1 ο στάδιο 16 συμμετέχοντες Δίχως προγενέστερη εμπειρία χρήσης του SILO 2 ο στάδιο Λύση προβλημάτων του 1 ου σταδίου 10 συμμετέχοντες επιπλέον

Συμπεράσματα 1 ου σταδίου Το εργαλείο της απλής αναζήτησης πρέπει να είναι αποτελεσματικό προκειμένου οι χρήστες να την εμπιστεύονται και κατ’επέκταση να την χρησιμοποιούν χωρίς να είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν την σύνθετη αναζήτηση Η οργάνωση και η δομή των πληροφοριών πρέπει να προσαρμόζονται στις ανάγκες των χρηστών Η ορολογία που χρησιμοποιείται πρέπει να είναι κατανοητή από τους χρήστες Βελτίωση της παροχής βοήθειας από το SILO στους χρήστες Δυνατότητα διατήρησης του ιστορικού των αναζητήσεων

2 ο στάδιο Η απλή αναζήτηση πραγματοποιείται σε μεγαλύτερο αριθμό στοιχείων μεταδεδομένων Η σύνθετη αναζήτηση περιλαμβάνει μόνο 4 κατηγορίες στοιχείων μεταδεδομένων στα οποία υπάρχει η δυνατότητα διεύρυνσης της αναζήτησης (κουμπί optional)

2 ο στάδιο  Δυνατότητα καθορισμού των όρων αναζήτησης από τους χρήστες  Παροχή βοήθειας στους χρήστες κατά την διάρκεια των αναζητήσεών  Στη σύνθετη αναζήτηση προστέθηκε η δυνατότητα αναζήτησης και σε άλλες δεξαμενές αντικειμένων μάθησης όπως MERLOT, SMETE και EdNA

Συμπεράσματα 2 ου σταδίου Βελτίωση της εικόνας του SILO Ωστόσο προβλήματα Δύσκολο εργαλείο

Γενικά συμπεράσματα Λύσεις Οι υπάρχουσες απλές λειτουργίες αναζήτησης δεν είναι σε θέση να κάνουν μια γενικευμένη αναζήτηση χρησιμοποιώντας όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία μεταδεδομένων συνδιασμένα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο Οι σύνθετες αναζητήσεις δεν πρέπει να περιλαμβάνουν μεγάλο αριθμό στοιχείων μεταδεδομένων Οι ετικέτες των στοιχείων των μεταδεδομένων καθώς και το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείται πρέπει να είναι κατανοητά από τους χρήστες Σε όλη την διάρκεια των αναζητήσεών τους να παρέχεται στους χρήστες βοήθεια Αποτελεσματική ταξινόμηση Νέες τεχνικές πρόσβασης

Στοιχεία Μεταδεδομένω ν

Προβληματισμοί Η εφαρμογή των διαφόρων πρακτικών ανάπτυξης και αξιολόγησης εκπαιδευτικού υλικού (μέθοδος Hawkes, Paul Gorski, SCORM, MDL κ.ά.) θα μπορέσει να δημιουργήσει δεξαμενές αντικειμένων μάθησης χωρίς προβλήματα χρηστικότητας κ.ά.; Ποια είναι η καλύτερη επιλογή;

Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!!!