Μηχανές αγωνιστικές Μαρία Τσαλαπάτη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
Advertisements

ΤΑΒΛΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 21/10/2009
Εργασια στο μαθημα της Tεχνολογιας
Ο Δικυκλισμός στην καθημερινή μας Ζωή
Η ΙστορΙα των ΜηχανΩν και η συμβολη τησ στην αναπτυξη των κοινωνιων και στην βελτιωση του επιπεδου ζωησ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εργασία τεχνολογία επικοινωνιών
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Αρχή.
Τμήμα Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
«ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ» Σχολή: Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Όνομα: Βασίλης Τμήμα: Δομικών Έργων
Ο Υπολογιστής των Αντικυθήρων, 80 μ.Χ. Μηχανισμός των Αντικυθήρων
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ‘ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ’
Η ιστορία του αυτοκινήτου.
Κιτσας θυμιος Μυρωνας Κολιογιωργης
Ελληνογαλλική Σχολή ‘Άγιος Παύλος’’
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ: Δήμος Αναστάσιος Μανωλάς Στυλιανός Υπεύθυνοι καθηγητές: Παππά Λαμπρινή Ζελοβίτης Ιωάννης Τμήμα Ανθοκομίας – Αρχιτεκτονικής Τοπίου.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
Μηχανεσ Εσωτερικησ Καυσησ
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Αεροπλάνα Φώτης Λυμπέρης
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη Τμήμα : Γ ’3 Ημερομηνία : 22/11/2014.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Λευτέρης Δάλπης 1 ο Πρότυπο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Ε’
ΔΙΚΥΚΛΟ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟ 1Ο τετράμηνο Α2.
γραφομηχαΝΗ Σοφια ρουφικτου
ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ (ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ
ΓΑΛΛΙΑ. ΓΕΡΜΑΝΙΑ Η Γερμανία, επίσημα Ομοσπονδιακή Δημοκρατία της Γερμανίας (γερμ. Bundesrepublik Deutschland), είναι μία από τις μεγαλύτερες σε πληθυσμό.
Βασίλης Μπιζάτης Θέμα Project: ταξιδεύοντας με τον τροχό
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
ΜΕΓΑΛΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ! ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΚΑΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΚΑΝΤΑ ΙΝΑ ΜΑΚΡΑΚΗ ΙΝΑ ΜΑΚΡΑΚΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ-ΠΑΥΛΟΣ ● Εργασία στο τζετ σκι ● Εργασία στο μάθημα Τεχνολογίας ● ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ :ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ.
ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΞΕΛΗΞΗ. ΠΡΟΛΟΓΟΣ  Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί.
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
Πατήστε για προσθήκη κειμένου Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο Οι εφευρέσεις που άλλαξαν τον κόσμο.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΧΡΗΣΤΟΣΤΗΛΕΛΗΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ –Ιστορική αναδρομή –Γενικές Πληροφορίες –Φωτογραφίες –Βίντεο –Αναλυτικό διάγραμμα –Μελέτη EXCEL –Ερωτήσεις.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Η Εξέλιξη του αεροπλάνου
Το ποδηλατο στον τοπο μου
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ fdtugy
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1 ΕΠΑΛ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ
Ελληνογαλλικη σχολη-ο αγιος παυλος
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Το πρώτο αυτοκίνητο στην γη
Το Κρυστάλλινο Παλάτι φτιάχτηκε για να στεγάσει την πρώτη Διεθνή Έκθεση που οργανώθηκε το 1851 στο Λονδίνο. Ήταν ένα κτίριο από γυαλί και μέταλλο, ένα.
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
YAMAHA Αλέξανδρος Γκούσκος Άγγελος Αρβανιτάκης Μάρκο Γκίνι
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μηχανές αγωνιστικές Μαρία Τσαλαπάτη

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ Η Ιστορία και η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας συνδέονται στενά με τη μαγεία της ταχύτητας.Και αυτό δεν έχει διόλου αλλάξει ως τις ημέρες μας,παρά το γεγονός ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές και εισαγωγείς συμφώνησαν το 2002 να δεσμευτούν προαιρετικά σε ανώτατο όριο ταχύτητας 298χλμ./ώρα,προκειμένου να προλάβουν τη θέσπιση σχετικής νομικής ρύθμισης.Γιατί και το όριο των 300χλμ./ώρα έχει ήδη ξεπεραστεί. Ενώ η εξέλιξη του ποδηλάτου διήρκεσε 50 χρόνια (από την ξύλινη κατασκευή χωρίς πετάλια, τη <<Draisine>> (ντραϊζίνα) του Γερμανού Karl Drais von Sauerbronn το 1817, μέχρι το δίτροχο <<Velocipede>> με πετάλια του Michaux to 1817(που έκανε για πρώτη φορά δυνατή τη μετακίνηση χωρίς περπάτημα ή χρήση αλόγων),η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας ήταν πολύ ραγδαία.Ήταν άλλωστε η λογική συνέχεια μετά το ποδήλατο.

Νέους ορίζοντες άνοιξε το 1876 ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο αποκαλούμενος και κινητήρας Όττο κατά το όνομα του εφευρέτη τουΝικολάους Όττο. Βάσει αυτού οι Γκότλιμπ Ντάιμλερ,Βίλχελμ Μάιμπαχ και Καρλ Μπεντς κατασκεύασαν λίγα χρόνια αργότερα τοβενζινοκινητήρα, που ήταν πιο ελαφρύς και γρήγορος από τους κινητήρες Όττο. Το 1892 ο Ρούντολφ Ντίζελ ολοκλήρωσε την παλέτα κινητήρων του 19ου αιώνα με τον πετρελαιοκινητήρα ή κινητήρα ντίζελ,ενώ ο κινητήρας Βάνκελ του Φέλιξ Βάνκελ (περιστροφικός κινητήρας) εμφανίστηκε πολύ αργότερα και συγκεκριμένα το 1957 Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το πρώτο μηχανοκίνητο δίκυκλο δόθηκε στον Γκότλιμπ Ντάιμλερ το 1885 για την κατασκευή ενός μηχανοκίνητου ξύλινου ποδηλάτου με δύο μικρές βοηθητικές ρόδες - ουσιαστικά επρόκειτο για τρίτροχο. Επειδή η επενδυμένη σέλα του έμοιαζε με σέλα αλόγου,το όχημα θύμιζε μάλλον άμαξα παρά μηχανοκίνητο όχημα.Διέθετε μινιμαλιστικό τιμόνι και τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα με κυβισμό 264κ.εκ. καθώς και ισχύ μισού ίππου. Για τα σημερινά δεδομένα αυτή η πρώτη μοτοσυκλέτα θα μπορούσε να θεωρηθεί πρωτόγονη και μοντέρνα συγχρόνως

Χρήσιμες πληροφορίες Ο μινιμαλιστικός εξοπλισμός της μοιάζει να ακολουθεί την τάση του σύγχρονου ντιζάιν,σύμφωνα με την οποία η μορφή προσαρμόζεται στην λειτουργικότητα (form follows functions). Η προστασία του ονόματος «μοτοσικλέτα» διεκδικήθηκε το 1897 απο τους Γερμανούς αδελφούς Βίλχελμ και Χάινριχ Χίλντεμπραντ (Hildebrand) και τον Αλοίς Βόλφσμύλλερ (Alois Wolfsmuller). Δύο χρόνια πριν η εταιρεία τους με την επωνυμία Hilderbrand & Wolfsmuller είχε κατασκευάσει μια μοτοσυκλέτα παραγωγής, την πρώτη του κόσμου. Με βάση τα σημερινά δεδομένα, εκείνος που συνέβαλε αποτελεσματικά στην κατασκευή της μοσυκλέτας ήταν ο Μάιμπαχ, συνέταιρος του Ντάιμλερ. Με το καρμπυρατέρ με ακροφύσιο και τον κλειστό θάλαμο πλωτήρα επινόησε μια μέθοδο,η οποία σε εξελιγμένη μορφή εφαρμόζεται και σήμερα στη μοτοσυκλέτα. Με την εφεύρεση του Ντάιμλερ πειραματίστηκαν επίσης και οι Γάλλοι με θετικά αποτελέσματα. Άξια αναφοράς είναι η συνεισφορά του κόμητος Αλμπέρ ντε Ντιόν (Albert de Dion), ο οποίος έκανε τον κινητήρα μικρότερο και πιο συμπαγή (από την αρχή του 20ου αιώνα οι κινητήρες ντε Ντιόν χρησιμοποιούνται από τους τεχνικούς σε πολλές χώρες για την κατασκευή μοτοσικλετών). Στο μεταίχμιο του αιώνα διάφορες εταιρείες στην Ευρώπη άρχισαν να κατασκευάζουν μηχανοκίνητα δίκυκλα, επειδή διαισθάνονταν ότι η αγορά αυτή θα έχει μέλλον. Οι αδελφοί Βερνέρ από το Παρίσι είναι εκείνοι που από το 1900 μπορούν να διεκδικήσουν τα πρωτεία για την κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας, που προσεγγίζει σε μορφή τη σύγχρονη.